WELKOM & ACCOUNT REGISTRATIE

Namens alle vrijwilligers, bestuur en webmasterteam van FortunaSC heten wij je van harte welkom op deze geheel nieuwe website van FortunaSC. Stiekem zijn we apetrots op deze nieuwe parel van de Fortuna Sittard familie! Deze geheel nieuwe website bestaat uit een samenvoeging van Fortunahome.com, Radio Fortuna en de SV webpagina. Al het mooie is dus gebleven en beter nog, we hebben er nieuwe elementen aan toegevoegd. Zap maar eens lekker rond en verbaas je over de diversiteit en de mogelijkheden. Er is voor iedereen wat!  Oh ja, er zal vast nog wel ergens een bug in de pagina zitten of zaken niet goed staan, maar we zijn ervan overtuigd dat er nu al een prachtige pagina voor jullie staat. In de komende weken en maanden zullen er geregeld nieuwe innovaties en verbeteringen aan de site worden toegevoegd, zodat we rond de start van de competitie er helemaal klaar voor zijn. 
 

Bijgaande een beschrijving om de relatie te beschrijven tussen het betaald lid zijn van de vereniging FortunaSC en je account (je rechten) op deze website van FortunaSC.nl  Wij maken dus onderscheid tussen een betaald lid zijn en een account hebben:

1.       Betaald leden hebben zich formeel aangemeld bij FortunaSC, betalen lidmaatschap en zijn geregistreerd in de ledenadministratie.

2.       Account  eigenaars hebben zich aangemeld op de website van FortunaSC en zijn met gebruikersnaam, email adres en wachtwoord bekend in de database van de website.
 

1. Betaald Lid worden:
Het lid kan zich aanmelden door een inschrijfformulier in te vullen en te overhandigen aan de FortunaSC organisatie. Inschrijfformulieren worden verspreid in het supportershome, rond supporters evenementen van Fortuna Sittard, de administratie van Fortuna Sittard  en tijdens wedstrijddagen bij de cateringspunten & fanshops gelegen in de grachten van het stadion. Ook wordt het inschrijfformulier als download aangeboden op de website van FortunaSC. Het getekende inschrijfformulier kan ingeleverd worden door persoonlijke overhandiging aan de ledenadministratie (bv aanwezig in het supportershome), per post of per mail.

Zodra de ledenadministratie het aanmeldingsformulier in behandeling neemt, worden de gegevens verwerkt in het FortunaSC ledenbestand. Hierbij krijgt elk lid een eigen lidcode. De leden-administratie houdt eveneens bij wanneer en welk lid aan de betaalverplichting heeft voldaan. Betaald leden krijgen een lidmaatschappas op naam.
 

2. Een account aanmaken op FortunaSC.nl
Iedereen kan via de website een persoonlijk account laten aanmaken. Dit account is noodzakelijk om interactie te kunnen doen. Daarnaast kunnen wij diverse rechten aan dit account hangen. Deze online procedure vraagt enkel om een gebruikersnaam, wachtwoord en email adres. Bij het invoeren van het email adres wordt duidelijk vermeld dat dit email adres als koppeling dient tussen betaald leden en je account .

Tot 1 augustus 2013 kunnen alle account-hebbers via het gastenboek, roepie roepie (chat) en nieuwsberichten reageren.  Na 1 augustus 2013 vervalt dit recht en kunnen alleen betaald leden van de FortunaSC op alle interactieve onderdelen (gastenboek, nieuw Forum,  chat en nieuwsberichten) . De enige uitzondering is het gastenboek, waarbij ook Facebook gebruikers onder hun facebook account kunnen reageren.
 

Koppeling tussen lidmaatschap en –geüpgraded- account
De bezoeker dient altijd zelf een account aan te maken op FortunaSC.nl. Zodra je betalend lid van de FortunaSC bent geworden  gaan we dit account op FortunaSC van nieuwe schrijfrechten voorzien (wij noemen dat “je account upgraden”).  Uiterlijk binnen 3 dagen zal de account dan geüpgrade zijn.  Indien dit niet is gebeurd kan het lid contact opnemen met  de ledenadmin of webmaster van de website.

Auteur: webmaster Kiprich