Live radio: Fortuna Sittard tegen Helmond Sport

Langzaam nadert het einde van deze competitie, waarin we eerst een goede periode hadden en daarna een slechtere. Op dit moment gaat het op en neer. Maar te veel neer om op een plek in de nacompetitie te kunnen rekenen. Deze nacompetitie heeft onze tegenstander van vanavond, Helmond Sport, wel al bereikt. De ploeg van onze oud-keeper Ferhat Kaya haalde de tweede periode en is daarna aan een soort terugval bezig. En onze oude goalie is er helaas vanavond niet bij, hij heeft pas een hand gebroken.....vanaf deze plaats beterschap Ferhat.

Voor Fortuna Sittard misschien een goede gelegenheid om zich te revancheren voor de 1-0 nederlaag, eerder dit seizoen. Evenals in Helmond is ook vanavond uw goede, oude vertrouwde Radio Fortuna SC aanwezig om vanaf ongeveer half acht te starten met muziek, praatjes, prognoses en de opstellingen van beide teams. Het clublied blijft een item, maar niet het feit dat vanaf de aftrap Ger IJpeij en Erik Hilllen uw verslag doen van de volledige wedstrijd.

Om te luisteren, klik je op een van de onderstaande icoontjes. Veel luisterplezier.

Namens Radio Fortuna SC, Ger "roepie-roepie" IJpeij

 

Windows Media Player

iTunes

Winamp

Real Player

VLC

Quicktime

 

Mobiele kanalen:

iPhone

Android



 

Lu
vrijdag 07 april 2017 / 16:27

Heeft Ferat weer eens te hard op de deur geklopt? ;)
Kuupesj
vrijdag 07 april 2017 / 23:02

Genieten in 1e helft. Bassan weergaloos. Maar iedereen fel, snel en veel beter dan Helmond. Prachtig.
YGA
vrijdag 07 april 2017 / 23:03

Zo dominant heb ik ze zelden zien spelen. Bassan, man man... leg toch snel 4 ton op tafel om die man nog een jaar te houden!
Marco@Stein
vrijdag 07 april 2017 / 23:09

En nu eens eerlijk,we kunnen het toch ook zonder Briels! :lol:
Rdorenberg
vrijdag 07 april 2017 / 23:10

YGA schreef:
Zo dominant heb ik ze zelden zien spelen. Bassan, man man... leg toch snel 4 ton op tafel om die man nog een jaar te houden!

Ik hoop dat Gün alles op alles zet om Bassan hier in sittard te houden, die man is verstandig genoeg om te weten hoever die moet gaan, maar de belangrijkste vraag is, wat wilt Bassan zelf?
nuujsjtadt
vrijdag 07 april 2017 / 23:11

Bassan was weer super! Wat een baas :D
Helmond...hoe heeft dit team het voor elkaar gekregen om periodekampioen te worden?
Briels was weer totaal onzichtbaar :mrgreen: :mrgreen: :D :D
Rdorenberg
vrijdag 07 april 2017 / 23:11

Marco@Stein schreef:
En nu eens eerlijk,we kunnen het toch ook zonder Briels! :lol:

Ik zal je eerlijk zeggen, als ik mag kiezen tussen briels en Smeets voor op de bank dan doe me briels maar.
Don Leo
vrijdag 07 april 2017 / 23:45

Beste wedstrijd van Briels dit seizoen! :mrgreen: :lol: :D
ZitterdGelaen
vrijdag 07 april 2017 / 23:50

Lekker gevoetbald, leuke acties gezien, genoeg doelpunten: prima wedstrijd :D
Marco@Stein
vrijdag 07 april 2017 / 23:52

Don Leo schreef:
Beste wedstrijd van Briels dit seizoen! :mrgreen: :lol: :D



Ja man van de wedstrijd!
AT-AT
vrijdag 07 april 2017 / 23:57

Rdorenberg schreef:
Marco@Stein schreef:
En nu eens eerlijk,we kunnen het toch ook zonder Briels! :lol:

Ik zal je eerlijk zeggen, als ik mag kiezen tussen briels en Smeets voor op de bank dan doe me briels maar.

Klopt, multi-functionaliteit van Briels is dan van meer belang. Al speelde Smeets ook een prima wedstrijd, misschien geen echte test tegen een matig Helmond, maar toch.

Complimenten voor de ploeg! Vanaf de eerste minuut vol gas aan de wedstrijd begonnen. Cross-passes, vleugels benutten etc, technisch gezien de beste wedstrijd van het seizoen. Bassan weer met afstand de uitblinker, iedereen was goed en gretig vandaag.

Bassan behouden ja, maar niet ten koste van alles. 3-4 ton voor één speler is het echt niet waard, dat is de helft van je spelersbudget.
Rdorenberg
zaterdag 08 april 2017 / 00:13

AT-AT schreef:
Rdorenberg schreef:
Marco@Stein schreef:
En nu eens eerlijk,we kunnen het toch ook zonder Briels! :lol:

Ik zal je eerlijk zeggen, als ik mag kiezen tussen briels en Smeets voor op de bank dan doe me briels maar.

Klopt, multi-functionaliteit van Briels is dan van meer belang. Al speelde Smeets ook een prima wedstrijd, misschien geen echte test tegen een matig Helmond, maar toch.

Complimenten voor de ploeg! Vanaf de eerste minuut vol gas aan de wedstrijd begonnen. Cross-passes, vleugels benutten etc, technisch gezien de beste wedstrijd van het seizoen. Bassan weer met afstand de uitblinker, iedereen was goed en gretig vandaag.

Bassan behouden ja, maar niet ten koste van alles. 3-4 ton voor één speler is het echt niet waard, dat is de helft van je spelersbudget.


Spelersbudget gaat gewoon omhoog, elk jaar iets meer. Fortuna reageerde vorige week via Twitter dat het lastig zal worden om hem hier te houden, wie weet schreven ze, Ik sluit het nog niet uit.
AT-AT
zaterdag 08 april 2017 / 00:31

Rdorenberg schreef:
Spelersbudget gaat gewoon omhoog, elk jaar iets meer. Fortuna reageerde vorige week via Twitter dat het lastig zal worden om hem hier te houden, wie weet schreven ze, Ik sluit het nog niet uit.

Klopt, Bassan mag ook zeker blijven, ik zal de laatste zijn die hem weg wil hebben ;) Want als je 2-3 van zulke spelers hebt doe je standaard mee voor play-offs, als ze dan zoals Bassan nu ook nog punten voor je pakken en wedstrijden beslissen al helemaal.
Mjweetje
zaterdag 08 april 2017 / 00:56

We liepen net na de wedstrijd richting onze auto.. hadden het over de gemiste kansen van Ars en Osti.... moesten er zelf om lachen. Wat een verschil met het Fortuna onder PVV. What's in a name, maar met Bassan en Günn is Fortuna toch echt 10 stappen vooruit gegaan..
Marco@Stein
zaterdag 08 april 2017 / 05:43

Rdorenberg schreef:
Marco@Stein schreef:
En nu eens eerlijk,we kunnen het toch ook zonder Briels! :lol:

Ik zal je eerlijk zeggen, als ik mag kiezen tussen briels en Smeets voor op de bank dan doe me briels maar.



Ja tuurlijk Briels op de bank! En smeets in de basis,kan nooit slechter zijn.
Marco@Stein
zaterdag 08 april 2017 / 05:46

Mjweetje schreef:
We liepen net na de wedstrijd richting onze auto.. hadden het over de gemiste kansen van Ars en Osti.... moesten er zelf om lachen. Wat een verschil met het Fortuna onder PVV. What's in a name, maar met Bassan en Günn is Fortuna toch echt 10 stappen vooruit gegaan..



Maar je ziet nu wel waar het aan schort bij Fortuna. Een creatief mannetje op het middenveld zoals Scheelen,zoals nu eigenlijk Bassan. Er vanuit gaande dat hij weg gaat is het heel belangrijk dat we zo´n type speler terug krijgen in de selectie volgend seizoen.
Rdorenberg
zaterdag 08 april 2017 / 06:16

Marco@Stein schreef:
Mjweetje schreef:
We liepen net na de wedstrijd richting onze auto.. hadden het over de gemiste kansen van Ars en Osti.... moesten er zelf om lachen. Wat een verschil met het Fortuna onder PVV. What's in a name, maar met Bassan en Günn is Fortuna toch echt 10 stappen vooruit gegaan..



Maar je ziet nu wel waar het aan schort bij Fortuna. Een creatief mannetje op het middenveld zoals Scheelen,zoals nu eigenlijk Bassan. Er vanuit gaande dat hij weg gaat is het heel belangrijk dat we zo´n type speler terug krijgen in de selectie volgend seizoen.


Zo'n speler als Bassan komt maar eens in de tijd voorbij. Het is lastig om elk seizoen een speler te vinden met de kwaliteiten die hij bezit. Het is gewoon een voltreffer tussen Bassan en Fortuna. Statistieken liegen er niet om, 10 wedstrijden, 6 doelpunten en 2 assist. Eigenlijk is het absurd dat een speler met zoveel kwaliteiten voor Fortuna speelt, je zou je afvragen wat hij in Sittard te zoeken heeft.

De club is dag en nacht bezig om Fortuna weer op de kaart te zetten en ja daar zijn spelers met kwaliteit voor nodig, en dat gaat met vallen en opstaan. Van mij mogen ze nog 10 x vallen, als ze maar 11 x opstaan en de club stap voor stap sprongen maakt. En tot nu toe lukt ze dat aardig. ik geniet van de passie van Oliseh. Een grote carriere als speler en dan zit die gewoon echt te genieten in Sittard van de fans, mooi om te zien. Ik kan gewoon niet wachten tot volgend seizoen :mrgreen:

Welke plek geeft eigenlijk recht op play offs? Plek 11 of 10? De strafpunten van -3 begin van het seizoen, kan ons nog duur te komen staan, echt dood en doodzonde want met dit elftal hadden we ver kunnen komen in de play offs.
AT-AT
zaterdag 08 april 2017 / 08:15

Rdorenberg schreef:

Welke plek geeft eigenlijk recht op play offs? Plek 11 of 10? De strafpunten van -3 begin van het seizoen, kan ons nog duur te komen staan, echt dood en doodzonde want met dit elftal hadden we ver kunnen komen in de play offs.

Plek 10, omdat Helmond een periodetitel heeft en ze zo laag staan.

Je moet nu nog 4 wedstrijden tegen "directe" concurrenten en tegen Volendam de laatste wedstrijd. Plek 12 gaat het hoogst haalbare zijn, door puntaftrek en die verschrikkelijke reeks voor de winter.
Rdorenberg
zaterdag 08 april 2017 / 09:15

AT-AT schreef:
Rdorenberg schreef:

Welke plek geeft eigenlijk recht op play offs? Plek 11 of 10? De strafpunten van -3 begin van het seizoen, kan ons nog duur te komen staan, echt dood en doodzonde want met dit elftal hadden we ver kunnen komen in de play offs.

Plek 10, omdat Helmond een periodetitel heeft en ze zo laag staan.

Je moet nu nog 4 wedstrijden tegen "directe" concurrenten en tegen Volendam de laatste wedstrijd. Plek 12 gaat het hoogst haalbare zijn, door puntaftrek en die verschrikkelijke reeks voor de winter.


Oke helder, laten we maar 4 van de 5 wedstrijden winnen en dat we seizoen in stijl afsluiten, helaas zonder play offs.
Lu
zaterdag 08 april 2017 / 10:02

Als De Graafschap periodekampioen wordt, moet je zelfs minimaal plek 9 behalen.
FC Genieten
zaterdag 08 april 2017 / 10:33

Play-offs zijn helaas kansloos dit seizoen, zo ontzettend jammer dat we voor de winterstop zo dramatisch hebben gespeeld. Maar ok, helaas. Volgend seizoen zie ik met vertrouwen tegemoet.
Heb gisteren ook genoten van Bassan. Maar vond bijna iedereen top spelen. Achterin de Regt en Schuurs, ongelofelijk! Elk duel gewonnen en dan zie ik die Schuurs ook nog eens passes over 50 meter geven die gewoon precies op maat zijn. Verder vond ik Smeets sterk spelen. Was over te vinden. Liep alle gaten dicht. Een prima vervanger voor Briels +10!
Waar ik nog steeds niet bij kan is dat Vlijter op 10 speelt. Elke keer als die gast bij een veelbelovend aanval aan de bal komt weet je dat het over is. Loopt als een kip zonder kop over het veld. Zie Saba graag eens op die plek. Die gast heeft 100 keer meer technische kwaliteiten en inzicht. Zag Bassan zich ook irriteren, elke keer wanneer hij een combinatie aangaat met Vlijter was de aanval over. Hoop dat Oliseh Saba eens een kans geeft en Vlijter een keer op de bank durft te zetten!
YGA
zaterdag 08 april 2017 / 11:13

4 ton van het budget kan natuurlijk niet. hoop dat gun een externe finacier vind die ons nog een jaartje bassan gunt.

verder genoten van perr en ferr. waren heersend en gaven heerlijke passes weg op die flanken.

en last but not least....wat was het veld groen. dacht even dat ik in het verkeerde stadion zat.
Rdorenberg
zaterdag 08 april 2017 / 11:17

FC Genieten schreef:
Play-offs zijn helaas kansloos dit seizoen, zo ontzettend jammer dat we voor de winterstop zo dramatisch hebben gespeeld. Maar ok, helaas. Volgend seizoen zie ik met vertrouwen tegemoet.
Heb gisteren ook genoten van Bassan. Maar vond bijna iedereen top spelen. Achterin de Regt en Schuurs, ongelofelijk! Elk duel gewonnen en dan zie ik die Schuurs ook nog eens passes over 50 meter geven die gewoon precies op maat zijn. Verder vond ik Smeets sterk spelen. Was over te vinden. Liep alle gaten dicht. Een prima vervanger voor Briels +10!
Waar ik nog steeds niet bij kan is dat Vlijter op 10 speelt. Elke keer als die gast bij een veelbelovend aanval aan de bal komt weet je dat het over is. Loopt als een kip zonder kop over het veld. Zie Saba graag eens op die plek. Die gast heeft 100 keer meer technische kwaliteiten en inzicht. Zag Bassan zich ook irriteren, elke keer wanneer hij een combinatie aangaat met Vlijter was de aanval over. Hoop dat Oliseh Saba eens een kans geeft en Vlijter een keer op de bank durft te zetten!


Oliseh gaat echt niet zijn basis formatie omgooien als het niet nodig is. Hij speelt wekelijks met de zelfde spelers en dat is succesvol, dat wij als supporters het soms anders ingevuld zien worden dat snap ik, maar daar hoort een trainer niet na te luisteren.
Rdorenberg
zaterdag 08 april 2017 / 11:21

YGA schreef:
4 ton van het budget kan natuurlijk niet. hoop dat gun een externe finacier vind die ons nog een jaartje bassan gunt.

verder genoten van perr en ferr. waren heersend en gaven heerlijke passes weg op die flanken.

en last but not least....wat was het veld groen. dacht even dat ik in het verkeerde stadion zat.


In het magazine stond(intervieuw Gün) wat ik een tijdje terug vertelde, dat Fortuna een nieuwe grasmat krijgt na dt seizoen en dat we dit seizoen moeten uitzingen en het ermee moeten doen. Zag er inderdaad perfect uit tov enkele maanden geleden.
Les
zaterdag 08 april 2017 / 11:41

Vlijter werd iig beter gebruikt. Trok vaker naar de flanken om met snelheid een steekbal op te pakken. Alleen jammer dat ie er niks mee doet. Saba op 10 lijkt me inderdaad veel beter. Ook véél meer voetbal op het middenveld met Smeets erbij. Werd veel beter vooruit gevoetbald. Leuke pot, Bassan is gewoon belachelijk goed voor dit niveau :lol:
Jasper Waalkens
zaterdag 08 april 2017 / 12:01

Ik heb gisteren weer genoten van het spel van Fortuna. Alleen al voor Bassan kom je als voetballiefhebber naar het stadion. Dit is een team dat volgend seizoen moeiteloos in het linkerrijtje meedoet en waarschijnlijk op een play-off plek zal eindigen. Door Oliseh is er inmiddels ook een hecht team van gemaakt. Ik heb daarom voor volgend seizoen liever 1 a 2 echt goede spelers die ver boven Jl-niveau uit steken en op basis van individuele klasse een wedstrijd kunnen beslissen (type zoals Bassan) dan 4 a 5 spelers waarvan men denkt dat zij beter zijn maar dat zeer onduidelijk is of dat ook daadwerkelijk in de praktijk het geval is.

Ook al staat er niets meer op het spel, Fortuna doet met het huidige spel en resultaten i.i.g aan klantenwerving. Ik kan me niet herinneren hoelang het geleden is dat Fortuna goede resultaten combineerde met goed spel. Volgens mij was het soms 1 van de 2 in het verleden , maar nooit allebei tegelijk.
Hank
zaterdag 08 april 2017 / 12:20

Wat een relaxte pot om naar te kijken. Na 5 minuten zag je al dat het goed zou komen.Met veel diepte in het spel, inzet en controle.
Verder vind ik het supporters onwaardig dat men men een speler van de eigen club(lees: Briels), ook al voldoet ie niet volgens alle zogenaamde voetbalkenners niet aan hun wensen, zo afvalt! Elke speler leeft voor zijn vak, anders sta je zelfs niet in de Jupiler league. Maar opportunisme is natuurlijk wel dé eigenschap van veel supporters....als ie straks een paar keer belangrijk is, dan is ie weer een held! Voetbal is een teamsport, dus je steunt je team en daar hoort ieder speler bij. Of ie nu Bassan heet of Briels.
YGA
zaterdag 08 april 2017 / 13:29

Na de winter 3x verloren. VVV totnutoe 7 wedstrijden verloren in heel seizoen.

maw; volgend jaar doen we mee om de titel :)
Don Leo
zaterdag 08 april 2017 / 14:03

Hank schreef:
Wat een relaxte pot om naar te kijken. Na 5 minuten zag je al dat het goed zou komen.Met veel diepte in het spel, inzet en controle.
Verder vind ik het supporters onwaardig dat men men een speler van de eigen club(lees: Briels), ook al voldoet ie niet volgens alle zogenaamde voetbalkenners niet aan hun wensen, zo afvalt! Elke speler leeft voor zijn vak, anders sta je zelfs niet in de Jupiler league. Maar opportunisme is natuurlijk wel dé eigenschap van veel supporters....als ie straks een paar keer belangrijk is, dan is ie weer een held! Voetbal is een teamsport, dus je steunt je team en daar hoort ieder speler bij. Of ie nu Bassan heet of Briels.


Je begon goed, maar na 3 zinnen begin je onzin uit te kramen. Blijkbaar mogen volgens jou supporters niet kritisch zijn en moeten we positief blijven over een speler die week in, week uit laat zien niet goed genoeg te zijn voor het betaalde voetbal. Als iemand presteert dan ben ik positief (zie Bassan, Stokkers, Santos) maar als iemand structureel faalt dan spreek ik dat gewoon uit (zie Ter Wielen, Briels, Ospi).
Don Leo
zaterdag 08 april 2017 / 14:05

Les schreef:
Vlijter werd iig beter gebruikt. Trok vaker naar de flanken om met snelheid een steekbal op te pakken. Alleen jammer dat ie er niks mee doet. Saba op 10 lijkt me inderdaad veel beter. Ook véél meer voetbal op het middenveld met Smeets erbij. Werd veel beter vooruit gevoetbald. Leuke pot, Bassan is gewoon belachelijk goed voor dit niveau :lol:


Smeets deed het prima, is duidelijk een klasse beter dan Briels. Hopelijk ziet Oliseh dat nu ook in. Als hij toch weer Briels blijft opstellen, dan moet daar wel iets achter steken, kan niet anders.
Groen geel
zaterdag 08 april 2017 / 14:35

Don Leo schreef:
Hank schreef:
Wat een relaxte pot om naar te kijken. Na 5 minuten zag je al dat het goed zou komen.Met veel diepte in het spel, inzet en controle.
Verder vind ik het supporters onwaardig dat men men een speler van de eigen club(lees: Briels), ook al voldoet ie niet volgens alle zogenaamde voetbalkenners niet aan hun wensen, zo afvalt! Elke speler leeft voor zijn vak, anders sta je zelfs niet in de Jupiler league. Maar opportunisme is natuurlijk wel dé eigenschap van veel supporters....als ie straks een paar keer belangrijk is, dan is ie weer een held! Voetbal is een teamsport, dus je steunt je team en daar hoort ieder speler bij. Of ie nu Bassan heet of Briels.


Je begon goed, maar na 3 zinnen begin je onzin uit te kramen. Blijkbaar mogen volgens jou supporters niet kritisch zijn en moeten we positief blijven over een speler die week in, week uit laat zien niet goed genoeg te zijn voor het betaalde voetbal. Als iemand presteert dan ben ik positief (zie Bassan, Stokkers, Santos) maar als iemand structureel faalt dan spreek ik dat gewoon uit (zie Ter Wielen, Briels, Ospi).


Het probkeem van jou is dat het niet 1x zegt maar 100x..en op een gegeven moment ben je niet kritisch maar ben je spelers af aan het zeiken.
giacomo66
zaterdag 08 april 2017 / 14:42

Hank schreef:
Wat een relaxte pot om naar te kijken. Na 5 minuten zag je al dat het goed zou komen.Met veel diepte in het spel, inzet en controle.
Verder vind ik het supporters onwaardig dat men men een speler van de eigen club(lees: Briels), ook al voldoet ie niet volgens alle zogenaamde voetbalkenners niet aan hun wensen, zo afvalt! Elke speler leeft voor zijn vak, anders sta je zelfs niet in de Jupiler league. Maar opportunisme is natuurlijk wel dé eigenschap van veel supporters....als ie straks een paar keer belangrijk is, dan is ie weer een held! Voetbal is een teamsport, dus je steunt je team en daar hoort ieder speler bij. Of ie nu Bassan heet of Briels.


Hank heeft gelijk, het was heel relaxed, ik betrapte me erop dat ik zelfs de spanning miste in de wedstrijd.
genoten van Bassan, wat een aannames van die man. heerlijk gewoon.
Het was ouderwets goed, hoop dat er meer mensen op af gaan komen. Wat Jordi betreft kan ik me ook in vinden,
de kritiek gaat te ver. Ik sla de beoordelingen van de trainers dan ook hoger aan als de mening van sommige fans.
maar ook zij hebben het recht op hun mening die je kan en mag geven. hou het alleen binnen de fatsoensnormen, zou ik zeggen.
smeets
zaterdag 08 april 2017 / 16:41

Sinds wanneer is een speler van Roda beter dan van Fortuna.
Rdorenberg
zaterdag 08 april 2017 / 18:43

smeets schreef:
Sinds wanneer is een speler van R*da beter dan van Fortuna.


Kap nou eens met dat onneuzel gedoe Oke? Wat schiet je daar nu mee op met die domme opmerkingen.
AT-AT
zaterdag 08 april 2017 / 18:49

Rdorenberg schreef:
smeets schreef:
Sinds wanneer is een speler van R*da beter dan van Fortuna.


Kap nou eens met dat onneuzel gedoe Oke? Wat schiet je daar nu mee op met die domme opmerkingen.

Dit inderdaad. Smeets is daarnaast een top professional heb ik het idee, een amateurcontract maar wel altijd inzet en dergelijke tonen.
Les
zaterdag 08 april 2017 / 19:17

Hij zit nu bij ons, dus is het een Fortunees. Tegenwoordig bestaat een 'Roda-speler' überhaupt niet meer. Dus asjeblieft.
Don Leo
zaterdag 08 april 2017 / 19:32

AT-AT schreef:
Rdorenberg schreef:
smeets schreef:
Sinds wanneer is een speler van R*da beter dan van Fortuna.


Kap nou eens met dat onneuzel gedoe Oke? Wat schiet je daar nu mee op met die domme opmerkingen.

Dit inderdaad. Smeets is daarnaast een top professional heb ik het idee, een amateurcontract maar wel altijd inzet en dergelijke tonen.


Precies, Smeets is een voorbeeld qua inzet en kan ook best aardig ballen.
Waldorf
zaterdag 08 april 2017 / 19:47

Volgende keer gewoon Smeets en Briels in de basis. Hadzhiev op de bank.
RonB
zaterdag 08 april 2017 / 19:48

Goed spel van ons met leuke aanvallen ,Helmond had niks in te brengen .
Voor de rest lekker het seizoen uit voetballen en proberen de punten te pakken .
En Smeets een contract geven :D
Don Leo
zaterdag 08 april 2017 / 20:04

Waldorf schreef:
Volgende keer gewoon Smeets en Briels in de basis. Hadzhiev op de bank.


Hoewel ik Hadzhiev absoluut geen geweldenaar vind, zie ik hem toch liever in de basis dan Briels.
Waldorf
zaterdag 08 april 2017 / 20:08

Don Leo schreef:
Waldorf schreef:
Volgende keer gewoon Smeets en Briels in de basis. Hadzhiev op de bank.


Hoewel ik Hadzhiev absoluut geen geweldenaar vind, zie ik hem toch liever in de basis dan Briels.

Dat is me inmiddels wel duidelijk geworden :lol: :lol: :lol: ;)

Mijn persoonlijke voorkeur gaat echter naar Briels. Smeets moet gewoon contract krijgen, klaar!
YGA
zaterdag 08 april 2017 / 20:19

zo'n hadziev heeft een team altijd nodig. een breker met body. beetje type de boer. die miste we ook meer dan we verwacht hadden toen ie vertrok.
Waldorf
zaterdag 08 april 2017 / 20:29

YGA schreef:
zo'n hadziev heeft een team altijd nodig. een breker met body. beetje type de boer. die miste we ook meer dan we verwacht hadden toen ie vertrok.


De Boer was toch echt wel een 10 maal betere speler naar mijn mening. Hadzhiev mist elke vorm van behendigheid en heeft de draaicirkel van een olietanker. Ieder zijn mening, maar ik zie totaal niks in hem.
Don Leo
zaterdag 08 april 2017 / 22:44

Waldorf schreef:
YGA schreef:
zo'n hadziev heeft een team altijd nodig. een breker met body. beetje type de boer. die miste we ook meer dan we verwacht hadden toen ie vertrok.


De Boer was toch echt wel een 10 maal betere speler naar mijn mening. Hadzhiev mist elke vorm van behendigheid en heeft de draaicirkel van een olietanker. Ieder zijn mening, maar ik zie totaal niks in hem.


Ben met je eens dat Hadzhiev er fysiek vrij indrukwekkend uit ziet, maar voetballend behoorlijk te kort komt en een lage handelingssnelheid heeft. Wat mij betreft volgend seizoen weg of als reserve houden, maar ik zie voor hem geen basisplaats weggelegd.
Van Binsbergen
zondag 09 april 2017 / 11:19

Wat lees ik hier allemaal over Hadziev?
Jongen speelt na de winterstop elke wedstrijd goed.

Moet niet gekker worden, Briels liever dan Hadziev. Heb je aan de fles gezeten?
FC Genieten
zondag 09 april 2017 / 11:44

Even off topic, zou het geen optie zijn om een actie te doen voor de thuiswedstrijd tegen Oss. Seizoenkaarthouders mogen gratis iemand meenemen, of entreekaarten voor de halve prijs. Is op paasmaandag, dan wil iedereen er wel even uit. Kun je aan klantenbinding doen. Zeker als we zo spelen als afgelopen vrijdag.
Gewoon even een idee.
Rdorenberg
zondag 09 april 2017 / 11:54

FC Genieten schreef:
Even off topic, zou het geen optie zijn om een actie te doen voor de thuiswedstrijd tegen Oss. Seizoenkaarthouders mogen gratis iemand meenemen, of entreekaarten voor de halve prijs. Is op paasmaandag, dan wil iedereen er wel even uit. Kun je aan klantenbinding doen. Zeker als we zo spelen als afgelopen vrijdag.
Gewoon even een idee.

Of de komende 2 wedstrijden voor 15,- euro, maar wel goed punt van je. Hopelijk lees Fortuna mee en doen ze nog iets
ForzaZitterd
zondag 09 april 2017 / 11:58

Ik ben er in ieder geval bij eerste paasdag :D . En ook ik hoop dat Briels niet meedoet, dat vergroot mijn plezier toch altijd wat meer. Nier persoonlijk tegen hem, maar ook ik vind het een erbarmelijk slechte speler. Ik zou Saddiki, Hadziev, Smeets, Saba en die pool van Wigan allemaal de voorkeur geven, en hem dus praktisch gewoon thuislaten. Ik zou daarom best graag de visie van Sunday willen horen waarom hij zoveel speelt en wederom contractverlenging (wat ik absoluut niet hoop) krijgt.
Waldorf
zondag 09 april 2017 / 12:26

Van Binsbergen schreef:
Wat lees ik hier allemaal over Hadziev?
Jongen speelt na de winterstop elke wedstrijd goed.

Moet niet gekker worden, Briels liever dan Hadziev. Heb je aan de fles gezeten?

Hadziev wellicht wel, maar Hadzhiev is zeer matig.
Johnie johnie
zondag 09 april 2017 / 12:30

Van Binsbergen schreef:
Wat lees ik hier allemaal over Hadziev?
Jongen speelt na de winterstop elke wedstrijd goed.

Moet niet gekker worden, Briels liever dan Hadziev. Heb je aan de fles gezeten?



Inderdaad slaat dit nergens op. Hadziev speelt al weken goed. Was vrijdag een van de betere. Ik zie Mares graag spelen en betreur het dat hij (waarschijnlijk) geen contract krijgt, maar als zijn plaatsvervanger het gewoon goed doet, is dat zo. Maar sommige spelers wordt nooit iets goeds over gezegd. Maar als die minder of slecht zijn dan worden er wel regels over vol geschreven. Niemand schrijft over Ospi, was vrijdag ook goed. En ik blijf zeggen dat je de met snelheid van zowel Dianessy en Vlijter gewoon een heel groot wapen hebt. Misschien Vlijter niet op 10 zetten, maar speelde vrijdag ook gewoon een goede wedstrijd zoals iedereen eigenlijk. Maar zoals gezegd als volgende week ospi, of Vlijter of Santos minder is dan zullen we het hier wel lezen...
freaky
zondag 09 april 2017 / 12:35

Van Binsbergen schreef:
Wat lees ik hier allemaal over Hadziev?
Jongen speelt na de winterstop elke wedstrijd goed.

Moet niet gekker worden, Briels liever dan Hadziev. Heb je aan de fles gezeten?



mee eens, ik vind ook dat die Bulgaar met de moeilijke naam een belangrijke rol speelt, hij heeft een bepaald instinct om op de goede plek te staan, dwz waar de ballen van de tegenstander terecht komen. Tel maar eens hoe vaak hij een bal onderschept voordat de aanvallers van de tegenstander aan de bal kunnen komen, zeker ook hoge ballen.

voor mij mag die zeker blijven en ook in de basis staan. Dan moet er wel een betere voetballer naast staan, dus geen bries. Maar daar hoe ik over op.
ik had ook 10 keer liever Kurt dan Briels, maar daarin ben ik volgens mij de enige. Ik had Kurt wel eens willen zien spelen met deze beweeglijke voorhoede voor hem, had hij veel meer kunnen brengen.
freaky
zondag 09 april 2017 / 12:38

Johnie johnie schreef:
Van Binsbergen schreef:
Wat lees ik hier allemaal over Hadziev?
Jongen speelt na de winterstop elke wedstrijd goed.

Moet niet gekker worden, Briels liever dan Hadziev. Heb je aan de fles gezeten?



Inderdaad slaat dit nergens op. Hadziev speelt al weken goed. Was vrijdag een van de betere. Ik zie Mares graag spelen en betreur het dat hij (waarschijnlijk) geen contract krijgt, maar als zijn plaatsvervanger het gewoon goed doet, is dat zo. Maar sommige spelers wordt nooit iets goeds over gezegd. Maar als die minder of slecht zijn dan worden er wel regels over vol geschreven. Niemand schrijft over Ospi, was vrijdag ook goed. En ik blijf zeggen dat je de met snelheid van zowel Dianessy en Vlijter gewoon een heel groot wapen hebt. Misschien Vlijter niet op 10 zetten, maar speelde vrijdag ook gewoon een goede wedstrijd zoals iedereen eigenlijk. Maar zoals gezegd als volgende week ospi, of Vlijter of Santos minder is dan zullen we het hier wel lezen...


inderdaad Ospi speelt ook al weken goed en als die zo blijft spelen is het gewoon een goede jupilerleague back
Waldorf
zondag 09 april 2017 / 13:37

Hadzhiev heeft 0,0 procent mobiliteit, mist handelingssnelheid en krijgt het allemaal niet belopen. Daardoor kon hij tegen Venlo ook al zo vroeg gaan douchen. Is ook een van de redenen dat Briels zich de hele wedstrijd onnozel rent. Hoewel dat natuurlijk ook in zijjn spelstijl zit opgesloten. Iedereen roept altijd maar dat Briels tekort komt en als je echt hogerop wilt ben ik het er volledig mee eens dat je een betere basisspeler voor die positie nodig hebt, maar ik persoonlijk zou Briels altijd de voorkeur geven boven Hadzhiev. Het seizoen zou ik dan ook graag uitdoen met het tandem Briels-Smeets.
Rdorenberg
zondag 09 april 2017 / 13:42

Gewoon zo laten hoe we na de winterstop spelen, niet teveel aan sleutelen is nergens voor nodig.
Van Binsbergen
zondag 09 april 2017 / 15:03

Waldorf schreef:
Hadzhiev heeft 0,0 procent mobiliteit, mist handelingssnelheid en krijgt het allemaal niet belopen. Daardoor kon hij tegen Venlo ook al zo vroeg gaan douchen. Is ook een van de redenen dat Briels zich de hele wedstrijd onnozel rent. Hoewel dat natuurlijk ook in zijjn spelstijl zit opgesloten. Iedereen roept altijd maar dat Briels tekort komt en als je echt hogerop wilt ben ik het er volledig mee eens dat je een betere basisspeler voor die positie nodig hebt, maar ik persoonlijk zou Briels altijd de voorkeur geven boven Hadzhiev. Het seizoen zou ik dan ook graag uitdoen met het tandem Briels-Smeets.


Ja vind ik echt een klasse idee, de tandem Smeets-Briels.
Weet je in ieder geval zeker dat je op het middenveld over de grond amper een duel wint en door de lucht geen enkel duel wint.

Briels rent zich de hele wedstrijd onnozel vanwege de handelingssnelheid van Hadziev? Wat een giller. Briels rent zich onnozel omdat hij 0,0 spelinzicht heeft, dus altijd op de verkeerde plaats staat en dus altijd meters moet maken om dit te compenseren. Hadziev staat gewoon op de goede plek en onderschept tig ballen.

Ongelofelijk wat sommige mensen schrijven...
Waldorf
zondag 09 april 2017 / 15:08

Van Binsbergen schreef:
Waldorf schreef:
Hadzhiev heeft 0,0 procent mobiliteit, mist handelingssnelheid en krijgt het allemaal niet belopen. Daardoor kon hij tegen Venlo ook al zo vroeg gaan douchen. Is ook een van de redenen dat Briels zich de hele wedstrijd onnozel rent. Hoewel dat natuurlijk ook in zijjn spelstijl zit opgesloten. Iedereen roept altijd maar dat Briels tekort komt en als je echt hogerop wilt ben ik het er volledig mee eens dat je een betere basisspeler voor die positie nodig hebt, maar ik persoonlijk zou Briels altijd de voorkeur geven boven Hadzhiev. Het seizoen zou ik dan ook graag uitdoen met het tandem Briels-Smeets.


Ja vind ik echt een klasse idee, de tandem Smeets-Briels.
Weet je in ieder geval zeker dat je op het middenveld over de grond amper een duel wint en door de lucht geen enkel duel wint.

Briels rent zich de hele wedstrijd onnozel vanwege de handelingssnelheid van Hadziev? Wat een giller. Briels rent zich onnozel omdat hij 0,0 spelinzicht heeft, dus altijd op de verkeerde plaats staat en dus altijd meters moet maken om dit te compenseren. Hadziev staat gewoon op de goede plek en onderschept tig ballen.

Ongelofelijk wat sommige mensen schrijven...


Gelukkig dat je datzelf toegeeft. Siert je
smeets
zondag 09 april 2017 / 15:16

Nu zie hoeveel mensen verstand van voetballen hebben. De trainers weten beter.
Van Binsbergen
zondag 09 april 2017 / 15:29

Waldorf schreef:
Van Binsbergen schreef:
Waldorf schreef:
Hadzhiev heeft 0,0 procent mobiliteit, mist handelingssnelheid en krijgt het allemaal niet belopen. Daardoor kon hij tegen Venlo ook al zo vroeg gaan douchen. Is ook een van de redenen dat Briels zich de hele wedstrijd onnozel rent. Hoewel dat natuurlijk ook in zijjn spelstijl zit opgesloten. Iedereen roept altijd maar dat Briels tekort komt en als je echt hogerop wilt ben ik het er volledig mee eens dat je een betere basisspeler voor die positie nodig hebt, maar ik persoonlijk zou Briels altijd de voorkeur geven boven Hadzhiev. Het seizoen zou ik dan ook graag uitdoen met het tandem Briels-Smeets.


Ja vind ik echt een klasse idee, de tandem Smeets-Briels.
Weet je in ieder geval zeker dat je op het middenveld over de grond amper een duel wint en door de lucht geen enkel duel wint.

Briels rent zich de hele wedstrijd onnozel vanwege de handelingssnelheid van Hadziev? Wat een giller. Briels rent zich onnozel omdat hij 0,0 spelinzicht heeft, dus altijd op de verkeerde plaats staat en dus altijd meters moet maken om dit te compenseren. Hadziev staat gewoon op de goede plek en onderschept tig ballen.

Ongelofelijk wat sommige mensen schrijven...


Gelukkig dat je datzelf toegeeft. Siert je


Haha, inhoudelijk niks meer te melden?
Waldorf
zondag 09 april 2017 / 15:36

Pas me graag aan aan jouw niveau van discussie voeren om het begrijpelijk te houden. Heb gewoon andere mening over Briels en Hadzhiev. Jij begint over flessen drank en dat het ongelooflijk is wat andersdenkenden schrijven

Idd ook erg inhoudelijk.
Sjors
zondag 09 april 2017 / 16:29

Bestaat er wel nog zo'n club met zooveeel geluk?
Zwolle had met 1-5 moeten winnen van ze.
AZ mist strafschoppen tegen ze.
Ze spelen thuis tegen het zwakke Sparta volgende week.
Moeten uit tegen Utrecht die dan al uitgespeeld zijn en play-offs hebben, en rustig aan zullen gaan doen.
Tegen Willem 2 thuis
En Vitesse die ook al uitgespeeld zijn en play-offs veilig hebben.
Rdorenberg
zondag 09 april 2017 / 16:40

Sjors schreef:
Bestaat er wel nog zo'n club met zooveeel geluk?
Zwolle had met 1-5 moeten winnen van ze.
AZ mist strafschoppen tegen ze.
Ze spelen thuis tegen het zwakke Sparta volgende week.
Moeten uit tegen Utrecht die dan al uitgespeeld zijn en play-offs hebben, en rustig aan zullen gaan doen.
Tegen Willem 2 thuis
En Vitesse die ook al uitgespeeld zijn en play-offs veilig hebben.



Kun je dit aub in Roda topic plaatsen?
jori
zondag 09 april 2017 / 17:56

ForzaZitterd schreef:
Ik ben er in ieder geval bij eerste paasdag :D . En ook ik hoop dat Briels niet meedoet, dat vergroot mijn plezier toch altijd wat meer. Nier persoonlijk tegen hem, maar ook ik vind het een erbarmelijk slechte speler. Ik zou Saddiki, Hadziev, Smeets, Saba en die pool van Wigan allemaal de voorkeur geven, en hem dus praktisch gewoon thuislaten. Ik zou daarom best graag de visie van Sunday willen horen waarom hij zoveel speelt en wederom contractverlenging (wat ik absoluut niet hoop) krijgt.



Het is niet persoonlijk, maar vervolgens laat je eigenlijk alleen het "persoonlijk"-argument over.... De enige speler uit jouw rijtje die met Briels te vergelijken is is Saddiki. Dat is ook een werkpaard. Enige verschil is dat Briels wat meer loopvermogen heeft. Hadziev en Briels; Hadziev is veel sterker, beter in de lucht maar veel langzamer. Smeets en Saba zijn goed aan de bal. Purzycki heb ik weinig zien spelen, maar die moet het volgens mij ook vooral van het voetballen hebben.
Kortom; voor de 3 posities op het middenveld heb je als trainer nu de keuze uit 6 spelers die allemaal volkomen verschillende kwaliteiten (en tekortkomingen) hebben. Met 10 Bassan's in de basis worden we geen kampioen. Je hebt de type's Briels en Hadziev gewoon nodig. Niet omdat het fantastische voetballers zijn die altijd een 8 scoren, maar juist zodat de fantastische voetballers (zoals Bassan) zich alleen op het voetballen hoeven te concentreren.
Zitterd Centrum
zondag 09 april 2017 / 20:42

jori schreef:
ForzaZitterd schreef:
Ik ben er in ieder geval bij eerste paasdag :D . En ook ik hoop dat Briels niet meedoet, dat vergroot mijn plezier toch altijd wat meer. Nier persoonlijk tegen hem, maar ook ik vind het een erbarmelijk slechte speler. Ik zou Saddiki, Hadziev, Smeets, Saba en die pool van Wigan allemaal de voorkeur geven, en hem dus praktisch gewoon thuislaten. Ik zou daarom best graag de visie van Sunday willen horen waarom hij zoveel speelt en wederom contractverlenging (wat ik absoluut niet hoop) krijgt.



Het is niet persoonlijk, maar vervolgens laat je eigenlijk alleen het "persoonlijk"-argument over.... De enige speler uit jouw rijtje die met Briels te vergelijken is is Saddiki. Dat is ook een werkpaard. Enige verschil is dat Briels wat meer loopvermogen heeft. Hadziev en Briels; Hadziev is veel sterker, beter in de lucht maar veel langzamer. Smeets en Saba zijn goed aan de bal. Purzycki heb ik weinig zien spelen, maar die moet het volgens mij ook vooral van het voetballen hebben.
Kortom; voor de 3 posities op het middenveld heb je als trainer nu de keuze uit 6 spelers die allemaal volkomen verschillende kwaliteiten (en tekortkomingen) hebben. Met 10 Bassan's in de basis worden we geen kampioen. Je hebt de type's Briels en Hadziev gewoon nodig. Niet omdat het fantastische voetballers zijn die altijd een 8 scoren, maar juist zodat de fantastische voetballers (zoals Bassan) zich alleen op het voetballen hoeven te concentreren.


Deels mee eens, echter zijn er binnen de kaders wel spelers met meer of minder sterktes en zwaktes. Vanuit de gedachtegang dat naast Hadziev die heel traag is een beweeglijke speler moet staan zou Briels inderdaad een goede optie zijn, evenals Saddiki. Bij beide twijfel ik aan of zij dit niveau aan kunnen, laat staan het niveau waar "we" naartoe willen. Voor een Mares die veel behoudender speelt zou ik naast Hadziev niet kiezen, maar smeets en Purzycki zijn in mijn ogen beide meer een soort terriër die zich kunnen vastbijten in de tegenstander en er vervolgens ook nog een voetballend vervolg aan kunnen geven. Enkele posts geleden werd Kurt nog even aangehaald, in mijn ogen net zo'n type alleen voetballend misschien nog wel verder dan Smeets en Purzycki. Persoonlijk zou ik een middenveld maken met Hadziev, Smeets/Purzycki en op CAM Saba.

Achja, ik ben al lang blij dat wij het in deze fase van de competitie zo uitgebreid over de selectie voor komend seizoen kunnen hebben. Ongekende luxe.
Marco@Stein
zondag 09 april 2017 / 23:11

Maar Hadzhiev als een prutser laten over komen in dezelfde zin met Briels is ook een kunst Waldorf.
Waldorf
maandag 10 april 2017 / 04:11

Marco@Stein schreef:
Maar Hadzhiev als een prutser laten over komen in dezelfde zin met Briels is ook een kunst Waldorf.

Ik kan er ook twee zinnen van maken als je dat liever hebt Marco ;)
Waldorf
maandag 10 april 2017 / 06:22

Marco@Stein schreef:
Maar Hadzhiev als een prutser laten over komen in dezelfde zin met Briels is ook een kunst Waldorf.

Ik wil er in het vervolg ook wel twee aparte zinnen van maken als je dat liever hebt Marco ;)
Joe Pesci
maandag 10 april 2017 / 10:32

Wat n gezeik weer over wie er wel of niet moeten spelen.. We hebben weer met 4-1 gewonnen,laat de trainer maar gewoon zn werk doen,dan houden wij ons bezig met juichen en bier drinken :D
PieveSjtiemel
maandag 10 april 2017 / 10:56

Goed plan!

Volgende keer wel gewoon met 2-1 winnen, dit was niet spannend haha
Marco@Stein
maandag 10 april 2017 / 11:10

Waldorf schreef:
Marco@Stein schreef:
Maar Hadzhiev als een prutser laten over komen in dezelfde zin met Briels is ook een kunst Waldorf.

Ik wil er in het vervolg ook wel twee aparte zinnen van maken als je dat liever hebt Marco ;)



Ook dat zou kunnen,maar dat maakt het dan ook niet minder knullig. :) Maar goed je hebt een zwak voor Briels,dat kan. We gaan het allemaal zien volgend seizoen,wie er speelt.
Waldorf
maandag 10 april 2017 / 11:22

Marco@Stein schreef:
Waldorf schreef:
Marco@Stein schreef:
Maar Hadzhiev als een prutser laten over komen in dezelfde zin met Briels is ook een kunst Waldorf.

Ik wil er in het vervolg ook wel twee aparte zinnen van maken als je dat liever hebt Marco ;)



Ook dat zou kunnen,maar dat maakt het dan ook niet minder knullig. :) Maar goed je hebt een zwak voor Briels,dat kan. We gaan het allemaal zien volgend seizoen,wie er speelt.

Nee hoor, heb niet echt een zwak voor Briels, vind alleen de kritiek die hij krijgt wat erg overdreven. Daarnaast zie ik het gewoon niet zo zitten in Hadzhiev. Is puur een persoonlijke mening, hoef je niet met me eens te zijn. Weet wel dat ik niet de enige ben die er zo over denkt. Hoop oprecht dat we volgend seizoen op zowel de positie van Briels alsook Hadzhiev een betere speler hebben rondlopen.
Marco@Stein
maandag 10 april 2017 / 13:11

@waldorf. Beter dan Briels moet niet zo moeilijk zijn om te vinden. En kwaliteitsverbetering op die 2 plaatsen is altijd positief.
Rdorenberg
maandag 10 april 2017 / 13:12

Marco@Stein schreef:
@waldorf. Beter dan Briels moet niet zo moeilijk zijn om te vinden. En kwaliteitsverbetering op die 2 plaatsen is altijd positief.


Hoelang blijven we nog zeiveren over Briels?
Groen geel
maandag 10 april 2017 / 17:54

Rdorenberg schreef:
Marco@Stein schreef:
@waldorf. Beter dan Briels moet niet zo moeilijk zijn om te vinden. En kwaliteitsverbetering op die 2 plaatsen is altijd positief.


Hoelang blijven we nog zeiveren over Briels?

Tot er een volgend slachtoffer is gevonden.
AT-AT
dinsdag 11 april 2017 / 13:16
Marco@Stein
woensdag 12 april 2017 / 00:00

Groen geel schreef:
Rdorenberg schreef:
Marco@Stein schreef:
@waldorf. Beter dan Briels moet niet zo moeilijk zijn om te vinden. En kwaliteitsverbetering op die 2 plaatsen is altijd positief.


Hoelang blijven we nog zeiveren over Briels?

Tot er een volgend slachtoffer is gevonden.


Tot Briels in het elftal van de week staat! :lol:
Sjors
woensdag 12 april 2017 / 02:40

Rdorenberg schreef:
Sjors schreef:
Bestaat er wel nog zo'n club met zooveeel geluk?
Zwolle had met 1-5 moeten winnen van ze.
AZ mist strafschoppen tegen ze.
Ze spelen thuis tegen het zwakke Sparta volgende week.
Moeten uit tegen Utrecht die dan al uitgespeeld zijn en play-offs hebben, en rustig aan zullen gaan doen.
Tegen Willem 2 thuis
En Vitesse die ook al uitgespeeld zijn en play-offs veilig hebben.



Kun je dit aub in R*da topic plaatsen?


Maar natuurlijk dat topic was ik VOOR het plaatsen van dit bericht ook aan het zoeken...probleem is alleen dat dat topic niet terug te vinden is tenminste ik scroll en vind het niet via de mobiel. Hoe werkt dat dan?
Sjors
donderdag 13 april 2017 / 21:02

?
AT-AT
donderdag 13 april 2017 / 21:31

Sjors schreef:
?

viewtopic.php?f=5&t=6325
:roll:
Sjors
vrijdag 14 april 2017 / 01:50

AT-AT schreef:
Sjors schreef:
?

viewtopic.php?f=5&t=6325
:roll:


Ja kerel maar waar vind ik die link bij een volgende keer?
Rdorenberg
vrijdag 14 april 2017 / 05:52

Sjors schreef:
AT-AT schreef:
Sjors schreef:
?

viewtopic.php?f=5&t=6325
:roll:


Ja kerel maar waar vind ik die link bij een volgende keer?

www.fortunasc.nl
Fanzone
Nieuwsberichten
En dan daar zoeken, kan zijn dat je moet doorbladeren naar pagina 2( of 3) en dan zie je het onderwerp van zelf staan.
Reageer ook op dit bericht:

U dient ingelogd te zijn om een bericht achter te laten.
Nog geen account:Klik hier om een account aan te maken