Fortuna gaat voor derde achtereenvolgende zege

Aanstaande maandag kan Fortuna voor de tweede maal dit seizoen een winstreeks van drie wedstrijden neerzetten. Eerder dit seizoen werden achtereenvolgens Volendam, Jong AZ en Telstar een de zegekar gebonden. Vrijdag kan Fortuna deze mooie statistiek evenaren: na overwinningen tegen Go Ahead Eagles en Helmond Sport, neemt Fortuna het op tegen de beloften van PSV. Met een zevende plek op de ranglijst en drie overwinningen op rij verkeren de Eindhovenaren in uitstekende vorm. Ook het U21 elftal van Sparta Praag verloor afgelopen donderdag van Jong PSV. Deze midweekse wedstrijd van Jong PSV in de Premier League International Cup, heeft mogelijk vermoeidheid bij de Eindhovenaren tot gevolg. Hetgeen het ook reëel maakt dat Jong PSV maandag met de nodige versterking aan de aftrap verschijnt.

Sinds het intreden van Jong PSV in de voetbalpiramide, troffen Fortuna en de beloften elkaar acht keer. Hiervan wonnen beide ploegen er twee en vier maal eindigde het affiche zonder winnaar. Vorig seizoen waren de Eindhovenaren met 3-0 te sterk voor ons Fortuna, buitenspeler Gudmundsson trof maarliefst drie keer doel. Weet de ploeg van Sunday Oliseh maandag wel te winnen? Bij een overwinning herovert Fortuna de tweede plaats op Jong Ajax.

Jong PSV

Met Lammers, Gudmundsson en en Laursen beschikt PSV over een productieve voorhoede. Echter, de drie aanvallers leggen het statistisch gezien af tegen de aanvalslinie van Fortuna: Semedo, Stokkers en Vidigal. Tevens beschikt Jong PSV met Obispo over een zeer talentvolle verdediger. Samen met Fortunees Perr Schuurs vormt hij het centrum van Oranje U19. Beide kunnen rekenen op belangstelling uit heel Europa. Verwachte opstelling Jong PSV: Room, van Vlerken, Abels, Obispo, Paal; Rosario, Rigo, Mauro Junior/Verreth; Gudmundsson, Lammers, Laursen/Malen.

Fortuna Sittard

Fortuna beschikt over een bijna complete selectie. De geblesseerde Vlijter maakt geen deel uit van de wedstrijdselectie, ook doelman Özer ontbreekt waarschijnlijk. Op de linksbuitenpositie krijgt Vidigal waarschijnlijk opnieuw de voorkeur boven Askovski. De Portugees beloonde zijn basisplaats in de wedstrijd tegen Helmond Sport met twee doelpunten. Verwachte opstelling Fortuna Sittard: Santos, Essers, Schuurs, Dammers, Ospitalieri; Saddiki, Smeets; Semedo, Dianessy, Vidigal; Stokkers.

Verwachtingen auteur

Fortuna wacht aankomende maandag een lastige wedstrijd. Jong PSV is goed in vorm en weet gemakkelijk het doel te vinden. De verwachting is dat de Eindhovenaren maandag het initiatief nemen. Hier liggen mogelijk kansen voor Fortuna: met de snelheid van Vidigal, Dianessy en Semedo heeft Fortuna meermaals bewezen uitstekend te kunnen counteren. Circa 200 Fortunezen reizen af naar Eindhoven, net als in Helmond zal Fortuna dus een soort thuiswedstrijd spelen. Met de steun van het uitvak is een goed resultaat zeker mogelijk. Voorspelling auteur: 2-2

AT-AT
zondag 03 december 2017 / 21:41

Rdorenberg schreef:
Hoe is het met Ozer Aykut trouwens? Valt de blesure mee of zijn we hem lang kwijt?


De blessure aan de knie van Fortuna-doelman Aykut Özer lijkt mee te vallen.
In de wedstrijd tegen Go Ahead Eagles verdraaide Özer zijn knie en moest hij hinkend van het veld. Maar uit de MRI-scans is inmiddels gebleken dat het geen afgescheurde knieband of een andere ernstige kwetsuur betreft. Qua herstelperiode gaat het volgens de club eerder over weken dan over maanden.

Vidigal
Özer zal de komende tijd apart van de groep werken aan zijn herstel. Dat deed Andre Vidigal zondagavond ook, tijdens de training van Fortuna Sittard voorafgaand aan het duel tegen Jong PSV. Samen met Luc Tinnemans werkte Vidigal op een naastgelegen veld een aantal oefeningen af.

Volgens de club betreft het een preventieve maatregel. Wat de Portugese rechtsbuiten exact mankeert kon of wilde de club niet zeggen. Maar gezien de training buiten de groep is onzeker of Vidigal, die afgelopen wedstrijd een basisplaats met twee doelpunten bekroonde, maandagavond tegen Jong PSV opnieuw in stelling gebracht kan worden.

https://www.limburger.nl/cnt/dmf20171203_00051731/blessure-fortuna-keeper-ozer-lijkt-mee-te-vallen?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_term=limburger&utm_content=article&utm_campaign=seeding
Rdorenberg
zondag 03 december 2017 / 21:53

AT-AT schreef:
Rdorenberg schreef:
Hoe is het met Ozer Aykut trouwens? Valt de blesure mee of zijn we hem lang kwijt?


De blessure aan de knie van Fortuna-doelman Aykut Özer lijkt mee te vallen.
In de wedstrijd tegen Go Ahead Eagles verdraaide Özer zijn knie en moest hij hinkend van het veld. Maar uit de MRI-scans is inmiddels gebleken dat het geen afgescheurde knieband of een andere ernstige kwetsuur betreft. Qua herstelperiode gaat het volgens de club eerder over weken dan over maanden.

Vidigal
Özer zal de komende tijd apart van de groep werken aan zijn herstel. Dat deed Andre Vidigal zondagavond ook, tijdens de training van Fortuna Sittard voorafgaand aan het duel tegen Jong PSV. Samen met Luc Tinnemans werkte Vidigal op een naastgelegen veld een aantal oefeningen af.

Volgens de club betreft het een preventieve maatregel. Wat de Portugese rechtsbuiten exact mankeert kon of wilde de club niet zeggen. Maar gezien de training buiten de groep is onzeker of Vidigal, die afgelopen wedstrijd een basisplaats met twee doelpunten bekroonde, maandagavond tegen Jong PSV opnieuw in stelling gebracht kan worden.

https://www.limburger.nl/cnt/dmf20171203_00051731/blessure-fortuna-keeper-ozer-lijkt-mee-te-vallen?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_term=limburger&utm_content=article&utm_campaign=seeding


Waarschijnlijk na de winterstop dus weer fit. Traint Fortuna tegenwoordig ook al savonds? Hopelijk speelt Vidigal gewoon.
maasgouw
maandag 04 december 2017 / 14:36

Vermoedelijke opstelling Jong PSV:
Room
Van Vlerken - Abels - Obispo - Paal
Rosario - Gudmundsson - Ritzmaier
Malen - Lammers - Laursen

Gaat een hele lastige avond worden. Met name voor ons middenveld met Saddiki, Smeets en Dianessy verwacht ik problemen.
Les
maandag 04 december 2017 / 15:03

Dat is een stevig ploegje inderdaad.
streak74
maandag 04 december 2017 / 15:40

Gaat zeker een ontzettend moeilijke klus worden!!
Maar met een goed collectief en strijden voor iedere meter gras, hoeven we voor niemand bang te zijn of onder te doen!!
Maar wel allemaal een volle 100% strijdend.
En ik verwacht dat PSV het spel probeert te gaan maken en wij op de counter mega gevaarlijk kunnen gaan worden!!
Ik voorspel een 1-2 overwinning
Kuppes
maandag 04 december 2017 / 15:44

maasgouw schreef:
Vermoedelijke opstelling Jong PSV:
Room
Van Vlerken - Abels - Obispo - Paal
Rosario - Gudmundsson - Ritzmaier
Malen - Lammers - Laursen

Gaat een hele lastige avond worden. Met name voor ons middenveld met Saddiki, Smeets en Dianessy verwacht ik problemen.



Áls dat de opstelling is, dan valt het nog mee. Op zich kwalitatief gezien natuurlijk een sterke opstelling, maar op Room na spelen deze jongens zo ongeveer wekelijks.
Maar het gaat een uitdaging worden, zeker ook gezien de sterke serie waarin Jong PSV zit.
nuujsjtadt
maandag 04 december 2017 / 15:48

Rdorenberg schreef:
Ragnar Sittard blok schreef:
Ik ben bang dat we 3-1 de boot in gaan...


Zou zomaar kunnen. Vrijdag rug rechten en winnen van RKC dan maar.


Rug rechten? Zullen we eerst eens afwachten tot vanavond rond 22.00 uur?
Wat een drama... :D
Sp33lfiets
maandag 04 december 2017 / 15:54

nuujsjtadt schreef:
Rdorenberg schreef:
Ragnar Sittard blok schreef:
Ik ben bang dat we 3-1 de boot in gaan...


Zou zomaar kunnen. Vrijdag rug rechten en winnen van RKC dan maar.


Rug rechten? Zullen we eerst eens afwachten tot vanavond rond 22.00 uur?
Wat een drama... :D


Inderdaad, ik heb 1-2 voorspeld, dus kom maar op met die 3 punten
Rdorenberg
maandag 04 december 2017 / 15:57

nuujsjtadt schreef:
Rdorenberg schreef:
Ragnar Sittard blok schreef:
Ik ben bang dat we 3-1 de boot in gaan...


Zou zomaar kunnen. Vrijdag rug rechten en winnen van RKC dan maar.


Rug rechten? Zullen we eerst eens afwachten tot vanavond rond 22.00 uur?
Wat een drama... :D


Van psv verliezen is geen drama en zou zomaar kunnen. Ik weet echt niet wat ik moet verwachten vanavond. Wel aanwezig en zin in vanavond met de 200 aanwezige :mrgreen:
Loos
maandag 04 december 2017 / 16:06

Dit is zelfde opstelling als afgelopen weken, dus in dat opzicht niets verrassends. Gewoon eropknallen! :twisted:
vlinderstraatjes
maandag 04 december 2017 / 16:08

het taem moet gewoon vol voor de winst gaan vanavond, gezien de stand op de ranglijst zou dat ook eigenlijk wel moeten, en wil je wat betekenen in de 2e perioden. natuurlijk word het zwaar, zeker, dat word het tegen het groote AZ ook, van je eigen kracht uit gaan, dit taem gaat ons nog meer verassen, ben ik van overtuigt met Sunday Oliseh aan het roer, we zullen zien vanavond of ons taem alle passie beleving en strijd er in gooit, dan is er altijd een kans. gaef gaaaas zittert
nuujsjtadt
maandag 04 december 2017 / 16:09

Laat maar goed van jullie horen als de 12 man :D
(In tegenstelling tot het gemiddelde Kerkraadse publiek, aldus Mahin ;) )
Rdorenberg
maandag 04 december 2017 / 16:23

nuujsjtadt schreef:
Laat maar goed van jullie horen als de 12 man :D
(In tegenstelling tot het gemiddelde Kerkraadse publiek, aldus Mahin ;) )


Haha, met 200 man moet dat zeker lukken. Hopelijk speelt trouwens Vidigal gewoon.
vlinderstraatjes
maandag 04 december 2017 / 16:35

lijkt me zeker dat Vidigal zal spelen, dat deze even apart traent, kan ook te maken hebben voor wat persoonlijke techniche vaardigheden bij te leren, voor vanavond tegen jong psv is wel wat extras nodig. anderen komen ook wel aan de beurt.
FR13
maandag 04 december 2017 / 20:02

vlinderstraatjes schreef:
lijkt me zeker dat Vidigal zal spelen, dat deze even apart traent, kan ook te maken hebben voor wat persoonlijke techniche vaardigheden bij te leren, voor vanavond tegen jong psv is wel wat extras nodig. anderen komen ook wel aan de beurt.


speelt dus niet, zit ook niet op de bank
Les
maandag 04 december 2017 / 20:25

Schijnt geblesseerd te zijn.
smeets
maandag 04 december 2017 / 20:40

is er een live stream
Marco@Stein
maandag 04 december 2017 / 20:45

smeets schreef:
is er een live stream



Kom op Fox. Dus je zou zeggen van wel.
Jupp
maandag 04 december 2017 / 21:09

Buiten fox: livetv.ru
Dianessy langs t leege goal ...
smeets
maandag 04 december 2017 / 21:29
Marco@Stein
maandag 04 december 2017 / 21:33

Kutzooi. Kansen niet afmaken,en dan krijg je hem tegen. Ging wel erg makkelijk. Braun terug op rechts back. Vind Essers leuk voor centraal,maar op de back minder.
smeets
maandag 04 december 2017 / 21:34

shit was trial versie. Net de mooie goal gezien.
Marco@Stein
maandag 04 december 2017 / 21:38

Dit gaat te makkelijk. Bah bah.
Les
maandag 04 december 2017 / 21:39

Essers heeft 0,0 grip op Malen..
fsc68
maandag 04 december 2017 / 21:42

Essers op rechstback is waardeloos.Essers is een speler voor centraal.
Verder weet je als je de kansen niet benut je hem tegen kunt krijgen.We missen iedere wedstrijd te veel kansen.
Sp33lfiets
maandag 04 december 2017 / 21:44

We zijn de makkelijk scorende ploeg... Vergeet iedereen wel dat we altijd heeeeeeeel veel kansen nodig hebben. Nu weer, dat breekt je op tegen de sterkere ploegen. Tijd voor een goaltjesdief.
Marco@Stein
maandag 04 december 2017 / 21:46

fsc68 schreef:
Essers op rechstback is waardeloos.Essers is een speler voor centraal.
Verder weet je als je de kansen niet benut je hem tegen kunt krijgen.We missen iedere wedstrijd te veel kansen.


Helemaal mee eens. En daar kom je soms mee weg. Maar tegen kwalitatief betere tegenstanders gaat je dat opbreken. En ik vind Oliseh een topper,maar met Essers op rechtsback slaat ie de plank mis vind ik. Centraal is dat een goede vervanger voor als Schuurs ,maar als back,nee,snel Braun terug. En eventueel in de winterstop kijken voor een back up.
Marco@Stein
maandag 04 december 2017 / 21:47

Sp33lfiets schreef:
We zijn de makkelijk scorende ploeg... Vergeet iedereen wel dat we altijd heeeeeeeel veel kansen nodig hebben. Nu weer, dat breekt je op tegen de sterkere ploegen. Tijd voor een goaltjesdief.



Ja dat is wel iets waar in de winterstop eens naar gekeken mag worden. Misschien zijn er nog opties.
Gohf
maandag 04 december 2017 / 21:48

Essers speelt vandaag een prima pot anders.
Gohf
maandag 04 december 2017 / 21:48

Marco@Stein schreef:
Sp33lfiets schreef:
We zijn de makkelijk scorende ploeg... Vergeet iedereen wel dat we altijd heeeeeeeel veel kansen nodig hebben. Nu weer, dat breekt je op tegen de sterkere ploegen. Tijd voor een goaltjesdief.



Ja dat is wel iets waar in de winterstop eens naar gekeken mag worden. Misschien zijn er nog opties.


Oliseh heeft geen behoefte aan versterking....
Sp33lfiets
maandag 04 december 2017 / 21:50

Marco@Stein schreef:



Ja dat is wel iets waar in de winterstop eens naar gekeken mag worden. Misschien zijn er nog opties.


Ik hoop het. Op deze manier blijf je verliezen van dit soort ploegen. Het zij zo, mogen natuurlijk niet klagen, maar dat zou wel een verbetering zijn voor het elftal.
smeets
maandag 04 december 2017 / 21:52

zoals ik al vaker zeg. we moeten een echte spits hebben.
Gohf
maandag 04 december 2017 / 21:54

Grapjas. 5 100% kansen en geen 1 gemist door Stokkers.
Marco@Stein
maandag 04 december 2017 / 21:54

Gohf schreef:
Essers speelt vandaag een prima pot anders.



Ik vond dat Malen bij de 1-0 wel erg makkelijk langs Essers kwam. Mooie goal verder. Maar ik vond hem te makkelijk kunnen schieten. Ik persoonlijk zie Essers liever niet op de rechts back.
Marco@Stein
maandag 04 december 2017 / 21:55

Gohf schreef:
Grapjas. 5 100% kansen en geen 1 gemist door Stokkers.



Semedo miste een royale. Maar ze missen te veel,en krijgen de goals te makkelijk tegen.
Les
maandag 04 december 2017 / 21:58

Nou nou, laten we de boel even relativeren. Vandáág hebben we te veel kansen nodig en vallen ze te makkelijk erin. Als dat iets van elke week was stonden we echt geen tweede of derde.
Sp33lfiets
maandag 04 december 2017 / 22:04

Les schreef:
Nou nou, laten we de boel even relativeren. Vandáág hebben we te veel kansen nodig en vallen ze te makkelijk erin. Als dat iets van elke week was stonden we echt geen tweede of derde.


Elke wedstrijd krijgen wij veel kansen en maken we er relatief gezien weinig, maar wel vaak genoeg. Dus er mag zeker scorend vermogen bij.
Sp33lfiets
maandag 04 december 2017 / 22:06

Gohf schreef:
Grapjas. 5 100% kansen en geen 1 gemist door Stokkers.


Maar hij creëert ook niets voor zichzelf, lammers deed dat wel.
Dat is ook belangrijk voor een spits.
AT-AT
maandag 04 december 2017 / 22:07

7 100% kansen en nog geen goal gvd :lol:
Jupp
maandag 04 december 2017 / 22:10

4de gemiste kans van dianessy
smeets
maandag 04 december 2017 / 22:14

Zuiver onkunde. Waarom thuis wel en uit niet. Deze uitwedstrijd is ook voor eigen publiek.
Les
maandag 04 december 2017 / 22:16

Tsja, dat Dianessy al weken geen pepernoot raakt lees ik zelden terug.
Sp33lfiets
maandag 04 december 2017 / 22:19

Les schreef:
Tsja, dat Dianessy al weken geen pepernoot raakt lees ik zelden terug.


Valt in ieder geval bij mij onder het missen van kansen, ik heb het bijna nooit over specifieke Stokkers ;)
Sp33lfiets
maandag 04 december 2017 / 22:32

Hutten mist ook al. Wie gaat eens raak schieten :lol: *joking*
Obsession
maandag 04 december 2017 / 22:42

En Smeets? Onkunde
Marco@Stein
maandag 04 december 2017 / 22:44

Ik word gek,hahahaha. Kom op die greun geale!!!
Sp33lfiets
maandag 04 december 2017 / 22:45

Marco@Stein schreef:
Ik word gek,hahahaha. Kom op die greun geale!!!


Ja, ze doen het dan toch weer. Ook mede dankzij die redding van santos! Spanning in de laatste minuten. Prachtig voor de meegereisde supporters die we 90 minuten lang horen
Marco@Stein
maandag 04 december 2017 / 22:51

Top!! Kansen genoeg gehad. 3 punten!! :lol:
Jupp
maandag 04 december 2017 / 22:53

Had ik nooit meer verwacht.
Geen minute nadat dianessy van t veld af was, werd t 2-2 en 2-3 :D
YGA
maandag 04 december 2017 / 22:55

Wat een knaller van een wedstrijd. Genieten met een hoofdletter G. Had bijna aangifte willen gaan doen tegen PSV wegens het stelen van 3 punten.

Gerechtigheid ten top!

Echt super genoten. Vrijdag RKC met 5-0 naar huis sturen.
Les
maandag 04 december 2017 / 23:05

Wat een prutsers :lol:
FR13
maandag 04 december 2017 / 23:06

Askovski maar in de spits vanaf volgende week? Wat een figuur is dat zeg, gewoon onze topscorer met 8 doelpunten :lol:
Johnie johnie
maandag 04 december 2017 / 23:09

Even los van de 10 (of waren het er meer) gemiste kansen gewoon een goede wedstrijd. Super knap dat ze de wedstrijd nog omkeren. En belachelijk om Essers zo af te maken. 1e goal begint bij Dammers, die bij 2e ook verkeerd staat te dekken. Essers verovert de bal bij de 2-3. Die jongen komt er wel. Super trots verder op deze ploeg!
AT-AT
maandag 04 december 2017 / 23:11

FR13 schreef:
Askovski maar in de spits vanaf volgende week? Wat een figuur is dat zeg, gewoon onze topscorer met 8 doelpunten :lol:

En dat voor een wisselspeler, net zoals Vidigal :lol:

Maar wat is dit even dik verdiend zeg!! :mrgreen: :D :mrgreen:

Overigens de mensen die het nu nog geflatteerd vinden zoeken zich maar een andere club :roll:
PieveSjtiemel
maandag 04 december 2017 / 23:17

Pfff alweer een dipje
PietPanenka
maandag 04 december 2017 / 23:17

Dianessy speelde vandaag niet goed maar wat is het Askovski gegund. Wat een beleving en passie bij hem. 90 minuten geknokt
vlinderstraatjes
maandag 04 december 2017 / 23:19

jaaaa, ze hebben gelukig, kwa wedstrijd, hun ritme terug zoals we gewent zijn van dit taem, al moet er wel wat met die opgelegde kansen gebeuren, maarja dan gaat jong psv hier met 3- 10 van het veld. ongelooflijk goed gespeeld weer tegen een op voorhand sterk geagt jong psv. avskovski wat een speler,het hele taem was top.
YGA
maandag 04 december 2017 / 23:21

Niet normaal man wat hier allemaal gebeurd. Je verwacht een lastig potje. Zeker zonder vidigoal. En dan staat Askovski weer op die plek nm 1 op de topschutterslijst over neemt. Geweldig. Dat wordt volle bak vrijdag!!!
Marco@Stein
maandag 04 december 2017 / 23:38

Johnie johnie schreef:
Even los van de 10 (of waren het er meer) gemiste kansen gewoon een goede wedstrijd. Super knap dat ze de wedstrijd nog omkeren. En belachelijk om Essers zo af te maken. 1e goal begint bij Dammers, die bij 2e ook verkeerd staat te dekken. Essers verovert de bal bij de 2-3. Die jongen komt er wel. Super trots verder op deze ploeg!



Wacht ff. Niemand maakt Essers af. Ik persoonlijk zie hem het liefst centraal achterin. Vind hem op de rb niet zo als centraal. Dus geen drama verder.
Marco@Stein
maandag 04 december 2017 / 23:40

YGA schreef:
Niet normaal man wat hier allemaal gebeurd. Je verwacht een lastig potje. Zeker zonder vidigoal. En dan staat Askovski weer op die plek nm 1 op de topschutterslijst over neemt. Geweldig. Dat wordt volle bak vrijdag!!!



Ja werd het nu maar eens eindelijk wat drukker. Dat verdienen ze dubbel en dwars.
Johnie johnie
maandag 04 december 2017 / 23:42

Ok! Dan begrijp ik schijnbaar niet wat iemand waardeloos vinden betekent....

Maar ga er verder ook niet meer op in. Volgens mij kunnen we het beter over positieve zaken hebben. Die zijn er meer dan genoeg.
Marco@Stein
maandag 04 december 2017 / 23:49

Johnie johnie schreef:
Ok! Dan begrijp ik schijnbaar niet wat iemand waardeloos vinden betekent....

Maar ga er verder ook niet meer op in. Volgens mij kunnen we het beter over positieve zaken hebben. Die zijn er meer dan genoeg.



Ok,dat waren niet mijn woorden. Maar inderdaad,lets stay positive. 3 punten!!
YGA
maandag 04 december 2017 / 23:53

Geweldig om die lange zijde van Eindhoven te bekijken met de 2-3. Allemaal sportieve Eindhoven fans die juichen voor fortuna lol
AT-AT
dinsdag 05 december 2017 / 00:14

YGA schreef:
Geweldig om die lange zijde van Eindhoven te bekijken met de 2-3. Allemaal sportieve Eindhoven fans die juichen voor fortuna lol

Sympathieke PSV-fans inderdaad!
Rdorenberg
dinsdag 05 december 2017 / 00:47

Wat een bizarre maar fantastische wedstrijd van Fortuna zijnde. Ja Fortuna heel veel kansen gemist maar het deed me goed dat Fortuna de kansen wel kreeg en dat waren er genoeg, was gewoon kwestie van wanneer die goal ging vallen. Wat een feest en ontlading in het uit vak. Ik kreeg er gewoon kippenvel van. De passie waarmee het team speelt is geweldig om te zien. Vooraf niet gedacht dat we zouden winnen, en als je dan dit krijgt te zien vanavond is gewoon genieten. Ik denk dat de mensen die fox hebben gekeken hebben genoten van Fortuna. Heb de beelden via Fox al zeker 20 keer terug gekeken, Heeeeerlijk!!

Vrijdag volle bak en 3 punten pakken, vrijdag ook Almere-De graafschap, Maandag Ajax-Den Bosch. Als we vrijdag winnen doen we voor zowel de stand als de periode uitstekende zaken. Hoeveel man passen in het uitvak? Hopelijk krijgen we meer als 40 parkeerkaarten( Als we geen buscombi krijgen?) :roll: :mrgreen:
vlinderstraatjes
dinsdag 05 december 2017 / 01:18

een van de beste wedstrijden van dit seizoen, mooie reclame via fox live geweest.zittert laeft en hoe.
Hank
dinsdag 05 december 2017 / 09:33

Nou naast het uitvak zat het neutrale vak ook bijna vol met Fortuna fans!! Maar de PSV fans konden het wel allemaal waarderen. Spelers hebben ook hun mindere dagen en wat een geluk dat we dan een selectie hebben die dat opvangt.
Blijven voetballen ook al sta je achter en dan gebeurd het alsnog. Fantastisch
silvio62
dinsdag 05 december 2017 / 09:45

Ondanks dat we bijna niet binnen mochten,he Ron hahaha,dankzij de Stewarts van Fortuna wel,was dit,op mvv na natuurlijk,haha,winnen bij de sjenge is het mooiste wat er is,één van de mooiste uitwedstrijden en dik dik dik dik verdiend gewonnen.
Loos
dinsdag 05 december 2017 / 09:46

Man man man... wat is er gebeurt? Wat een gekkenhuis! Hele stadion bleek opeens Fortunees op een groepje hoofdtribune na :lol: Spelers die iedere tribune bedanken haha...

Ik snapte helemaal niets van de wissels wederom, maar who cares. Ik moet nog steeds bijkomen :lol:

Dit was qua spel een prima pot, niet uitstekend omdat het 1-3 moet zijn bij rust, en misschien wel dé match van het seizoen...
Joe Pesci
dinsdag 05 december 2017 / 10:01

Na een achterstand en super veel kansen missen toch nog de wedstrijd winnen,wat n wedstrijd weer..mooi mooi mooi :D
Sp33lfiets
dinsdag 05 december 2017 / 10:56

Loos schreef:
Man man man... wat is er gebeurt? Wat een gekkenhuis! Hele stadion bleek opeens Fortunees op een groepje hoofdtribune na :lol: Spelers die iedere tribune bedanken haha...

Ik snapte helemaal niets van de wissels wederom, maar who cares. Ik moet nog steeds bijkomen :lol:


Dit was qua spel een prima pot, niet uitstekend omdat het 1-3 moet zijn bij rust, en misschien wel dé match van het seizoen...


De enige wissel die ik begreep was Braun voor Saddiki. En na 5 min werd braun rechtback en Essers als cm. Dat werkte.
Wel mooi om te zien dat hij nu eerder wisselde, bv een dianessy eruit en Engin minuten laten maken ;)
geelgroen
dinsdag 05 december 2017 / 11:03

Wat een wedstrijd gisteren. Had dit in de rust nooit meer verwacht, ik denk maar weinigen. Misschien wel de beste wedstrijd van het seizoen. Achterin zat het op het tweede doelpunt na gewoon weer goed dicht. Een team met zo veel kracht voorin zo weinig kansen geven, top. Enige minpunt is die kansen missen, niet normaal. Dianessy had je op de doellijn kunnen zetten had ie hem er nog naast gekregen. Ben nog steeds dik tevreden met Stokkers, iets mindere wedstrijd maar blijft een aanspeelpunt voorin. Hutten valt natuurlijk wel goed in en is bij twee doelpunten betrokken.
Hoop dat de enkel van Sadikki niet te zwaar geblesseerd is want die jongen is ondertussen onmisbaar geworden op het middenveld (wie had dat gedacht een jaar geleden).
Zag het zonder Vidigal iets donkerder in, maar askovski heeft mij een klap voor mijn kop gegeven en laten zien dat hij ook gewoon heel goed kan voetballen dat voorin. Stefan, bedankt hiervoor!
Mocht je vrijdag de 3 punten thuis kunnen houden dan wordt het toch volle bak in db mag ik hopen. Trouwens, vrijdag mag het toch ook al goed vol zitten. Dit team verdiend dat, geweldig.
Ok, genoeg ass gekissed, op naar vrijdag!
Achter Fortuna
dinsdag 05 december 2017 / 11:15

De wissels waren prima in orde gezien de bank. Hutten zeer waardevol. Stond aan de basis van de twee laatste goals.Hutten een kans geven als voorste middenvelder i.p.v. Dianessy. Stokkers weer ongelukkig. Hutten kan in de spits ook goed uit de voeten. Verdiend daar ook een kans. Zie ook beker Go Ahead Eagles. Hutten echte onruststoker, kaatst beter dan Stokkers, en kan een bal beter vasthouden.
Panos
dinsdag 05 december 2017 / 11:23

Opmerkelijk wissels inderdaad. Dianessy had duidelijk zijn dag niet. Een gemiste kans lijkt bij hem echt lang na te dreunen in zijn hoofd, waardoor hij steeds onzekerder wordt en kansen blijft missen. Naar mijn mening had hij al veel eerder gewisseld mogen worden.

Toch zou ik hem vrijdag gewoon weer in de basis zetten. Hij blijft in potentie een van de groeibriljanten van dit team. Fysiek sterk, snel en een actie. Het is zeker geen toeval dat hij zo vaak voor de keeper komt. Alleen die wisselvalligheid moet echt minder worden.

Dat hij zo lang mag blijven staan heeft ook te maken met dat Oliseh het niet in Engin ziet zitten, vanwege een gebrek aan loopvermogen vermoed ik. En in Hutten ziet hij duidelijk alleen spits.
Rdorenberg
dinsdag 05 december 2017 / 11:24

Als je dit soort wedstrijden speelt en wint voor wie moet je dan nog onder doen? Dit zijn gewoon van die wedstrijden waar je over 5-10 jaar nog aan terug denkt. Man man man ik kan het nog steeds niet geloven :roll: :mrgreen:
Rdorenberg
dinsdag 05 december 2017 / 11:27

Panos schreef:
Opmerkelijk wissels inderdaad. Dianessy had duidelijk zijn dag niet. Een gemiste kans lijkt bij hem echt lang na te dreunen in zijn hoofd, waardoor hij steeds onzekerder wordt en kansen blijft missen. Naar mijn mening had hij al veel eerder gewisseld mogen worden.

Toch zou ik hem vrijdag gewoon weer in de basis zetten. Hij blijft in potentie een van de groeibriljanten van dit team. Fysiek sterk, snel en een actie. Het is zeker geen toeval dat hij zo vaak voor de keeper komt. Alleen die wisselvalligheid moet echt minder worden.

Dat hij zo lang mag blijven staan heeft ook te maken met dat Oliseh het niet in Engin ziet zitten, vanwege een gebrek aan loopvermogen vermoed ik. En in Hutten ziet hij duidelijk alleen spits.


Stokkers is helemaal niet snel. Wel zeer nuttig voor Fortuna. Hutten laat zich op een positieve manier zien en het kan zijn dat dat op den duur beloond zal worden met een basisplaats.
Achter Fortuna
dinsdag 05 december 2017 / 11:54

Natuurlijk hoop je als trainer keer op keer dat je spits zijn scoringsvermogen terugvindt door hem dan nog steeds op te stellen.Maar het houdt een keer, hopelijk tijdelijk, op. Het mag niet zo zijn dat Oliseh, die Stokkers als zijn aankoop betiteld, hem de voorkeur blijft geven als het al geruime tijd niet meezit met zijn scorend vermogen. Ik snap ook wel dat never change een winning ingespeeld team mee kan spelen. Toch verdiend mijns inziens nu Hutten een kans in de spits als basisspeler. Situatie Stokkers misschien een beetje vergelijkbaar met De Jong bij PSV.
AT-AT
dinsdag 05 december 2017 / 12:09

Achter Fortuna schreef:
Natuurlijk hoop je als trainer keer op keer dat je spits zijn scoringsvermogen terugvindt door hem dan nog steeds op te stellen.Maar het houdt een keer, hopelijk tijdelijk, op. Het mag niet zo zijn dat Oliseh, die Stokkers als zijn aankoop betiteld, hem de voorkeur blijft geven als het al geruime tijd niet meezit met zijn scorend vermogen. Ik snap ook wel dat never change een winning ingespeeld team mee kan spelen. Toch verdiend mijns inziens nu Hutten een kans in de spits als basisspeler. Situatie Stokkers misschien een beetje vergelijkbaar met De Jong bij PSV.

Scheelt dat PSV beter speelt als de Jong in het veld staat, net zoals Fortuna beter speelt met Stokkers in de spits. Mag natuurlijk wel wat meer scoren, geldt ook voor de Jong, maar als ik dan Dianessy zie, die mist nog meer kansen. Hutten op 10 zou ook niet verkeerd zijn om uit te proberen.
Sp33lfiets
dinsdag 05 december 2017 / 12:28

AT-AT schreef:

Scheelt dat PSV beter speelt als de Jong in het veld staat, net zoals Fortuna beter speelt met Stokkers in de spits. Mag natuurlijk wel wat meer scoren, geldt ook voor de Jong, maar als ik dan Dianessy zie, die mist nog meer kansen. Hutten op 10 zou ook niet verkeerd zijn om uit te proberen.



Ik zou Hutten inderdaad op 10 proberen. Hij is een middenvelder, geen spits. Alleen Dianessy eruit halen is lastig, is toch een van de betere spelers. Normaal mist hij niet zoveel kansen als gisteren... :lol:
Sp33lfiets
dinsdag 05 december 2017 / 12:33

Achter Fortuna schreef:
De wissels waren prima in orde gezien de bank. Hutten zeer waardevol. Stond aan de basis van de twee laatste goals.Hutten een kans geven als voorste middenvelder i.p.v. Dianessy. Stokkers weer ongelukkig. Hutten kan in de spits ook goed uit de voeten. Verdiend daar ook een kans. Zie ook beker Go Ahead Eagles. Hutten echte onruststoker, kaatst beter dan Stokkers, en kan een bal beter vasthouden.


Stokkers kan een bal vele malen beter vasthouden, dat bewees hij ook vandaag weer. Ook het kaatsen doet hij goed, hij mist alleen in de tweede helft weer een 100% kans. Daarnaast creëert hij ook geen kansen voor zichzelf, door bijvoorbeeld een individuele actie, iets wat hem in de vorige thuiswedstrijd wel lukte aan de zijkant. Het leverde ook een prima voorzet op.

Soms vraag ik me af of je Stokkers en Dianessy niet moet omwisselen. :lol:
AT-AT
dinsdag 05 december 2017 / 12:34

Sp33lfiets schreef:
AT-AT schreef:

Scheelt dat PSV beter speelt als de Jong in het veld staat, net zoals Fortuna beter speelt met Stokkers in de spits. Mag natuurlijk wel wat meer scoren, geldt ook voor de Jong, maar als ik dan Dianessy zie, die mist nog meer kansen. Hutten op 10 zou ook niet verkeerd zijn om uit te proberen.



Ik zou Hutten inderdaad op 10 proberen. Hij is een middenvelder, geen spits. Alleen Dianessy eruit halen is lastig, is toch een van de betere spelers. Normaal mist hij niet zoveel kansen als gisteren... :lol:

Ik denk dat bijna geen enkele ploeg zoveel kansen mist als Fortuna in de eerste helft, in totaal tot 21 schoten (9 op doel) gekomen :lol:

https://www.vi.nl/wedstrijden/2017/12/04/nederland/jupiler-league/jong-psv-vs-fortuna-sittard

Overigens nog maar eens benoemen hoe goed het doorzettingsvermogen en de wil om te winnen is , mentaal is het echt een topploeg.
JOEP IS WOEST
dinsdag 05 december 2017 / 12:39

Rdorenberg schreef:
Als je dit soort wedstrijden speelt en wint voor wie moet je dan nog onder doen? Dit zijn gewoon van die wedstrijden waar je over 5-10 jaar nog aan terug denkt. Man man man ik kan het nog steeds niet geloven :roll: :mrgreen:



Een van de meest memorabele wedstrijden voor mij blijft de 6-4 tegen het grote PSV. Deze komt gewoon die top 10 binnen van heerlijke wedstrijden. Genieten!!!
Loos
dinsdag 05 december 2017 / 12:43

Haha 21 schoten waarvan 9 op doel :lol:
Sp33lfiets
dinsdag 05 december 2017 / 12:44

AT-AT schreef:

Ik denk dat bijna geen enkele ploeg zoveel kansen mist als Fortuna in de eerste helft, in totaal tot 21 schoten (9 op doel) gekomen :lol:

https://www.vi.nl/wedstrijden/2017/12/04/nederland/jupiler-league/jong-psv-vs-fortuna-sittard

Overigens nog maar eens benoemen hoe goed het doorzettingsvermogen en de wil om te winnen is , mentaal is het echt een topploeg.


Ik werd echt gek voor de televisie van al die gemiste kansen.
Overigens met je eens dat het doorzettingsvermogen van deze ploeg ongekend is. Tegen go ahead en nu tegen jong psv weer. Dit geeft een team veel vertrouwen, dat het toch kan in de laatste minuten.

Vaak zie je bij Fortuna als die gelijkmaker valt, dat de winnende treffer ook valt. Ik zei dat gisteren nog tegen een vriend toen we allebei keken. Als die penalty erin gaat, valt die 3e goal ook. Dat het daadwerkelijk gebeurde, is niet meer normaal. Wat een ontsnapping ;)
Panos
dinsdag 05 december 2017 / 12:47

AT-AT schreef:
Sp33lfiets schreef:
AT-AT schreef:

Scheelt dat PSV beter speelt als de Jong in het veld staat, net zoals Fortuna beter speelt met Stokkers in de spits. Mag natuurlijk wel wat meer scoren, geldt ook voor de Jong, maar als ik dan Dianessy zie, die mist nog meer kansen. Hutten op 10 zou ook niet verkeerd zijn om uit te proberen.



Ik zou Hutten inderdaad op 10 proberen. Hij is een middenvelder, geen spits. Alleen Dianessy eruit halen is lastig, is toch een van de betere spelers. Normaal mist hij niet zoveel kansen als gisteren... :lol:

Ik denk dat bijna geen enkele ploeg zoveel kansen mist als Fortuna in de eerste helft, in totaal tot 21 schoten (9 op doel) gekomen :lol:

https://www.vi.nl/wedstrijden/2017/12/04/nederland/jupiler-league/jong-psv-vs-fortuna-sittard

Overigens nog maar eens benoemen hoe goed het doorzettingsvermogen is en de wil om te winnen, mentaal is het echt een topploeg.

Dit zijn gewoon gebruikelijke statistieken voor Fortuna. Ook tegen NEC en Cambuur, wedstrijden die we verliezen, komen we gewoon tot rond de twintig schoten. Als we meer kansen zouden benutten, dan hadden we er nog beter voor kunnen staan. Bevestiging dat onze positie op de ranglijst allesbehalve geflatteerd is.
Zitterd11
dinsdag 05 december 2017 / 12:53

ja werd ook gek voor de buis! Maar wat dik dik verdiend. Wat een geweldig gevoel. Zou hopen op vrijdag meer mensen maar ben er bang voor!
Loos
dinsdag 05 december 2017 / 12:53

Je hebt helemaal gelijk als ik nu Cambuur terugkijk... Enige wedstrijd die ik niet live heb gezien, maar op tv niet kon aanzien. Totaal niet gedacht dat we daar uiteindelijk nog zoveel schoten incl op doel gehad hebben...
Gohf
dinsdag 05 december 2017 / 12:56

Loos schreef:
Je hebt helemaal gelijk als ik nu Cambuur terugkijk... Enige wedstrijd die ik niet live heb gezien, maar op tv niet kon aanzien. Totaal niet gedacht dat we daar uiteindelijk nog zoveel schoten incl op doel gehad hebben...


Wel zo goed als 0 uitgespeelde kansen.
Rdorenberg
dinsdag 05 december 2017 / 13:15

Loos schreef:
Je hebt helemaal gelijk als ik nu Cambuur terugkijk... Enige wedstrijd die ik niet live heb gezien, maar op tv niet kon aanzien. Totaal niet gedacht dat we daar uiteindelijk nog zoveel schoten incl op doel gehad hebben...


Emmen was ook niet om aan te zien. Gelukkig was die niet live op tv en waren we erbij. :twisted:
Frenky
dinsdag 05 december 2017 / 13:30

Sp33lfiets schreef:

Alleen Dianessy eruit halen is lastig, is toch een van de betere spelers.


Dat lijkt maar zo. Het is jammer dat er in de JL nauwelijks statistieken zijn van balverlies/passing, gewonnen duels, schotpercentage etc want dat zit hij wekelijks aan de onderkant.
fsc68
dinsdag 05 december 2017 / 13:52

Dianessy speelt vrijdag gewoon weer.En voor mij hoeft hij er ook niet uit.
Panos
dinsdag 05 december 2017 / 14:00

Frenky schreef:
Sp33lfiets schreef:

Alleen Dianessy eruit halen is lastig, is toch een van de betere spelers.


Dat lijkt maar zo. Het is jammer dat er in de JL nauwelijks statistieken zijn van balverlies/passing, gewonnen duels, schotpercentage etc want dat zit hij wekelijks aan de onderkant.

Ben ik niet helemaal met je eens. Qua schotpercentage denk ik wel dat je gelijk hebt en dat moet absoluut beter. Zijn pass-percentage kan je echter niet vergelijken met een speler die verder naar achteren staat geposteerd. Als tien geef je uit een veel moeilijkere positie passes dan bijvoorbeeld een centrale verdediger en dat gaat ook vaker mis. Van mij mag Dianessy bij wijze van spreken 7 van zijn 10 passes naar de tegenstander spelen, als hij met de andere drie passes een speler voor de keeper zet. Iets dat Dianessy weldegelijk kan. Zie het tweede doelpunt van Vidigal tegen Helmond, het doelpunt van Stokkers tegen NEC en zo zijn er vast nog meer voorbeelden. Ook qua duels ben ik positiever over Dianessy. Doordat hij zowel snel als sterk is komt hij vaak in kansrijke positie. Twee van de vier enorme mogelijkheden komen voort uit het feit dat hij de bal afneemt bij een tegenstander, oftewel een duel wint. Het gaat er naar mijn mening bij iemand die op tien speelt om dat hij veel kansen creëert voor zichzelf of voor een andere speler. Een passingpercentage en een duelpercentage zegt mij vrij weinig voor iemand op zijn positie. Mijn voornaamste verbeterpunt voor Dianessy is dan ook dat hij wat vaker de rust moet bewaren voor het doel. In mijn ogen blijft hij een van de grootste groeibriljanten van dit elftal.
Frenky
dinsdag 05 december 2017 / 14:25

Panos schreef:
Frenky schreef:
Sp33lfiets schreef:

Alleen Dianessy eruit halen is lastig, is toch een van de betere spelers.


Dat lijkt maar zo. Het is jammer dat er in de JL nauwelijks statistieken zijn van balverlies/passing, gewonnen duels, schotpercentage etc want dat zit hij wekelijks aan de onderkant.

Ben ik niet helemaal met je eens. Qua schotpercentage denk ik wel dat je gelijk hebt en dat moet absoluut beter. Zijn pass-percentage kan je echter niet vergelijken met een speler die verder naar achteren staat geposteerd. Als tien geef je uit een veel moeilijkere positie passes dan bijvoorbeeld een centrale verdediger en dat gaat ook vaker mis. Van mij mag Dianessy bij wijze van spreken 7 van zijn 10 passes naar de tegenstander spelen, als hij met de andere drie passes een speler voor de keeper zet. Iets dat Dianessy weldegelijk kan. Zie het tweede doelpunt van Vidigal tegen Helmond, het doelpunt van Stokkers tegen NEC en zo zijn er vast nog meer voorbeelden. Ook qua duels ben ik positiever over Dianessy. Doordat hij zowel snel als sterk is komt hij vaak in kansrijke positie. Twee van de vier enorme mogelijkheden komen voort uit het feit dat hij de bal afneemt bij een tegenstander, oftewel een duel wint. Het gaat er naar mijn mening bij iemand die op tien speelt om dat hij veel kansen creëert voor zichzelf of voor een andere speler. Een passingpercentage en een duelpercentage zegt mij vrij weinig voor iemand op zijn positie. Mijn voornaamste verbeterpunt voor Dianessy is dan ook dat hij wat vaker de rust moet bewaren voor het doel. In mijn ogen blijft hij een van de grootste groeibriljanten van dit elftal.


Koffiedik kijken omdat we geen cijfers hebben maar gevoelsmatig is het op cruciale momenten niet best. Uiteindelijk win je thuis niet van Eindhoven omdat hij een ogenschijnlijk makkelijke pass op Vidigal verprutst in de laatste minuut.

De kansen die hij gisteren mist (op de kopbal na) komen voort uit onkunde. Ongecontroleerd en veel te wild allemaal.
Rdorenberg
dinsdag 05 december 2017 / 15:06

De een wilt stokkers eruit de ander wilt Smeets eruit de ander wilt Braun terug zien en de ene wilt Dianessy eruit hebben....we staan op een verdiende tweede plek, wat willen we nog meer? 60 doelpunten in 19 wedstrijden? 20 doelpogingen ipv 15? Ik vind het prima zo, geen reden om veel te wisselen als we onze wedstrijden lekker winnen.
Panos
dinsdag 05 december 2017 / 15:16

Koffiedik kijken omdat we geen cijfers hebben maar gevoelsmatig is het op cruciale momenten niet best. Uiteindelijk win je thuis niet van Eindhoven omdat hij een ogenschijnlijk makkelijke pass op Vidigal verprutst in de laatste minuut.

De kansen die hij gisteren mist (op de kopbal na) komen voort uit onkunde. Ongecontroleerd en veel te wild allemaal.[/quote]
Ja met die pass tegen Eindhoven had hij het verschil kunnen maken. Maar puntverlies lijd je, hoe cliché ook, niet door een fout van één speler. Die wedstrijd waren er meerdere spelers die grote kansen om zeep hielpen en dan kan je Dianessy niet alleen verantwoordelijk stellen doordat hij een foute pass geeft. Verder denk ik dat het geen onkunde is, maar onrust. Met wat meer vertrouwen en rust, is hij echt wel in staat om meer kansen te benutten, dan dat hij nu doet. Hoop en denk dat Oliseh hem gewoon laat staan.
Pats
dinsdag 05 december 2017 / 15:17

Panos schreef:
Frenky schreef:
Sp33lfiets schreef:

Alleen Dianessy eruit halen is lastig, is toch een van de betere spelers.


Dat lijkt maar zo. Het is jammer dat er in de JL nauwelijks statistieken zijn van balverlies/passing, gewonnen duels, schotpercentage etc want dat zit hij wekelijks aan de onderkant.

Ben ik niet helemaal met je eens. Qua schotpercentage denk ik wel dat je gelijk hebt en dat moet absoluut beter. Zijn pass-percentage kan je echter niet vergelijken met een speler die verder naar achteren staat geposteerd. Als tien geef je uit een veel moeilijkere positie passes dan bijvoorbeeld een centrale verdediger en dat gaat ook vaker mis. Van mij mag Dianessy bij wijze van spreken 7 van zijn 10 passes naar de tegenstander spelen, als hij met de andere drie passes een speler voor de keeper zet. Iets dat Dianessy weldegelijk kan. Zie het tweede doelpunt van Vidigal tegen Helmond, het doelpunt van Stokkers tegen NEC en zo zijn er vast nog meer voorbeelden. Ook qua duels ben ik positiever over Dianessy. Doordat hij zowel snel als sterk is komt hij vaak in kansrijke positie. Twee van de vier enorme mogelijkheden komen voort uit het feit dat hij de bal afneemt bij een tegenstander, oftewel een duel wint. Het gaat er naar mijn mening bij iemand die op tien speelt om dat hij veel kansen creëert voor zichzelf of voor een andere speler. Een passingpercentage en een duelpercentage zegt mij vrij weinig voor iemand op zijn positie. Mijn voornaamste verbeterpunt voor Dianessy is dan ook dat hij wat vaker de rust moet bewaren voor het doel. In mijn ogen blijft hij een van de grootste groeibriljanten van dit elftal.


Volledig met je eens. Om Dianessy af te rekenen op gebrek aan koelbloedigheid voor de goal is wat mij betreft te kort door de bocht. Meer rust voor het doel komt met de jaren. Vergeet niet dat een club als Fortuna bepaald niet de 1e of 2e garnituur talenten kan halen. In dat opzicht presteren spelers als Stokkers en Dianessy al ver boven wat je normaal gesproken mag verwachten.

Het aantal kansen dat Fortuna wekelijks afdwingt is indrukwekkend te noemen. Dat daaruit niet altijd gescoord wordt is logisch. Het zou me echter niets verbazen als dat rendement in de loop van het seizoen ook nog omhoog gaat. Heb zelden een team met zo'n steile ontwikkelingscurve gezien dan Fortuna onder Oliseh. Gisteren was wederom een bevestiging van de groei. Diepe buiging voor dit team!
Mjweetje
dinsdag 05 december 2017 / 17:45

Inderdaad, ik heb soms de indruk dat mensen de aantrekkingskracht die Fortuna heeft op spelers een beetje overschatten. Stokkers, Dianessy, Hutten, Semedo, Vidigal, Vlijter, Askovski, Dammers, Schuurs... Scoort er eens iemand moeilijk of niet, dan staat er opeens weer een andere speler op die ze erin knalt of kopt. Wat wil je nog meer als Fortuna? Feit dat je 20 kansen kunt creëren is al bovenmatig goed. Als ze er allemaal in zouden vliegen zouden we waarschijnlijk in de winterstop veel nieuwe spelers moeten gaan kopen..Hoewel we daar dan waarschijnlijk ook wel het geld voor zouden hebben...
vlinderstraatjes
dinsdag 05 december 2017 / 17:55

vanavond om 9 uur op foxsport 5 jong psv Fortuna sittard,gehele wedstrijd, voor de liefhebbers. lekker na genieten.
Rdorenberg
dinsdag 05 december 2017 / 18:08

Dries Sadikki heeft beetje last van de enkel. Hij hoop dat die vrijdag kan spelen.
Sp33lfiets
dinsdag 05 december 2017 / 18:49

Rdorenberg schreef:
Dries Sadikki heeft beetje last van de enkel. Hij hoop dat die vrijdag kan spelen.


Waar heb je die informatie vandaan :?:
Reageer ook op dit bericht:

U dient ingelogd te zijn om een bericht achter te laten.
Nog geen account:Klik hier om een account aan te maken