Keert Fortuna terug in titelrace?

FC Eindhoven – Fortuna Sittard: wil je een goede kans maken op een leuke bijverdienste in de TOTO en ben je vrij pessimistisch ingesteld, vul dan een 3-1 overwinning in voor FC Eindhoven. De afgelopen vier jaar eindigde het affiche FC Eindhoven tegen Fortuna Sittard in een 3-1 overwinning voor de Eindhovenaren. Fortuna zal vol vertrouwen naar Eindhoven afreizen. Niet alleen won Fortuna de derby met 3-0, maar er werd bovendien goed gespeeld. Tegenstander FC Eindhoven staat momenteel op een teleurstellende vijftiende plaats van de ranglijst. In januari namen FC Eindhoven en trainer Wilfred van Leeuwen afscheid van elkaar, sinds opvolger David Nascimento aan het roer staat bij de blauw-witten gaat het absoluut niet beter bij de club. Eindhoven verloor al vier wedstrijd achter elkaar: Den Bosch, Jong AZ, Dordrecht en Volendam waren te sterk. Eerder dit seizoen eindigde de ontmoeting tussen Eindhoven en Fortuna in een 2-2 gelijkspel. Weet Fortuna aanstaande vrijdag wel te winnen van FCE?

FC Eindhoven

FC Eindhoven is bezig aan een zeer teleurstellend seizoen. Een lichtpuntje aan de kant van de Eindhovenaren is spits Lieder, hij is met twintig doelpunten topscoorder van de Jupiler League. Gelukkig voor Fortuna lijkt het erop dat de topschutter aanstaande vrijdag ontbreekt. Enkele weken geleden onderging de spits een acute blindedarmoperatie. Buiten spits Lieder weet ook Kabangu af en toe het net te vinden (6 doelpunten). Verder wist nog geen enkele speler in de FC Eindhoven selectie vaker dan twee keer het doel te vinden. Ook middenvelders Carlone en Deschilder en doelman Swinkels ontbreken met blessures. Verwachte opstelling FC Eindhoven: Hooyberghs, Klooster, de Wilde, Matthys, van Landschoot; Achenteh, Swinnen, van den Boomen; El Hasnaoui, Kabangu, Thomas.

Fortuna Sittard

Fortuna moest het vrijdag doen zonder de geschorste Saddiki en de geblesseerde Ospitalieri en Pinto. Keert Saddiki terug in de basis? Of mogen dezelfde namen het weer laten zien? Ook gelegenheids linksback Heerings liet een aardige indruk achter. Echter, de verwachting is dat een fitte Ospitalieri of Pinto de voorkeur krijgt. Voorin kreeg Dianessy de voorkeur boven zowel Askovski als Vidigal. Naar verwachting mag Dianessy vrijdag opnieuw starten, de Fransman speelde een uitstekende eerste helft en schoot Fortuna op voorsprong. Middenvelder Smeets moest tegen MVV geblesseerd het veld verlaten, het is nog onbekend wat de ernst van zijn blessure is. Verwachte opstelling Fortuna Sittard: Ozer, Essers, Schuurs, Dammers, Heerings/Ospitalieri/Pinto; Smeets, Saddiki; Semedo, Cantwell, Dianessy; Stokkers.

Richard Coenen
woensdag 07 maart 2018 / 14:22

Dianessy Dianessy Dianessy, stukken beter als die gast die de Ricksen side vertegenwoordigde in de strijd om 30 pizza's.
shef
woensdag 07 maart 2018 / 14:26

Don Leo schreef:
L H schreef:
Wissel Ospi/Heerings ligt voor de hand, hoewel Heerings mij niet tegen viel. Ik zou Smeets eens wat langer rust geven want blessuregevoelig en niet in topvorm. Sadikki zou hem goed kunnen vervangen.
Verder alles laten staan, dus ook Hutten en Dianessy die beiden op hun eigen manier zeer belangrijk waren tegen MVV.


Saddiki en Smeets zijn allebei niet in topvorm, gewoon Hutten voorlopig erin laten staan.



Hahah die Don, sadikki speelde een super pot bij nec, maar goed. Tegen Telstar speelde hij minder maar toen was iedereen minder.
Ospi krijgt als hij fit is de voorkeur op linksback, Pinto 2e man en heerings was een noodoplossing omdat des taf met een linkspoot op die positie wil spelen. Zo zei KH dat op fox.
Het luxeprobleem op t middenveld zal zich zelf oplossen, als hutten blijft staan omdat sadikki terug komt van een schorsing en Smeets waarschijnlijk dit weekend niet zal spelen. Imo een goede oplossing omdat Dries verdedigend beter is en met hutten en cantwell heb je wel een heel aanvallend middenveld
Achter Fortuna
woensdag 07 maart 2018 / 14:29

Ik zou niet teveel veranderen. Hoogtstens Heerings die in mijn ogen toch verdienstelijk speelde tegen MVV. Met Ospi en Pinto als ze weer fit zijn kun je door hun snelheid het accent van hoog druk zetten nog meer verhogen. Zeker tegen de Graafschap is het hoog druk zetten voorwaarde. De Doetinchemmers beheersen dit zeer goed. Dianessy blijft een vreemde vogel met klasseacties. Op de linkervleugel komt hij het beste tot zijn recht. Echter geen teamspeler. Vreemd gedrag van hem bij penalty Semedo dat gesust werd door Schuurs. Ook bij zijn eigen goal schudde hij eigen spelers van zich af.
Rdorenberg
woensdag 07 maart 2018 / 14:30

shef schreef:
Don Leo schreef:
L H schreef:
Wissel Ospi/Heerings ligt voor de hand, hoewel Heerings mij niet tegen viel. Ik zou Smeets eens wat langer rust geven want blessuregevoelig en niet in topvorm. Sadikki zou hem goed kunnen vervangen.
Verder alles laten staan, dus ook Hutten en Dianessy die beiden op hun eigen manier zeer belangrijk waren tegen MVV.


Saddiki en Smeets zijn allebei niet in topvorm, gewoon Hutten voorlopig erin laten staan.



Hahah die Don, sadikki speelde een super pot bij nec, maar goed. Tegen Telstar speelde hij minder maar toen was iedereen minder.
Ospi krijgt als hij fit is de voorkeur op linksback, Pinto 2e man en heerings was een noodoplossing omdat des taf met een linkspoot op die positie wil spelen. Zo zei KH dat op fox.
Het luxeprobleem op t middenveld zal zich zelf oplossen, als hutten blijft staan omdat sadikki terug komt van een schorsing en Smeets waarschijnlijk dit weekend niet zal spelen. Imo een goede oplossing omdat Dries verdedigend beter is en met hutten en cantwell heb je wel een heel aanvallend middenveld


En kojic klopt ook op de deur.
Achter Fortuna
woensdag 07 maart 2018 / 14:44

Hutten nu eens een tijdje laten staan. Blijft nog steeds een sluipschutter in mijn ogen. Onberekenbaar in de zestien. Een toegevoegde waarde momenteel.
vlinderstraatjes
woensdag 07 maart 2018 / 15:47

lars hutten heeft zich nu toch ook mooi sportief naar vooren geknokt,dat bewees hij al voor de wedstrijd tegen mvv, nu hij tegen mvv de hele wedstrijd heeft gespeeld is het aleen maar duidelijker geworden, dat niemand meer om hem heen kan. geweldig hoe het team nu speeld. veel gevarieerder, en niet alleen vanuit de verdediging. er is nu een insteling bij het team onstaan, waarin je ziet, dat zij de wedstrijd persee willen winnen, als zij dat iedere wedstrijd kunnen laten zien, kunnen we meschien wel weer droomen, maar dan in werklijkheid, in mei.
YGA
woensdag 07 maart 2018 / 15:52

Die maniertjes van dianessy vielen mij ook op. Moet die niet doen anders moet die lekker sunday achterna.
Sp33lfiets
woensdag 07 maart 2018 / 16:08

Rdorenberg schreef:



En kojic klopt ook op de deur.


Inderdaad. Verdedigende veel body en ook qua voetballend vermogen laat hij zien dat hij het overzicht heeft. Zou hem laten spelen ipv saddiki vrijdag, indien smeets niet fit genoeg is. Liever dat Smeets fit is tegen de Graafschap dan tegen Eindhoven en eventueel tegen de Graafschap 45 minuten.
Rdorenberg
woensdag 07 maart 2018 / 16:16

Sp33lfiets schreef:
Rdorenberg schreef:



En kojic klopt ook op de deur.


Inderdaad. Verdedigende veel body en ook qua voetballend vermogen laat hij zien dat hij het overzicht heeft. Zou hem laten spelen ipv saddiki vrijdag, indien smeets niet fit genoeg is. Liever dat Smeets fit is tegen de Graafschap dan tegen Eindhoven en eventueel tegen de Graafschap 45 minuten.


Wel vind ik dat Sadikki wat meer krediet mag hebben. Ja hij heeft wat mindere wedstrijden gespeeld, maar heeft dit seizoen echt stappen gemaakt. Als alle middenvelders fit zijn gaat het nog een lastige keuze worden denk ik, alhoewel als we vrijdag overtuigend winnen gaat Hofland niet veel meer wijzigen komende weken als het niet nodig is. Nu met Cantwall en Kojic erbij hebben we ineens een sterke brede selectie, heerlijk. We zullen iedereen nodig hebben komende weken.
Sp33lfiets
woensdag 07 maart 2018 / 16:24

Rdorenberg schreef:
Sp33lfiets schreef:
Rdorenberg schreef:



En kojic klopt ook op de deur.


Inderdaad. Verdedigende veel body en ook qua voetballend vermogen laat hij zien dat hij het overzicht heeft. Zou hem laten spelen ipv saddiki vrijdag, indien smeets niet fit genoeg is. Liever dat Smeets fit is tegen de Graafschap dan tegen Eindhoven en eventueel tegen de Graafschap 45 minuten.


Wel vind ik dat Sadikki wat meer krediet mag hebben. Ja hij heeft wat mindere wedstrijden gespeeld, maar heeft dit seizoen echt stappen gemaakt. Als alle middenvelders fit zijn gaat het nog een lastige keuze worden denk ik, alhoewel als we vrijdag overtuigend winnen gaat Hofland niet veel meer wijzigen komende weken als het niet nodig is. Nu met Cantwall en Kojic erbij hebben we ineens een sterke brede selectie, heerlijk. We zullen iedereen nodig hebben komende weken.


Gaat mij niet om krediet. Momenteel vind ik Kojic een betere indruk maken dan Saddiki. Om die reden ben ik op dit moment die mening toebedeeld. Aan saddiki om mijn mening te veranderen ;)
Rdorenberg
woensdag 07 maart 2018 / 16:29

Sadikki/Smeets of Kojic maakt naar mijn idee weinig uit, de overige 10 spelers zijn ook top en zeer uitgebalanceerd. Hopelijk verpletteren ze Eindhoven met de zelfde passie en beleving als Maandag.
maasgouw
woensdag 07 maart 2018 / 16:37

YGA schreef:
Die maniertjes van dianessy vielen mij ook op. Moet die niet doen anders moet die lekker sunday achterna.


Gedrag van Dianessy is al 1.5 jaar treurig. Herinner me nog steeds zijn 12 salto's na zijn intikker tegen De Graafschap vorig seizoen in plaats van de gever van de assist (volgensmij Stokkers) te bedanken.
Kuppes
woensdag 07 maart 2018 / 16:54

maasgouw schreef:
YGA schreef:
Die maniertjes van dianessy vielen mij ook op. Moet die niet doen anders moet die lekker sunday achterna.


Gedrag van Dianessy is al 1.5 jaar treurig. Herinner me nog steeds zijn 12 salto's na zijn intikker tegen De Graafschap vorig seizoen in plaats van de gever van de assist (volgensmij Stokkers) te bedanken.


Echt een momentenvoetballer. Zie je de hele wedstrijd alle ballen verspelen of onzinnige dribbels maken, om er vervolgens weer ene in te jassen. Voelt zich volgens mij te goed voor dit team. Indien je er van de zomer mooi bedrag voor krijgt gewoon verkopen, zal er geen traan om laten.
Badmuts8
woensdag 07 maart 2018 / 17:08

Rdorenberg schreef:
Sadikki/Smeets of Kojic maakt naar mijn idee weinig uit, de overige 10 spelers zijn ook top en zeer uitgebalanceerd. Hopelijk verpletteren ze Eindhoven met de zelfde passie en beleving als Maandag.



een trainer werkt elke dag met het team. Hij ziet dus wie het goed doet op een training ja of nee. Vervolgens kies je de 11 die volgens jou in staat zijn om de tegenstander te verslaan.

Blind staren op namen heb je niks alleen Braga en Hofland weten wat Fortuna nodig heeft in deze fase!!
Badmuts8
woensdag 07 maart 2018 / 17:12

YGA schreef:
Die maniertjes van dianessy vielen mij ook op. Moet die niet doen anders moet die lekker sunday achterna.



Misschien speelt er iets tussen Dianessy en Fortuna? Zo ja even rond de tafel en het uitpraten we hebben iedereen nodig van basis spelers tot de wisselspelers.
Rdorenberg
woensdag 07 maart 2018 / 17:19

Badmuts8 schreef:
Rdorenberg schreef:
Sadikki/Smeets of Kojic maakt naar mijn idee weinig uit, de overige 10 spelers zijn ook top en zeer uitgebalanceerd. Hopelijk verpletteren ze Eindhoven met de zelfde passie en beleving als Maandag.



een trainer werkt elke dag met het team. Hij ziet dus wie het goed doet op een training ja of nee. Vervolgens kies je de 11 die volgens jou in staat zijn om de tegenstander te verslaan.

Blind staren op namen heb je niks alleen Braga en Hofland weten wat Fortuna nodig heeft in deze fase!!


Wij als supporters mogen daar gewoon over discussiëren toch? Een trainer heeft niet altijd gelijk hé en wij mogen het oneens zijn met een trainer. Zie hutten: oliseh zag niets in hem en kijk nu eens...basisplaats & belangrijk voor het team. Hofland en Braga zullen de juiste keuzes maken, er staat nog veel op het spel.
Don Leo
woensdag 07 maart 2018 / 17:24

Rdorenberg schreef:
Badmuts8 schreef:
Rdorenberg schreef:
Sadikki/Smeets of Kojic maakt naar mijn idee weinig uit, de overige 10 spelers zijn ook top en zeer uitgebalanceerd. Hopelijk verpletteren ze Eindhoven met de zelfde passie en beleving als Maandag.



een trainer werkt elke dag met het team. Hij ziet dus wie het goed doet op een training ja of nee. Vervolgens kies je de 11 die volgens jou in staat zijn om de tegenstander te verslaan.

Blind staren op namen heb je niks alleen Braga en Hofland weten wat Fortuna nodig heeft in deze fase!!


Wij als supporters mogen daar gewoon over discussiëren toch? Een trainer heeft niet altijd gelijk hé en wij mogen het oneens zijn met een trainer. Zie hutten: oliseh zag niets in hem en kijk nu eens...basisplaats & belangrijk voor het team. Hofland en Braga zullen de juiste keuzes maken, er staat nog veel op het spel.


Hofland en Braga doen zeker hun best maar of ze de juiste keuzes maken blijkt na afloop van een wedstrijd pas.
Badmuts8
woensdag 07 maart 2018 / 17:26

Rdorenberg schreef:
Badmuts8 schreef:
Rdorenberg schreef:
Sadikki/Smeets of Kojic maakt naar mijn idee weinig uit, de overige 10 spelers zijn ook top en zeer uitgebalanceerd. Hopelijk verpletteren ze Eindhoven met de zelfde passie en beleving als Maandag.



een trainer werkt elke dag met het team. Hij ziet dus wie het goed doet op een training ja of nee. Vervolgens kies je de 11 die volgens jou in staat zijn om de tegenstander te verslaan.

Blind staren op namen heb je niks alleen Braga en Hofland weten wat Fortuna nodig heeft in deze fase!!


Wij als supporters mogen daar gewoon over discussiëren toch? Een trainer heeft niet altijd gelijk hé en wij mogen het oneens zijn met een trainer. Zie hutten: oliseh zag niets in hem en kijk nu eens...basisplaats & belangrijk voor het team. Hofland en Braga zullen de juiste keuzes maken, er staat nog veel op het spel.



Hofland is net nieuw en wil iedere speler aan het werk zien training en wedstrijden. Hutten deed mee omdat we geschorste speler hadden. Nu Vrijdag kan Hofland misschien zijn team laten staan zoals tegen MVV. en Maandag kan hij weer van gedachten veranderd zijn en dan zegt hij misschien ( voorbeeld nee Kies toch niet voor Hutten) maar weer voor iemand anders.

Nogmaals praten mag en oneens mag je zijn over opstelling. Maar trainers bepalen, gelukkig hebben wij dat niet in de hand.
freaky
woensdag 07 maart 2018 / 17:58

Kuppes schreef:
maasgouw schreef:
YGA schreef:
Die maniertjes van dianessy vielen mij ook op. Moet die niet doen anders moet die lekker sunday achterna.


Gedrag van Dianessy is al 1.5 jaar treurig. Herinner me nog steeds zijn 12 salto's na zijn intikker tegen De Graafschap vorig seizoen in plaats van de gever van de assist (volgensmij Stokkers) te bedanken.


Echt een momentenvoetballer. Zie je de hele wedstrijd alle ballen verspelen of onzinnige dribbels maken, om er vervolgens weer ene in te jassen. Voelt zich volgens mij te goed voor dit team. Indien je er van de zomer mooi bedrag voor krijgt gewoon verkopen, zal er geen traan om laten.


dianessy vind ik een overschatte speler, spelinzicht is zeer matig en zijn houding is die van een klein kind. Het lijkt inderdaad wel een soort mini Oliseh die vooral zichzelf heel goed vindt.

zolang hij gewoon zich op een bescheiden manier aan zijn taak houdt kan hij als linksbuiten wat mij betreft zeer zeker meerwaarde hebben, hij is snel, kan een actie en een doelpunt maken. Maar we kunnen prima zonder hem verder. Hij zal nu wel pissed zijn dat hij als 'vedette' naar de reservebank is verwezen, maar dat is gezien het spel gewoon terecht. Moet ik wel zeggen dat ik het nog steeds bizar vind dat iemand hem centraal achter de spitsen opstelt. Daarvoor heeft hij, zoals gezegd, veel te weinig rust en overzicht en speelt hij te egoïstisch.

Op zich jammer, als hij zich zou kunnen schikken in zijn rol en fungeren als teamspeler zou het echt een leuke speler kunnen zijn. Penaltys moeten gewoon voor Semedo zijn, die zijn vol overtuiging en geven een gevoel van zekerheid dat doet denken aan Roel Janssen :D Ik neem aan dat daar afspraken over zijn en dan moet iedereen zich daaraan houden en niet gefrustreerd reageren

misschien is er verder iets van frustratie in het spel, want ik heb de indruk dat er wel interesse in hem is geweest, maar Fortuna hem toen niet graag wilde laten vertrekken.

verder heb ik een prima gevoel bij de 11 van maandag, behalve Heerings. Smeets zie ik graag spelen, maar moet misschien even rust pakken voordat hij dadelijk echt geblesseerd is. Rest vooral laten staan.
Sjors
woensdag 07 maart 2018 / 18:00

YGA schreef:
Die maniertjes van dianessy vielen mij ook op. Moet die niet doen anders moet die lekker sunday achterna.

Zal die ook wel gaan.
Sjors
woensdag 07 maart 2018 / 18:02

Kuppes schreef:
maasgouw schreef:
YGA schreef:
Die maniertjes van dianessy vielen mij ook op. Moet die niet doen anders moet die lekker sunday achterna.


Gedrag van Dianessy is al 1.5 jaar treurig. Herinner me nog steeds zijn 12 salto's na zijn intikker tegen De Graafschap vorig seizoen in plaats van de gever van de assist (volgensmij Stokkers) te bedanken.


Echt een momentenvoetballer. Zie je de hele wedstrijd alle ballen verspelen of onzinnige dribbels maken, om er vervolgens weer ene in te jassen. Voelt zich volgens mij te goed voor dit team. Indien je er van de zomer mooi bedrag voor krijgt gewoon verkopen, zal er geen traan om laten.


Romario was ook zo'n momenten-voetballer. Vreselijke eikel, ook een houding van een klein kind, deed meeztal geen ruk voor de groep, kwam altijd te laat etc etc maar hij scoorde wel.
Nou wik ik hem niet vergelijken maar dianessy is nog jong...
Sjors
woensdag 07 maart 2018 / 18:06

Badmuts8 schreef:
YGA schreef:
Die maniertjes van dianessy vielen mij ook op. Moet die niet doen anders moet die lekker sunday achterna.



Misschien speelt er iets tussen Dianessy en Fortuna? Zo ja even rond de tafel en het uitpraten we hebben iedereen nodig van basis spelers tot de wisselspelers.


Dat gevoel krijg je er wel bij idd
Rdorenberg
woensdag 07 maart 2018 / 18:13

dianessy vind ik een overschatte speler, spelinzicht is zeer matig en zijn houding is die van een klein kind. Het lijkt inderdaad wel een soort mini Oliseh die vooral zichzelf heel goed vindt.

zolang hij gewoon zich op een bescheiden manier aan zijn taak houdt kan hij als linksbuiten wat mij betreft zeer zeker meerwaarde hebben, hij is snel, kan een actie en een doelpunt maken. Maar we kunnen prima zonder hem verder. Hij zal nu wel pissed zijn dat hij als 'vedette' naar de reservebank is verwezen, maar dat is gezien het spel gewoon terecht. Moet ik wel zeggen dat ik het nog steeds bizar vind dat iemand hem centraal achter de spitsen opstelt. Daarvoor heeft hij, zoals gezegd, veel te weinig rust en overzicht en speelt hij te egoïstisch.

Op zich jammer, als hij zich zou kunnen schikken in zijn rol en fungeren als teamspeler zou het echt een leuke speler kunnen zijn. Penaltys moeten gewoon voor Semedo zijn, die zijn vol overtuiging en geven een gevoel van zekerheid dat doet denken aan Roel Janssen :D Ik neem aan dat daar afspraken over zijn en dan moet iedereen zich daaraan houden en niet gefrustreerd reageren

misschien is er verder iets van frustratie in het spel, want ik heb de indruk dat er wel interesse in hem is geweest, maar Fortuna hem toen niet graag wilde laten vertrekken.

verder heb ik een prima gevoel bij de 11 van maandag, behalve Heerings. Smeets zie ik graag spelen, maar moet misschien even rust pakken voordat hij dadelijk echt geblesseerd is. Rest vooral laten staan.


Dianessy speelde afgelopen maandag gewoon basis, en zal naar alle waarschijnlijkheid vrijdag weer starten. Hij heeft zijn basisplaats terug verdiend i.p.v. als ‘vedette’ naar de reserve bank verwezen(dat was inderdaad tegen Telstar en NEC het geval). Ik vind dianessy een leuke speler waar veel aan gesleuteld moet worden. Desondanks heeft hij wel alweer 10 doelpunten(wat er veel meer had kunnen zijn).

Het blijft lastig om de juiste keuze te maken. Askovski Vidigal & dianessy(wat een luxe dat je moet kiezen uit deze speler) zijn prima spelers, en alle drie zijn ze enorm belangrijk geweest voor Fortuna. Ik zou wedstrijd voor wedstrijd bekijken met die 3 spelers.
Achter Fortuna
woensdag 07 maart 2018 / 18:35

Eens met de keuze mogelijkheden ter linkerzijde. Dianessy zal zich moeten aanpassen. Hofland kiest duidelijk voor het collectief. Anders staat Dianessy er vaker naast door zijn gedrag.
Badmuts8
woensdag 07 maart 2018 / 18:36

Rdorenberg schreef:
dianessy vind ik een overschatte speler, spelinzicht is zeer matig en zijn houding is die van een klein kind. Het lijkt inderdaad wel een soort mini Oliseh die vooral zichzelf heel goed vindt.

zolang hij gewoon zich op een bescheiden manier aan zijn taak houdt kan hij als linksbuiten wat mij betreft zeer zeker meerwaarde hebben, hij is snel, kan een actie en een doelpunt maken. Maar we kunnen prima zonder hem verder. Hij zal nu wel pissed zijn dat hij als 'vedette' naar de reservebank is verwezen, maar dat is gezien het spel gewoon terecht. Moet ik wel zeggen dat ik het nog steeds bizar vind dat iemand hem centraal achter de spitsen opstelt. Daarvoor heeft hij, zoals gezegd, veel te weinig rust en overzicht en speelt hij te egoïstisch.

Op zich jammer, als hij zich zou kunnen schikken in zijn rol en fungeren als teamspeler zou het echt een leuke speler kunnen zijn. Penaltys moeten gewoon voor Semedo zijn, die zijn vol overtuiging en geven een gevoel van zekerheid dat doet denken aan Roel Janssen :D Ik neem aan dat daar afspraken over zijn en dan moet iedereen zich daaraan houden en niet gefrustreerd reageren

misschien is er verder iets van frustratie in het spel, want ik heb de indruk dat er wel interesse in hem is geweest, maar Fortuna hem toen niet graag wilde laten vertrekken.

verder heb ik een prima gevoel bij de 11 van maandag, behalve Heerings. Smeets zie ik graag spelen, maar moet misschien even rust pakken voordat hij dadelijk echt geblesseerd is. Rest vooral laten staan.


Dianessy speelde afgelopen maandag gewoon basis, en zal naar alle waarschijnlijkheid vrijdag weer starten. Hij heeft zijn basisplaats terug verdiend i.p.v. als ‘vedette’ naar de reserve bank verwezen(dat was inderdaad tegen Telstar en NEC het geval). Ik vind dianessy een leuke speler waar veel aan gesleuteld moet worden. Desondanks heeft hij wel alweer 10 doelpunten(wat er veel meer had kunnen zijn).

Het blijft lastig om de juiste keuze te maken. Askovski Vidigal & dianessy(wat een luxe dat je moet kiezen uit deze speler) zijn prima spelers, en alle drie zijn ze enorm belangrijk geweest voor Fortuna. Ik zou wedstrijd voor wedstrijd bekijken met die 3 spelers.




Dianessy is nog jong dat vergeten veel mensen. Dianessy als hij speelde vaak dreigend en heeft laten zien dat hij scorend vermogen heeft. Geniet maar de aankomende wedstrijden en play offs van hem. Heb het gevoel dat er wel eens in de zomer een club komt die hem echt graag wil overnemen.
Badmuts8
woensdag 07 maart 2018 / 18:39

Achter Fortuna schreef:
Eens met de keuze mogelijkheden ter linkerzijde. Dianessy zal zich moeten aanpassen. Hofland kiest duidelijk voor het collectief. Anders staat Dianessy er vaker naast door zijn gedrag.



Je mag best als speler ontevreden zijn over een aantal zaken. Je hoeft tenslotte niet altijd eens te zijn met een trainer. Maar het groepsproces mag niet verstoord worden. In het veld moet hij zijn voeten laten spreken.
Herte
woensdag 07 maart 2018 / 19:58

Knap hoe Hofland en Braga in korte tijd het team weer aardig op de rit hebben gekregen! Hopelijk nu een mooie serie neerzetten, met winst in Eindhoven. Ozer zekerheid in de goal, wat n passie en beleving. Kan Santos niet aan tippen. Verdediging aanvullen met Ospi ipv Heerings en dan zit dat ook goed. Nu we op rechts de Clintenator hebben kan Braun wel inpakken. Middenveld zou ik laten staan met Saddiki ipv Smeets (herstellen van blessure). Voorin Zou ik Dianessy vervangen door Askovski of Vidigoal. Dianessy maakte n prima goal, voor de rest heel veel balverlies en ego-tripperij. Zijn gedrag is volledig misplaatst, n aardig momentenvoetballertje maar hij hoort niet bij de vijf beste spelers van de selectie. Hoe dan ook: AAN M!!!!!!
paultje
woensdag 07 maart 2018 / 20:31

over dianessy kan je veel zeggen. hij heeft zijn momenten en omdat hij zo egoïstisch speelt heeft hij wel de prachtige eerste goal gemaakt. Hij wil nooit gefeliciteerd worden na een goal en bedankt ook nooit de aangever. Dat is niet anders nu. Hopelijk wordt hij aangesproken op zijn gedrag bij de panelty en leert hij daarvan.
Wat meer oog voor de medespelers hebben mag ook. En zo niet, lekker verkopen in de zomer.

volgens mij had hij een zeer goede band met Oliseh dus hij zal wel niet echt happy zijn nu, Zeker omdat hij nu ook weet dat hij op de bank gezet kan worden. Dat zou Oliseh nooit gedaan hebben. En dat is waarom Kevin nu al verder is als trainer dan Oliseh.
freaky
woensdag 07 maart 2018 / 20:53

paultje schreef:
over dianessy kan je veel zeggen. hij heeft zijn momenten en omdat hij zo egoïstisch speelt heeft hij wel de prachtige eerste goal gemaakt. Hij wil nooit gefeliciteerd worden na een goal en bedankt ook nooit de aangever. Dat is niet anders nu. Hopelijk wordt hij aangesproken op zijn gedrag bij de panelty en leert hij daarvan.
Wat meer oog voor de medespelers hebben mag ook. En zo niet, lekker verkopen in de zomer.

volgens mij had hij een zeer goede band met Oliseh dus hij zal wel niet echt happy zijn nu, Zeker omdat hij nu ook weet dat hij op de bank gezet kan worden. Dat zou Oliseh nooit gedaan hebben. En dat is waarom Kevin nu al verder is als trainer dan Oliseh.


100% mee eens.
Richard Coenen
woensdag 07 maart 2018 / 21:55

Dianessy Dianessy Dianessy goede speler voor Fortuna wat kunnen mensen toch zeiken pfff echt waar alweer een Fortunees met 10 goals op zijn naam.
Loos
donderdag 08 maart 2018 / 14:43

Limburger:
Dries Saddiki keert bij Fortuna Sittard terug in de selectie na één wedstrijd schorsing. Ook Michael Pinto – tegen MVV maandag geblesseerd – is weer beschikbaar.
Het trainersduo Claudio Braga/Kevin Hofland kan daarentegen waarschijnlijk geen beroep doen op Jorrit Smeets en Marco Ospitalieri wegens blessures. Het tweetal trainde deze week niet met de groep, evenals Gavin Vlijter, die al lange tijd uit de roulatie is.

Finale
Vier dagen na de overwinning op buur MVV staat Fortuna volgens assistent-trainer Kevin Hofland alweer voor een nieuwe ‘finale’. De trainingsweek was kort. "En minder intensief. Maar het enthousiasme in de groep was er onverminderd", zegt Hofland. "De sfeer is al weken goed. Daar hameren we ook op: alles wat je doet, moet met plezier gebeuren."

Kans
Vrijdag wacht FC Eindhoven, de nummer vijftien op de ranglijst, die topschutter Mart Lieder en doelman Ruud Swinkels moet missen. "In zulke gevallen staan altijd wel andere spelers op die hun kans willen grijpen. Al met al zal het niet gemakkelijk worden", verwacht Hofland.
Dennis the Menace
donderdag 08 maart 2018 / 15:11

Sadikki ipv Smeets en Pinto ipv Heerings. Rest hetzelfde laten.
Badmuts8
donderdag 08 maart 2018 / 16:04

Dennis the Menace schreef:
Sadikki ipv Smeets en Pinto ipv Heerings. Rest hetzelfde laten.



Wat de wijzigingen ook zullen zijn volle gas morgen tegen Eindhoven. Als we zo spelen als tegen MVV dan kan ik me niet voorstellen dat we geen punten mee nemen.
Frenky
donderdag 08 maart 2018 / 16:12

Dennis the Menace schreef:
Sadikki ipv Smeets en Pinto ipv Heerings. Rest hetzelfde laten.


Inderdaad.
Ragnar Sittard blok
donderdag 08 maart 2018 / 20:05

Ik vond Heerings een prima wedstrijd spelen, mag van mij blijven staan. Die lengte kunnen we ook goed gebruiken :)
Rdorenberg
donderdag 08 maart 2018 / 22:38

Wat is Hofland een verademing tov de trainer van FC Eindhoven. Hij komt niet overtuigend over, hij is dan wel tevreden met het spel van Eindhoven en ze verliezen omdat ze fouten maken zegt hij :mrgreen:





http://fc-eindhoven.nl/nieuws/voorbeschouwing-fc-eindhoven---fortuna-sittard-938
vlinderstraatjes
vrijdag 09 maart 2018 / 07:38

nauw, die treaner van eindhoven, denk nog in het verleden, hij zegt zij zijn goed in de omschakeling, dus zal hij er vanuit gaan dat ons team vanuit de verdediging zal aanvallen, ik denk echt dat ie dan van een koude kermis thuis komt, want dat spelletje speelt Braga en hoflant al niet meer. ik ga er vanuit dat de nadruk nu juist op de aanval zal liggen vanavond zoals het team tegen mvv heeft gespeeld. ik voorspel 0-3 wat denken jullie? en 250 uitsupporters ongeveer. aan hem;
Rdorenberg
vrijdag 09 maart 2018 / 08:03

vlinderstraatjes schreef:
nauw, die treaner van eindhoven, denk nog in het verleden, hij zegt zij zijn goed in de omschakeling, dus zal hij er vanuit gaan dat ons team vanuit de verdediging zal aanvallen, ik denk echt dat ie dan van een koude kermis thuis komt, want dat spelletje speelt Braga en hoflant al niet meer. ik ga er vanuit dat de nadruk nu juist op de aanval zal liggen vanavond zoals het team tegen mvv heeft gespeeld. ik voorspel 0-3 wat denken jullie? en 250 uitsupporters ongeveer. aan hem;


Zeker eens met je post maar hoflant? :mrgreen:
Sjors
vrijdag 09 maart 2018 / 09:54

Rdorenberg schreef:
Wat is Hofland een verademing tov de trainer van FC Eindhoven. Hij komt niet overtuigend over, hij is dan wel tevreden met het spel van Eindhoven en ze verliezen omdat ze fouten maken zegt hij :mrgreen:





http://fc-eindhoven.nl/nieuws/voorbeschouwing-fc-eindhoven---fortuna-sittard-938


Op 5 februari onze slechte reeks tegen mvv beëindigd? :lol:
vlinderstraatjes
vrijdag 09 maart 2018 / 16:52

Rdoorenberg, hier speciaal voor jou de letter d, er zijn ergere dingen in het leven, dan perongeluk een leter verkeert opzetten. vanavond is andere koek. 0-3 maar wordt niet makelijk.
vlinderstraatjes
vrijdag 09 maart 2018 / 17:04

kun je de letter d meteen achter verkeerd zetten. R dorenberg. :lol:
Fritske emeran
vrijdag 09 maart 2018 / 19:59

3 bikkelharde punten nodig vandaag.
1 voor het zelf vertrouwen terug te krijgen
2 voor mee te blijven doen

Come on zitterd
Jelle92FSC
vrijdag 09 maart 2018 / 20:03

Iemand ergens toevallig een stream gevonden?
Richard Coenen
vrijdag 09 maart 2018 / 20:41

DIANESSY DIANESSY DIANESSY wie is topscoorder bij Fortuna?
YGA
vrijdag 09 maart 2018 / 20:46

bam! en dit keer gejuicht zonder gekke gebaartjes. dia leert snel, zo willen wij het zien.
Marco@Stein
vrijdag 09 maart 2018 / 21:50

YGA schreef:
bam! en dit keer gejuicht zonder gekke gebaartjes. dia leert snel, zo willen wij het zien.


Ja daar zit bijna geen volk. :lol:
YGA
vrijdag 09 maart 2018 / 21:52

ik heb het over dia :) wat een super uitslagen vanavond...we gaan vol door voor de titel!
Zitterd11
vrijdag 09 maart 2018 / 21:59

ja top. alles onder ons verliest en ajax. Mooi man. Nu revanche op de graafschap
nuujsjtadt
vrijdag 09 maart 2018 / 22:12

Zitterd11 schreef:
ja top. alles onder ons verliest en ajax. Mooi man. Nu revanche op de graafschap


Jep, bijna 100% score! Alleen NEC.... :roll:
Rdorenberg
vrijdag 09 maart 2018 / 22:20

nuujsjtadt schreef:
Zitterd11 schreef:
ja top. alles onder ons verliest en ajax. Mooi man. Nu revanche op de graafschap


Jep, bijna 100% score! Alleen NEC.... :roll:


Fortuna heeft een prima pot gespeeld. Waar ze enkele weken amper scoorde, weten ze nu het net prima te vinden, ook dat zit weer goed(gelukkig). Cantwall Hutten Kojic Heerings speelde goed vanavond. Mooi dat we ons weer herpakt hebben na enkele moeizame weken.

Gaan(hopelijk) nog mooie weken worden voor Fortuna. Als Fortuna 7 punten voor staat geef ik de hoop op. Hopelijk gaat NEC op zeer korte termijn punten verspelen en dat we de druk kunnen opvoeren.
Don Leo
vrijdag 09 maart 2018 / 22:22

Rdorenberg schreef:
nuujsjtadt schreef:
Zitterd11 schreef:
ja top. alles onder ons verliest en ajax. Mooi man. Nu revanche op de graafschap


Jep, bijna 100% score! Alleen NEC.... :roll:


Fortuna heeft een prima pot gespeeld. Waar ze enkele weken amper scoorde, weten ze nu het net prima te vinden, ook dat zit weer goed(gelukkig). Cantwall Hutten Kojic Heerings speelde goed vanavond. Mooi dat we ons weer herpakt hebben na enkele moeizame weken.

Gaan(hopelijk) nog mooie weken worden voor Fortuna. Als Fortuna 7 punten voor staat geef ik de hoop op. Hopelijk gaat NEC op zeer korte termijn punten verspelen en dat we de druk kunnen opvoeren.


7 punten achter staat bedoel je vast ;)
paultje
vrijdag 09 maart 2018 / 22:34

lol die kraai denkt dat Cantwell al in de zomer is gekomen en vraagt zich af waarom hij eerste helft seizoen niet speelde......
tja als we oliseh nog hadden gehad had dat zomaar gekund en had hij nog niet gespeeld

Hij maakt het wel een beetje goed door te zeggen dat cantwell best speler jupiler is.
Joe Pesci
vrijdag 09 maart 2018 / 22:36

En weer een mooie prestatie.Tres puntos !!!
from the wilderness
vrijdag 09 maart 2018 / 22:37

Ik zeg maar een ding !! Cantwell heel gauw binnen gaan halen !! dit is een topper denk dat daar snel kapers op de kust gaan zijn geweldige speler !!
paultje
vrijdag 09 maart 2018 / 22:39

Norwich laat hem echt niet gaan. ze hebben hem uitgeleend om wedstrijden te spelen zodat hij er bij Norwich staat als hij nodig is
hepani
vrijdag 09 maart 2018 / 22:41

Dat is een speler die 2 posities tegelijk invult..
Centrale verdedigende en Centrsle aanvallende middenvelder.
Een echte loper..die we al jaren niet meer hebben gehad maar wel de belangrijkste verdeler is!
Die zsl alleen kunnen blijven als we promoveren
from the wilderness
vrijdag 09 maart 2018 / 23:00

paultje schreef:
Norwich laat hem echt niet gaan. ze hebben hem uitgeleend om wedstrijden te spelen zodat hij er bij Norwich staat als hij nodig is


Altijd proberen !!! zo maar ergens vanuit gaan brengt ook niets !!! daar bij als je zijn loopje ziet op snelheid, denk je meteen aan John Linford geweldig deze speler een genot om te zien !!
Rdorenberg
vrijdag 09 maart 2018 / 23:04

from the wilderness schreef:
paultje schreef:
Norwich laat hem echt niet gaan. ze hebben hem uitgeleend om wedstrijden te spelen zodat hij er bij Norwich staat als hij nodig is


Altijd proberen !! zo maar ergens vanuit gaan brengt ook niets !!


Fortuna zal heus wel poolshoogte nemen als ze hem nog een keer kunnen huren(hoe klein die kans ook is en wie weet welke afspraken er verder nog zijn gemaakt(bij een promotie?)).
vlinderstraatjes
vrijdag 09 maart 2018 / 23:11

ja, super hoe die los komt die Cantwell onder Braga en hofland, ongelooflijk weer een speler die inzicht, snelheid, en een neusje voor de gool blijkt te hebben, en we hebben er al zoveel die dat ook kunnen.weer een zeer goede pot. zo zie je maar, als dit team knokt, de kwaliteit ook naar boven komt, en we van elk team in de jup kunnen winnen.
paultje
vrijdag 09 maart 2018 / 23:22

1 jaar extra huren hoort misschien nog wel tot de mogelijkheden. laten we het hopen.
Nu nog van de Graafschap winnen en we zijn echt helemaal terug.
Ik hoop echt zo dat we 8 opeenvolgende wedstrijden winnen dan wordt iemand echt totaal op zijn plaats gezet!


verder nog een positief punt ze hebben een extra lange winterpauze gehad dus fitter als de rest straks :lol:
Rdorenberg
vrijdag 09 maart 2018 / 23:45

Fortuna


12-03
20:00 Fortuna Sittard - De Graafschap
16-03
20:0 FC Oss - Fortuna Sittard
23-03
20:00 Fortuna Sittard - SC Cambuur
30-03
20:00 Almere City FC - Fortuna Sittard
02-04
14:30 Fortuna Sittard - Helmond Sport
06-04
20:00 Go Ahead Eagles -Fortuna Sittard
09-04
20:00 RKC Waalwijk - Fortuna Sittard
13-04
20:00 Fortuna Sittard - FC Den Bosch
20-04
20:00 Jong FC Utrecht - Fortuna Sittard
28-04
19:45 Fortuna Sittard - Jong PSV

NEC

Jong FC Utrecht - N.E.C.
SC Cambuur - N.E.C.
N.E.C. - De Graafschap
FC Eindhoven - N.E.C.
N.E.C. - Tel
Jong Ajax - N.E.C.
N.E.C. - FC Oss
Helmond Sport - N.E.C.
N.E.C. - Jong AZ
FC Dordrecht - N.E.C.
Don Leo
vrijdag 09 maart 2018 / 23:52

Allebei vrij eenvoudig programma, dat van Fortuna lijkt nog iets makkelijker.
paultje
vrijdag 09 maart 2018 / 23:58

nec natuurlijk duidelijk moeilijker programma met ajax, telster en de Graafschap en uit naar cambuur en dordrecht. Jong AZ is bovendien ook wel aardig bezig

maar Fortuna staaat ook 4 punten achter. En in jupiler kan iedereen van iedereen winnen is vandaag wel gebleken.
GeleanDeGekste
zaterdag 10 maart 2018 / 00:09

Ik promoveer liever via de nacompetitie ten koste van die kutmoffen!
Don Leo
zaterdag 10 maart 2018 / 00:23

GeleanDeGekste schreef:
Ik promoveer liever via de nacompetitie ten koste van die kutmoffen!


Ik promoveer liever rechtstreeks door kampioen te worden, Roda boeit me dan geen reet.
paultje
zaterdag 10 maart 2018 / 00:32

Don Leo schreef:
GeleanDeGekste schreef:
Ik promoveer liever via de nacompetitie ten koste van die kutmoffen!


Ik promoveer liever rechtstreeks door kampioen te worden, R*da boeit me dan geen reet.

zijn we het toch een keer eens met elkaar :)
Dennis the Menace
zaterdag 10 maart 2018 / 01:56

Als Cantwell deze lijn doortrekt haalt ie ook bog eens brozen stier binnen.
Rdorenberg
zaterdag 10 maart 2018 / 09:40

8 punten los, kans is ontzettend groot dat we minimaal instromen in de tweede ronde van de play offs. Hoe we nu spelen, hoeven we voor niemand bang te zijn in de tweede ronde van de play offs. Hopeljjk trekken we deze lijn door en gaan we weer een mooie serie neerzetten en de druk op voeren op NEC. Wij zijn (hoe het er nu uit ziet) nog de enige concurrent voor NEC, bizar en geweldig!!
Snotter
zaterdag 10 maart 2018 / 10:18

Het is gewoon een meesterzet geweest.
Huur van cantwell waardoor je ander spel kan spelen waar de rest van de teams niet aan gewend zijn.
Braga/Hofland zodat andere spelers kansen krijgen en het team weer vertrouwen.
Volgende week vrijdag kunnen we zo maar eens boven nec staan!
En maandag gaan we terug doen aan de graafschap wat zij ons de eerste periode aan deden !
Revanite
zaterdag 10 maart 2018 / 10:19

Rdorenberg schreef:
8 punten los, kans is ontzettend groot dat we minimaal instromen in de tweede ronde van de play offs. Hoe we nu spelen, hoeven we voor niemand bang te zijn in de tweede ronde van de play offs. Hopeljjk trekken we deze lijn door en gaan we weer een mooie serie neerzetten en de druk op voeren op NEC. Wij zijn (hoe het er nu uit ziet) nog de enige concurrent voor NEC, bizar en geweldig!!

8 punten? We staan er 12 boven FC Oss he :roll:
fsc68
zaterdag 10 maart 2018 / 10:23

Als we op deze manier blijven voetballen dan staan we volgend seizoen in de Eredivisie,100 procent.
Rdorenberg
zaterdag 10 maart 2018 / 10:23

Revanite schreef:
Rdorenberg schreef:
8 punten los, kans is ontzettend groot dat we minimaal instromen in de tweede ronde van de play offs. Hoe we nu spelen, hoeven we voor niemand bang te zijn in de tweede ronde van de play offs. Hopeljjk trekken we deze lijn door en gaan we weer een mooie serie neerzetten en de druk op voeren op NEC. Wij zijn (hoe het er nu uit ziet) nog de enige concurrent voor NEC, bizar en geweldig!!

8 punten? We staan er 12 boven FC Oss he :roll:


Helemaal gelijk natuurlijk, fout gekeken! Nog beter uiteraard!!
Johnie johnie
zaterdag 10 maart 2018 / 10:26

We staan 12 punten los voor 1e ronde over te slaan, niet 8. Je gaat lagzaam hopen op meer. 4 punten is echter veel. Had Gün maar iets eerder ingegrepen, wie weet waar we dan nu stonden... Alhoewel ik heel goed begrijp dat je je trainer niet wegjaagt als je bovenaan staat.

Er was hier vooraf heel veel commentaar op de aanstelling van met name Hofland. We zijn inderdaad pas 4 wedstrijden bezig onder het nieuwe trainersduo (dus niet te vroeg juichen), maar vind het ontzettend knap hoe zij het team hebben verandert van een counterploeg die geen vertrouwen meer had, naar een team dat vol overtuiging op de aanval kan spelen, met heel veel enthousiasme. Chapeau!!
Rdorenberg
zaterdag 10 maart 2018 / 10:27

fsc68 schreef:
Als we op deze manier blijven voetballen dan staan we volgend seizoen in de Eredivisie,100 procent.


Je hebt ook geluk nodig met de loting, kans is zeker weten aanwezig dat het wel eens kan gebeuren. Hopelijk spelen we eind april/ mei nog steeds met de zelfde instelling en vertrouwen zodat we er staan als de play offs begint. Ik heb ook niet echt een voorkeur welke tegenstander ideaal zou zijn voor Fortuna van de huidige teams die nu op een play offs plek staan. Ik wil wel eens zien hoe NEC er mee omgaat als we hun naderen tot 1 punt.
Rdorenberg
zaterdag 10 maart 2018 / 10:30

Johnie johnie schreef:
We staan 12 punten los voor 1e ronde over te slaan, niet 8. Je gaat lagzaam hopen op meer. 4 punten is echter veel. Had Gün maar iets eerder ingegrepen, wie weet waar we dan nu stonden... Alhoewel ik heel goed begrijp dat je je trainer niet wegjaagt als je bovenaan staat.

Er was hier vooraf heel veel commentaar op de aanstelling van met name Hofland. We zijn inderdaad pas 4 wedstrijden bezig onder het nieuwe trainersduo (dus niet te vroeg juichen), maar vind het ontzettend knap hoe zij het team hebben verandert van een counterploeg die geen vertrouwen meer had, naar een team dat vol overtuiging op de aanval kan spelen, met heel veel enthousiasme. Chapeau!!


Helemaal gelijk dat het ontzettend knap is wat Hofland en Braga doen. Het vertrouwen is terug bij Fortuna en dat was verdwenen. 4 punten lijkt veel, alleen niet in de Jupiler. Gewoon vol ervoor gaan, het kan ook al is de kans klein. NEC is ook niet zo geweldig hoor.
Revanite
zaterdag 10 maart 2018 / 10:31

Rdorenberg schreef:
Revanite schreef:
Rdorenberg schreef:
8 punten los, kans is ontzettend groot dat we minimaal instromen in de tweede ronde van de play offs. Hoe we nu spelen, hoeven we voor niemand bang te zijn in de tweede ronde van de play offs. Hopeljjk trekken we deze lijn door en gaan we weer een mooie serie neerzetten en de druk op voeren op NEC. Wij zijn (hoe het er nu uit ziet) nog de enige concurrent voor NEC, bizar en geweldig!!

8 punten? We staan er 12 boven FC Oss he :roll:


Helemaal gelijk natuurlijk, fout gekeken! Nog beter uiteraard!!

Het kan echt niet op :) Met deze vorm kunnen we tot het einde in de competitie/play-offs mee doen in ieder geval :mrgreen:
Rdorenberg
zaterdag 10 maart 2018 / 11:11

@HansKraayjr noemt @ToddCantwell_10 de beste speler in de Jupiler League.

:mrgreen: :mrgreen:
Dennis the Menace
zaterdag 10 maart 2018 / 11:37

Er gaat terecht veel lof naar Cantwell, maar ikvind hetook knap dat een jongen als Kojic zich lijkt aan te passen.

Zo vraag ik me dan af hoe een Purzycki, Engin en Malsa onder Braga en Hofland hadden gedraaid.
fsc68
zaterdag 10 maart 2018 / 12:53

Kojic speelde gisteren idd ook een prima wedstrijd.
Don Leo
zaterdag 10 maart 2018 / 13:03

Dennis the Menace schreef:
Er gaat terecht veel lof naar Cantwell, maar ikvind hetook knap dat een jongen als Kojic zich lijkt aan te passen.

Zo vraag ik me dan af hoe een Purzycki, Engin en Malsa onder Braga en Hofland hadden gedraaid.


Helemaal mee eens, Kojic doet het echt verrassend goed, aanwinst voor het team!
Pats
zaterdag 10 maart 2018 / 13:44

Rdorenberg schreef:
@HansKraayjr noemt @ToddCantwell_10 de beste speler in de Jupiler League.

:mrgreen: :mrgreen:


Is dat diezelfde Kraay die Santos dit seizoen nog een topkeeper noemde?
YGA
zaterdag 10 maart 2018 / 13:56

Pats schreef:
Rdorenberg schreef:
@HansKraayjr noemt @ToddCantwell_10 de beste speler in de Jupiler League.

:mrgreen: :mrgreen:


Is dat diezelfde Kraay die Santos dit seizoen nog een topkeeper noemde?


nou nee. santos vind ie juist een krokettenplukker.
Pats
zaterdag 10 maart 2018 / 14:25

YGA schreef:
Pats schreef:
Rdorenberg schreef:
@HansKraayjr noemt @ToddCantwell_10 de beste speler in de Jupiler League.

:mrgreen: :mrgreen:


Is dat diezelfde Kraay die Santos dit seizoen nog een topkeeper noemde?


nou nee. santos vind ie juist een krokettenplukker.


Rond de uitpot tegen MVV was Santos volgens Kraay beste keeper uit de Juup.
Marco@Stein
zaterdag 10 maart 2018 / 14:32

Mooi om te zien dat ze weer lekker voetballen. Dat zag je tegen mvv ook. Er zit weer een lijn in,een visie. Gelukkig.
Rdorenberg
zaterdag 10 maart 2018 / 14:49

Marco@Stein schreef:
Mooi om te zien dat ze weer lekker voetballen. Dat zag je tegen mvv ook. Er zit weer een lijn in,een visie. Gelukkig.


Volgens mij hebben de trainers wissels zowel in eredivisie en Jupiler voor geen succes gezorgd tot op heden. Twente-Sparta-Ajax onder andere zijn er niet beter van geworden. Bij Fortuna lijkt het juist wel positief uit te pakken. Of we er beter voor hadden gestaan als Hofland er eerder was geweest(begin 2018) durf ik niet te zeggen. Juiste keuze van Fortuna(alweer!!)geweest om de technische staf te wijzigen.
Don Leo
zaterdag 10 maart 2018 / 15:00

Rdorenberg schreef:
Marco@Stein schreef:
Mooi om te zien dat ze weer lekker voetballen. Dat zag je tegen mvv ook. Er zit weer een lijn in,een visie. Gelukkig.


Volgens mij hebben de trainers wissels zowel in eredivisie en Jupiler voor geen succes gezorgd tot op heden. Twente-Sparta-Ajax onder andere zijn er niet beter van geworden. Bij Fortuna lijkt het juist wel positief uit te pakken. Of we er beter voor hadden gestaan als Hofland er eerder was geweest(begin 2018) durf ik niet te zeggen. Juiste keuze van Fortuna(alweer!!)geweest om de technische staf te wijzigen.


Laten we vooral blij zijn dat de ploeg nu weer punten pakt. Oordelen over de technische staf na een paar wedstrijden is voorbarig, dat kan de leiding doen aan het einde van het seizoen.
Rdorenberg
zaterdag 10 maart 2018 / 15:16

Don Leo schreef:
Rdorenberg schreef:
Marco@Stein schreef:
Mooi om te zien dat ze weer lekker voetballen. Dat zag je tegen mvv ook. Er zit weer een lijn in,een visie. Gelukkig.


Volgens mij hebben de trainers wissels zowel in eredivisie en Jupiler voor geen succes gezorgd tot op heden. Twente-Sparta-Ajax onder andere zijn er niet beter van geworden. Bij Fortuna lijkt het juist wel positief uit te pakken. Of we er beter voor hadden gestaan als Hofland er eerder was geweest(begin 2018) durf ik niet te zeggen. Juiste keuze van Fortuna(alweer!!)geweest om de technische staf te wijzigen.


Laten we vooral blij zijn dat de ploeg nu weer punten pakt. Oordelen over de technische staf na een paar wedstrijden is voorbarig, dat kan de leiding doen aan het einde van het seizoen.


Je kunt gewoon tijdens een seizoen een trainer beoordelen, dat hoeft niet perse na het seizoen en dat mogen supporters ook doen. Ik heb 2 uit wedstrijden gemist dit seizoen en de laatste 4 wedstrijden onder oliseh leken nergens meer op, vervolgens komt Hofland-Braga en ze hebben het team weer opgelapt en ze voetballen weer met plezier, ja dan kan ik een conclusie trekken en dat is dat Braga-Hofland prima werk leveren. Alle hoop en vertrouwen was weg bij vele(bij mij ook).
Don Leo
zaterdag 10 maart 2018 / 15:23

Rdorenberg schreef:
Don Leo schreef:
Rdorenberg schreef:


Volgens mij hebben de trainers wissels zowel in eredivisie en Jupiler voor geen succes gezorgd tot op heden. Twente-Sparta-Ajax onder andere zijn er niet beter van geworden. Bij Fortuna lijkt het juist wel positief uit te pakken. Of we er beter voor hadden gestaan als Hofland er eerder was geweest(begin 2018) durf ik niet te zeggen. Juiste keuze van Fortuna(alweer!!)geweest om de technische staf te wijzigen.


Laten we vooral blij zijn dat de ploeg nu weer punten pakt. Oordelen over de technische staf na een paar wedstrijden is voorbarig, dat kan de leiding doen aan het einde van het seizoen.


Je kunt gewoon tijdens een seizoen een trainer beoordelen, dat hoeft niet perse na het seizoen en dat mogen supporters ook doen. Ik heb 2 uit wedstrijden gemist dit seizoen en de laatste 4 wedstrijden onder oliseh leken nergens meer op, vervolgens komt Hofland-Braga en ze hebben het team weer opgelapt en ze voetballen weer met plezier, ja dan kan ik een conclusie trekken en dat is dat Braga-Hofland prima werk leveren.


Ik hoop dat het bestuur niet op basis van 4 wedstrijden conclusies trekt. Laat Braga-Hofland dit seizoen gewoon afmaken en dan kijken we aan het einde wel waar we staan en hoe de playoffs verlopen. Zijn ze succesvol, dan verdienen ze contractverlenging en zullen ze die ook wel krijgen.
Rdorenberg
zaterdag 10 maart 2018 / 15:25

Ik zou hoe dan ook Hofland in ieder geval de kans geven voor volgend seizoen. Of we nu 4de worden en het niet redden in de play offs daar laat ik het niet vanaf hangen. Daarbij denk ik dat Fortuna ook tijdig wilt weten wie er volgend seizoen voor de groep staat en ze niet willen wachten tot half mei. Ik kan me niet voorstellen dat Hofland na dit seizoen weer vertrekt. We zullen het vanzelf wel zien.
Don Leo
zaterdag 10 maart 2018 / 15:57

Onderschat de rol van Braga niet. Ik ben een aantal trainingen gaan kijken en Braga geeft uitstekende aanwijzingen. Bovendien is hij erg belangrijk in de communicatie met de Portugese jongens, die functioneren nu weer goed.
Rdorenberg
zaterdag 10 maart 2018 / 16:15

Don Leo schreef:
Onderschat de rol van Braga niet. Ik ben een aantal trainingen gaan kijken en Braga geeft uitstekende aanwijzingen. Bovendien is hij erg belangrijk in de communicatie met de Portugese jongens, die functioneren nu weer goed.


Vidigal-Santos-Pinto zitten op de bank, wat bedoel je dan dat ze goed functioneren?
BPTD
zaterdag 10 maart 2018 / 16:20

Zover mij bekend heb je volgend seizoen Hofland en Eijer... Braga als assistent erbij?
Jelle92FSC
zaterdag 10 maart 2018 / 16:28

Rdorenberg schreef:
Don Leo schreef:
Onderschat de rol van Braga niet. Ik ben een aantal trainingen gaan kijken en Braga geeft uitstekende aanwijzingen. Bovendien is hij erg belangrijk in de communicatie met de Portugese jongens, die functioneren nu weer goed.


Vidigal-Santos-Pinto zitten op de bank, wat bedoel je dan dat ze goed functioneren?


Dus als jongens op de bank zitten functioneren ze niet meer goed?

Askovski functioneert ook niet :lol:
hepani
zaterdag 10 maart 2018 / 16:47

Hans Kraay vond Santos echt wel een goede keeper die veel rust uitstraalde. Heeft ie destijds op tv gezegd.
Echter laatst zei hij idd dat Santos niks was.

Toen hij Santos wel goed vond, was ik al niet gecharmeerd can Santos.

Kraay denkt ook dat Schuurs te langzaam is voor Ajax...ik wist niet dat Schuurs op half jaar tijd de helft minder snel is geworden, want toen was het wel goede aankoop.

Ik vind Kraay geweldig maar soms word ik ook erg moe van hem.
Klopt dat Schuurs niet zo speelt als de eerste maanden..
Don Leo
zaterdag 10 maart 2018 / 16:56

Rdorenberg schreef:
Don Leo schreef:
Onderschat de rol van Braga niet. Ik ben een aantal trainingen gaan kijken en Braga geeft uitstekende aanwijzingen. Bovendien is hij erg belangrijk in de communicatie met de Portugese jongens, die functioneren nu weer goed.


Vidigal-Santos-Pinto zitten op de bank, wat bedoel je dan dat ze goed functioneren?


Jij vindt Semedo niet goed functioneren? Beste man op het veld gisteren.
vlinderstraatjes
zaterdag 10 maart 2018 / 17:05

zou mooi zijn als,Claudio Braga en Kevin Hofland dit vast houden, met hun team, alles is weer levend, iedereen staat weer op scherp, minimaal 6000 tot 6500 man op de banken maandag schat ik. voor de maandag een leuk aantal. persoonljk vind ik dit voedbal mooier en verasender, wat Brage en hofland met hun team laten zien. er zit veel meer diepgang en créativiteid in. het is zo gevarieerd dat dit voor een tegenstander lastig is om tegen te spelen. geweldig... 28 wedstrijden gespeeld, 52 punten, en dan heb ik nog 13 punten in de buffer, ik heb voor de competitie, voorspeld dat wij 60 punten zouden hallen, op bases van de uitslagen die ik heb voorgeprogrammeert, wat betreft alle wedstrijden van ons team. daar gaan we dus ver boven komen, als het zo doorgaat met ons team.
Rdorenberg
zaterdag 10 maart 2018 / 17:11

Don Leo schreef:
Rdorenberg schreef:
Don Leo schreef:
Onderschat de rol van Braga niet. Ik ben een aantal trainingen gaan kijken en Braga geeft uitstekende aanwijzingen. Bovendien is hij erg belangrijk in de communicatie met de Portugese jongens, die functioneren nu weer goed.


Vidigal-Santos-Pinto zitten op de bank, wat bedoel je dan dat ze goed functioneren?


Jij vindt Semedo niet goed functioneren? Beste man op het veld gisteren.


Semedo is een topper. Vidigal helaas nu wat minder. Ook hij komt er wel bovenop.
freaky
zaterdag 10 maart 2018 / 22:29

Rdorenberg schreef:
Fortuna


12-03
20:00 Fortuna Sittard - De Graafschap
16-03
20:0 FC Oss - Fortuna Sittard
23-03
20:00 Fortuna Sittard - SC Cambuur
30-03
20:00 Almere City FC - Fortuna Sittard
02-04
14:30 Fortuna Sittard - Helmond Sport
06-04
20:00 Go Ahead Eagles -Fortuna Sittard
09-04
20:00 RKC Waalwijk - Fortuna Sittard
13-04
20:00 Fortuna Sittard - FC Den Bosch
20-04
20:00 Jong FC Utrecht - Fortuna Sittard
28-04
19:45 Fortuna Sittard - Jong PSV

NEC

Jong FC Utrecht - N.E.C.
SC Cambuur - N.E.C.
N.E.C. - De Graafschap
FC Eindhoven - N.E.C.
N.E.C. - Tel
Jong Ajax - N.E.C.
N.E.C. - FC Oss
Helmond Sport - N.E.C.
N.E.C. - Jong AZ
FC Dordrecht - N.E.C.



wat in ieder geval positief is, wij spelen nog 5 keer thuis en 5 keer uit, NEC nog maar 4 thuis en 6 uitwedstrijden. waaronder Cambuur. En zij krijgen met Telstar en jong Ajax nog een paar hoogvliegers. Alles kan dus nog. Voor ons is maandag cruciaal en de uitwedstrijd bij almere is op voorhand op papier de zwaarste wedstrijd, uit naar Deventer lijkt me ondanks de lage klassering ook moeilijk.

Maar als we goed blijven spelen en steeds beter in vorm raken richting pal offs is dat een heel goed alternatief voor directe promotie natuurlijk. Ik geloof echt weer dat het mogelijk is. Het blijft alleen ontzettend jammer dat die ellende 5 wedstrijden heeft verprutst waarvan je op papier er makkelijk 2 a 3 van had kunnen winnen.

al met al blijkt dat de spelersgroep goed genoeg is om goed te spelen en dit echt niet over is nu olies de deur uit is. Hofland valt me 100% mee, was vantevoren niet al te enthousiast maar hij wijst wekelijk zijn ongelijk. Heerlijk om te zien :-)
rambo1990
zaterdag 10 maart 2018 / 23:34

Ze moeten nu eigenlijk al elke wedstrijd als een finale zien. Want bij onderschatting ga je juist de mist in. Ondanks dat ze nu aardig spelen kan het ook snel gebeuren dat ze teveel willen doen en daardoor het evenwicht over de wedstrijd verliezen. Maar de competitie is nog 'lang' dus alle deuren zijn nog geopend voor ons Fortuna
Dennis the Menace
zondag 11 maart 2018 / 23:04

Gewoon van wedstrijd tot wedstrijd bekijken.
De druk zal vooralsnog bij NEC liggen, zij “moeten” kampioen worden, wij “kunnen” kampioen worden.
Reageer ook op dit bericht:

U dient ingelogd te zijn om een bericht achter te laten.
Nog geen account:Klik hier om een account aan te maken