Fortuna Sittard - De Graafschap 1-1

Rdorenberg
maandag 12 maart 2018 / 23:13

Als de stand zo blijft:
Fortuna- De graafschap
Telstar - Emmen

Geef mij maar Emmen :mrgreen:
Marco@Stein
maandag 12 maart 2018 / 23:17

Had meer in gezeten vandaag. Maar de graafschap speelde zeer compact ,lastig te bestrijden. Die moet je niet tegenkomen in de play offs. Verder een goede wedstrijd van fortuna tegen dit soort spel van de tegenstander. Saddiki viel tegen,laat die jonge gast maar snel terugkomen daarvoor in de plaats.
Achter Fortuna
maandag 12 maart 2018 / 23:18

Sadikki dramatisch. Hutten een van de beste. Stokkers weer hetzelfde liedje .Kan geen bal vasthouden. In de kaats slecht als spits.Te flegmatiek ook. Zou Hutten eens in de spits willen zien. Essers ook goed vandaag.
Nimwegen
maandag 12 maart 2018 / 23:19

vlinderstraatjes schreef:
NEC, word kampioen, dat is nu wel duidelijk, wij moeten ons gewoon richten op de eerste 5 plaatsen, eerste 7 met j teams gerekend, het zat vandaag niet mee.


Niks is nog zeker. Best nog een lastig programma voor de boeg. Maar goed beiden een play offs ticket dus ook op die manier kan het nog. Zou mooi zijn, echt oprecht, als zowel Fortuna als NEC promoveert. Hebben qua supportersachterland, potentie etc. echt wat te bieden aan de eredivisie. De duitsers zullen wel direct degraderen.
paultje
maandag 12 maart 2018 / 23:19

uit bij de graafschap verloren we kansloos maar nu hadden we kansen. Maar De graafschap kom ik liever niet tegen in nacompetitie.

Voor kampioenschap, ik hou nog hoop tot vrijdag. Als we die winnen is er nog steeds wat mogelijk.
Nec krijgt nog best een lastig programma. 1 nederlaag en ze gaan zenuwachtig worden.
We kunnen vrijdag zomaar drie punten inlopen. Al lijkt Nec inmiddels wel ook weer lekker te draaien.
vlinderstraatjes
maandag 12 maart 2018 / 23:25

ik snap niet dat Afskovski niet eerder er in kwam, gaat veel dreiging vanuit, stokkers was vandaag erg matig en Sadiki.
Rdorenberg
maandag 12 maart 2018 / 23:31

vlinderstraatjes schreef:
ik snap niet dat Afskovski niet eerder er in kwam, gaat veel dreiging vanuit, stokkers was vandaag erg matig en Sadiki.

Stokkers is rijp voor een plek op de bank.
vlinderstraatjes
maandag 12 maart 2018 / 23:35

ja, dat bedoel ik dus, had op die positie liever Askovsli gezien vandaag.
Marco@Stein
maandag 12 maart 2018 / 23:37

Rdorenberg schreef:
vlinderstraatjes schreef:
ik snap niet dat Afskovski niet eerder er in kwam, gaat veel dreiging vanuit, stokkers was vandaag erg matig en Sadiki.

Stokkers is rijp voor een plek op de bank.



We hebben geen andere echte spits. Dat is waar fortuna naar moet gaan kijken voor volgend seizoen. Echte concurentie in de spits.
Nimwegen
maandag 12 maart 2018 / 23:39

paultje schreef:
uit bij de graafschap verloren we kansloos maar nu hadden we kansen. Maar De graafschap kom ik liever niet tegen in nacompetitie.

Voor kampioenschap, ik hou nog hoop tot vrijdag. Als we die winnen is er nog steeds wat mogelijk.
Nec krijgt nog best een lastig programma. 1 nederlaag en ze gaan zenuwachtig worden.
We kunnen vrijdag zomaar drie punten inlopen. Al lijkt Nec inmiddels wel ook weer lekker te draaien.


Oss en Cambuur is nou ook niet echt makkelijk ..
Marco@Stein
maandag 12 maart 2018 / 23:45

Nimwegen schreef:
paultje schreef:
uit bij de graafschap verloren we kansloos maar nu hadden we kansen. Maar De graafschap kom ik liever niet tegen in nacompetitie.

Voor kampioenschap, ik hou nog hoop tot vrijdag. Als we die winnen is er nog steeds wat mogelijk.
Nec krijgt nog best een lastig programma. 1 nederlaag en ze gaan zenuwachtig worden.
We kunnen vrijdag zomaar drie punten inlopen. Al lijkt Nec inmiddels wel ook weer lekker te draaien.


Oss en Cambuur is nou ook niet echt makkelijk ..



Zul je willen blijven meedoen dan moeten het 6 punten worden.
paultje
maandag 12 maart 2018 / 23:51

daarom wordt vrijdag zeer belangrijk en hou ik hoop tot dan. Wij naar Oss en Nec uit naar cambuur.
Als wij winnen blijven we meedoen. want na vrijdag krijgen we alleen nog jong PSV van de top9 en dat is de laatste wedstrijd. Al zal uit Almere ook lastig zijn.
Nec krijgt er nog 5! van de top 9
Herte
dinsdag 13 maart 2018 / 07:26

Goal van Hutten was geen buitenspel... Als die kansen in het eerste half uur er in gaan speel je een gewonnen wedstrijd. Maar wat een misselijke ploeg zeg. Die Serrarens voorop, minutenlang "zwaar geblesseerd" op het gras liggen en daarna weer vrolijk meevoetballen. Sadikki heeft weer bewezen een goede balafpakker te zijn maar voetballend zwak, Tod was in de tweede helft op (geblesseerd/kramp?), Dianessy/Semedo in de tweede helft te weinig laten zien. Grootste ergernis was Fin Stokkers. Alles net niet. Verliest alle sprintduels, geen enkele goede balaanname, alles stokt bij Fin. En dan roept iedereen: Hij werkt zo hard! Misschien moet hij eens stoppen met in joggingtempo doorjagen op de keeper en het verdedigen in de eigen zestien. Spaar die energie en stop die in je balaannames en scherpte want we speelden echt met tien man.
BPTD
dinsdag 13 maart 2018 / 07:51

Er vielen mij een aantal zaken op gister:

- eerste 20 min waren aardig, moet je er 2 maken
- na 20 min neemt de Graafschap bij een blessure time out, erna was Fortuna uit haar spel
- Stokkers was waardeloos
-Saddike was zo mogelijk nog slechter
-Cantwell kreeg snel geel en moest zich daarna telkens inhouden.
- Ambiance was troosteloos, sta je 3e komen er net 3700 man.

Waren er ook positieve punten? We hebben niet verloren :)
Richard Coenen
dinsdag 13 maart 2018 / 07:54

Fortuna begon goed aan de wedstrijd veel passie en strijd, echter vond ik Fortuna in de afwerking te gehaast overkomen. Nadat de trainer vd Graafschap zijn mannen voor een time out aan de kant riep stond de Graafschap veel beter. Neemt niet weg dat Fortuna de betere was en de wedstrijd gezien de kansen verhouding had moeten winnen. Persoonlijk vond ik het vooral een Fortuna dat als kip zonder kop over het veld rende en zich vooral zelf voorbij liep en uit de wedstrijd speelde.
streak74
dinsdag 13 maart 2018 / 08:09

Fortuna begon idd erg goed en gedreven aan de pot!
Ze moeten zichzelf belonen in het 1e half uur met toch wel 3 / 4 opgelegde kansen.
De Graafschap deed er daarna alles aan om het tempo maar uit de wedstrijd te halen en zo het spel van Fortuna te verstoren.
Het ergste van alles vind ik dan dat ze ook nog op 0-1 komen (wel een mooie counter) maar meer dan afbraak hebben ze niet gedaan.
Op werklust hebben we zeer zeker een terecht punt behaald.
Helaas haalde Semedo zijn normale vorm niet en Stokkers was niet balvast genoeg.
Fortuna heeft wel als collectief gestreden.
Gewoon op naar Oss en daar de stijgende lijn doortrekken, staan bij Fortuna de kopjes allemaal naar dezelfde kant dan zijn we moeilijk te kloppen.
Achter Fortuna
dinsdag 13 maart 2018 / 08:37

Drie duels kort achter elkaar voor onze jonge ploeg op een zeer zwaar bespeelbaar veld telt ook aan. Goed te zien aan Cantwell hoewel de Graafschap er ook alles aan deed om hem uit de wedstrijd te schoppen. Blijft een vreemde club de Graafschap. In vroegere jaren ook een harde en onsportieve ploeg met diverse blessures voor Fortuna. Blijf trots op Fortuna en zijn zeker nog niet uitgeschakeld voor de titel. Lars Hutten met de week beter. Het gelijk van een bankzitter dat een eigenwijze Oliseh afreageerde op de leiding door hem niet serieus te nemen omdat het niet een van zijn keuzes was.
Zitterd11
dinsdag 13 maart 2018 / 08:57

ja, eerste 20 min goed, Hutten geen buitenspel, sta je gewoon op 1-0! Na tactisch ingrijpen door de jong, hadden we het moeilijk. Dan nog 1ste kans gelijk raak, vrijdag 10 kansen schieten ze geen binnen, Tja das jammer voor ons.
Essers erg sterk, hutten 1ste helft goed, tweede helft ook niet goed. Sadikki erg matig, semedo niet zijn niveau net als Stokkers. Dus onze SSS laat het afweten. Askovski had inderdaad veel eerder mogen worden ingezet.
Dan Tod was al in de warming up met een blessure of pijntjes aan het kampen. Ging bij positiespel ook al een paar keer langs de kant rekken en zelfs erna even naar binnen.
Nec nog een erg lastig programma, dus nog niks weg.
Wij gewoon wedstrijden winnen en dan kijken wat Nec doet, wij moeten nu gewoon druk erop blijven zetten, door te blijven winnen!
Loos
dinsdag 13 maart 2018 / 09:21

Jammer, zat toch wel meer in. Team leek toch wat vermoeid na 3 zware wedstrijden in een week, met 2 op een nog zwaarder veld. Verder niet ontevreden, kan gebeuren dit en moeten we ook niet te zwaar aan wegen. Vond niet dat we een slechte pot speelden en al helemaal niet dat de inzet er niet was, wel dat er net teveel fout ging. Gelukkig was dat bij de Graafschap misschien nog wel meer aanwezig.

Vrijdag weer nieuwe kansen 8-)
T4U
dinsdag 13 maart 2018 / 09:21

Prima 1e helft waarin het geluk een beetje ontbrak, maar ook waarin pijnlijk duidelijk werd dat het idd erg smal is achter de 1e 12/13 spelers.

Sadiki dramatisch, Pinto verdedigend zeer kwestbaar en Stokkers volledig uit vorm. Dianessy zou eventueel in de spits kunnen spelen en dan Askovksi eerder brengen, maar als Heerings, Sadiki en Pinto moeten invallen gaat het niveau helaas echt drastisch omlaag.

Essers ijzersterk en Özer toont aan een geweldige keeper te zijn voor Fortuna!
RonB
dinsdag 13 maart 2018 / 09:27

We hadden in de eerste 25 min kunnen toeslaan de kansen waren er .
Hutten bewijst toch weer zijn waarde in dit elftal samen ook met Cantwell.
2e helft was niet goed van onze kant teveel balverlies .
De graafschap 1 goede uitbraak en direct een goal heel jammer .
Al met al tevreden met punt meer zat er niet in .
Loos
dinsdag 13 maart 2018 / 09:29

T4U schreef:
Prima 1e helft waarin het geluk een beetje ontbrak, maar ook waarin pijnlijk duidelijk werd dat het idd erg smal is achter de 1e 12/13 spelers.

Sadiki dramatisch, Pinto verdedigend zeer kwestbaar en Stokkers volledig uit vorm. Dianessy zou eventueel in de spits kunnen spelen en dan Askovksi eerder brengen, maar als Heerings, Sadiki en Pinto moeten invallen gaat het niveau helaas echt drastisch omlaag.

Essers ijzersterk en Özer toont aan een geweldige keeper te zijn voor Fortuna!

Saddiki was wat slordig gisteren, maar haalt normaal een prima niveau. Een week geleden baalden supporters nog dat hij er tegen MVV niet bij was. Heerings is ook gewoon een speler die het prima gedaan heeft de laatste wedstrijden.
Rdorenberg
dinsdag 13 maart 2018 / 09:38
BPTD
dinsdag 13 maart 2018 / 09:39

Loos schreef:
T4U schreef:
Prima 1e helft waarin het geluk een beetje ontbrak, maar ook waarin pijnlijk duidelijk werd dat het idd erg smal is achter de 1e 12/13 spelers.

Sadiki dramatisch, Pinto verdedigend zeer kwestbaar en Stokkers volledig uit vorm. Dianessy zou eventueel in de spits kunnen spelen en dan Askovksi eerder brengen, maar als Heerings, Sadiki en Pinto moeten invallen gaat het niveau helaas echt drastisch omlaag.

Essers ijzersterk en Özer toont aan een geweldige keeper te zijn voor Fortuna!

Saddiki was wat slordig gisteren, maar haalt normaal een prima niveau. Een week geleden baalden supporters nog dat hij er tegen MVV niet bij was. Heerings is ook gewoon een speler die het prima gedaan heeft de laatste wedstrijden.


Saddiki was WAT slordig? Joh elke bal sprong van zijn voet haha... goed is goed en slecht is slecht, dit was slecht:)
Laten we hopen op een offday en dat we vrijdag met 0-3 winnen
Loos
dinsdag 13 maart 2018 / 09:40

Rdorenberg schreef:
Even iets anders en goed nieuws natuurlijk:

Fortuna heeft met gemeente een akkoord kunnen sluiten over het complex van Almania wat wordt overgenomen door Fortuna. Er wordt daar ook nog een kunstgrasveld aangelegd. Weer een goede stap in de goede richting. Nu kost het Fortuna geld, en straks gaat het geld opleveren. Komende week starten ze daar ook met trainen als het goed is.

Even iets anders: dat is helemaal niet bekend/gecommuniceerd.
Rdorenberg
dinsdag 13 maart 2018 / 09:40

Loos schreef:
Rdorenberg schreef:
Even iets anders en goed nieuws natuurlijk:

Fortuna heeft met gemeente een akkoord kunnen sluiten over het complex van Almania wat wordt overgenomen door Fortuna. Er wordt daar ook nog een kunstgrasveld aangelegd. Weer een goede stap in de goede richting. Nu kost het Fortuna geld, en straks gaat het geld opleveren. Komende week starten ze daar ook met trainen als het goed is.

Even iets anders: dat is helemaal niet bekend/gecommuniceerd.


Is het niet waar dan? :mrgreen:
Loos
dinsdag 13 maart 2018 / 09:41

BPTD schreef:
Loos schreef:
T4U schreef:
Prima 1e helft waarin het geluk een beetje ontbrak, maar ook waarin pijnlijk duidelijk werd dat het idd erg smal is achter de 1e 12/13 spelers.

Sadiki dramatisch, Pinto verdedigend zeer kwestbaar en Stokkers volledig uit vorm. Dianessy zou eventueel in de spits kunnen spelen en dan Askovksi eerder brengen, maar als Heerings, Sadiki en Pinto moeten invallen gaat het niveau helaas echt drastisch omlaag.

Essers ijzersterk en Özer toont aan een geweldige keeper te zijn voor Fortuna!

Saddiki was wat slordig gisteren, maar haalt normaal een prima niveau. Een week geleden baalden supporters nog dat hij er tegen MVV niet bij was. Heerings is ook gewoon een speler die het prima gedaan heeft de laatste wedstrijden.


Saddiki was WAT slordig? Joh elke bal sprong van zijn voet haha... goed is goed en slecht is slecht, dit was slecht:)
Laten we hopen op een offday en dat we vrijdag met 0-3 winnen

Ja ok.. dat klopt wel haha. Ik ben niet zo van iemand slecht noemen. Net zoals ik gisteren de personen die begonnen te fluiten tijdens de wedstrijd wel in de gracht kon pleuren... :roll:
Loos
dinsdag 13 maart 2018 / 09:43

Rdorenberg schreef:
Loos schreef:
Rdorenberg schreef:
Even iets anders en goed nieuws natuurlijk:

Fortuna heeft met gemeente een akkoord kunnen sluiten over het complex van Almania wat wordt overgenomen door Fortuna. Er wordt daar ook nog een kunstgrasveld aangelegd. Weer een goede stap in de goede richting. Nu kost het Fortuna geld, en straks gaat het geld opleveren. Komende week starten ze daar ook met trainen als het goed is.

Even iets anders: dat is helemaal niet bekend/gecommuniceerd.


Is het niet waar dan? :mrgreen:

Geen idee, we zullen zien.
Rdorenberg
dinsdag 13 maart 2018 / 09:43

Hopelijk is Smeets er vrijdag ook weer bij, net als Kojic. Of beide afwezig nog vrijdag?
Richard Coenen
dinsdag 13 maart 2018 / 09:51

Geweldig een complex op 15 minuten afstand van stadion met auto, Gemeente schaam je kapot moet gewoon accommodatie komen bij stadion, help eens een beetje mee met de opbouw...
Rdorenberg
dinsdag 13 maart 2018 / 10:12

Richard Coenen schreef:
Geweldig een complex op 15 minuten afstand van stadion met auto, Gemeente schaam je kapot moet gewoon accommodatie komen bij stadion, help eens een beetje mee met de opbouw...


Dat is toekomst muziek dat zit er voorlopig niet in, zou de wens van iedereen zijn denk ik. de grond is te duur en is niet van de gemeente.
Loos
dinsdag 13 maart 2018 / 10:24

Richard Coenen schreef:
Geweldig een complex op 15 minuten afstand van stadion met auto, Gemeente schaam je kapot moet gewoon accommodatie komen bij stadion, help eens een beetje mee met de opbouw...

Ligt eraan wat je met een 'complex' bedoelt. Is dat de Fortuna Academy of alle elftallen incl Fortuna 1 en 2? voor alle elftallen incl Academy is gewoonweg weinig plaats bij stadion en tevens is dat (dure) private grond . Je hebt wel een veld of 3 tot 4 nodig dan en een flink gebouw.

Eerste elftal zou mijns inziens wel rondom stadion moeten trainen. Ook zou je die velden dan kunnen gebruiken als trainingsvelden voor buitenlandse ploegen en heb je die inkomsten.
Don Leo
dinsdag 13 maart 2018 / 10:28

Rdorenberg schreef:
vlinderstraatjes schreef:
ik snap niet dat Afskovski niet eerder er in kwam, gaat veel dreiging vanuit, stokkers was vandaag erg matig en Sadiki.

Stokkers is rijp voor een plek op de bank.


Eindelijk het licht gezien? ;)
Zitterd11
dinsdag 13 maart 2018 / 10:40

dat bike park, daar heb je wat aan. Daar wordt veel gebruik van gemaakt!?
Hoe mooi was het als een mooi complex werd gebouwd tegen het nog steeds niet afgebouwde gedeelte en daar velden bij lagen!
Was toch mooi als dat hele gebied af was!
Revanite
dinsdag 13 maart 2018 / 10:41

Richard Coenen schreef:
Geweldig een complex op 15 minuten afstand van stadion met auto, Gemeente schaam je kapot moet gewoon accommodatie komen bij stadion, help eens een beetje mee met de opbouw...

Over wat voor een complex hebben we het hier? Buchten of het nog te realiseren nieuwe trainingscomplex?
jori
dinsdag 13 maart 2018 / 11:44

Rdorenberg schreef:
Loos schreef:
Rdorenberg schreef:
Even iets anders en goed nieuws natuurlijk:

Fortuna heeft met gemeente een akkoord kunnen sluiten over het complex van Almania wat wordt overgenomen door Fortuna. Er wordt daar ook nog een kunstgrasveld aangelegd. Weer een goede stap in de goede richting. Nu kost het Fortuna geld, en straks gaat het geld opleveren. Komende week starten ze daar ook met trainen als het goed is.

Even iets anders: dat is helemaal niet bekend/gecommuniceerd.


Is het niet waar dan? :mrgreen:


Loos, het wordt hier toch duidelijk gecommuniceerd? Er is geen woord Chinees aan wat Rdorenberg zegt en als hij het roept dan is het sowieso waar.
Marco@Stein
dinsdag 13 maart 2018 / 11:56

BPTD schreef:
Loos schreef:
T4U schreef:
Prima 1e helft waarin het geluk een beetje ontbrak, maar ook waarin pijnlijk duidelijk werd dat het idd erg smal is achter de 1e 12/13 spelers.

Sadiki dramatisch, Pinto verdedigend zeer kwestbaar en Stokkers volledig uit vorm. Dianessy zou eventueel in de spits kunnen spelen en dan Askovksi eerder brengen, maar als Heerings, Sadiki en Pinto moeten invallen gaat het niveau helaas echt drastisch omlaag.

Essers ijzersterk en Özer toont aan een geweldige keeper te zijn voor Fortuna!

Saddiki was wat slordig gisteren, maar haalt normaal een prima niveau. Een week geleden baalden supporters nog dat hij er tegen MVV niet bij was. Heerings is ook gewoon een speler die het prima gedaan heeft de laatste wedstrijden.


Saddiki was WAT slordig? Joh elke bal sprong van zijn voet haha... goed is goed en slecht is slecht, dit was slecht:)
Laten we hopen op een offday en dat we vrijdag met 0-3 winnen



Nee weet je wat echt slecht was,de meeste wedstrijden vlak na de winterstop,zoals tegen emmen,dat was echt slecht. Daar was dit nog echt nog goed tegen. Nogmaals je verspeelt punten tegen een zeer degelijke lastige tegenstander,die het zeker goed gaan doen in de play offs.
Marco@Stein
dinsdag 13 maart 2018 / 11:59

Don Leo schreef:
Rdorenberg schreef:
vlinderstraatjes schreef:
ik snap niet dat Afskovski niet eerder er in kwam, gaat veel dreiging vanuit, stokkers was vandaag erg matig en Sadiki.

Stokkers is rijp voor een plek op de bank.


Eindelijk het licht gezien? ;)



Ja want we hebben een hele bank vol met echte spitsen.
Rdorenberg
dinsdag 13 maart 2018 / 12:04

We hebben geen echte tweede spits, als we een goede tweede spits hadden dan was Stokkers al vaker eruit gehaald. Over inzet en werklust scoort hij altijd een voldoende maar dat is soms niet genoeg. Hutten laat nu ook zien dat hij beter als middenvelder functioneert dan als spits. Gebruik spelers waar ze het beste tot recht komen.
T4U
dinsdag 13 maart 2018 / 12:39

Rdorenberg schreef:
We hebben geen echte tweede spits, als we een goede tweede spits hadden dan was Stokkers al vaker eruit gehaald. Over inzet en werklust scoort hij altijd een voldoende maar dat is soms niet genoeg. Hutten laat nu ook zien dat hij beter als middenvelder functioneert dan als spits. Gebruik spelers waar ze het beste tot recht komen.


Wachten nu even tot hij fit is maar voor de nacompetitie zal NKoy gegarandeerd een contract(je) tekenen ...
Loos
dinsdag 13 maart 2018 / 13:08

Rdorenberg schreef:
We hebben geen echte tweede spits, als we een goede tweede spits hadden dan was Stokkers al vaker eruit gehaald. Over inzet en werklust scoort hij altijd een voldoende maar dat is soms niet genoeg. Hutten laat nu ook zien dat hij beter als middenvelder functioneert dan als spits. Gebruik spelers waar ze het beste tot recht komen.

Wat moeten we nog meer verwachten van een spits, behalve dat hij die inzet en werklust heeft, 10x scoort en 6 assists geeft op 75% seizoen dan? Eens dat hij af en toe wel gewisseld zou moeten worden, maar buiten een slechte aanname zo nu en dan, heb ik geen klachten over Finn.

Hutten is ook geen spits, maar juist een middenvelder. Niet gek dat hij het nu wel goed doet op zijn eigen positie toch :lol:
Rdorenberg
dinsdag 13 maart 2018 / 13:19

Loos schreef:
Rdorenberg schreef:
We hebben geen echte tweede spits, als we een goede tweede spits hadden dan was Stokkers al vaker eruit gehaald. Over inzet en werklust scoort hij altijd een voldoende maar dat is soms niet genoeg. Hutten laat nu ook zien dat hij beter als middenvelder functioneert dan als spits. Gebruik spelers waar ze het beste tot recht komen.

Wat moeten we nog meer verwachten van een spits, behalve dat hij die inzet en werklust heeft, 10x scoort en 6 assists geeft op 75% seizoen dan? Eens dat hij af en toe wel gewisseld zou moeten worden, maar buiten een slechte aanname zo nu en dan, heb ik geen klachten over Finn.

Hutten is ook geen spits, maar juist een middenvelder. Niet gek dat hij het nu wel goed doet op zijn eigen positie toch :lol:


Het is gewoon heel vaak zo dat hij simpele ballen kwijt raakt, en dat is ook elke wedstrijd zo. Zijn werklust, inzet en functioneert als een teamplayer compenseren dat. Doelpunt van De graafschap gisteren begon omdat Stokkers de bal kwijt raakte vlakbij de achterlijn/zijlijn van De graafschap(daarna gaat er nog het een en ander mis waardoor ze score). Het is gewoon fijn als er straks een spits bij komt. Goed voor concurrentie, ook goed als je eens wat wilt forceren of als onze eerste spits het even niet heeft. Is geen verwijt naar Stokkers toe.
Frenky
dinsdag 13 maart 2018 / 13:23

Je hebt voetballende spitsen en spitsen die je nooit ziet maar waarbij wel elke kans raak is. Stokkers is geen van beide, dan wordt het gewoon moelijk.
Marco@Stein
dinsdag 13 maart 2018 / 13:33

Rdorenberg schreef:
We hebben geen echte tweede spits, als we een goede tweede spits hadden dan was Stokkers al vaker eruit gehaald. Over inzet en werklust scoort hij altijd een voldoende maar dat is soms niet genoeg. Hutten laat nu ook zien dat hij beter als middenvelder functioneert dan als spits. Gebruik spelers waar ze het beste tot recht komen.



Precies,daarom zou ik het ook niet erg gevonden hebben als je Nkoyi nu nog er bij had gehad. Dan had je keuzes. Die heb je nu niet.
Marco@Stein
dinsdag 13 maart 2018 / 13:35

Frenky schreef:
Je hebt voetballende spitsen en spitsen die je nooit ziet maar waarbij wel elke kans raak is. Stokkers is geen van beide, dan wordt het gewoon moelijk.



Ik denk dat er in het team geen concurentie is wat dat aangaat. Heb je meerdere spitsen,dan kunnen ze het samen uitvechten. En worden ze gretiger.
fsc68
dinsdag 13 maart 2018 / 13:37

Schuurs,Vidigal en Kojic niet beschikbaar tegen Cambuur door interlandverplichtingen.
Uitstellen die wedstrijd.Ook dit is competitievervalsing.
Frenky
dinsdag 13 maart 2018 / 14:07

Marco@Stein schreef:
Frenky schreef:
Je hebt voetballende spitsen en spitsen die je nooit ziet maar waarbij wel elke kans raak is. Stokkers is geen van beide, dan wordt het gewoon moelijk.



Ik denk dat er in het team geen concurentie is wat dat aangaat. Heb je meerdere spitsen,dan kunnen ze het samen uitvechten. En worden ze gretiger.


Nou ja, ik denk niet dat het met willen te maken heeft. Meer met gewoonweg niet kunnen.
Marco@Stein
dinsdag 13 maart 2018 / 14:12

Frenky schreef:
Marco@Stein schreef:
Frenky schreef:
Je hebt voetballende spitsen en spitsen die je nooit ziet maar waarbij wel elke kans raak is. Stokkers is geen van beide, dan wordt het gewoon moelijk.



Ik denk dat er in het team geen concurentie is wat dat aangaat. Heb je meerdere spitsen,dan kunnen ze het samen uitvechten. En worden ze gretiger.


Nou ja, ik denk niet dat het met willen te maken heeft. Meer met gewoonweg niet kunnen.


We moeten nou niet dramatisch gaan doen over Stokkers. Ok het is niet de beste spits die fortuna ooit gehad heeft meer zeker ook niet de slechtste. Is gewoon een punt om volgend seizoen eens naar te kijken. We hebben op dit moment geen andere betere opties,en daar vind ik wel dat de clubleiding in te kort schiet. Er had op zn minst 1 echte spits bij gemoeten.
Zitterd11
dinsdag 13 maart 2018 / 14:28

tja die is verhuurd en heeft hier nooit een echte kans gekregen!
Loos
dinsdag 13 maart 2018 / 14:36

Zitterd11 schreef:
tja die is verhuurd en heeft hier nooit een echte kans gekregen!

Nee. Die is gewoonweg verjaagd door onze ex-trainer.
streak74
dinsdag 13 maart 2018 / 15:41

Stokkers is een topper voor dit Fortuna
Hij werkt zich een slag in de ronde en laat anderen beter voetballen, natuurlijk heft hij zijn tekortkomingen (vergeet ook eens niet dat hij nog ontzettend jong en nog veel moet leren)
Hij heeft 10x gescoord (hadden er zeker meer moeten zijn).
In de combinatie kan het ook nog beter maar met constant een man in je rug is het lasting voetballen (ook hier moet hij beter in worden)
Hij is van onschatbare waarde voor ons.

Althans dat is mijn persoonlijke mening
Marco@Stein
dinsdag 13 maart 2018 / 16:10

Wat me hier op valt is dat sommige mensen nu net doen alsof we normaal ieder seizoen een spits hebben die er zeker minimaal 15 inlegt! :lol: Wel een beetje realistisch blijven mensen,of zijn we wat te verwend aan het worden?! Zeker het kan altijd beter,maar als ik zie wat we de laatste 15 jaar hebben gezien,dan valt het eigenlijk nog best wel mee. Gewoon komend seizoen versterkingen erbij.
Rdorenberg
dinsdag 13 maart 2018 / 16:48

Ik heb niks tegen Stokkers, hij haalt altijd wel een voldoende en hij geeft ook nooit op. Ook Finn kan soms een mindere periode hebben en dat is helemaal niet erg, dat gebeurd bij elke club en met elke speler. Het is alleen jammer dat er geen back-up is(geen alternatief). Gelukkig hebben we er niet veel last van gehad dit seizoen.

Twee gelijkwaardige spitsen lijkt me voor volgend seizoen wel gewenst. Als Sadikki Braun Santos Pinto Dianessy of wie dan ook minder speelt dan worden ze (terecht) voor even naar de bank verwezen, en dat moet ook mogelijk zijn met een spits, en dat kan nu niet.
Marco@Stein
dinsdag 13 maart 2018 / 17:00

Rdorenberg schreef:
Ik heb niks tegen Stokkers, hij haalt altijd wel een voldoende en hij geeft ook nooit op. Ook Finn kan soms een mindere periode hebben en dat is helemaal niet erg, dat gebeurd bij elke club en met elke speler. Het is alleen jammer dat er geen back-up is(geen alternatief). Gelukkig hebben we er niet veel last van gehad dit seizoen.

Twee gelijkwaardige spitsen lijkt me voor volgend seizoen wel gewenst. Als Sadikki Braun Santos Pinto Dianessy of wie dan ook minder speelt dan worden ze (terecht) voor even naar de bank verwezen, en dat moet ook mogelijk zijn met een spits, en dat kan nu niet.



De spijker op zn kop.
Guus D.
dinsdag 13 maart 2018 / 18:42

Fin heeft veel potentie. Het komt er alleen nog niet uit. Eens gaan die ballen ook rakelings langs de goede kant van de paal en lat. Gisteren lieten vooral Semedo en Dianessy het aanvallend afweten.
Lu
dinsdag 13 maart 2018 / 19:28

Rdorenberg schreef:
Ik heb niks tegen Stokkers, hij haalt altijd wel een voldoende en hij geeft ook nooit op. Ook Finn kan soms een mindere periode hebben en dat is helemaal niet erg, dat gebeurd bij elke club en met elke speler. Het is alleen jammer dat er geen back-up is(geen alternatief). Gelukkig hebben we er niet veel last van gehad dit seizoen.

Twee gelijkwaardige spitsen lijkt me voor volgend seizoen wel gewenst. Als Sadikki Braun Santos Pinto Dianessy of wie dan ook minder speelt dan worden ze (terecht) voor even naar de bank verwezen, en dat moet ook mogelijk zijn met een spits, en dat kan nu niet.


Sadikki?
smeets
dinsdag 13 maart 2018 / 19:46

Stokkers laat bijna het heel seizoen afweten.
Hij krijgt zoveel kansen en benut deze minimaal. Volgend jaar zal hij bij Fortuna weinig spelen. Misschien komt Ars terug
Rdorenberg
dinsdag 13 maart 2018 / 19:49

Lu schreef:
Rdorenberg schreef:
Ik heb niks tegen Stokkers, hij haalt altijd wel een voldoende en hij geeft ook nooit op. Ook Finn kan soms een mindere periode hebben en dat is helemaal niet erg, dat gebeurd bij elke club en met elke speler. Het is alleen jammer dat er geen back-up is(geen alternatief). Gelukkig hebben we er niet veel last van gehad dit seizoen.

Twee gelijkwaardige spitsen lijkt me voor volgend seizoen wel gewenst. Als Sadikki Braun Santos Pinto Dianessy of wie dan ook minder speelt dan worden ze (terecht) voor even naar de bank verwezen, en dat moet ook mogelijk zijn met een spits, en dat kan nu niet.


Sadikki?


Wat bedoel je met Sadikki?
Lu
dinsdag 13 maart 2018 / 19:58

Rdorenberg schreef:
Lu schreef:
Rdorenberg schreef:
Ik heb niks tegen Stokkers, hij haalt altijd wel een voldoende en hij geeft ook nooit op. Ook Finn kan soms een mindere periode hebben en dat is helemaal niet erg, dat gebeurd bij elke club en met elke speler. Het is alleen jammer dat er geen back-up is(geen alternatief). Gelukkig hebben we er niet veel last van gehad dit seizoen.

Twee gelijkwaardige spitsen lijkt me voor volgend seizoen wel gewenst. Als Sadikki Braun Santos Pinto Dianessy of wie dan ook minder speelt dan worden ze (terecht) voor even naar de bank verwezen, en dat moet ook mogelijk zijn met een spits, en dat kan nu niet.


Sadikki?


Wat bedoel je met Sadikki?

Hetzelfde als jij met "Hoflant?" in een reactie op Vlinderstraatjes.
Rdorenberg
dinsdag 13 maart 2018 / 20:13

Is me helemaal nooit opgevallen, meerdere mensen hier maakte die spelfout. Goed dat je het zegt!
Sjors
dinsdag 13 maart 2018 / 21:29

Het blijft maar dobberen verdomme. Nou weer deze wedstrijd terwijl NEC wel doet wat het doen moet. Het lek is dus toch niet boven blijkbaar...
Met moeite en een rode kaart nodig om een 1-1 tegen DTC te krijgen. Kut gewoon.
freaky
dinsdag 13 maart 2018 / 21:34

streak74 schreef:
Stokkers is een topper voor dit Fortuna
Hij werkt zich een slag in de ronde en laat anderen beter voetballen, natuurlijk heft hij zijn tekortkomingen (vergeet ook eens niet dat hij nog ontzettend jong en nog veel moet leren)
Hij heeft 10x gescoord (hadden er zeker meer moeten zijn).
In de combinatie kan het ook nog beter maar met constant een man in je rug is het lasting voetballen (ook hier moet hij beter in worden)
Hij is van onschatbare waarde voor ons.

Althans dat is mijn persoonlijke mening



ik ben het hier helemaal mee eens. Finn is de enige die constant aanspeelbaar probeert te zijn, zich nooit verstopt en ook het meeste ballen daardoor krijgt van de voorhoede. Let maar eens op bij een inworp op de helft van de tegenstander. Hij krijgt die meestal met de rug naar het doel en twee verdedigers in zijn rug. Daarin gaat lang niet alles goed, maar nog steeds een topspits voor Jupiler begrippen. Als je een compilatie maakt van alle doelpunten dit jaar ga je denk ik verrast zijn bij hoeveel doelpunten hij betrokken is.

ik vind wel dat hij was vermoeid oogt de laatste tijd, maar de meeste spelers krijgen af en toe eens rust en stokkers bijna nooit. Mocht hij binnenkort eens geblesseerd zijn of wat dan ook, denk ik dat velen pas gaan zien hoe belangrijk hij is.

Over de wedstrijd van gisteren ben ik lang niet zo negatief als de meesten. Eerste 25 minuten gewoon heel goed, graafschap scoort de eerste keer dat ze op onze helft komen en gaan daarna ontzettend vervelend spelen. Een ervaren ploeg die 5e staat en de voorsprong gaat verdedigen, dat is gewoon moeilijk voetballen. Daarin heeft Fortuna echt zijn best gedaan en het scheelde ontzettend weinig of ze prikken die 2-1 ook nog binnen. Ik vind het een dik compliment waard voor Fortuna. Ook dat ze zich niet hebben laten uitdagen of zelf veel kaarten hebben gepakt, want daar was het wel een wedstrijd voor. Ik had alleen graag wat eerder Askovski en/of Vidigal willen zien, vers bloed erbij. Voor de rest tevreden. gezien het spelbeeld, wedstrijdverloop en toch de geblesseerde Smeets en ospi die we wel degelijk missen, was het allemaal niet zo slecht. Ik ben benieuwd of NEC thuis van dit graafschap wint....dat is echt gewoon een goede ploeg, net als Emmen, NEC en Telstar echt wel beter dan 'de rest'.
Rdorenberg
dinsdag 13 maart 2018 / 21:46

Sjors schreef:
Het blijft maar dobberen verdomme. Nou weer deze wedstrijd terwijl NEC wel doet wat het doen moet. Het lek is dus toch niet boven blijkbaar...
Met moeite en een rode kaart nodig om een 1-1 tegen DTC te krijgen. Kut gewoon.

Mwa ik vind het wel meevallen. De graafschap is gewoon een irritante ploeg om tegen te spelen en dat is al jaren zo voor Fortuna. Waar het aan ligt, is moeilijk te verklaren. Om nu te zeggen ‘ het lek is nog niet boven’ gaat me wat te ver. Het is in ieder geval geen schande om gelijk te spelen tegen De graafschap. Dat het doodzonde is dat je (even?)NEC niet kan bij houden ben ik het met je eens. Laten we hopen dat we weer wat dichterbij NEC komen, anders knallen in de play offs. Fortuna heeft onder Hofland prima voetbal laten zien.
Ragnar Sittard blok
dinsdag 13 maart 2018 / 21:49

Boh jongen...wat was die Sadikki slecht...pffff
Sjors
dinsdag 13 maart 2018 / 21:50

freaky schreef:
streak74 schreef:
Stokkers is een topper voor dit Fortuna
Hij werkt zich een slag in de ronde en laat anderen beter voetballen, natuurlijk heft hij zijn tekortkomingen (vergeet ook eens niet dat hij nog ontzettend jong en nog veel moet leren)
Hij heeft 10x gescoord (hadden er zeker meer moeten zijn).
In de combinatie kan het ook nog beter maar met constant een man in je rug is het lasting voetballen (ook hier moet hij beter in worden)
Hij is van onschatbare waarde voor ons.

Althans dat is mijn persoonlijke mening




ik ben het hier helemaal mee eens. Finn is de enige die constant aanspeelbaar probeert te zijn, zich nooit verstopt en ook het meeste ballen daardoor krijgt van de voorhoede. Let maar eens op bij een inworp op de helft van de tegenstander. Hij krijgt die meestal met de rug naar het doel en twee verdedigers in zijn rug. Daarin gaat lang niet alles goed, maar nog steeds een topspits voor Jupiler begrippen. Als je een compilatie maakt van alle doelpunten dit jaar ga je denk ik verrast zijn bij hoeveel doelpunten hij betrokken is.

ik vind wel dat hij was vermoeid oogt de laatste tijd, maar de meeste spelers krijgen af en toe eens rust en stokkers bijna nooit. Mocht hij binnenkort eens geblesseerd zijn of wat dan ook, denk ik dat velen pas gaan zien hoe belangrijk hij is.

Over de wedstrijd van gisteren ben ik lang niet zo negatief als de meesten. Eerste 25 minuten gewoon heel goed, graafschap scoort de eerste keer dat ze op onze helft komen en gaan daarna ontzettend vervelend spelen. Een ervaren ploeg die 5e staat en de voorsprong gaat verdedigen, dat is gewoon moeilijk voetballen. Daarin heeft Fortuna echt zijn best gedaan en het scheelde ontzettend weinig of ze prikken die 2-1 ook nog binnen. Ik vind het een dik compliment waard voor Fortuna. Ook dat ze zich niet hebben laten uitdagen of zelf veel kaarten hebben gepakt, want daar was het wel een wedstrijd voor. Ik had alleen graag wat eerder Askovski en/of Vidigal willen zien, vers bloed erbij. Voor de rest tevreden. gezien het spelbeeld, wedstrijdverloop en toch de geblesseerde Smeets en ospi die we wel degelijk missen, was het allemaal niet zo slecht. Ik ben benieuwd of NEC thuis van dit graafschap wint....dat is echt gewoon een goede ploeg, net als Emmen, NEC en Telstar echt wel beter dan 'de rest'.


De graafschap is echt niet meer wat het was ooit.
Vorige week nog thuis verloren van het matige dordrecht en van de laatste 14 westrijden wonnen ze er maar 5. Dus daar hadden wij gehakt van moeten maken.
Richard Coenen
dinsdag 13 maart 2018 / 22:11

Finn Stokkers is OK, als daaraan getwijfeld wordt dan vraag ik me van meer spelers af wat de meerwaarde van hun is.
Achter Fortuna
dinsdag 13 maart 2018 / 23:12

Een spits moet regelmatig scoren en kun je niet vergelijken met de rest van de ploeg. Met Stokkers win je de oorlog niet. Dat zal een minpunt zijn als het er straks om gaat. Wordt in de zestien en daarvoor te vaak afgetroefd. Volgend seizoen staat er een andere spits daar ben ik van overtuigd anders blijf je met Stokkers op dit niveau hangen.
Rdorenberg
dinsdag 13 maart 2018 / 23:18

Achter Fortuna schreef:
Een spits moet regelmatig scoren en kun je niet vergelijken met de rest van de ploeg. Met Stokkers win je de oorlog niet. Dat zal een minpunt zijn als het er straks om gaat. Wordt in de zestien en daarvoor te vaak afgetroefd. Volgend seizoen staat er een andere spits daar ben ik van overtuigd anders blijf je met Stokkers op dit niveau hangen.


Juist! Mag best gezegd worden. Er moet gewoon een tweede spits erbij die minimaal gelijkwaardig is aan stokkers, liefst beter. Laat ze dan maar ‘vechten’ om een basis plek en de beste speelt gewoon. Zit de ene spits even niet in de wedstrijd dan heb je tenminste nog een andere troef in handen om iets te forceren. Gezonde concurrentie is goed. Dit seizoen gaat het prima, kan volgend seizoen anders zijn. Stokkers is nog jong en kan alleen maar beter worden nog, en slimmer.
Marco@Stein
dinsdag 13 maart 2018 / 23:20

Achter Fortuna schreef:
Een spits moet regelmatig scoren en kun je niet vergelijken met de rest van de ploeg. Met Stokkers win je de oorlog niet. Dat zal een minpunt zijn als het er straks om gaat. Wordt in de zestien en daarvoor te vaak afgetroefd. Volgend seizoen staat er een andere spits daar ben ik van overtuigd anders blijf je met Stokkers op dit niveau hangen.



Wat vond je dan van die andere spitsen die we de laatste 15 jaren hebben gehad vraag ik me af?!
Rdorenberg
dinsdag 13 maart 2018 / 23:25

Marco@Stein schreef:
Achter Fortuna schreef:
Een spits moet regelmatig scoren en kun je niet vergelijken met de rest van de ploeg. Met Stokkers win je de oorlog niet. Dat zal een minpunt zijn als het er straks om gaat. Wordt in de zestien en daarvoor te vaak afgetroefd. Volgend seizoen staat er een andere spits daar ben ik van overtuigd anders blijf je met Stokkers op dit niveau hangen.



Wat vond je dan van die andere spitsen die we de laatste 15 jaren hebben gehad vraag ik me af?!

Matig uiteraard, maar Fortuna heeft nog niet echt hoeven te investeren in een nieuwe spits(Ars) omdat Stokkers het gewoon prima gedaan heeft, en nog steeds belangrijk kan zijn voor Fortuna.
Marco@Stein
dinsdag 13 maart 2018 / 23:36

Rdorenberg schreef:
Marco@Stein schreef:
Achter Fortuna schreef:
Een spits moet regelmatig scoren en kun je niet vergelijken met de rest van de ploeg. Met Stokkers win je de oorlog niet. Dat zal een minpunt zijn als het er straks om gaat. Wordt in de zestien en daarvoor te vaak afgetroefd. Volgend seizoen staat er een andere spits daar ben ik van overtuigd anders blijf je met Stokkers op dit niveau hangen.



Wat vond je dan van die andere spitsen die we de laatste 15 jaren hebben gehad vraag ik me af?!

Matig uiteraard, maar Fortuna heeft nog niet echt hoeven te investeren in een nieuwe spits(Ars) omdat Stokkers het gewoon prima gedaan heeft, en nog steeds belangrijk kan zijn voor Fortuna.


De vraag was dan ook voor degene die ik citeerde.
Rdorenberg
dinsdag 13 maart 2018 / 23:47

Oh ja, ik zie t.
Krupa6Ways
woensdag 14 maart 2018 / 00:11

Waarom niet eens Askovski in de spits uitproberen? Hij heeft een neusje voor de goal (type Hamming).Hij staat vaak op de juiste plek in tegenstelling tot Stokkkers die heel vaak verkeerd staat of net een fractie te laat komt. Askovski met Hutten vlak achter hem lijkt mij een ideale combinatie met Dianessy en Semedo vanaf de vleugels.
Hoe denken jullie hierover?
ruudh
woensdag 14 maart 2018 / 00:21

Krupa6Ways schreef:
Waarom niet eens Askovski in de spits uitproberen? Hij heeft een neusje voor de goal (type Hamming).Hij staat vaak op de juiste plek in tegenstelling tot Stokkkers die heel vaak verkeerd staat of net een fractie te laat komt. Askovski met Hutten vlak achter hem lijkt mij een ideale combinatie met Dianessy en Semedo vanaf de vleugels.
Hoe denken jullie hierover?



Dit heb ik me ook al vaker afgevraagd! Aangezien we niet spelen op ' voorzetten , erin koppen ' , lijkt askovski mij ook een leuke spits! Hij is net iets sneller dan stokkers en iets doelgerichter. Begrijp me niet verkeerd, stokkers is een meer dan prima spits voor ons, maar hij verkeerd niet in zijn beste vorm op dit moment. Aangezien hij 0 concurrentie heeft, is askovski een prima alternatief
Rdorenberg
woensdag 14 maart 2018 / 06:24

ruudh schreef:
Krupa6Ways schreef:
Waarom niet eens Askovski in de spits uitproberen? Hij heeft een neusje voor de goal (type Hamming).Hij staat vaak op de juiste plek in tegenstelling tot Stokkkers die heel vaak verkeerd staat of net een fractie te laat komt. Askovski met Hutten vlak achter hem lijkt mij een ideale combinatie met Dianessy en Semedo vanaf de vleugels.
Hoe denken jullie hierover?



Dit heb ik me ook al vaker afgevraagd! Aangezien we niet spelen op ' voorzetten , erin koppen ' , lijkt askovski mij ook een leuke spits! Hij is net iets sneller dan stokkers en iets doelgerichter. Begrijp me niet verkeerd, stokkers is een meer dan prima spits voor ons, maar hij verkeerd niet in zijn beste vorm op dit moment. Aangezien hij 0 concurrentie heeft, is askovski een prima alternatief


Goed idee, moeite waard om te proberen. Zou Hofland mee lezen hier? :lol:
Zitterd11
woensdag 14 maart 2018 / 08:37

freaky eens! En Stokkers klopt, elke wedstrijd loopt hij te sleuren en moet hij de bewegende man zijn. Dat zouden ze voorin allemaal moeten doen. Ja, hij was tegen de graafschap niet sterk in bal aanname en wat ongelukkig. Inderdaad heeft hij geen concurrentie. En alternatief Askovski tja wie weet.....
Badmuts8
woensdag 14 maart 2018 / 12:39

Nog even op de Graafschap terug komen. Fortuna start uitstekend met gelijk druk zetten op de tegenstander. Jan de Jonge laste zelfs time out in om alle spelers naar de zijlijn te roepen. Ik denk om het beter neer te zetten.
Graafschap is een ervaren ploeg slaan toe uit een counter met de 0-1 en kan de tegenstander uit zijn spel halen. Dit deden ze met overtredingen, spel vertragen en irritant gedrag te tonen op het veld. Knap dus dat Fortuna de gelijkmaker wist te scoren.

Als we straks de nacompetitie ingaan dan hoop ik echt niet op de graafschap zijn zo ervaren en geslepen dat ze dan 2 keer goed resultaat eruit slepen. Dan heb ik liever Emmen of Telstar.
Franco Zennaro
woensdag 14 maart 2018 / 12:43

Helemaal eens met de analyse van Freaky. Uit werden we compleet weggespeeld door het destijds technisch veel en veel sterkere de Graafschap. Met name het middenveld kwam er totaal niet aan te pas en speelden we de bal hoogstens 3x naar dezelfde kleur.

Hofland hecht ten opzichte van Oliseh meer waarde aan voetballend vermogen op het middenveld in plaats van loopvermogen, waardoor we met name de eerste helft veel beter waren dan de Graafschap en de wedstrijd domineerden. Dit had ik vooraf niet verwacht en ik was ook blij verrast toen ik naar huis ging. Dat de Graafschap een keer dodelijk eruit komt met een counter kan gebeuren. Tevreden met een punt.
Don Leo
woensdag 14 maart 2018 / 12:57

smeets schreef:
Stokkers laat bijna het heel seizoen afweten.
Hij krijgt zoveel kansen en benut deze minimaal. Volgend jaar zal hij bij Fortuna weinig spelen. Misschien komt Ars terug


Precies, Stokkers werkt hard maar is gewoon niet goed genoeg. Lage handelingssnelheid, technisch matig, en mist daardoor veel teveel kansen.
Don Leo
woensdag 14 maart 2018 / 12:58

ruudh schreef:
Krupa6Ways schreef:
Waarom niet eens Askovski in de spits uitproberen? Hij heeft een neusje voor de goal (type Hamming).Hij staat vaak op de juiste plek in tegenstelling tot Stokkkers die heel vaak verkeerd staat of net een fractie te laat komt. Askovski met Hutten vlak achter hem lijkt mij een ideale combinatie met Dianessy en Semedo vanaf de vleugels.
Hoe denken jullie hierover?



Dit heb ik me ook al vaker afgevraagd! Aangezien we niet spelen op ' voorzetten , erin koppen ' , lijkt askovski mij ook een leuke spits! Hij is net iets sneller dan stokkers en iets doelgerichter. Begrijp me niet verkeerd, stokkers is een meer dan prima spits voor ons, maar hij verkeerd niet in zijn beste vorm op dit moment. Aangezien hij 0 concurrentie heeft, is askovski een prima alternatief


Eens, Askovski is een echte goalgetter, verdient zeker een kans in de spits als vervanger van Stokkers!
Franco Zennaro
woensdag 14 maart 2018 / 13:10

Askovski is een rommelaar, geen aanspeelpunt dus geen spits voor een 433 systeem.
Badmuts8
woensdag 14 maart 2018 / 13:13

Franco Zennaro schreef:
Askovski is een rommelaar, geen aanspeelpunt dus geen spits voor een 433 systeem.



Askovski is het beste als invaller. loopt het even niet in de aanval kun je hem brengen hetzelfde eigenlijk een beetje met Vidigal.
chico
woensdag 14 maart 2018 / 13:37

wat mij opviel aan het wedstrijdformulier van afgelopen wedstrijd is dat er geen Miguel Santos meer op staat als reserve keeper maar nu Rowen Koot nummer 1 heeft.

Is Santos out voor de rest van het seizoen?

https://twitter.com/FortunaSittard/stat ... 1478597632
Loos
woensdag 14 maart 2018 / 13:49

chico schreef:
wat mij opviel aan het wedstrijdformulier van afgelopen wedstrijd is dat er geen Miguel Santos meer op staat als reserve keeper maar nu Rowen Koot nummer 1 heeft.

Is Santos out voor de rest van het seizoen?

https://twitter.com/FortunaSittard/stat ... 1478597632

Santos stond vermeld als geblesseerd.

''Reservedoelman Miquel Santos zit ook niet bij de selectie. Hij raakte tijdens de training gisteren geblesseerd. Voor Jorrit Smeets, Marco Ospitalieri en Gavin Vlijter komt de wedstrijd van maandagavond te vroeg.''
L H
woensdag 14 maart 2018 / 13:54

Krupa6Ways schreef:
Waarom niet eens Askovski in de spits uitproberen? Hij heeft een neusje voor de goal (type Hamming).Hij staat vaak op de juiste plek in tegenstelling tot Stokkkers die heel vaak verkeerd staat of net een fractie te laat komt. Askovski met Hutten vlak achter hem lijkt mij een ideale combinatie met Dianessy en Semedo vanaf de vleugels.
Hoe denken jullie hierover?


Geen goed idee, is totaal geen spits. Draai het dan om, Hutten in de spits met Askovksi erachter. Maar Stokkers is inderdaad de enige echte spits in onze selectie die goed uit de voeten kan op die positie en als hij dan eens een mindere dag heeft heb je weinig alternatieven.
Kiek-oet-dao-valle-goole
woensdag 14 maart 2018 / 14:01

Ook opvallend de laatste weken is dat Hofland/Braga veel minder jongens uit de jeugd op de bank zetten. Alleen Breukers en Koot als 3e keeper bij afwezigheid van Santos. Geen Tinnemans, Kourouma, Carli, Rau of Kastrati.
Don Leo
woensdag 14 maart 2018 / 14:16

Kiek-oet-dao-valle-goole schreef:
Ook opvallend de laatste weken is dat Hofland/Braga veel minder jongens uit de jeugd op de bank zetten. Alleen Breukers en Koot als 3e keeper bij afwezigheid van Santos. Geen Tinnemans, Kourouma, Carli, Rau of Kastrati.


Heeft ook geen nut om jeugdspelers op de bank te zetten die nog niet toe zijn aan het echt werk, zeker niet nu we de beslissende fase van de competitie in gaan.
vlinderstraatjes
woensdag 14 maart 2018 / 16:24

in ieder geval verdiend Askovski een 90 minuten wedstrijd, gaat veel dreiging van uit, en is snel. gewoon uit proberen in de spits, wie weet wat er uit komt, als je geen echte spits bent zoals Askovski, kan je dat natuurlijk nog altijd worden. gewoon proberen.
Rdorenberg
woensdag 14 maart 2018 / 16:32

vlinderstraatjes schreef:
in ieder geval verdiend Askovski een 90 minuten wedstrijd, gaat veel dreiging van uit, en is snel. gewoon uit proberen in de spits, wie weet wat er uit komt, als je geen echte spits bent zoals Askovski, kan je dat natuurlijk nog altijd worden. gewoon proberen.


Er is nu geen tijd om dingen uit te proberen. Als we(ik hoop het niet) 10 punten achter staan dan zou je dat misschien eventueel kunnen overwegen om je voor te bereiden op de play offs. Als Fortuna vrijdag wint en NEC verliest is het weer spannend bovenin.
vlinderstraatjes
woensdag 14 maart 2018 / 16:49

Rdorenberg. ja dat is ook wel weer zo.
freaky
donderdag 15 maart 2018 / 21:12

ik zie graag askovski in de basis, hij verdient dat eigenlijk ook wel. Maar ik denk dat als we hem in de spits opstellen, binnen een half uur iedereen begint te smeken om Stokkers erin te zetten. Askovski is gevaarlijk in de diepte, of kan het breed houden en een actie maken, net als dianessy, vidigal, semedo. Maar met twee centrale verdedigers in zijn rug proberen een bal vast te houden of te kaatsen zie ik niet gebeuren.

Ook ik zie de vermoeidheid en soms ongelukkige momenten bij stokkers, maar we hebben simpelweg zo'n type nodig om de rest te laten voetballen. Hij doet ook echt heel veel goed en nuttig werk. Hutten zou misschien wel kunnen, maar speelt nu goed op het middenveld.

Ik hoop morgen op Smeets en ospi voor saddiki en Pinto en dan moeten we kunnen winnen. Hopelijk Cantwell erbij, maar van de andere kant zou ik geen enkel risico nemen. Tegen Cambuur missen we sowieso al drie spelers door interlands en hebben we onze spelers ook hard nodig.

Moeilijk om nu te kiezen, alles uit de kast om in het spoor van NEC te blijven of 'sparen' voor de play offs. Mijn gevoel zegt dat dit laatste sowieso nooit goed werkt, ik zou elke week volle bak voor de winst gaan. NEC gaat zeker nog 6 punten verspelen, dus als je alles wint ben je kampioen :D
nuujsjtadt
donderdag 15 maart 2018 / 21:39

Laat Stokkers maar lekker in de basis. Ook al zou hij niet scoren, hij is altijd wel betrokken bij een doelpunt op een of andere manier. Askovski is leuk als wissel, niet als basisspeler. Hij moet het van "het goeie moment" hebben. Niet nadenken maar meteen reageren. Hij maakt het zichzelf vaak onnodig moeilijk. Maar als invaller om iets te forceren is hij zeker goed!
hepani
vrijdag 16 maart 2018 / 12:02

nuujsjtadt schreef:
Laat Stokkers maar lekker in de basis. Ook al zou hij niet scoren, hij is altijd wel betrokken bij een doelpunt op een of andere manier. Askovski is leuk als wissel, niet als basisspeler. Hij moet het van "het goeie moment" hebben. Niet nadenken maar meteen reageren. Hij maakt het zichzelf vaak onnodig moeilijk. Maar als invaller om iets te forceren is hij zeker goed!


Idd...helemaal mee eens. Askovski is totaal geen punt speler. Iedereen heeft zijn eigen mening over Stokkers, en dat is ook goed. Ik zie hem meer als een type Jeffrey...harde werker, aanspeelpunt en belangrijk om hierdoor andere spelers vrij te krijgen. Nu nog type Amoah ernaast en lets go!!

Overigens...vanavond moeten we gewoon winnen, aangezien ik verwacht dat de 1e 2 ploegen punten gaan verspelen vandaag. Het zou dan zonde zijn als je zelf geen punten zou pakken.
Ut wurd moeilijk in Oss...maar we creeren kansen, alleen ze moeten er wat eerder worden ingeschopt ipv de laatste 10 minuten . SUCCES
Zitterd11
vrijdag 16 maart 2018 / 12:06

tja, we starten de laatste wedstrijden sterk, maar we maken of geen doelpunt of te weinig!
Rdorenberg
vrijdag 16 maart 2018 / 12:18

Zitterd11 schreef:
tja, we starten de laatste wedstrijden sterk, maar we maken of geen doelpunt of te weinig!


Is maar net na welke wedstrijd je kijkt, MVV en Eindhoven score we 6 keer, graafschap Telstar NEC 1 keer(alle 3 staan ze top 5(zonder jong teams). FC Oss is goed voetballende ploeg, ligt Fortuna denk ik wel
hepani
vrijdag 16 maart 2018 / 18:42

Rdorenberg schreef:
Zitterd11 schreef:
tja, we starten de laatste wedstrijden sterk, maar we maken of geen doelpunt of te weinig!


Is maar net na welke wedstrijd je kijkt, MVV en Eindhoven score we 6 keer, graafschap Telstar NEC 1 keer(alle 3 staan ze top 5(zonder jong teams). FC Oss is goed voetballende ploeg, ligt Fortuna denk ik wel


Klopt...die hebben geen slecht team. Als je hier wint heb jut goed gedaan!
Zitterd11
vrijdag 16 maart 2018 / 19:17

Tja ik bedoel die wedstrijden maken we het ons toch moeilijk omdat we uit vele kansen te weinig score. En zeker hebben we jet goed gedaan.
hepani
vrijdag 16 maart 2018 / 20:17

@zitterd11
En we gaan door waarmee we zijn gestopt...
Goeie kansen missen...
Krupa6Ways
vrijdag 16 maart 2018 / 22:28

Rdorenberg schreef:
ruudh schreef:
Krupa6Ways schreef:
Waarom niet eens Askovski in de spits uitproberen? Hij heeft een neusje voor de goal (type Hamming).Hij staat vaak op de juiste plek in tegenstelling tot Stokkkers die heel vaak verkeerd staat of net een fractie te laat komt. Askovski met Hutten vlak achter hem lijkt mij een ideale combinatie met Dianessy en Semedo vanaf de vleugels.
Hoe denken jullie hierover?



Dit heb ik me ook al vaker afgevraagd! Aangezien we niet spelen op ' voorzetten , erin koppen ' , lijkt askovski mij ook een leuke spits! Hij is net iets sneller dan stokkers en iets doelgerichter. Begrijp me niet verkeerd, stokkers is een meer dan prima spits voor ons, maar hij verkeerd niet in zijn beste vorm op dit moment. Aangezien hij 0 concurrentie heeft, is askovski een prima alternatief


Goed idee, moeite waard om te proberen. Zou Hofland mee lezen hier? :lol:

Volgens mij wel. Slim van Kevin! :lol:
Don Leo
vrijdag 16 maart 2018 / 22:31

Rdorenberg schreef:
ruudh schreef:
Krupa6Ways schreef:
Waarom niet eens Askovski in de spits uitproberen? Hij heeft een neusje voor de goal (type Hamming).Hij staat vaak op de juiste plek in tegenstelling tot Stokkkers die heel vaak verkeerd staat of net een fractie te laat komt. Askovski met Hutten vlak achter hem lijkt mij een ideale combinatie met Dianessy en Semedo vanaf de vleugels.
Hoe denken jullie hierover?



Dit heb ik me ook al vaker afgevraagd! Aangezien we niet spelen op ' voorzetten , erin koppen ' , lijkt askovski mij ook een leuke spits! Hij is net iets sneller dan stokkers en iets doelgerichter. Begrijp me niet verkeerd, stokkers is een meer dan prima spits voor ons, maar hij verkeerd niet in zijn beste vorm op dit moment. Aangezien hij 0 concurrentie heeft, is askovski een prima alternatief


Goed idee, moeite waard om te proberen. Zou Hofland mee lezen hier? :lol:


Gelukkig wel ja! Stokkers speelt als een natte krant terwijl Askovski aan de lopende band scoort, die jongen hoort gewoon in de basis als spits te spelen.
Reageer ook op dit bericht:

U dient ingelogd te zijn om een bericht achter te laten.
Nog geen account:Klik hier om een account aan te maken