Forumoverzicht Spelers en staf Fernando

Fernando

Meiningen en nuujts euver spelers en angere staf leden van Fortuna

Bericht do feb 16, 2017 9:23 pm
zefke mols Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Fernando Ricksen - de Finale Strijd

A Documentary by Ronald Top

Dear supporters,

After succesfully ending our campaign on Cinecrowd we continued filming Fernando for our film. We were there when he met Ronaldo in Madrid, at a charity diner in Glasgow and on several other locations. Fernando was more than willing to invite our camera almost everywhere, also at times when he was not doing so well. Filming takes time and we're not finished yet. While we are still shooting, we've also started editing the footage. The plan is that Fernando-the final battle will go on air in Holland at the end of April. We will keep you updated. Also about possible broadcasting of the film in Scotland and perhaps other countries. Let me take the opportunity to thank you all again for your generous donations! We are doing our best to spend all money as good as we can to make a film with maximum impact on audiences everywhere!

Thank you!

Ronald Top

director Fernando

https://vimeo.com/183656193

nog jemes nuuts euver de benefietpot in Fleetwood Town veur ozze Nando?
prophet of the Sitty

Bericht wo apr 19, 2017 10:16 pm
Vak K Avatar gebruiker
Supporter

Fernando on TV

Fernando Ricksen - de Finale Strijd

A Documentary by Ronald Top

We're happy to let you all know that our film will air next Monday, April 24 on RTL7, starting at 10pm. Several newspapers and online media are about to publish about the documentary.

Tonight, RTL Late Night will talk about the film with Vincent de Vries, who's been a friend of Fernando for more than 10 years. The live talkshow, hosted by Umberto Tan, attracts a big audience and starts tonight at 10.30pm. Other media will also report about the film...we'll keep you posted!

https://m.youtube.com/watch?v=CqfSJQlFOUw
NAO VEURE!

Bericht wo apr 19, 2017 11:24 pm
Rdorenberg Geregistreerde gebruikers

Wat zou ik het toejuichen als er een mooi standbeeld van Fernando Ricksen voor het stadion komt. Ik heb eens gehoord(weet niet als het klopt) dat een standbeeld al gauw 20.000/25.000 euro kost. Heel heel veel geld dat realiseer ik me ook maar het moet toch mogelijk zijn om dat geld bij elkaar te krijgen( Fortuna supporters/bedrijven/giften en donaties vanuit het hele land/buitenland. Aan animo zal het niet liggen.

Fernando verdiend dit in mijn ogen als geen ander, Samen de handen uit de mouwen steken? En samen eens kijken of we iets in gang kunnen zetten? We hebben vaker met z'n alle iets bereikt, en het onmogelijke waargemaakt. Waar een wil is is een weg toch?

Bericht wo apr 19, 2017 11:59 pm
Don Leo Geregistreerde gebruikers

Geweldig idee, Fernando is een held en een echte Fortunees die zeker een mooi standbeeld verdient. Hier draag ik graag een steentje aan bij!

Bericht do apr 20, 2017 12:21 am

Don Leo schreef:
Geweldig idee, Fernando is een held en een echte Fortunees die zeker een mooi standbeeld verdient. Hier draag ik graag een steentje aan bij!

Alle ideeen zijn welkom, ik zelf ben nier zo goed met FB en dergelijke om dat daar onder aandacht te brengen, maar met acties en donaties doe ik uiteraard mee en wil daar best ver in gaan. Als we maar samen iets voor elkaar krijgen voor FR en op korte termijn.

FortunaSC Sponsoren

Bericht do apr 20, 2017 9:22 am
zefke mols Avatar gebruiker

Rdorenberg schreef:
Don Leo schreef:

geer kent auch van mich op aan!
prophet of the Sitty

Bericht do apr 20, 2017 7:21 pm
laatste man Aan'M

Zal zeker ook een leuk bedrag overmaken wanneer club of fsc dit wil organiseren
hoop dan wel op mooi levensecht bronzen beeld
een borstbeeld is niet goed genoeg voor fernando die zich niet te groot voelde om terug te keren naar de krochten van het voetbal en ook nog eens jeugd en jong trainde uit clubliefde

Bericht do apr 20, 2017 9:55 pm
Zitterd11 Avatar gebruiker

dit moet kunnen denk ik als je dit heel groot trekt. dus Glasgow az etc ook laten doneren hiervoor
Zitterd till I die

Bericht do apr 20, 2017 10:36 pm
Dennis the Menace Avatar gebruiker
Supporter

Rangers, AZ en Zenit uitnodigen voor een oefentoernooi. Opbrengst hiervan komt ten goede aan het beeld.
Afbeelding

Bericht do apr 20, 2017 10:41 pm
nuujsjtadt Avatar gebruiker
Supporter

Dennis the Menace schreef:
Rangers, AZ en Zenit uitnodigen voor een oefentoernooi. Opbrengst hiervan komt ten goede aan het beeld.

Nice! Zal zeker veel publiek trekken ;)

FortunaSC Sponsoren

Bericht do apr 20, 2017 11:04 pm

nuujsjtadt schreef:
Dennis the Menace schreef:

Nice! Zal zeker veel publiek trekken ;)

En opbrengst naar stichting ALS & standbeeld. Kan me niet voorstellen dat die clubs nee zouden zeggen..ik hoop echt dat er iets geregeld kan worden voor onze topper.

Bericht vr apr 21, 2017 12:39 pm
visser Avatar gebruiker
Aan'M

Hallo supporters, A.S. MAANDAG 24 april om 22.00 uur een documentaire over onze Fernando op RTL 7,
Fernando Ricksen ,De finale strijd.
Allemaal kijken natuurlijk.

Keer terug naar Spelers en staf