Forumoverzicht Spelers en staf Transfergeruchten 17/18'

Transfergeruchten 17/18'

Meiningen en nuujts euver spelers en angere staf leden van Fortuna

Bericht za aug 12, 2017 12:26 pm
YGA Avatar gebruiker
Aan'M

vind ik ook. zeker op die positie had ik op een oudere ervaren kracht gehoopt.

Bericht za aug 12, 2017 12:41 pm
hepani Geregistreerde gebruikers

Wanneer is iemand te jong voor op een bepaalde positie in een elftal..
De laatste jaren al vaker "oudere"spelers"bij FSC gezien....helaas toch met wat meer salaris als de "jeudige"en wat bleek.....geen meerwaarde....geen klik......toch ander type speler als het speltype toelaat...noem maar op..
We hebben toch zelf ook genoeg "jonge"spelers gehad die wel goed waren voor het elftal....(het is idd al weer lange tijd geleden...Bommel tijdperk).......
Ik denk dat je gewoon een beetje geluk moet hebben met al zo'n spelers....het moet gewoon klikken/matchen in alle opzichten....ben wel van mening dat je wat "oudere"erbij moet hebben (type Fernando/Bommel) die eens flink de beuk er kunnen in gooien in zowel het veld als in de kleedkamer.

Volgende week om deze tijd is de eerste echte wedstrijd gespeeld (dan gaat het om de knikkers)...en dan kunnen we eens kijken hoe we door de 1e echte test zijn gekomen.
Al die oefenwedstrijden...geweldig om toch goede resultaten te hebben gehaald..maar ja...0 punten :) .

Op naar komende week

Bericht za aug 12, 2017 12:49 pm
AT-AT Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Om 13:00 transfernieuws volgens Jiry Funke ;)

Bericht za aug 12, 2017 12:52 pm
fsc68 Avatar gebruiker
Aan'M

Leeftijd speelt totaal geen rol.
Ben je goed genoeg dan ben je ook oud genoeg.
Iemand van 18 kan beter zijn dan iemand van 28.

Bericht za aug 12, 2017 12:53 pm
freaky Supporter

Dat zou uitstekend nieuws zijn, hopelijk komt hij in plaats van Vlijter en Malsa in plaats van Saddiki. Dat zijn de twee zwakste posities in het elftal, helaas.[/quote]

inderdaad! Misschien is hij jong, maar een aanvallende middenvelder is het hardst nodig van alles. Een middenveld met twee van deze vier Smeets/heerings/malsa/schuurs en een goede aanvallende middenvelder ziet er al een stuk beter uit dan vlijter Smeets saddiki. Dan heb je misschien het zwakste middenveld van de hele juup....

FortunaSC Sponsoren

Bericht za aug 12, 2017 1:28 pm
Joe Pesci Avatar gebruiker

fsc68 schreef:
Leeftijd speelt totaal geen rol.
Ben je goed genoeg dan ben je ook oud genoeg.
Iemand van 18 kan beter zijn dan iemand van 28.

Dat kan ja...

Bericht za aug 12, 2017 1:42 pm
YGA Avatar gebruiker
Aan'M

Ik geloof dat ik terug moet komen op mijn woorden als ik de officiële berichten lees... een top talent ....

Bericht za aug 12, 2017 2:32 pm
Les Supporter

Platje naar Telstar.

Bericht za aug 12, 2017 2:32 pm
YGA Avatar gebruiker
Aan'M

wie?

Bericht za aug 12, 2017 2:35 pm
Les Supporter

Melvin Platje, erkend Roda-killer :lol:. 1 op 2 in meer dan 100 Jupiler League wedstrijden. 100 wedstrijden Eredivisie ervaring met meer dan 20 goals daarin. Prima aanvaller.

FortunaSC Sponsoren

Bericht za aug 12, 2017 2:43 pm
YGA Avatar gebruiker
Aan'M

denk dat gun zich de ballen uit zn broek lacht als je met zo'n type aankomt bij Fortuna. bovendien een lastig irritant kut menneke.

Bericht ma aug 14, 2017 2:52 pm
Joe Pesci Avatar gebruiker

Dordrecht is zich ook aardig aan het versterken,Al Hankouri gehuurd van Feyenoord.Denk dat Fortuna flink aan de bak moet volgend weekend.

Bericht ma aug 14, 2017 3:56 pm
Rdorenberg Geregistreerde gebruikers

Joe Pesci schreef:
Dordrecht is zich ook aardig aan het versterken,Al Hankouri gehuurd van Feyenoord.Denk dat Fortuna flink aan de bak moet volgend weekend.

3-1 en we komen 0-1 achter. Stokkers/Smeets/Dianessy. :roll:

Bericht ma aug 14, 2017 4:24 pm
fsc68 Avatar gebruiker
Aan'M

Kom op he,het is maar Dordrecht.
Wij hebben veel meer kwaliteit.
Cambuur en NEC zijn voor mij de grootste titelkandidaten.

FortunaSC Sponsoren

Bericht ma aug 14, 2017 4:27 pm
Loos Avatar gebruiker
Supporter

Wie is Al Hankouri nou weer en waarom heeft hij afgelopen jaar alleen maar ballen op het trainingsveld mogen trappen? :lol:

Bericht ma aug 14, 2017 4:56 pm
Don Leo Geregistreerde gebruikers

Loos schreef:
Wie is Al Hankouri nou weer en waarom heeft hij afgelopen jaar alleen maar ballen op het trainingsveld mogen trappen? :lol:

Haha tja, er wordt hier op het forum maar wat geouwehoerd, dat is wel duidelijk :lol:

Bericht ma aug 14, 2017 5:27 pm
Vollegaas Geregistreerde gebruikers

Don Leo schreef:
Loos schreef:

Haha tja, er wordt hier op het forum maar wat geouwehoerd, dat is wel duidelijk :lol:

Ha Leike, ik ben echt super benieuwd naar jouw mening over de nieuwe aanwinsten van het elftal, en hoe jij erover denkt wat het elftal gaat presteren dit jaar? Ik heb de laatste tijd wat meer opgelet op het forum dan eerst, maar ik heb je niet zovaak iets zien posten? En wat vind je van de Wifi in het stadion?
Gael Greun zeen de kleure wo ich nog in geluif

Bericht ma aug 14, 2017 5:50 pm
Gohf Aan'M

Of Fortuna meer kwaliteit heeft als Dord vind ik op dit moment lastig te zeggen. Fortuna misschien wat sterker maar ligt vrij dicht bij elkaar vermoed ik. Zou typisch Fortuna zijn om de 1e wedstrijd thuis te verliezen. Hoop op een overwinning maar zal lastig zat worden.

Bericht ma aug 14, 2017 9:24 pm
YGA Avatar gebruiker
Aan'M

dordt thuis moet 3 punten zijn. al het andere is slecht.

Bericht ma aug 14, 2017 10:56 pm
De mannen die bovenaan staan Geregistreerde gebruikers

Vrijdag minimaal 3 pinten! :mrgreen:

VorigeVolgende

Keer terug naar Spelers en staf