Forumoverzicht Spelers en staf Transfergeruchten 17/18'

Transfergeruchten 17/18'

Meiningen en nuujts euver spelers en angere staf leden van Fortuna

Bericht do jan 11, 2018 8:46 am
Loos Avatar gebruiker
Supporter

Waar hebben we het eigenlijk over... Oliseh zegt dat er niemand bij komt, terwijl de eerste al getekend heeft. Dat zegt toch genoeg?

Bericht do jan 11, 2018 9:19 am
Rdorenberg Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Loos schreef:
Waar hebben we het eigenlijk over... Oliseh zegt dat er niemand bij komt, terwijl de eerste al getekend heeft. Dat zegt toch genoeg?

ja inderdaad, en zijn niet eens de woorden van Oliseh maar van Fox :mrgreen:

Bericht do jan 11, 2018 10:09 am
Fritske emeran Geregistreerde gebruikers

Loos schreef:

Beste loos,

Als jij dit zo zegt heb ik een onderbuik gevoel dat er alsnog wat speelt :P

Bericht do jan 11, 2018 10:14 am
Loos Avatar gebruiker
Supporter

Nee sorry, ik moet je dit keer uit de droom helpen dat ik ook maar enigszins een idee heb deze periode :lol: Maar daar informeer ik ook niet naar.

Bericht do jan 11, 2018 10:19 am
freaky Supporter

iedereen weet dat onze selectie 1. goed genoeg is om kampioen te worden (zie ranglijst) en 2. te smal is als we met blessures/schorsingen/vormverlies te maken krijgen. Dat weet Oliseh natuurlijk ook, heeft hij ook vaker publiekelijk gezegd, de ruimte bij fortuna is beperkt als je naar de bank kijkt.

een punt wat Oliseh maakt en dat vind ik 100% terecht, is dat er een bepaalde spirit heerst en als je nu spelers haalt die echt beter zijn en dus gehaald worden voor de basis, heeft dit effecten op de basis elf, de automatismen voetballend gezien, maar ook op het gevoel van rechtvaardigheid van de spelersgroep. Het voelt natuurlijk oneerlijk als je een half seizoen top speelt, bovenaan staat en je club dan iemand anders haalt om je uit de basis te halen.

ik denk dat oliseh daar 100% gelijk in heeft en dat ze beter kunnen doorgaan met deze groep. En de zwakte van de bank, misschien valt die nog wel mee. Voor het seizoen waren saddiki, essers etc. ook niet goed genoeg voor de bank maar zij blijken het nu prima te doen. Als het team blijft draaien, kunnen we een aantal wisselingen wel opvangen. We hebben al interland weekends, blessures en schorsingen overleefd.

en als we derde worden en in de tweede rond instromen van de play-off, maar wel financieel super gezond zijn, lijkt me dat we nog steeds alle verwachtingen hebben overtroffen.

hoe dan ook, het komt dus goed :-)

FortunaSC Sponsoren

Bericht do jan 11, 2018 11:00 am
Pats Geregistreerde gebruikers

Eigenlijk snap ik de hele discussie niet...
Oliseh heeft duidelijk gezegd dat-ie vertrouwen en loyaliteit hoog in het vaandel heeft staan.
Hij wil die chemie intact laten en terecht.

Maar hij heeft niet gezegd dat er niemand bijkomt, en dat zegt-ie met zijn uitspraken ook niet.
Nu al kijken naar volgend jaar en alvast instromen in de selectie geeft alleen maar voordelen naar volgend jaar toe.
Kijk naar het beleid tot nu toe. Ashkovski werd vorig seizoen ook niet direct voor de basis gehaald, zelfs verhuurd. En nu...

Laat Fortuna maar schuiven. Slimme, zeer capabele mensen aan het bewind die dit seizoen vol bewijzen wat ze in hun mars hebben.

Bericht do jan 11, 2018 11:05 am
RonB Avatar gebruiker

Fortuna zal niet veel spelers halen dat zegt Oliseh zelf ook al .
Ben ook eens dat je niet teveel in je team moet veranderen .

Bericht za jan 13, 2018 1:41 am

Als ik oliseh hoor praten voor de wedstrijd tegen Ajax bij fox gaan er echt nog wel (breedte)versterkingen komen.

Bericht za jan 13, 2018 1:45 am
Pats Geregistreerde gebruikers

Rdorenberg schreef:
Als ik oliseh hoor praten voor de wedstrijd tegen Ajax bij fox gaan er echt nog wel (breedte)versterkingen komen.

Sunday had het bij FOX er inderdaad over dat er NIETS weggaat, maar dat wel gekeken wordt naar 1 à 2 ECHTE versterkingen.

Bericht za jan 13, 2018 8:38 am
Dannie Geregistreerde gebruikers

Pats schreef:
Rdorenberg schreef:

Sunday had het bij FOX er inderdaad over dat er NIETS weggaat, maar dat wel gekeken wordt naar 1 à 2 ECHTE versterkingen.

Er moet wel iets bij lijkt me. Je ziet als spelers een mindere wedstrijd hebben of tegen een kaart aan spelen er gisteren beperkt gewisseld kon worden. Dries en Jorrit hebben zeker een goede wedstrijd in de benen alleen als het een keer achter blijft is de spoeling dus.

FortunaSC Sponsoren

Bericht za jan 13, 2018 11:27 am
sittard-noord Geregistreerde gebruikers

Roystone drenthe wil graag nog een beetje voetballen :P
https://www.youtube.com/watch?v=JB1cllvARzs

Bericht ma jan 15, 2018 1:35 pm
FlankieTao Geregistreerde gebruikers

Neres en Bai Kamera moesten weg bij Sparta.
Bai Kamera is Nederlander en CV, zie hem als mooie back-up naast Essers

Bericht ma jan 15, 2018 6:16 pm
Snotter Avatar gebruiker
Moderator

Blijkbaar staat Mink Peeters op het lijstje.( volgens bericht op vih
yeaaahaahhhhaaaa

Bericht ma jan 15, 2018 6:39 pm
fsc68 Avatar gebruiker
Aan'M

Heb je ook een link?

FortunaSC Sponsoren

Bericht ma jan 15, 2018 6:52 pm
Snotter Avatar gebruiker
Moderator

fsc68 schreef:
Heb je ook een link?

Reactie op vertrek huurlingen bij vi kan er zo niet bij
yeaaahaahhhhaaaa

Bericht ma jan 15, 2018 6:57 pm
Panos Geregistreerde gebruikers

Is weer een of andere vage reactie op een bericht van VI dat VVV gehuurde spelers weer terug wil laten gaan naar hun eigen club. Staat dat Charly Chudik(werkt hij überhaupt nog bij Fortuna?) interesse kenbaar heeft gemaakt om Mink Peeters te huren. Oftewel super ongeloofwaardig net als dat bericht laatst dat Semedo door Fortuna zou zijn overgenomen.

Bericht ma jan 15, 2018 7:03 pm
Dennis the Menace Avatar gebruiker
Supporter

Hoe zit het met die zweedse spits van 19 die bij De Graafschap op proef was. Henk de Jong was gecharmeerd van hem maar heb verder nix meer erover gelezen.

Indien hij geen contract heeft gekregen misschien iets voor ons om eens op proef te nemen.

Bericht ma jan 15, 2018 7:13 pm
AT-AT Avatar gebruiker

Snotter schreef:
fsc68 schreef:
Heb je ook een link?

Reactie op vertrek huurlingen bij vi kan er zo niet bij

Dus als in de reacties ergens staat dat Messi komt dan posten we dat ook hier? :roll: random internet reacties zijn veel te onbetrouwbaar om er van uit te gaan dat ze kloppen. Als de berichten van iemand hier op het forum zouden komen, dan hecht ik er een iets van waarde aan.

Bericht ma jan 15, 2018 7:29 pm

Snotter schreef:
Blijkbaar staat Mink Peeters op het lijstje.( volgens bericht op vih

Als Moderator is het heel slecht van je dat je dit soort berichten op deze manier brengt. In de reactie van iemand op vi wordt ook nog de naam van Charly Chudik genoemd....zeer slecht,Kun je als Moderator ook je eigen bericht verwijderen?(omdat het totale onzin is en niet de eerste keer is dat je zoiets plaats ,sorry!) :lol:

Bericht ma jan 15, 2018 7:38 pm

Dennis the Menace schreef:
Hoe zit het met die zweedse spits van 19 die bij De Graafschap op proef was. Henk de Jong was gecharmeerd van hem maar heb verder nix meer erover gelezen.

Indien hij geen contract heeft gekregen misschien iets voor ons om eens op proef te nemen.

Ik zie nu veel liever een speler van 22-25 en waar je van mag verwachten dat hij er meteen staat.

VorigeVolgende

Keer terug naar Spelers en staf