Forumoverzicht Spelers en staf Prijzen Periode 1

Prijzen Periode 1

Meiningen en nuujts euver spelers en angere staf leden van Fortuna

Bericht za nov 04, 2017 12:59 am
AT-AT Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Mooi dat Mark van Bommel de Bronzen stier heeft uitgereikt aan Perr!

AfbeeldingAfbeelding

Bericht za nov 04, 2017 1:44 am
Marco@Stein Geregistreerde gebruikers

Top!!

Bericht wo nov 08, 2017 3:28 pm
Sp33lfiets Geregistreerde gebruikers

Don Leo schreef:
Sp33lfiets schreef:
Nu kan die azijnzeiker die dacht dat er ruzie was tussen de trainer en voorzitter ook stoppen met die onzin ;)

Daar heeft die prijs niks mee te maken, het is niet Gün die die prijzen uitdeelt ;)

Ging ook om het feit dat Oliseh ook apart Gün noemt en hem bedankt ;)
Remember yesterday, dream about tomorrow, but live today!

Bericht wo nov 08, 2017 3:28 pm

Panos schreef:
Sp33lfiets schreef:
Nu kan die azijnzeiker die dacht dat er ruzie was tussen de trainer en voorzitter ook stoppen met die onzin ;)

Gefeliciteerd beiden. Dik verdiend!

Pff makkelijk om het weg te zetten azijnzeiken. Ik heb nergens gezegd dat het zo is. Het was alleen een gevoel en er waren meerdere mensen die hetzelfde idee hadden na een bepaalde tweet en interviews. Ik vind het alleen maar mooi dat het niet zo blijkt te zijn. Ook complimenten voor Fortuna om het zo te communiceren. Blijkt ook maar weer dat er weldegelijk wordt meegelezen op dit forum.

Waaruit blijkt dat ze meelezen op het forum? Die snap ik niet.

Bericht wo nov 08, 2017 4:28 pm
Panos Geregistreerde gebruikers

Sp33lfiets schreef:
Panos schreef:
Sp33lfiets schreef:

Gefeliciteerd beiden. Dik verdiend!

Pff makkelijk om het weg te zetten azijnzeiken. Ik heb nergens gezegd dat het zo is. Het was alleen een gevoel en er waren meerdere mensen die hetzelfde idee hadden na een bepaalde tweet en interviews. Ik vind het alleen maar mooi dat het niet zo blijkt te zijn. Ook complimenten voor Fortuna om het zo te communiceren. Blijkt ook maar weer dat er weldegelijk wordt meegelezen op dit forum.

Waaruit blijkt dat ze meelezen op het forum? Die snap ik niet.

Laatst plaatste Oliseh op Twitter een screenshot van iets dat eigen accountje schreef op deze site. Dat is een concreet voorbeeld. Ik ben ervan overtuigd dat dit zeker vaker gebeurd. Ook bij dit onderwerp. Al heb ik daar geen keihard bewijs voor.

FortunaSC Sponsoren

Bericht wo nov 08, 2017 4:39 pm
Ivanhooo Avatar gebruiker
Supporter

Panos schreef:
Laatst plaatste Oliseh op Twitter een screenshot van iets dat eigen accountje schreef op deze site. Dat is een concreet voorbeeld. Ik ben ervan overtuigd dat dit zeker vaker gebeurd. Ook bij dit onderwerp. Al heb ik daar geen keihard bewijs voor.

Die screenshot door Oliseh heb ik inderdaad gelezen op Twitter. Ik zou het ook niet vreemd vinden als een trainer of eigenaar af en toe eens leest wat er speelt onder de supporters.
ZITTERD TILL WE DIE

Bericht wo nov 08, 2017 6:58 pm

Panos schreef:
Sp33lfiets schreef:

Ah zo, dat klopt. Dacht dat je iets bedoelde dat hiermee te maken had.

Vorige

Keer terug naar Spelers en staf