Forumoverzicht Spelers en staf De eredivisie: Transfernieuwtjes/geruchten 2018/2019

De eredivisie: Transfernieuwtjes/geruchten 2018/2019

Meiningen en nuujts euver spelers en angere staf leden van Fortuna

Kiek-oet-dao-valle-goole Geregistreerde gebruikers

Ik vind het jammer dat steeds zo negatief wordt gesproken over eigen spelers: 'die komt te kort' en 'die kan het niveau van de eredivisie niet aan' etc. zonder te kijken naar de specifieke kwaliteiten en de rol die zij in het veld hebben. Saddiki voegde in mijn ogen iets belangrijks toe aan de selectie wat de andere middenvelders niet in die mate hebben: ballen veroveren met veel loopvermogen, energie en duelkracht. De andere (controlerende) middenvelders zijn veel meer 'passende' types. Een vervanger voor Dries, het type vuurvreter, zal nu nodig zijn.

Overigens wordt Lazar Kojic hier zwaar onderschat, die heeft heel veel potentie.

FlankieTao Geregistreerde gebruikers

Kiek-oet-dao-valle-goole schreef:
Ik vind het jammer dat steeds zo negatief wordt gesproken over eigen spelers: 'die komt te kort' en 'die kan het niveau van de eredivisie niet aan' etc. zonder te kijken naar de specifieke kwaliteiten en de rol die zij in het veld hebben. Saddiki voegde in mijn ogen iets belangrijks toe aan de selectie wat de andere middenvelders niet in die mate hebben: ballen veroveren met veel loopvermogen, energie en duelkracht. De andere (controlerende) middenvelders zijn veel meer 'passende' types. Een vervanger voor Dries, het type vuurvreter, zal nu nodig zijn.

Overigens wordt Lazar Kojic hier zwaar onderschat, die heeft heel veel potentie.

Helemaal eens met ieder woord wat je in je tekst aangeeft!
We gaan Dries missen, jammer, maar als Fortuna meerdere keren geprobeerd heeft om het contract open te breken en je daar niet meer voor open staat is het jammer maar helaas, genoeg anderen!

Stotje Geregistreerde gebruikers

Als iemand per se weg wil, laten gaan! Saddiki speelde leuk en was erg nuttig. Hopelijk komen er na de leegloop genoeg leuke vervangers terug. Eerst schoonmaak, dan optuigen!
FSC Olé!

F4rtunafsc Geregistreerde gebruikers

Ideetje om Room te huren of te kopen tegen een zacht prijsje van PSV. PSV wilt understall van VVV halen als nieuwe 2e keeper. Totaal geen verkeerde keeper.

Withoot Avatar gebruiker
Supporter

F4rtunafsc schreef:
Ideetje om Room te huren of te kopen tegen een zacht prijsje van PSV. PSV wilt understall van VVV halen als nieuwe 2e keeper. Totaal geen verkeerde keeper.

weet je welke keeper ook nog van PSV is Hidde Jurjus. Die komt dan helemaal niet meer in beeld in Eindhoven. durf het bijna niet te zeggen is Hidde niks :lol: :lol: :lol: :lol:
Voetbal is een spel van fouten. Wie de minste fouten maakt wint.

FortunaSC Sponsoren

Les Supporter

R*da - Almere gezien? :lol:

F4rtunafsc Geregistreerde gebruikers

Withoot schreef:

weet je welke keeper ook nog van PSV is Hidde Jurjus. Die komt dan helemaal niet meer in beeld in Eindhoven. durf het bijna niet te zeggen is Hidde niks :lol: :lol: :lol: :lol:

Er zit toch wel een heel groot verschil tussen Room en Jurjus. Onnozele reactie.

Withoot Avatar gebruiker
Supporter

F4rtunafsc schreef:
Withoot schreef:

Er zit toch wel een heel groot verschil tussen Room en Jurjus. Onnozele reactie.

Was ook niet serieus hoor :lol: :lol:

Withoot Avatar gebruiker
Supporter

Les schreef:
R*da - Almere gezien? :lol:

wel stuk of 3 keer genieten steeds maar weer de verslagenheid daar in Kerkrade

FORTUNA1993 Geregistreerde gebruikers

F4rtunafsc schreef:

Mij lijkt dat Room in Eindhoven opschuift naar de plek van eerste keeper, aangezien Zoet wel zal vertrekken. Hij lijkt mij daarom onhaalbaar voor ons (en elke andere club in de Eredivisie).
NaoveureFortuna

FortunaSC Sponsoren

Meater Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Het is lastig omdat je naar een speler kijkt en naar de prestaties van afgelopen seizoen en daarvoor.
Voor het komende seizoen is het in mijn ogen vooral belangrijk om spelers te halen die straks het familie
gevoel van afgelopen seizoen voort zetten. Spelers die een tandje bijzetten zodra ze merken dat een andere speler het moeilijk heeft of geblesseerd het veld verlaat. Spelers die niet direct met vingers wijzen naar andere zodra het minder loopt. Ik heb er alle vertrouwen in dat we een waardig elftal krijgen.

Gohf Aan'M

Steven Pereira(MVV, aflopend contract) word genoemd als mogelijke versterking.

https://www.1limburg.nl/mvv-sterkhouder ... =section-2

Rdorenberg Avatar gebruiker

Gohf schreef:

Ik heb weinig MVV zien spelen, is het iets?
‘ stap voor stap en elke stap brengt ons verder ‘ Isitan Gün

Gohf Aan'M

Rdorenberg schreef:
Gohf schreef:

Ken hem eigenlijk ook niet goed. Lijkt me vooral een goedkope breedte oplossing(vervanging voor Heering die miss weg gaat).

FortunaSC Sponsoren

Dennis the Menace Avatar gebruiker
Supporter

Rdorenberg schreef:
Gohf schreef:

ff snel mvv-forum doorgelezen, daar spreekt men goed over hem.
of het eredivisie-niveau is een 2e, vooraf zeg ik een breedte versterking, maar hij schijnt vaker verrast te hebben

BerichtThis post was deleted by Dennis the Menace on do mei 17, 2018 12:36 am.

BerichtThis post was deleted by Ragnar Sittard blok on do mei 17, 2018 2:00 am.

Les Supporter

Rody de Boer blijkt wel goed genoeg voor Premier League club Bournemouth :lol:

Telstar-keeper Rody de Boer kan komende zomer een droomtransfer maken, zo weet het Engelse The Sun. Volgens het medium staat de twintigjarige goalie in de nadrukkelijke belangstelling van AFC Bournemouth, de werkgever van international Nathan Aké. Manager Eddie Howe zou De Boer op termijn zien als vervanger voor routinier Arthur Boruc en Asmir Begovic. Ook FC Augsburg zou interesse hebben, maar De Boer zou zelf een voorkeur hebben voor de Premier League.

Herte Geregistreerde gebruikers

De "toppers" waarop iedereen hoopt zijn spelers die veel opties hebben. Daarom verwacht ik dit soort spelers pas vlak voordat de competitie weer begint. Zou ook nog wel even kunnen duren voordat er duidelijkheid is over Semedo. Hoop dat hij, Essers en Dammers blijven. De rest is allemaal vervangbaar. Het komt helemaal goed met de selectie maar we moeten geduld hebben...

Hillanoff Avatar gebruiker

Waar blijft Ferhat Kaya in de keepersdiscussie?

VorigeVolgende

Keer terug naar Spelers en staf