Forumoverzicht Wedstrijden & sfeer Fortuna Sittard - FC Oss

Fortuna Sittard - FC Oss

(Taktische) analiezes van de wedstriejer en sfeer gerelateerde discussies

Bericht vr nov 10, 2017 4:39 pm
Don Leo Geregistreerde gebruikers

Franco Zennaro schreef:
@ Don Leo, de post mbt het discogedrag van Hutten heb ik enkele uren daarna verwijderd én gerectificeerd dat ik me kennelijk had vergist. Door dit bericht weer naar boven te halen schaad juist jij Hutten doelbewust... Nogmaals, het was Hutten niet.

Aangaande het gedrag van Hutten op het veld tijdens zijn vorige verblijf blijf ik dezelfde mening hebben. Meneer overschat(te) zichzelf schromelijk en vond zichzelf te goed voor Fortuna. Ben blij dat hij nu weer met beide pootjes op de grond staat en wens hem verder niets dan het goede.

Daarnaast heb je door het geven van dit antwoord mij impliciet gelijk gegeven, waarvoor dank.

Kerel, je maakt je volledig belachelijk door deze posts. Jij bent juist degene die spelers tot de grond toe afbrandt, en mijn quotes van jouw berichten illustreren dat punt volledig. Bovendien heb je fake news over Hutten verspreidt. Als je een speler ervan bericht pillen te gebruiken (een zware beschuldiging) dan moet je dat zeker weten voordat je dat hier op het forum gaat zetten en daarna je keutel weer moet intrekken.

Dat je Hutten een matige speler vindt is prima, die mening mag je zeker hebben. Maar hem een "kotsbak" noemen en onterecht betichten van drugsgebruik overschrijdt alle normen en waarden.

Bericht vr nov 10, 2017 5:01 pm
Franco Zennaro Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

begrijpend lezen

Bericht vr nov 10, 2017 5:17 pm
RonB Avatar gebruiker

Nou ik vind Hutten geen slechte speler mits fit balvaste speler voor de nr 10 positie .
We kunnen spelers met de grond gelijk maken dat heeft geen zin .
Wij-ik was ook teleurgesteld in doetichem teleurstelling maakt plaats voor trots .
Miljaar zeg wij staan bovenin zeg 3e is klasse toch .

Bericht vr nov 10, 2017 6:19 pm
Fritske emeran Geregistreerde gebruikers

RonB schreef:
Nou ik vind Hutten geen slechte speler mits fit balvaste speler voor de nr 10 positie .
Wij-ik was ook teleurgesteld in doetichem teleurstelling maakt plaats voor trots .

Inderdaad!!!
En ja hutten doet het tot nog toe gewoon goed.

Bericht vr nov 10, 2017 6:49 pm

Fritske emeran schreef:
RonB schreef:

Inderdaad!!!
En ja hutten doet het tot nog toe gewoon goed.

Vind ik ook, Hutten heeft absoluut toegevoegde waarde voor deze selectie.

FortunaSC Sponsoren

Bericht vr nov 10, 2017 7:27 pm
YGA Avatar gebruiker
Aan'M

oja, dat heeft die wel bewezen ja in die ene bekerwedstrijd :roll:

Bericht za nov 11, 2017 2:17 pm
Frenky Avatar gebruiker

Les schreef:

Voor mij waren de backs dus juist van vitaal belang voor de overwinning omdat ze continue voor gevaar, ruimte en voetbal zorgden. Maken ze verdedigend wat fouten? Ja, tuurlijk. Maar iedereen roept dat Dianessy een hele goede pot speelt terwijl hij in het begin naar 5 man inkapt omdat hij wil schieten, een vrije kopkans mist en ook bij de 3-0 weer egoïstisch handelt en geluk heeft dat de bal voor de voeten van Stokkers valt. Hij speelt ook een goede pot hoor. Maar iedereen maakt dus fouten in zijn rol en doet andere dingen heel goed. Alleen worden ze de één blijkbaar vergroot aangerekend, en de ander in mijn ogen niet. Dat vind ik jammer. Niemand speelt op dit niveau een foutloze wedstrijd. Lijkt er wel op alsof onze backs pas goed spelen als ze verdedigend helemaal 0,0 niks fout doen en aanvallend veel bijdragen. Maar een aanvaller wordt veel meer vergeven dan een verdediger. Als ze een keertje scoren is de rest vergeven. Buiten Stokkers uiteraard

Dianessy speelde een slechte wedstrijd, dat mag je toch gewoon zeggen? 4-0 gewonnen of niet.

Bericht za nov 11, 2017 3:40 pm
YGA Avatar gebruiker
Aan'M

je mag alles zeggen.

dia kreeg een 8,5 in vi. duidelijk, toch?

Bericht za nov 11, 2017 5:57 pm
L H Aan'M

1 goal, 2 assists, bij vrijwel iedere aanval betrokken, een 8 in vi...maar buiten dat speelde Dianessy een belabberde wedstrijd hahaha. Echt ongelofelijk hoe sommige mensen naar een wedstrijd kijken.

Bericht za nov 11, 2017 6:34 pm
Frenky Avatar gebruiker

Hij heeft 1 assist toegewezen gekregen, geen dingen verzinnen die er niet zijn. Goal was een afstandsschot tegen een lamgeslagen Oss. Ik heb hem vooral ballen zien verspelen en (kop)duels zien verliezen. Daarnaast geen teamspeler. Weigerde bewust het hand van Stokkers die hem wilde feliciteren met de 4-0.

FortunaSC Sponsoren

Bericht za nov 11, 2017 6:46 pm
AT-AT Avatar gebruiker

Frenky schreef:
Daarnaast geen teamspeler. Weigerde bewust het hand van Stokkers die hem wilde feliciteren met de 4-0.

Nu ben je zelf ook dingen aan het verzinnen, overigens had hij ook wel iets anders aan z'n hoofd.

Bericht za nov 11, 2017 7:19 pm
Frenky Avatar gebruiker

AT-AT schreef:
Frenky schreef:
Daarnaast geen teamspeler. Weigerde bewust het hand van Stokkers die hem wilde feliciteren met de 4-0.

Nu ben je zelf ook dingen aan het verzinnen, overigens had hij ook wel iets anders aan z'n hoofd.

Nee hoor, was voor iedereen duidelijk te zien. En als hij het mentaal niet aankan moet hij thuisblijven.

Bericht za nov 11, 2017 8:01 pm
AT-AT Avatar gebruiker

Frenky schreef:
Nee hoor, was voor iedereen duidelijk te zien. En als hij het mentaal niet aankan moet hij thuisblijven.

Askovski loopt na zijn goal ook niet naar Dianessy toe, is dat dan ook geen teamspeler? :roll:

Vermoeiend dat mensen maar negatieve dingen proberen te zoeken/verzinnen terwijl het goed gaat.

Bericht za nov 11, 2017 9:12 pm
fsc68 Avatar gebruiker
Aan'M

Heh bah idd vreselijk om maar met 4-0 te winnen van Oss.
En ach ja wel of geen handje,zal mij een zorg zijn.
Dit is echt wel een team die voor mekaar door het vuur gaan.

FortunaSC Sponsoren

Bericht za nov 11, 2017 10:26 pm
zefke mols Avatar gebruiker

ken hiej n sjlot op?? :shock:
prophet of the Sitty

Bericht zo nov 12, 2017 7:09 pm

zefke mols schreef:
ken hiej n sjlot op?? :shock:

Slot op jouw mond? :lol:

Vorige