Forumoverzicht Wedstrijden & sfeer Fortuna Sittard - RKC Waalwijk

Fortuna Sittard - RKC Waalwijk

(Taktische) analiezes van de wedstriejer en sfeer gerelateerde discussies

Bericht wo dec 06, 2017 12:34 am
Don Leo Geregistreerde gebruikers

Marco@Stein schreef:
Rdorenberg schreef:
Marco@Stein schreef:

Ik denk ook dat dit lastiger word dan menigeen denkt. Raar ploegje.Gelijk ajax. Winnen van sparta in de beker. Gelijk de graafschap. Gelijk bij Cambuur. Gelijk uit bij mvv. 4-1 winnen van telstar. 2-1 winnen van fc oss. Dus deze win je niet ff zo. Als ze er vol in gaan,dan moeten het 3 punten kunnen worden.

Elke week lees ik hier dat het lastig zal worden(ongeacht de tegenstander) :mrgreen: behaalde resultaten uit verleden tellen niet. Mooi voorbeeldje, psv won de afgelopen 3 wedstrijden en toen kwam Fortuna langs... We staan 14 punten voor, gewoon lekker aanvallen en veel kansen creeeren en missen :roll: Ik voorspel 3-0.

Ik zeg zeg niet dat het lastig word. Maar lastiger dan velen misschien denken. Je hoort me niet zeggen dat ze deze niet kunnen gaan winnen,en qua stand zijn ze dat nu wel eigenlijk verplicht thuis. Ik schat een moeizame 1-0 of 2-1. Nog 3 wedstrijden voor de winterstop,en ze kunnen hele goede zaken doen om zich vast op die 2de plaats te nestelen in de winterstop. Kopjes erbij,zeker bij "lager"geklasseerde ploegjes,waar je van denkt dat je die wel makkelijk aan de kant gaat zetten.

Dit soort wedstrijden moet je gewoon winnen, al zal het inderdaad niet vanzelf gaan. Maar Fortuna moet inderdaad blijven werken, we redden het niet enkel op basis van kwaliteit.

Bericht wo dec 06, 2017 12:13 pm
Marco@Stein Geregistreerde gebruikers

Rdorenberg schreef:
Marco@Stein schreef:
Gohf schreef:
Word een lastige. Iedereen verwacht min of meer dat Fortuna wel wint van RKC thuis maar meestal gaat het in dat soort potjes mis. RKC draait best aardig momenteel, ik verwacht een zwaar bevochten 2-1 overwinning of een gelijkspelletje.

Ik denk ook dat dit lastiger word dan menigeen denkt. Raar ploegje.Gelijk ajax. Winnen van sparta in de beker. Gelijk de graafschap. Gelijk bij Cambuur. Gelijk uit bij mvv. 4-1 winnen van telstar. 2-1 winnen van fc oss. Dus deze win je niet ff zo. Als ze er vol in gaan,dan moeten het 3 punten kunnen worden.

Elke week lees ik hier dat het lastig zal worden(ongeacht de tegenstander) :mrgreen: behaalde resultaten uit verleden tellen niet. Mooi voorbeeldje, psv won de afgelopen 3 wedstrijden en toen kwam Fortuna langs... We staan 14 punten voor, gewoon lekker aanvallen en veel kansen creeeren en missen :roll: Ik voorspel 3-0.

Ik doel meer op zo'n wedstrijdje zoals bijvoorbeeld thuis tegen Eindhoven,waarvan je eigenlijk verwacht dat ze 3 punten pakken,zeker gezien de ranglijst, en dan toch 2-2 spelen. Dat zou zeker nu,gezien de stand in de periode ook nog eens,heel erg zonde zijn. Koppies erbij houden,en vol knallen.

Bericht wo dec 06, 2017 12:25 pm
langewallie Geregistreerde gebruikers

Gewoon vrijdag winnen vervolgens uit bij Den bosch niet verliezen. Dan kan er feest gevierd worden op de laatste avond van dit jaar kunnen we die week weer goede zaken doen. Door in de beker en een prijs voor het nieuwe jaar begint. Ik ben voor.

Bericht za dec 09, 2017 12:02 am
vlinderstraatjes Geregistreerde gebruikers

zo ik zat goed met mijn gala voorsteling en precies 6-0 voorspeld zie eerste bladzijde. perr schuurs wat een speler, klasse .

Bericht za dec 09, 2017 12:40 am
Rdorenberg Geregistreerde gebruikers

Niet vaak eens met een sjeng

Druime tot we eindelijk een stap zetten....
helaas, wij dromen alleen .... Fortuna droomt, heeft ambitie, vertaald de droom, heeft het geluk aan haar zijde én handelt om de droom waar te maken.....’’

FortunaSC Sponsoren

Vorige

Keer terug naar Wedstrijden & sfeer