Forumoverzicht Wedstrijden & sfeer Fortuna Sittard - Jong Ajax

Fortuna Sittard - Jong Ajax

(Taktische) analiezes van de wedstriejer en sfeer gerelateerde discussies

Bericht wo jan 10, 2018 12:06 pm
TheStick Geregistreerde gebruikers

Voorspellingen en Analyses welkom hieronder.

Zelf denk ik 3-2. Ajax komt steeds op voorsprong maar Fortuna maakt in de laatste 10 minuten nog 2 goals.
Dianessy, Askovski en Semedo scoren.

0-1
1-1
1-2
2-2
3-2
Raccoonboys Zitterd

Bericht wo jan 10, 2018 12:16 pm
Rdorenberg Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Als we winnen met 1-0 ben ik al tevreden. Eerste wedstrijd na de winterstop is altijd wel een belangrijke. Als we ook nog met veel doelpunten verschil winnen zou super zijn. Enorm veel zin in vrijdag! 12 januari 2018 kan historisch worden(standbeeld+periodekampioen).

Bericht wo jan 10, 2018 12:25 pm

Rdorenberg schreef:
Als we winnen met 1-0 ben ik al tevreden. Eerste wedstrijd na de winterstop is altijd wel een belangrijke. Als we ook nog met veel doelpunten verschil winnen zou super zijn. Enorm veel zin in vrijdag! 12 januari 2018 kan historisch worden(standbeeld+periodekampioen).

Inderdaad. Al winnen we niet wordt er toch geschiedenis geschreven met het standbeeld.
Raccoonboys Zitterd

Bericht wo jan 10, 2018 12:25 pm
Marco@Stein Geregistreerde gebruikers

Nu zijn de 3 punten het belangrijkst. 1-0,2-1 prima.

Bericht wo jan 10, 2018 12:27 pm
Gohf Aan'M

Jong Ajax mist 8/9 basisspelers dus ik verwacht hier wel een overwinning. Maar heel makkelijk gaat het niet worden denk ik. Zolang we maar winnen!

FortunaSC Sponsoren

Bericht wo jan 10, 2018 12:29 pm

Gohf schreef:
Jong Ajax mist 8/9 basisspelers dus ik verwacht hier wel een overwinning. Maar heel makkelijk gaat het niet worden denk ik. Zolang we maar winnen!

Mee eens!
Raccoonboys Zitterd

Bericht wo jan 10, 2018 12:49 pm
Zitterd11 Avatar gebruiker

Mee eens, komen jonge jongens, maar die spelen al jaren dit systeem en zullen zich willen bewijzen. En dan zeker tegen de KOPLOPER!
Zitterd till I die

Bericht wo jan 10, 2018 1:10 pm
YGA Avatar gebruiker
Aan'M

Spannend gaat het niet worden. Ajax heeft een jeugdelftal op het veld staan vrijdag. Verwacht een 6-0 overwinning. 4-0 ruststand.

Bericht wo jan 10, 2018 1:52 pm
Hillanoff Avatar gebruiker

Aangezien Susteren al veel te sterk was voor Fortuna, wordt een b-elftal van jong ajax zelfs geen gemakkelijke opgave :roll: :mrgreen:

Bericht wo jan 10, 2018 1:56 pm
Lu Avatar gebruiker

Hillanoff schreef:
Aangezien Susteren al veel te sterk was voor Fortuna, wordt een b-elftal van jong ajax zelfs geen gemakkelijke opgave :roll: :mrgreen:

Fortuna komt vrijdag met het eerste.

FortunaSC Sponsoren

Bericht wo jan 10, 2018 2:20 pm

YGA schreef:
Spannend gaat het niet worden. Ajax heeft een jeugdelftal op het veld staan vrijdag. Verwacht een 6-0 overwinning. 4-0 ruststand.

Hahaha. Je zei zelfs 7-0 tegen jong utrecht. :lol: Laten we hopen dat ze 3 punten halen,dat word al moeilijk genoeg.

Bericht wo jan 10, 2018 2:21 pm

Hillanoff schreef:

Dat was jong fortuna,maar zeker dit gaat vrijdag geen makkelijke worden zoals veel mensen dat denken.

Bericht wo jan 10, 2018 2:31 pm
YGA Avatar gebruiker
Aan'M

Marco@Stein schreef:
YGA schreef:

Hahaha. Je zei zelfs 7-0 tegen jong utrecht. :lol: Laten we hopen dat ze 3 punten halen,dat word al moeilijk genoeg.

Dat vind ik flauw :D Ik heb zeker 70% goed voorspeld (winst/verlies) waaronder enkele monsterscores.
Jong ajax mist zowat het hele elftal dus die moet je finaal oprollen. Die technische ventjes houden sowieso al niet van een knolletuin als de onze :mrgreen:

Bericht wo jan 10, 2018 2:34 pm
Rdorenberg Avatar gebruiker

Marco@Stein schreef:
Hillanoff schreef:

Dat was jong fortuna,maar zeker dit gaat vrijdag geen makkelijke worden zoals veel mensen dat denken.

Gelukkig heb je het niet altijd goed voorspel dit seizoen. Waar je vaker zei gaat moeilijk worden won Fortuna steeds met ruime cijfers :mrgreen: ik verwacht dat Fortuna weer paar doelpunten maakt.

FortunaSC Sponsoren

Bericht wo jan 10, 2018 2:46 pm
Don Leo Geregistreerde gebruikers

Marco@Stein schreef:
YGA schreef:

Haha, neem jij die voorspellingen van hem nog serieus dan? :lol:

Bericht wo jan 10, 2018 3:30 pm
vlinderstraatjes Geregistreerde gebruikers

toch niet onderschatten die jonge gasten, van j ajax, zij hebben een heel nest talenten door rond lopen. maar we moeten kunnen winnen klaar. na die lange winterstop zijn we weer toe aan een feestje. je kunt als Fortuna zijnde het jaar niet beter beginnen als je wint. en hoopelijk word al het moois van de laatste maanden bekroond. 4-2 gaas drop vriedig.

Keer terug naar Wedstrijden & sfeer