Forumoverzicht Fanzone Tenues seizoenskaart houders

Tenues seizoenskaart houders

Praotcafé veur alle ongerwerpe neet direk gerelateerd aan os clupke

Bericht di nov 08, 2016 8:21 pm
zittesjegek Geregistreerde gebruikers

haai,
hoe zit het hiermee?
Niks meer van gehoord

Bericht di nov 08, 2016 9:52 pm
Richard Coenen Avatar gebruiker
Supporter

Heb je Fortuna al gezien in de nieuwe shirts nee kan kloppen ik ook niet.

Bericht di nov 08, 2016 10:44 pm
Hammiegoal Avatar gebruiker
Supporter

Kijken of ik hier antwoord krijg.
Hoe gaat het nu verder voor de mensen die hun certivicaten en speltje nog niet hebben?

Bericht di nov 08, 2016 10:47 pm
Hammiegoal Avatar gebruiker
Supporter

Sorry over het hoofd gezien ik lees net onderstaand stuk van 05-11-2016

De Certificaatuitgifte: hoe verder?
Hoe kom ik aan mijn certificaat en mijn speldje?
De Fortuna Sc heeft een aantal afhaalmomenten georganiseerd waar de fans hun certificaat trots in ontvangst konden nemen. Een groot aantal fans heeft hier gebruik van kunnen maken, echter een groot deel ook niet. In overleg met Fortuna Sittard is besloten dat we in de maand december meer standaard mogelijkheden voor het verkijgen van de certificaten gaan aanbieden. Zo zullen de certificaten vanaf 1 december aanstaande bij het nieuwe secretariaat van Fortuna Sittard dagelijks tijdens kantooruren in het eigen Fortuna Sittard stadion (!) afgehaald kunnen worden. Hier zal uiteraard tzt nog meer nieuws over komen. Maar een grote stap vooruit in ieder geval.
De verzendopties zijn we momenteel ook -in overleg met Fortuna Sittard- aan het bekijken. Met name voor fans in het buitenland en/of minder mobiele fans lijkt ons dat een faire optie.Ook daar zullen we in december op terug komen zodat we hopen dat rond de jaarwisseling het merendeel van de certificaathouders ook het aandenken en speldje in haar bezit heeft!

Bericht di nov 08, 2016 11:02 pm
AT-AT Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Richard Coenen schreef:
Heb je Fortuna al gezien in de nieuwe shirts nee kan kloppen ik ook niet.

Fortuna heeft in september zelf aangegeven dat medio oktober de nieuwe shirts er zouden zijn. En dat de mensen die er recht op hebben nog eerder de kans krijgen om ze te passen/zien. Dus een vrij terechte vraag zittesjegek ;) Aangezien er nog niks over bekend gemaakt is, zal de club de shirts nog niet hebben. Hopelijk hebben ze de shirts wel voor de wedstrijd tegen MVV!

Trots en met een kleine vertraging presenteert Fortuna Sittard het nieuwe thuis- en uitshirt voor het seizoen 2016-’17. De club verwacht dat de shirts medio oktober voor het eerst door de selectie worden gedragen. Seizoenkaarthouders van het vorige seizoen die als compensatie voor de niet gerealiseerde, sportieve doelstellingen een nieuw wedstrijdshirt krijgen, kunnen dit tricot al eerder voor het eerst aantrekken. -fortunasittard.nl

FortunaSC Sponsoren

Bericht wo nov 09, 2016 8:22 am
Richard Coenen Avatar gebruiker
Supporter

Ja zou een mooie doop voor de shirts zijn tegen MVV kunnen ze garandeerd erna de was in op 60/90 graden, pak die sjengen...

Bericht wo nov 09, 2016 3:08 pm
maasgouw Avatar gebruiker

Heb via via vernomen dat de nieuwe shirts er pas tegen de winterstop zijn

Bericht di dec 06, 2016 2:59 pm
Obelix Avatar gebruiker
Aan'M

Buiten het feit wanneer wij ze gaan krijgen, waarom speelt het eerste nu weer in die tijdelijke shirts?

Bericht di dec 06, 2016 4:31 pm
Zitterd Centrum Geregistreerde gebruikers

Obelix, dat was ook onze vraag vorige week in het home.
Spelers gaven aan dat Givova een leveringsfout had gemaakt en niet had geleverd wat Fortuna had besteld.
Fout dus ditmaal niet bij FS.

Bericht wo mei 10, 2017 11:03 am
AT-AT Avatar gebruiker

Er lijkt schot in de zaak te zitten, op Facebook geeft Fortuna aan dat er snel meer nieuws aan zit te komen :mrgreen: Tevens komt er ook snel meer nieuws over de seizoenskaarten voor aankomend seizoen :)
Afbeelding
https://www.facebook.com/FortunaSittard/?fref=ts#

FortunaSC Sponsoren

Bericht wo mei 10, 2017 1:42 pm
Don Leo Geregistreerde gebruikers

Zitterd Centrum schreef:
Spelers gaven aan dat Givova een leveringsfout had gemaakt en niet had geleverd wat Fortuna had besteld.

Fortuna moet gewoon beter communiceren, dat is al jaren een groot probleem. Als men netjes aangeeft waarom het zo lang duurt dan zullen de fans er meer begrip voor hebben.

Bericht wo mei 10, 2017 2:35 pm
Ivanhooo Avatar gebruiker
Supporter

Don Leo schreef:
Zitterd Centrum schreef:

Fortuna moet gewoon beter communiceren, dat is al jaren een groot probleem. Als men netjes aangeeft waarom het zo lang duurt dan zullen de fans er meer begrip voor hebben.

Ik heb geen haast, maar je mag de fans inderdaad tijdiger informeren dat er vertraging is en waarom er vertraging is.

Juist omdat de fans al genoeg ellende hebben meegemaakt en er al te veel fans zijn afgehaakt de afgelopen jaren... Het gaat even duren voordat je goodwill hebt terugverdiend en zulke zaken als deze werken nu eenmaal niet in je voordeel.
ZITTERD TILL WE DIE

Bericht za mei 13, 2017 4:27 pm
AT-AT Avatar gebruiker

13 MEI 2017 WEDSTRIJDSHIRTS SEIZOENKAARTACTIE VANAF 19 MEI BESCHIKBAAR

Het heeft (veel te) lang geduurd, maar Fortuna heeft goed nieuws: supporters die naar aanleiding van de seizoenkaartactie van vorig jaar nog recht hebben op een wedstrijdshirt, kunnen dat eindelijk komen afhalen. Dit kan vanaf vrijdag 19 mei bij de receptie in het stadion. Op de eerste dag is afhalen mogelijk tussen 15.00 uur en 18.00 uur.

Allereerst wil Fortuna de supporters bedanken voor hun geduld bij het wachten op de shirts. Er waren enkele problemen bij het bestellen van deze shirts, waardoor het leveren langer duurde dan verwacht. Vanaf vrijdag 19 mei is het wachten dus voorbij. Als je tussen 15.00 uur en 18.00 uur langskomt, ligt er bij de receptie een lijst klaar van iedereen die recht heeft op dit wedstrijdshirt. Je moet wel je identiteitskaart meenemen en tekenen voor ontvangst.

Ben je vrijdag verhinderd? Geen probleem! Op werkdagen kan je naar het stadion komen en het shirt afhalen. Het stadion is geopend van maandag tot en met vrijdag van 08.00 uur tot 18.00 uur.

https://www.fortunasittard.nl/nieuws/wedstrijdshirts-seizoenkaartactie-vanaf-19-mei-beschikbaar

Bericht za mei 13, 2017 10:20 pm
T4U Avatar gebruiker

Vertraging door leveringsproblemen? ... Haha, laat me niet lachen.

Exact 5 werkdagen na de LANG VERWACHTE betaling keurig door 'Givova' bij de beste drukker van Limburg afgeleverd!

Jammer dat er nog steeds niet 'binnen' en door Fortuna open en eerlijk gecommuniceerd wordt met de (enorm) trouwe achterban!

FortunaSC Sponsoren

Bericht za mei 13, 2017 11:10 pm
AT-AT Avatar gebruiker

T4U schreef:

Exact 5 werkdagen na de LANG VERWACHTE betaling keurig door 'Givova' bij de beste drukker van Limburg afgeleverd!

Jammer dat er nog steeds niet 'binnen' en door Fortuna open en eerlijk gecommuniceerd wordt met de (enorm) trouwe achterban!

Lekker belangrijk, "Er waren enkele problemen bij het bestellen van deze shirts", klopt toch ook? Moeten ze dan in een officieel nieuwsbericht zetten dat ze het niet konden betalen? Dan gaat het overal er weer over dat Fortuna geen geld etc heeft. Enige wat op te merken valt is dat ze er totaal niet over gecommuniceerd hebben.

Bericht zo mei 14, 2017 8:08 am
BorrieB Avatar gebruiker

Komend seizoen dan ook eindelijk shirts voor kids te bestellen? Onze toekomstige fans moeten toch ook in zo n Geel - groen shirt rond kunnen lopen.

Bericht zo mei 14, 2017 8:53 am
T4U Avatar gebruiker

AT-AT schreef:
T4U schreef:

Lekker belangrijk, "Er waren enkele problemen bij het bestellen van deze shirts", klopt toch ook? Moeten ze dan in een officieel nieuwsbericht zetten dat ze het niet konden betalen? Dan gaat het overal er weer over dat Fortuna geen geld etc heeft. Enige wat op te merken valt is dat ze er totaal niet over gecommuniceerd hebben.

Hoeft idd ook niet, maar er waren absoluut GEEN problemen met de BESTELLING en/of LEVERING! Fortuna is altijd sterk in het suggereren dat 'zaken' die niet zo 'lekker' lopen NOOIT aan Fortuna ligt!

Bericht zo mei 14, 2017 9:30 am
Dannie Geregistreerde gebruikers

Ze shirts zijn er dat is het belangrijkste en de rest laat rusten. We zijn super in het continu terug kijken en laten we eerlijk zijn. De club opbouwen, schulden wegwerken enz vs een shirt dat moet komen dan is dat laatste toch echt een bijzaak. Het enige dat ze hadden moeten doen is zeggen " supporters het shirt is bijzaak en heeft totaal geen prio voor ons op dit moment".

Bericht vr mei 19, 2017 3:48 pm
Les Supporter

Ach, we krijgen in ieder geval het broekje er bij voor het wachten :)

Bericht vr mei 19, 2017 5:09 pm
AT-AT Avatar gebruiker

Les schreef:
Ach, we krijgen in ieder geval het broekje er bij voor het wachten :)

Ook fijn dat ze voor iedereen waarvan ze de maat niet wisten, gewoon maar maat M besteld hebben voor iedereen :roll: Al hebben ze schijnbaar wel mensen begin dit seizoen? gevraagd te zijn welke maat ze hebben, ik heb daar nooit bericht van gehad maar goed. Dus nu zit ik met een shirt wat een maat te klein is :lol:

Volgende

Keer terug naar Fanzone