Forumoverzicht Fanzone Nieuws bij andere clubs in Nederland

Nieuws bij andere clubs in Nederland

Praotcafé veur alle ongerwerpe neet direk gerelateerd aan os clupke

Withoot Avatar gebruiker
Supporter

Lijnders heeft gefaald. Voor hoeveel seizoenen heeft hij getekend als trainer? Anders kost het de club ook nog geld om van hem af te komen. Volgens mij is door het mislopen van Promotie een financiële druk ontstaan.
Voetbal is een spel van fouten. Wie de minste fouten maakt wint.

Rdorenberg Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Withoot schreef:
Lijnders heeft gefaald. Voor hoeveel seizoenen heeft hij getekend als trainer? Anders kost het de club ook nog geld om van hem af te komen. Volgens mij is door het mislopen van Promotie een financiële druk ontstaan.

Sponsoren en investeerders staan meestal wel klaar om van een trainer af te komen. Zal een lange evaluatie gesprek worden met wijsneusje Lijnders. Meestal is die wel 5-6 minuten aan het woord per interview. Zijn dagen zijn gewoon geteld en is klaar met hem(helaas) :lol:
‘ stap voor stap en elke stap brengt ons verder ‘ Isitan Gün

Bericht di mei 15, 2018 10:14 pm
Zitterd11 Avatar gebruiker

Als hij praat ben je toch al klaar. Is echt n clown
Zitterd till I die

Bericht di mei 15, 2018 10:21 pm
vlinderstraatjes Geregistreerde gebruikers

dat mensen een traener in die man zien, begrijp ik werklijk niet, en dat ie daar voor is geslaagt al helemaal niet, met alle respect. waar heeft ie het traeners diploma gehaald?

Bericht di mei 15, 2018 10:22 pm

Waarom speelt Brayn Linssen nog niet bij een topclub? Ik snap dat echt niet. Die jongen is al 5 jaar een van de betere spelers in Nederland op zijn positie. Scoort vaak, onberekenbaar en een geweldige vechtersmentaliteit.
Laatst bijgewerkt door Rdorenberg op di mei 15, 2018 10:23 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

FortunaSC Sponsoren

Bericht di mei 15, 2018 10:22 pm
Nimwegen Geregistreerde gebruikers

Pep is toch een Limburger? :mrgreen: ;)

Als Mario Been wil komen is dat veel beter natuurlijk. Pep moet hoofd van de voetbalacademie worden bv. Overigens dat is ook onbegrijpelijk, alle NEC jeugdteams spelen op het hoogste niveau, leveren veel aan de Oranje jeugdteams, alleen het eerste doet het zo beroerd. Echt niet te begrijpen.

Qua geld moet je hopen op Boekhoorn.

Maar jullie hebben het seizoen van de eeuw met zelf promotie en Oda eruit. Top!

Bericht di mei 15, 2018 10:25 pm

Nimwegen schreef:
Tja die Limburgers ook, Pep is er ook eentje. :mrgreen: ;)

Als Mario Been wil komen is dat veel beter natuurlijk. Pep moet hoofd van de voetbalacademie worden bv. Overigens dat is ook onbegrijpelijk, alle NEC jeugdteams spelen op het hoogste niveau, leveren veel aan de Oranje jeugdteams, alleen het eerste doet het zo beroerd. Echt niet te begrijpen.

Qua geld moet je hopen op Boekhoorn.

Maar jullie hebben het seizoen van de eeuw met zelf promotie en Oda eruit. Top!

Haha, nu ineens moet Pep plaats maken voor Been en net mocht hij nog blijven zitten van je(met de Liverpool spelers) :lol: :lol:

Bericht di mei 15, 2018 10:33 pm
Nimwegen Geregistreerde gebruikers

Win-win-win. Mario Been hele goede coach, was bij mijn eerdere post nog niet bekend dat hij interesse heeft. Met Pep hoofd academie kan de Liverpool connectie gelegd worden.

Enige meerwaarde van Pep was voor mij de Liverpoolconnectie. Maar vergeken met Been, wat vind je zelf?

Enige noodzaak= geld.

Bericht di mei 15, 2018 10:40 pm

ja, klopt Nimwegen, dat heb ik ook gezien op tv net. als NEC beld wil ie wel instapen, dat zal een gouden zet zijn die mario been, wat een verschil, maar goed. dan kunnen jullie weer gouw promoveren met zón traener. geweldig voor julie als dat door gaat.

Withoot Avatar gebruiker
Supporter

Persconferentie NAC Breda nieuwe trainer Mitchell van der Gaag
Voetbal is een spel van fouten. Wie de minste fouten maakt wint.

FortunaSC Sponsoren

Don Leo Geregistreerde gebruikers

Nimwegen schreef:
Win-win-win. Mario Been hele goede coach, was bij mijn eerdere post nog niet bekend dat hij interesse heeft. Met Pep hoofd academie kan de Liverpool connectie gelegd worden.

Enige meerwaarde van Pep was voor mij de Liverpoolconnectie. Maar vergeken met Been, wat vind je zelf?

Enige noodzaak= geld.

Been lijkt me op dit moment de ideale man voor NEC. Pep kan dan assistent worden of inderdaad hoofd jeugdopleiding worden.

Don Leo Geregistreerde gebruikers

Rdorenberg schreef:
Withoot schreef:

Sponsoren en investeerders staan meestal wel klaar om van een trainer af te komen. Zal een lange evaluatie gesprek worden met wijsneusje Lijnders. Meestal is die wel 5-6 minuten aan het woord per interview. Zijn dagen zijn gewoon geteld en is klaar met hem(helaas) :lol:

Dorenberg lijkt wel heel erg anti-NEC te zijn, dat is toch nergens voor nodig.

nou, pepijn heeft een grote schade toe gebracht aan NEC, heel nederland heeft dat gezien, ik ben niet gauw negatief, maar vind dat deze man weg moet, veel NEC suporters denken er net zo over. schoon schip maken daar. mario been is een goude zet als dat doorgaat, goed begin.

Dennis the Menace Avatar gebruiker
Supporter

Rdorenberg schreef:
Waarom speelt Brayn Linssen nog niet bij een topclub? Ik snap dat echt niet. Die jongen is al 5 jaar een van de betere spelers in Nederland op zijn positie. Scoort vaak, onberekenbaar en een geweldige vechtersmentaliteit.

Zou Linssen heel graag bij Feyenoord zien, denk dat dit een geweldige club voor hem is.

FortunaSC Sponsoren

Ragnar Sittard blok Avatar gebruiker

Dennis the Menace schreef:
Rdorenberg schreef:

Zou Linssen heel graag bij Feyenoord zien, denk dat dit een geweldige club voor hem is.

Gaaap gaaaap gaaaaap

@verkeerde forum

Richard68 Avatar gebruiker

NEC en Lijnders uit elkaar na mislopen promotie!

https://www.vi.nl/nieuws/nec-en-lijnder ... n-promotie

Bericht do mei 17, 2018 10:08 am
Loos Avatar gebruiker
Supporter

Richard68 schreef:
NEC en Lijnders uit elkaar na mislopen promotie!

https://www.vi.nl/nieuws/nec-en-lijnder ... n-promotie

Zwarte dag voor de JL volger... Voor mij nu veel minder interessant komend seizoen :lol:

Bericht do mei 17, 2018 10:19 am
Les Supporter

Jammer dat R*da Molenaar verlengde. Had Lijnders daar wel graag gezien :lol:

Bericht do mei 17, 2018 10:24 am
nuujsjtadt Avatar gebruiker
Supporter

Les schreef:
Jammer dat R*da Molenaar verlengde. Had Lijnders daar wel graag gezien :lol:

Én hij brengt toch maar even een half seizoen Juup League ervaring mee :mrgreen:

Bericht do mei 17, 2018 10:27 am

inderdaad Les, zón man hoort in een circus tent thuis.

VorigeVolgende

Keer terug naar Fanzone