Forumoverzicht Fanzone Nieuws bij andere clubs in Nederland

Nieuws bij andere clubs in Nederland

Praotcafé veur alle ongerwerpe neet direk gerelateerd aan os clupke

Bericht wo jun 06, 2018 10:04 pm
paultje Geregistreerde gebruikers

dat zeiden andere clubs vast ook vorig jaar over onze aankopen dus dat zegt niks. nieuw team nieuw seizoen nieuwe kansen

Bericht wo jun 06, 2018 10:07 pm
Rdorenberg Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

paultje schreef:
dat zeiden andere clubs vast ook vorig jaar over onze aankopen dus dat zegt niks. nieuw team nieuw seizoen nieuwe kansen

narsingh in 2 jaar amper gespeeld.
Nijland in 2 jaar tijd amper gespeeld.

Ik ben blij dat ze niet naar Fortuna komen.
Laatst bijgewerkt door Rdorenberg op wo jun 06, 2018 11:13 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
‘ stap voor stap en elke stap brengt ons verder ‘ Isitan Gün

Bericht wo jun 06, 2018 10:30 pm

nee stokkers en dammers hadden veel gespeeld voor ze kwamen haha. Statistiek van Semedo waren ook niet goed. Het zegt allemaal niks. Die gasten kunnen echt wel voetballen. En straks schieten ze tegen Fortuna er een paar in.. Kijk gewoon naar ons eigen team en heb geen commentaar op ander aankopen elders...is nergens goed voor en ook alleen gebaseerd op statistieke die niks zeggen dat weten we toch maar al te goed zelf.

Bericht wo jun 06, 2018 10:41 pm
Revanite Geregistreerde gebruikers

Rdorenberg schreef:
paultje schreef:

Narshing in 2 jaar amper gespeeld.

Semedo maakte ook ff veel minuten de jaren voordat hij bij ons kwam :lol:

Bericht wo jun 06, 2018 10:49 pm
Zitterd11 Avatar gebruiker

Die twee mogen niet eens de schoenen van Semedo strikken
Zitterd till I die

FortunaSC Sponsoren

Bericht wo jun 06, 2018 10:52 pm
ouwe trouwe Geregistreerde gebruikers

Revanite schreef:
Rdorenberg schreef:
paultje schreef:

Narshing in 2 jaar amper gespeeld.

Semedo maakte ook ff veel minuten de jaren voordat hij bij ons kwam :lol:

Verschil zit hem in de leeftijd. Semedo was een speler van twintig in het buitenland, dan kan het gebeuren dat je even buiten de boot valt en moet je op zoek naar een goede herkansing elders. Nijland en Narsingh hebben/hadden een leeftijd dat je eigenlijk niet meer moet accepteren dat je buiten de boot valt. Zegt wellicht iets over hun mentale gesteldheid dat ze vrij makkelijk er in mee lijken te gaan dat ze twaalfde/dertiende man zijn bij hun laatste clubs. Zou je met zo'n jongens een degradatiestrijd gaan winnen? :?

Bericht wo jun 06, 2018 11:03 pm

Zitterd11 schreef:

op dit moment niet nee maar het gaat erom dat dat volgend jaar weer anders kan zijn.

Bericht wo jun 06, 2018 11:12 pm

paultje schreef:
Zitterd11 schreef:

op dit moment niet nee maar het gaat erom dat dat volgend jaar weer anders kan zijn.

Ik zeg alleen dat ik blij ben dat Fortuna niet voor dat soort spelers kiest. Semedo is niet blessure gevoelig voordat hij kwam. Nijland en Narsingh en daar mag ik mijn mening over hebben. Als collectief kan De graafschap straks een prima team hebben, net als Fortuna.

Knoxorrr Geregistreerde gebruikers

YGA schreef:
FC Oss is het afvoerputje van Fortuna Sittard.

Daarmee doe je Ferry te kort.. Voor de rest klopt et wel :lol:

FC Emmen contracteert Jason Bourdouxhe
FC Emmen presenteert vandaag Jason Bourdouxhe. De 27-jarige Belg onderging hedenochtend succesvol de medische keuring en zette vervolgens op De Oude Meerdijk zijn krabbel onder een overeenkomst voor één seizoen, plus een optie voor een tweede seizoen bij de kersverse Eredivisionist. Bourdouxhe had een aflopend contract bij Helmond Sport en komt transfervrij over naar de enige profclub van Drenthe.

Weet een ‘topper’ naar onze concurrent.. :lol: :lol:

FortunaSC Sponsoren

Amneys Avatar gebruiker

Ben inderdaad nog niet echt onder de indruk van de versterkingen van De Graafschap en FC Emmen tot nu toe.

Groeneveld verlaat NEC, en kiest voor Club Brugge. Zal er zelf weer 100 % zeker van zijn dat hij het gaat redden, maar lijkt me net een stap te hoog voor hem.

Bericht zo jun 10, 2018 10:10 pm
Hillanoff Avatar gebruiker

Top oss versterkt zich met bryan smeets... zullen al langzaam klaar zijn met de selectie daar... briels en smeets

Bericht zo jun 10, 2018 10:23 pm
Emrullah Güvenc Geregistreerde gebruikers

ouwe trouwe schreef:
Groeneveld verlaat NEC, en kiest voor Club Brugge. Zal er zelf weer 100 % zeker van zijn dat hij het gaat redden, maar lijkt me net een stap te hoog voor hem.

Die weet voor komend seizoen in ieder geval één ding zeker, PLAY-OFFS....!!

FortunaSC Sponsoren

Bericht zo jun 10, 2018 11:26 pm
Revanite Geregistreerde gebruikers

Hillanoff schreef:
Top oss versterkt zich met bryan smeets... zullen al langzaam klaar zijn met de selectie daar... briels en smeets

En N'Koyi

Bericht zo jun 10, 2018 11:52 pm
Amneys Avatar gebruiker

Revanite schreef:
Hillanoff schreef:

En N'Koyi

Voor een TOP Oss zijn dat echt meer dan prima spelers hoor, doen ze toch weer goed!

Bericht do jun 14, 2018 11:50 am
Sjors Geregistreerde gebruikers

Revanite schreef:
Hillanoff schreef:

En N'Koyi

Zit je je nou ook al druk te maken om TOP OSS :lol: :lol:
Heb je niks beters te doen knul

:D

Kuppes Geregistreerde gebruikers

Sjors schreef:
Revanite schreef:
Hillanoff schreef:

En N'Koyi

Ach, de ene maak zich druk om Top Oss en de andere om R*da. Iets met lood en oud ijzer...

Don Leo Geregistreerde gebruikers

Kuppes schreef:
Sjors schreef:
Revanite schreef:
En N'Koyi

Ach, de ene maak zich druk om Top Oss en de andere om R*da. Iets met lood en oud ijzer...

:lol: :lol: :lol:

Ach de ene maak zich druk om Top Oss en de andere om R*da. Iets met lood en oud ijzer...[/quote]
Niet lood en oud ijzer.....Top en R*da kun je niet met elkaar vergelijken. Top heeft tot dusverre echt een veel betere selectie dan R*da. Is de degradatieregeling volgend jaar weer van kracht in de league?, want begin me toch langzamerhand ongerust te maken over de kerkraadse grootmacht. :cry:

VorigeVolgende

Keer terug naar Fanzone