Forumoverzicht Fanzone Nieuws bij andere clubs in Nederland

Nieuws bij andere clubs in Nederland

Praotcafé veur alle ongerwerpe neet direk gerelateerd aan os clupke

Bericht do jun 28, 2018 11:06 am
Achter Fortuna Geregistreerde gebruikers

Inderdaad Gohf laat Fortuna maar structureel beleid op termijn maken met jonge hongerige spelers. Fortuna zal op termijn de winnaar zijn iov het schraapbeleid van o.a. de Graafschap en Nac.Korte termijnpolitiek noem ik dat.

Frodootje Geregistreerde gebruikers

Gohf schreef:
https://www.vi.nl/nieuws/gewilde-rosheuvel-kiest-voor-nac

Met alle respect natuurlijk, maar dit is toch geen beleid met visie van NAC? Rosheuvel ga je nooit een cent op verdienen en kwalitatief is zijn meerwaarde in de Eredivisie op zijn best matig te noemen. Ik snap niet dat clubs keer op keer bij zulke spelers uitkomen.

Ik vond 'm bij zijn vorige cluppie niet eens zooo slecht, maar dat zegt misschien meer over de rest van dat elftal :lol:

Bij NAC zal hij wel op de bank komen als daar minimaal 6 spelers van City overkomen...

Stotje Geregistreerde gebruikers

Achter Fortuna schreef:
Inderdaad Gohf laat Fortuna maar structureel beleid op termijn maken met jonge hongerige spelers. Fortuna zal op termijn de winnaar zijn iov het schraapbeleid van o.a. de Graafschap en Nac.Korte termijnpolitiek noem ik dat.

Mwa: Hutten 1 jaar contract en verder huren van de VS-spits, middenvelder van Mechelen en die 2 Venezolanen. Gaan we ook nog niet aan verdienen he.
FSC Olé!

Achter Fortuna Geregistreerde gebruikers

Gun houdt denk ik toch nog altijd rekening met een negatief scenario. Als dat gebeurt zit Fortuna financieel weer in de rats. Van de andere kant is het scenario denk ik om bij handhaving om de miljoenen van Semedo te gebruiken voor de definitieve aankoop van huurlingen die voldaan zouden hebben.

Rdorenberg Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Stotje schreef:
Achter Fortuna schreef:

Mwa: Hutten 1 jaar contract en verder huren van de VS-spits, middenvelder van Mechelen en die 2 Venezolanen. Gaan we ook nog niet aan verdienen he.

1 september kijken we eens hoe de selectie is samengesteld, ik denk dat er dan een ander beeld is hoe het nu geschetst wordt.
‘ stap voor stap en elke stap brengt ons verder ‘ Isitan Gün

FortunaSC Sponsoren

Amneys Avatar gebruiker

Zolang er een optie tot koop bedwongen wordt in de contracten, lig ik er niet zo wakker van om eerlijk te zijn. Als je ze een eenjarig contract aanbiedt, lopen ze op het einde van het seizoen ook weer gratis de deur uit.

Zitterd Centrum Geregistreerde gebruikers

Ik ben erg tevreden met het beleid omtrent transfers.
Spelers huren met optie tot koop betekent geen risico bij tegenvallende prestaties van speler of eventuele degradatie. Voldoet een speler wel, kun je hem voor een interessant bedrag overnemen en eventueel meteen doorverkopen.
Zo ligt het risico volledig bij de verhurende club.

Richard Coenen Avatar gebruiker
Supporter

Leuk typisch stukje van de amateur nieuwszender 1Limburg.

Zijn meest memorabele wedstrijd voor de Maastrichtenaren was ongetwijfeld die tegen AZ. Mmaee scoorde tweemaal in het met 3-2 verloren bekerduel. Saillant detail: MVV won elke competitiewedstrijd waarin Mmaee scoorde.

:D

Bericht ma jul 02, 2018 11:46 am
Stotje Geregistreerde gebruikers

Rdorenberg schreef:
Stotje schreef:
Achter Fortuna schreef:

1 september kijken we eens hoe de selectie is samengesteld, ik denk dat er dan een ander beeld is hoe het nu geschetst wordt.

o ja, 1 september is de magische datum. Dat geldt voor die andere clubs natuurlijk ook. Anyway, je beoordeelt die andere clubs ook op de huidige feiten en dat deed ik ook met Fortuna. Wat 1 september is, zien we inderdaad dan wel.
FSC Olé!

Bericht ma jul 02, 2018 11:49 am
Dennis the Menace Avatar gebruiker
Supporter

Richard Coenen schreef:

Zijn meest memorabele wedstrijd voor de Maastrichtenaren was ongetwijfeld die tegen AZ. Mmaee scoorde tweemaal in het met 3-2 verloren bekerduel. Saillant detail: MVV won elke competitiewedstrijd waarin Mmaee scoorde.

Uhm dst klopt gewoon hoor

FortunaSC Sponsoren

Bericht ma jul 02, 2018 12:37 pm
Revanite Geregistreerde gebruikers

Dennis the Menace schreef:
Richard Coenen schreef:

Uhm dst klopt gewoon hoor

Begrijpend lezen is niet altijd gemakkelijk :)

Bericht ma jul 02, 2018 12:57 pm
Richard Coenen Avatar gebruiker
Supporter

Klopt de beker is andere competitie maar desondanks vind ik het een beetje knullig uitzien zo.

Vito van Crooij en Clint Leemans naar FC Zwolle...

https://www.vvv-venlo.nl/nl/vvv-venlo/nieuws/vito_en_clint_naar_pec_zwolle

Revanite Geregistreerde gebruikers

Rdorenberg schreef:
Vito van Crooij en Clint Leemans naar FC Zwolle...

https://www.vvv-venlo.nl/nl/vvv-venlo/nieuws/vito_en_clint_naar_pec_zwolle

Aderlating voor VVV, ze kunnen blij zijn met de behoorlijk goede keeper!

FortunaSC Sponsoren

vlinderstraatjes Geregistreerde gebruikers

ongelooflijk, vvv venlo verliest veel steunpilaren dit jaar, inderdaad zij hebben wel een sterke keeper. onze selectie is nu ook heel ver in orde. alles kumt goot hie. :)

Gohf Aan'M

Ergens snap ik de frustratie van veel MVV fans wel. Ieder jaar een blik huurspelers van voornamelijk Genk/Luik maar voor de rest weinig inspiratie qua nieuwe spelers. Formule begint een beetje uit te werken. Supporters gaan alleen maar meer zeiken waardoor er een soort van negatieve spiraal instaat waar ik zie met het oog op de huidige sterkte van de 1e divisie ook niet zo maar zie uitkomen.

Gohf schreef:
Ergens snap ik de frustratie van veel MVV fans wel. Ieder jaar een blik huurspelers van voornamelijk Genk/Luik maar voor de rest weinig inspiratie qua nieuwe spelers. Formule begint een beetje uit te werken. Supporters gaan alleen maar meer zeiken waardoor er een soort van negatieve spiraal instaat waar ik zie met het oog op de huidige sterkte van de 1e divisie ook niet zo maar zie uitkomen.

Stap 1 nieuwe trainer
Stap 2 scouting
Stap 3 meer geld binnen halen
Stap 4 minder huurlingen
Stap 5 talenten/goede spelers langer vast binden.

En dan zal ik nog een hoop vergeten zijn.

Gohf Aan'M

Moet je wel geld hebben natuurlijk voor stap 1 en daar ontbreekt het kennelijk toch aan. Als het bovendien zo simpel was deed iedere club het wel.

berke Geregistreerde gebruikers

Gohf schreef:

Wat heeft die frustratie met het aanvallen van supporters van de tegenstanders in een VRIENDschappelijke wedstrijd te maken?
Zo lang ich nog in laeve bèn,
bèn ich eine Fortuna fan!

VorigeVolgende

Keer terug naar Fanzone