Forumoverzicht Fanzone Hoe gaat het met... (oud Fortunezen)

Hoe gaat het met... (oud Fortunezen)

Praotcafé veur alle ongerwerpe neet direk gerelateerd aan os clupke

Bericht za jul 15, 2017 12:21 pm
Don Leo Geregistreerde gebruikers

Tja, als het verhaal van Ferry klopt dan is het natuurlijk heel kwalijk, want spelers moeten een open dialog met de trainer kunnen voeren. Maar dit is alleen zijn kant het van verhaal dus we weten niet in hoeverre het klopt.

Bericht za jul 15, 2017 12:39 pm
Mjweetje Geregistreerde gebruikers

Don Leo schreef:
Tja, als het verhaal van Ferry klopt dan is het natuurlijk heel kwalijk, want spelers moeten een open dialog met de trainer kunnen voeren. Maar dit is alleen zijn kant het van verhaal dus we weten niet in hoeverre het klopt.

Klopt dat het zijn kant van het verhaal is. Maar er zijn wel erg veel indicatoren dat dat verhaal klopt. Ik krijg een beetje de indruk dat Oliseh een van Gaal in het klein is. Krijgt talenten wel aan de praat, maar weet niet met ervaren spelers of staf om te gaan. Beetje de instelling van "my way or the highway". Kan, maar dan moeten de resultaten ook die van van Gaal in het klein worden komend seizoen.

Gohf Aan'M

Ik geloof Ferry ook wel, symphatieke jongen die 0 redenen heeft om te liegen.

Marco@Stein Geregistreerde gebruikers

Don Leo schreef:

Altijd achteraf lullen. Feit is dat ze het de tweede seizoens helft goed gedaan hebben. Doen ze dat vanaf het begin meteen zo dan eindig je bij de top 8 en heb je play offs. Resultaten spreken. Komen die er niet dan pas druk gaan maken over de trainer en sfeer.

Marco@Stein Geregistreerde gebruikers

Gohf schreef:
Ik geloof Ferry ook wel, symphatieke jongen die 0 redenen heeft om te liegen.

Maar het heeft geen invloed gehad op de resultaten de tweede seizoenshelft. En die tellen.

FortunaSC Sponsoren

Vorige

Keer terug naar Fanzone