Forumoverzicht Fanzone Parkeren rondom stadion

Parkeren rondom stadion

Praotcafé veur alle ongerwerpe neet direk gerelateerd aan os clupke

Bericht ma jan 08, 2018 2:39 pm
Sp33lfiets Geregistreerde gebruikers

Loos schreef:
Dan die, daar parkeren wij elke wedstrijd. Nergens last van en 5 meter van de ingang af hahah. Zoals ik zei, priveterrein van hun en aangezien het niet druk is controleren ze niet als er wedstrijd is

Daar zou ik wel serieus mee oppassen en het verbaast me ook dat je nog niet voor een gesloten slagboom hebt gestaan na een wedstrijd. Aldi sluit namelijk hun parkeerplaats af vlak na sluitingstijd en ik heb al enkele keren gezien dat deze dicht was om 22 uur en er nog auto's geparkeerd stonden.[/quote]

Waarschijnlijk dan, omdat ik na het fluitsignaal altijd naar huis ga. :lol:

Zolang het nog gaat parkeer ik daar. Eerst deed ik altijd parkeren waar je 4 euro moest betalen, maar nadat die al vol is 45min van te voren ga ik dat niet meer doen.

Voor de rest is het vrij klote om aan te komen rijden, omdat er dan altijd die lange rij staat richting de parkeergarage en met de stoplichten is dat eigenlijk niet meer te doen met de aanwas van supporters momenteel. Momenteel zijn er gewoonweg veel te weinig parkeerplekken. Helemaal nu die bmx baan er is, waar ik nooit iemand opzie. Is die überhaupt open?
Remember yesterday, dream about tomorrow, but live today!

Bericht ma jan 08, 2018 2:48 pm
JordyW Geregistreerde gebruikers

Sp33lfiets schreef:
Loos schreef:
Dan die, daar parkeren wij elke wedstrijd. Nergens last van en 5 meter van de ingang af hahah. Zoals ik zei, priveterrein van hun en aangezien het niet druk is controleren ze niet als er wedstrijd is

Daar zou ik wel serieus mee oppassen en het verbaast me ook dat je nog niet voor een gesloten slagboom hebt gestaan na een wedstrijd. Aldi sluit namelijk hun parkeerplaats af vlak na sluitingstijd en ik heb al enkele keren gezien dat deze dicht was om 22 uur en er nog auto's geparkeerd stonden.

Waarschijnlijk dan, omdat ik na het fluitsignaal altijd naar huis ga. :lol:

Zolang het nog gaat parkeer ik daar. Eerst deed ik altijd parkeren waar je 4 euro moest betalen, maar nadat die al vol is 45min van te voren ga ik dat niet meer doen.

Voor de rest is het vrij klote om aan te komen rijden, omdat er dan altijd die lange rij staat richting de parkeergarage en met de stoplichten is dat eigenlijk niet meer te doen met de aanwas van supporters momenteel. Momenteel zijn er gewoonweg veel te weinig parkeerplekken. Helemaal nu die bmx baan er is, waar ik nooit iemand opzie. Is die überhaupt open?[/quote]

Ja die is open, alhoewel deze in de winter niet geopend is. Doordeweeks zijn er vrijwel iedere avond trainingen

Bericht ma jan 08, 2018 3:07 pm
Loos Avatar gebruiker
Supporter

Er werd zaterdagochtend nog gewoon op gefietst hoor. Iedere dag geopend verder, maar er moet natuurlijk geen sneeuw liggen haha.

Ik kom altijd aanrijden vanaf Sabic zijde en parkeer dan of achter Ballorig of in buurt van McDonalds, plaats zat en nooit files. Ik ben er wel altijd ongeveer een uur voor aftrap. 75% van de supporters komt pas tussen 19.30 en 19.55 aanrijden en dan is het inderdaad dus meteen druk.

Bericht ma jan 08, 2018 7:17 pm
Sjors Geregistreerde gebruikers

Als de prestaties blijven en nog beter worden de komende jaren is het toch aan de club om veel meer parkeergelegenheden aan te vragen of extra parkeerplaatsen laten aanmaken. Ruimte genoeg overal...genoeg grasland :)
Wil je meer bezoekers zul je toch echt hieraan moeten gaan voldoen en de belangstellenden het gemakkelijk maken en niet kilometers door modderpoelen laten baggeren met de kinderen etc.

Bericht ma jan 08, 2018 8:17 pm
Loos Avatar gebruiker
Supporter

Sjors schreef:
Als de prestaties blijven en nog beter worden de komende jaren is het toch aan de club om veel meer parkeergelegenheden aan te vragen of extra parkeerplaatsen laten aanmaken. Ruimte genoeg overal...genoeg grasland :)
Wil je meer bezoekers zul je toch echt hieraan moeten gaan voldoen en de belangstellenden het gemakkelijk maken en niet kilometers door modderpoelen laten baggeren met de kinderen etc.

Gemeente zegt al jaren tijdens de gesprekken: ''er komen toch maar 1500 man max?''. Laten we hopen dat die gedachtegang nu snel tot het verleden hoort...

FortunaSC Sponsoren

Bericht ma jan 08, 2018 8:42 pm
Sjors Geregistreerde gebruikers

Loos schreef:
Sjors schreef:

Gemeente zegt al jaren tijdens de gesprekken: ''er komen toch maar 1500 man max?''. Laten we hopen dat die gedachtegang nu snel tot het verleden hoort...

Als ze de media volgen,;zien ze dat het er veel meer zijn ;)

Bericht ma jan 08, 2018 8:59 pm

Loos schreef:
Er werd zaterdagochtend nog gewoon op gefietst hoor. Iedere dag geopend verder, maar er moet natuurlijk geen sneeuw liggen haha.

Ik kom altijd aanrijden vanaf Sabic zijde en parkeer dan of achter Ballorig of in buurt van McDonalds, plaats zat en nooit files. Ik ben er wel altijd ongeveer een uur voor aftrap. 75% van de supporters komt pas tussen 19.30 en 19.55 aanrijden en dan is het inderdaad dus meteen druk.

Dankje voor de info. Ik kom er alleen overdag als ik ga sporten of vrijdagavond en dan zie ik nooit iemand. Vroeg me af of ze weer iets hebben laten maken wat verlies lijdt. :lol:

Bericht ma jan 08, 2018 9:21 pm
AT-AT Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Sp33lfiets schreef:

Dankje voor de info. Ik kom er alleen overdag als ik ga sporten of vrijdagavond en dan zie ik nooit iemand. Vroeg me af of ze weer iets hebben laten maken wat verlies lijdt. :lol:

Mochten we ooit structureel Eredivisie spelen, dan kunnen we de grond misschien terugkopen en er een enorm parkeerterrein van maken :lol:

Bericht ma jan 08, 2018 9:25 pm

AT-AT schreef:
Sp33lfiets schreef:

Mochten we ooit structureel Eredivisie spelen, dan kunnen we de grond misschien terugkopen en er een enorm parkeerterrein van maken :lol:

Haha, dat zou kunnen. :roll: Dan weten we zeker dat de Gemeente weer iets bedacht had om verlies te lijden. Zijn ze goed in

Bericht ma jan 08, 2018 9:28 pm
nuujsjtadt Avatar gebruiker
Supporter

Sp33lfiets schreef:
AT-AT schreef:
Sp33lfiets schreef:

Haha, dat zou kunnen. :roll: Dan weten we zeker dat de Gemeente weer iets bedacht had om verlies te lijden. Zijn ze goed in

Ach ja, wie weet gaan ze nog een parkeergarage bouwen naast de Odaparking en de Linge :D . Die eerste krijgen ze nog niet eens voor de helft vol (op de week voor kerst na dan ;)

FortunaSC Sponsoren

Bericht di jan 09, 2018 11:31 am
Ivanhooo Avatar gebruiker
Supporter

Allemaal op de fiets komen! Dat zorgt ook voor een hogere baromzet :mrgreen:
ZITTERD TILL WE DIE

Vorige

Keer terug naar Fanzone