Forumoverzicht Fanzone Zittesje Klaagzank

Zittesje Klaagzank

Praotcafé veur alle ongerwerpe neet direk gerelateerd aan os clupke

Bericht di mei 15, 2018 5:29 pm
Zitterd Centrum Geregistreerde gebruikers

Ik start dit nieuwe topic omdat mij iets van het hart moet.
Het valt mij de laatste tijd op dat er steeds meer gezanikt wordt over ongeveer alles bij/rondom fortuna. Zo werd recent de catering, ticketing, online systemen, stadion, toiletten en het veld nog bekritiseerd door verschillende mensen in verschillende topics. Opvallend is dat het hier niet alleen gaat om 'nieuwe supporters', 'hernieuwde supporters' of 'glory hunters', afgaande op het aantal forumposts, maar ook de oude rotten kunnen er wat van.

Hoewel het overduidelijk zo is dat er veel, heel veel zaken beter kunnen, waren wij het 3 weken geleden al allemaal met elkaar eens dat Fortuna Sittard qua organisatie nog niet op eredivisie niveau was. Dit is wat mij betreft volstrekt normaal. Kijk immers eens naar het personeelsbestand van bijvoorbeeld FC Twente en dat van Fortuna. Ik irriteer mij dan ook mateloos aan gezanik over (ICT) problematiek rondom de seizoenskaartverkoop waar Fortuna bijvoorbeeld helemaal niks aan kan doen. Dit is immers uitbesteed! Zo zijn er mijns inziens nog legio voorbeelden.

Ook richting FortunaSC lijkt er steeds meer geklaagd te worden over alles wat er georganiseerd wordt en de steken die men hierbij laat vallen door een gebrek aan mankracht.

Dit schrijf ik dan ook zodat iedereen zich nog even beseft dat Fortuna een kleine organisatie is die opeens grote dingen voor elkaar moet boksen en de club verder draait op de goodwill en het vrijwilligerswerk van een (kleine) groep mensen, net zoals FortunaSC gedragen wordt door een groep enthousiastelingen waarvan de laatste maanden veel (nieuws) is gevraagd.

Daarom wil ik (op persoonlijke titel) iedereen die hier op het forum klaagt oproepen om zich volgend jaar actief als vrijwilliger aan te bieden bij Fortuna of FortunaSC, omdat klagen op internet simpelweg geen zoden aan de dijk zet.

Zitterd Centrum

Bericht di mei 15, 2018 5:58 pm
Slet boi Vim Avatar gebruiker
Aan'M

Ik klaagde catering en seizoenscard verkoop daar ik ff dacht dat ik volgend jaar een nieuwe plaats zou moeten zoeken....inmiddels al weer als jaren een card voor C.
Zou wel een idee zijn om abbonementen te verkopen waarbij je een seizoenscard koopt totdat je aangeeft dat je niet meer wilt....als je dan nog het aantal seizoenskaarten wat je hebt gehad aangeeft heb je een mooi bewijs dat je geen gloryhunter of defeatdweller bent.....
Fuck art let's dance!

Bericht di mei 15, 2018 6:33 pm
Arthur Hoyer Geregistreerde gebruikers

Jouw oproep is mij uit het hart gegrepen, Zitterd centrum. Een hoop Fortuna supporters steken die uit Nijmegen naar de troon als het gaat over zwartkijken, alleen maar negativiteit benoemen en notoir ge-zeikbeer in het algemeen.

Zo'n man of 3 hier op dit forum voorop (iedereen kent de namen), waarvan er zelfs 1 van de aardbodem verdwenen is nu we, na een jaar consequente zwartgalligheid van hem, in de eredivisie gaan spelen én R*da degradeert!

En dat maakt het een van de beste jaren sinds eh jaren, beste mensen! Wat willen we nog meer?!?

We hebben 6 verse beeldjes in de prijzenkast en hebben voor een prachtige bladzijde in het geschiedenisboek gezorgd in het vijftigste jubileumjaar van de mooiste club ter wereld!
Laat de klaagzang over aan die van NEC en die uit Aachen West want die hebben er alle rede voor

All together now: noa veur Fortuna!

Bericht di mei 15, 2018 6:56 pm
Amneys Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Ik wil trouwens de mensen een tip geven. Als je op die forum bovenin naast zoeken op jouw naam klikt, en dan naar vrienden en vijanden gaat, kun je vijanden toevoegen. Klinkt erger dan dat het is. Als je iemand toevoegt als vijand dan krijg je diegene zijn posts niet te zien, als je dat niet wilt. Als je dat wel wilt dan staat er een knopje in het desbetreffende bericht van diegene die het bericht laat zien.

Bericht di mei 15, 2018 6:59 pm
Don Leo Geregistreerde gebruikers

Arthur Hoyer schreef:
Jouw oproep is mij uit het hart gegrepen, Zitterd centrum. Een hoop Fortuna supporters steken die uit Nijmegen naar de troon als het gaat over zwartkijken, alleen maar negativiteit benoemen en notoir ge-zeikbeer in het algemeen.

Zo'n man of 3 hier op dit forum voorop (iedereen kent de namen), waarvan er zelfs 1 van de aardbodem verdwenen is nu we, na een jaar consequente zwartgalligheid van hem, in de eredivisie gaan spelen én R*da degradeert!

En dat maakt het een van de beste jaren sinds eh jaren, beste mensen! Wat willen we nog meer?!?

We hebben 6 verse beeldjes in de prijzenkast en hebben voor een prachtige bladzijde in het geschiedenisboek gezorgd in het vijftigste jubileumjaar van de mooiste club ter wereld!
Laat de klaagzang over aan die van NEC en die uit Aachen West want die hebben er alle rede voor

Sjors, Marco@Stein, en wie zou nummer 3 dan zijn? :D

FortunaSC Sponsoren

Bericht di mei 15, 2018 7:02 pm
GeleanDeGekste Geregistreerde gebruikers

Amneys schreef:
Ik wil trouwens de mensen een tip geven. Als je op die forum bovenin naast zoeken op jouw naam klikt, en dan naar vrienden en vijanden gaat, kun je vijanden toevoegen. Klinkt erger dan dat het is. Als je iemand toevoegt als vijand dan krijg je diegene zijn posts niet te zien, als je dat niet wilt. Als je dat wel wilt dan staat er een knopje in het desbetreffende bericht van diegene die het bericht laat zien.
Altijd kinderachtig gevonden dat vriend/vijand gedeuns. We zijn toch geen Joda forum waar iedereen elkaar afzeikt? We kunnen beter dingen bespreken en beter maken, dat maakt ons sterker! Vind jij de catering en de toiletten dan wel goed?
*da zal vergaan, mvv onderaan, nooit met vvv samengaan, wij zingen nooit FC Limburg!

Bericht di mei 15, 2018 7:08 pm
Rdorenberg Avatar gebruiker

Ik denk dat de club heel goed weet wat er beter kan en moet maar dat ze momenteel nog niet voldoende mankracht hebben om het op te lossen. Fortuna zal op alle fronten vooruitgang willen boeken en dat kan niet allemaal in een keer. Gaat gewoon goed komen, denk dat we geduld moeten hebben. Geef Fortuna de tijd.
‘ stap voor stap en elke stap brengt ons verder ‘ Isitan Gün

Bericht di mei 15, 2018 7:14 pm
Zitterd Centrum Geregistreerde gebruikers

GelaenDeGekste:
Ik zeg niet dat ik de catering perfect vind. Wel ben ik zelf al enkele jaren vrijwilliger bij Fortuna/FortunaSC en heb ik ervoor gekozen ook te helpen als iets mij stoort.
Daar schieten we allemaal iets mee op en gezien de super (en super gezellige) groep vrijwilligers is het ook nog eens hartstikke leuk om te doen. Kan het iedereen dus aanraden.

Bericht di mei 15, 2018 7:15 pm
vlinderstraatjes Geregistreerde gebruikers

helemaal eens. Rdorenberg, alles heeft zijn tijd nodig. de stad rome is ook niet in één dag gebouwt :D

Bericht di mei 15, 2018 7:38 pm
Don Leo Geregistreerde gebruikers

Rdorenberg schreef:
Ik denk dat de club heel goed weet wat er beter kan en moet maar dat ze momenteel nog niet voldoende mankracht hebben om het op te lossen. Fortuna zal op alle fronten vooruitgang willen boeken en dat kan niet allemaal in een keer. Gaat gewoon goed komen, denk dat we geduld moeten hebben. Geef Fortuna de tijd.

Sluit ik mij bij aan.

FortunaSC Sponsoren

Bericht di mei 15, 2018 11:58 pm
Arthur Hoyer Geregistreerde gebruikers

Amneys schreef:
Ik wil trouwens de mensen een tip geven. Als je op die forum bovenin naast zoeken op jouw naam klikt, en dan naar vrienden en vijanden gaat, kun je vijanden toevoegen.

goede tip idd

Bericht wo mei 16, 2018 12:15 am
Sjors Geregistreerde gebruikers

Arthur Hoyer schreef:

Hey knakworst als je het over mij hebt...Ik heb het te druk met groen-gele gezellige feestjes ipv hier te blijven reageren op dombo's zoals jij :D
Mijn missie is geslaagd...Wij promoveren zij degraderen.
Ik feest liever na zo'n prestatie, zou jij ook eens moeten doen, zeverzak.
Geen enkele toegevoegde waarde om buiten de competitie om hier nog jou en mijn "bekende" vijandjes hier wat na te gaan rennen...heb wel wat beters te doen.
Geld verdienen en uitgeven bye bye xx

BerichtThis post was deleted by Sjors on wo mei 16, 2018 12:18 am.

Bericht wo mei 16, 2018 12:46 am
Ragnar Sittard blok Avatar gebruiker

Wat is dit voor een topic.....Klagen???? Ik leef iig op een roze wolk

Beter als dit Seizoen wordt het nooit meer...kampioen.....En die arrogante IQ loze lui van Oda gedegradeerd, met die directeur van Medisana voorop, , zijn eigen organisatie afschilderen als lamzakken, waar ik het trouwens volkomen mee een ben....hahaha...maar wat een kansloze...whahahaha...

Wat is nog mooier dan een roze wolk?? Ja...die wolk..daar zweef ik op :) :) :) :lol: :lol: :lol: :lol:

FortunaSC Sponsoren

Bericht wo mei 16, 2018 1:08 am

Ragnar Sittard blok schreef:
Wat is dit voor een topic.....Klagen???? Ik leef iig op een roze wolk

Beter als dit Seizoen wordt het nooit meer...kampioen.....En die arrogante IQ loze lui van Oda gedegradeerd, met die directeur van Medisana voorop, , zijn eigen organisatie afschilderen als lamzakken, waar ik het trouwens volkomen mee een ben....hahaha...maar wat een kansloze...whahahaha...

Wat is nog mooier dan een roze wolk?? Ja...die wolk..daar zweef ik op :) :) :) :lol: :lol: :lol: :lol:

+1

Bericht wo mei 16, 2018 7:42 am
Richard Coenen Avatar gebruiker
Supporter

Arthur Hoyer het is NAO VEURE.

Bericht wo mei 16, 2018 10:50 am
F4rtunafsc Geregistreerde gebruikers

Ik vind best dat je iets mag zeggen als je een seizoenskaart besteld en het geld wordt afgeschreven, maar je uiteindelijk geen kaart hebt, de plek weer vrij is en Fortuna alleen reageert met we bellen u zo snel mogelijk terug en steeds meer plekken worden gekocht door andere mensen( D-zijde). Erg fijn als je met een klein groepje wilt zitten en de rest de kaart wel heeft. ;)

Daarnaast raar dat je een oude rot bent, alleen afgaande op de posts. Oke, genoeg geklaagd van mijn kant. :lol:

Bericht wo mei 16, 2018 11:28 am
Marco@Stein Geregistreerde gebruikers

Sjors schreef:
Arthur Hoyer schreef:

Hey knakworst als je het over mij hebt...Ik heb het te druk met groen-gele gezellige feestjes ipv hier te blijven reageren op dombo's zoals jij :D
Geen enkele toegevoegde waarde om buiten de competitie om hier nog jou en mijn "bekende" vijandjes hier wat na te gaan rennen...heb wel wat beters te doen.

Ja zitten een paar onnozele bij hier inderdaad. En maar zoeken en zoeken. Volgens mij was het hier lekker rustig en zijn mensen aan het genieten van een super mooi seizoen van Fortuna,dus waarom deze bazel nu weer nodig is?!

Bericht do mei 17, 2018 2:51 pm

Marco@Stein schreef:
Sjors schreef:
Arthur Hoyer schreef:

Ja zitten een paar onnozele bij hier inderdaad. En maar zoeken en zoeken. Volgens mij was het hier lekker rustig en zijn mensen aan het genieten van een super mooi seizoen van Fortuna,dus waarom deze bazel nu weer nodig is?!

Zeker Marco zo is het ook.
Reageer je ff niet meer ben je volgens hun al gelijk geen échte supporter meer :lol:
Yeah right.

Seekers.

Bericht do mei 17, 2018 3:28 pm

@Het gezever over het begrip "successupporters":

Ook die hebben we hard nodig komend seizoen, klaar.
Ze horen erbij, Fortuna moet gewoon zoveel mogelijk geld binnen slepen, op welke manier dan ook. Als je straks onverhoopt toch niet handhaaft( en ook als je dat wél doet) heb heb je wel wat extra buffergeld voor moeilijkere tijden etc.
Geld, dààr heb je als voetbalclub tenminste wat aan. Met emotioneel gezeik over successupporters wordt de club ook niet rijker en succesvoller.
Wat schiet je ermee op?
Deze mensen zijn overal, wat zou het...zolang de club er beter, rijker en succesvoller van word zie ik het probleem niet.

Volgende

Keer terug naar Fanzone