Forumoverzicht Fanzone Onderzoek naar normen en waarden onder voetbalfans

Onderzoek naar normen en waarden onder voetbalfans

Praotcafé veur alle ongerwerpe neet direk gerelateerd aan os clupke

RoyKoningsRU Geregistreerde gebruikers

Beste Fortuna-supporters,

Voor een onderzoek vanuit mijn studie Culturele Antropologie en Ontwikkelingsstudies aan de Radboud Universiteit in Nijmegen ben ik op zoek naar Limburgse voetbalsupporters die bereid zijn om deel te nemen aan een interview dat ongeveer 30 tot 40 minuten zal duren. Ik ben vooral geïnteresseerd in de waarden die belangrijk zijn voor de Fortuna-identiteit, de normen die heersen onder supporters van Fortuna Sittard en de persoonlijke mening over welk gedrag wel en niet zou moeten kunnen. Is er iemand die mij iets zou willen vertellen over welk gedrag wel acceptabel is bij Fortuna en welk gedrag niet? Het onderzoek is volledig anoniem (je mag zelf een naam kiezen waarmee ik naar jouw informatie kan verwijzen) en we kunnen afspreken op een door jullie gewenste plek. Mocht iemand me hiermee willen helpen, dan hoor ik dat graag via RoyKonings48@Gmail.com, Whatsapp (0681386926) of Facebook (https://www.facebook.com/roy.konings.75).

Met vriendelijke groet,
Roy Konings

RoyKoningsRU Geregistreerde gebruikers

P.S.: Een privé-bericht via deze website kan natuurlijk ook en als bedankje voor je deelname krijg je een doos chocolade!

Keer terug naar Fanzone