Forumoverzicht Fanzone Seizoenkaarten

Seizoenkaarten

Praotcafé veur alle ongerwerpe neet direk gerelateerd aan os clupke

Bericht wo mei 16, 2018 4:16 pm
SCC-verzamelaar Geregistreerde gebruikers

Ha Fortuna-fans,

Mooi om te zien dat jullie komend seizoen weer actief zijn in de Eredivisie! Met een aantal vrienden ben ik gaan gloryhunten tijdens de beslissende wedstrijd tegen Jong PSV. Mooi sfeertje meegemaakt!

Sinds enkele jaren ben ik een fanatiek verzamelaar van oude seizoenkaarten. Eerst van mijn eigen cluppie, Willem II, en vervolgens van alle clubs in Nederland. Vanuit Fortuna Sittard kreeg ik bericht dat zij helaas geen oude kaarten hebben van afgelopen jaar. Vandaar dat ik deze oproep bij jullie wil doen.

Mocht je in het bezit zijn van pasjes van seizoen 2017/2018 (of van oudere seizoenen), dan hoop ik dat jullie mij hieraan willen helpen!

Sportieve groet en tot volgend seizoen!

Bericht wo mei 16, 2018 4:31 pm
paultje Geregistreerde gebruikers

ik denk dat alle seizoenskaarten van afgelopen seizoen door de houders worden ingelijst in een goude lijst en zeker niet van de hand worden gedaan. :D

Bericht wo mei 16, 2018 4:52 pm

paultje schreef:
ik denk dat alle seizoenskaarten van afgelopen seizoen door de houders worden ingelijst in een goude lijst en zeker niet van de hand worden gedaan. :D

Haha, ik denk het ook en natuurlijk heel begrijpelijk :D
Toch hoop ik dat ik nog aan zo'n uniek pasje kan komen!

Bericht do jun 07, 2018 3:25 pm

Helaas tot op heden alleen vanuit de club een business clubcard kunnen krijgen.

Ik hoop, ondanks de historische promotie, dat er toch nog een supporter bereid is om zijn seizoenkaart toe te voegen aan mijn verzameling :)

Bericht vr jun 08, 2018 9:58 am
freaky Supporter

hoi, ik heb een persoonlijk bericht gestuurd, ik wil de seizoenkaart best naar je opsturen. Ik hou de herinnering wel levend met filmpjes en foto's :D

FortunaSC Sponsoren

Bericht za jun 16, 2018 5:12 pm

freaky schreef:
hoi, ik heb een persoonlijk bericht gestuurd, ik wil de seizoenkaart best naar je opsturen. Ik hou de herinnering wel levend met filmpjes en foto's :D

He! Ik heb je zojuist een bericht terug gestuurd :)

Bericht zo jun 17, 2018 11:43 pm
Don Leo Geregistreerde gebruikers

freaky schreef:

Heel sympathiek!

Bericht ma jun 18, 2018 1:39 am
Pats Geregistreerde gebruikers

En ik heb nog wel een invalidenkaart voor je als je die wil. Enige voorwaarde: 3 punten in Tilburg komend seizoen :mrgreen:

Bericht wo jun 20, 2018 8:31 am

Pats schreef:
En ik heb nog wel een invalidenkaart voor je als je die wil. Enige voorwaarde: 3 punten in Tilburg komend seizoen :mrgreen:

Haha, zolang er vanuit onze kant geen versterkingen bij komen zie ik dat nog goed gebeuren :)

Ik stuur je even een DM!

Bericht wo jun 20, 2018 11:11 am
Loos Avatar gebruiker
Supporter

Pats schreef:

Heb je een speciale parkeerplaats met die Rover van je? :lol:

FortunaSC Sponsoren

Bericht za jun 23, 2018 12:41 am

Pats schreef:

Hi Pats! Heb je mijn bericht ontvangen? Hij verdwijnt namelijk niet uit postvak uit. Kan je me anders berichten via casper@seizoenkaartenverzamelaar.nl? Bedankt!

Keer terug naar Fanzone