Forumoverzicht Fanzone WK

WK

Praotcafé veur alle ongerwerpe neet direk gerelateerd aan os clupke

WK

Bericht di jun 26, 2018 10:45 pm
Pats Geregistreerde gebruikers

Goh, niemand die het nog over het WK heeft gehad? Toch maar es een topic openen dan, in de hoop da'k niet de enige ben die geniet van het scenario dat zich nu ontvouwt. Leidt ook lekker af van transfergeruchtjes en wat diens meer zij.

Mogelijke clash Messi - Ronaldo in de kwartfinale. Moeten ze wel eerst Frankrijk (Messi) en Uruguay (Ronaldo) afschudden. Normaal gesproken komen Brazilië (1e) en Duitsland (2e) ook in de bovenste helft van het schema. Dan krijg je dus de kolderiekste pot ooit (België-Engeland) om géén groepswinnaar te worden, want dan zit je er gezellig bij...

Onderste helft is dan bijna een vrijgeleide voor de Spanjaarden. België of Engeland, Kroatië, Mexico... Is toch een stukkie minder, al ben ik erg onder de indruk van de Engelsen, die hun standaardsituaties rechtstreeks uit het American Football hebben afgekeken.

Bericht di jun 26, 2018 10:56 pm
Waldorf Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Pats schreef:
Goh, niemand die het nog over het WK heeft gehad? Toch maar es een topic openen dan, in de hoop da'k niet de enige ben die geniet van het scenario dat zich nu ontvouwt. Leidt ook lekker af van transfergeruchtjes en wat diens meer zij.

Mogelijke clash Messi - Ronaldo in de kwartfinale. Moeten ze wel eerst Frankrijk (Messi) en Uruguay (Ronaldo) afschudden. Normaal gesproken komen Brazilië (1e) en Duitsland (2e) ook in de bovenste helft van het schema. Dan krijg je dus de kolderiekste pot ooit (België-Engeland) om géén groepswinnaar te worden, want dan zit je er gezellig bij...

Onderste helft is dan bijna een vrijgeleide voor de Spanjaarden. België of Engeland, Kroatië, Mexico... Is toch een stukkie minder, al ben ik erg onder de indruk van de Engelsen, die hun standaardsituaties rechtstreeks uit het American Football hebben afgekeken.

Zolang Maradona maar niet naar de dopingscontrole moet, zie ik best mogelijkheden voor Argentinië. ;) :lol:
Lateral Boys-since 2003-

Bericht di jun 26, 2018 10:59 pm

Waldorf schreef:
Zolang Maradona maar niet naar de dopingscontrole moet, zie ik best mogelijkheden voor Argentinië. ;) :lol:

:lol: :lol: :lol:

Niet normaal, die stond zo strak dat-ie morgen poeder pist...

Bericht wo jun 27, 2018 2:44 pm
Ivanhooo Avatar gebruiker
Supporter

Is het WK dan al begonnen?
ZITTERD TILL WE DIE

Bericht wo jun 27, 2018 6:09 pm
Mjweetje Geregistreerde gebruikers

Ohne Holland, Kommen sie nach haus :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

FortunaSC Sponsoren

Bericht wo jun 27, 2018 6:41 pm
BorrieB Avatar gebruiker

Duitsland weet sinds 1943 niet meer te winnen in Rusland.

Bericht wo jun 27, 2018 9:59 pm

BorrieB schreef:
Duitsland weet sinds 1943 niet meer te winnen in Rusland.

Vorig jaar vergeten zeker.

Bericht do jun 28, 2018 9:42 am
Big Ugly Head Avatar gebruiker

"Der Spiegel schrijft in een commentaar dat er veel op Löw aan te merken valt, maar dat hij in een ding gelijk heeft: "We hebben het verdiend". Het Duitse elftal zou geen rekening hebben gehouden met een vroege uitschakeling. "Het team vertrouwde erop dat het wel weer goed zou komen", schrijft het blad."

Waar heb ik dat meer gehoord? Zit blijkbaar in dat arrogante bloed :lol: :lol: :lol:
Fortuna, doe bès mien club.

Bericht do jun 28, 2018 12:07 pm
Arthur Hoyer Geregistreerde gebruikers

he ja ik krijg hier een déjà vu gevoel, waar heb ik dat eerder gehoord??
het ligt op het puntje van mijn tong
iemand?

Bericht do jun 28, 2018 12:13 pm
wumke Avatar gebruiker
Supporter

Maar dit was toch ook bij Duitsers?

FortunaSC Sponsoren

Bericht do jun 28, 2018 12:14 pm
ouwe trouwe Geregistreerde gebruikers

Arthur Hoyer schreef:
he ja ik krijg hier een déjà vu gevoel, waar heb ik dat eerder gehoord??
het ligt op het puntje van mijn tong
iemand?

1988 hadden ze al een hotelletje geboekt voor de finale in München, waren vergeten dat ze eerst nog langs Hamburg moesten......of bedoel je een van de andere 1000 voorbeelden?
Of heeeel misschien verwijzing naar R*da versus Almere ;)

Bericht do jun 28, 2018 2:26 pm
Dennis the Menace Avatar gebruiker
Supporter

Goedendag jongens, dat wordt hamsteren vandaag....

De laatste keer dat Duitsland uitgeschakeld werd in de poulefase dat was in 1938 en we weten allemaal hoe kinderachtig ze toen reageerden

Bericht do jun 28, 2018 2:32 pm
Stotje Geregistreerde gebruikers

Bericht do jun 28, 2018 2:50 pm
Don Leo Geregistreerde gebruikers

Dennis the Menace schreef:

De laatste keer dat Duitsland uitgeschakeld werd in de poulefase dat was in 1938 en we weten allemaal hoe kinderachtig ze toen reageerden

Man man man, wat een idiote opmerking, zoiets past niet op dit forum.

FortunaSC Sponsoren

Bericht do jun 28, 2018 4:21 pm

Stotje schreef:
https://www.dumpert.nl/mediabase/7463211/a43a0e1b/lachen_om_duitsland.html :lol:

:lol: :lol: :lol: Briljant.

Bericht do jun 28, 2018 4:42 pm
Revanite Geregistreerde gebruikers

Don Leo schreef:
Dennis the Menace schreef:

Man man man, wat een idiote opmerking, zoiets past niet op dit forum.

Duitsers hebben geen humor zeggen toch altijd, ben jij ook van Duitse komaf? :P

Bericht zo jul 15, 2018 5:11 pm
Arthur Hoyer Geregistreerde gebruikers

Ik zag in Rotterdam abris ophangen dat je de WK finale op groot scherm in het Excelsior stadion kon kijken.

Misschien een idee voor over 2/4 jaar?

Bericht zo jul 15, 2018 7:03 pm

Arthur Hoyer schreef:
Ik zag in Rotterdam abris ophangen dat je de WK finale op groot scherm in het Excelsior stadion kon kijken.

Ik heb geen zin om naar het Excelsior stadion te gaan voor een EK/WK finale 8-)

Bericht zo jul 15, 2018 7:36 pm
Revanite Geregistreerde gebruikers

Arthur Hoyer schreef:

Denk dat er in Rotterdam iets meer Fransen en Kroaten wonen dan onze regio :P Zoiets is hooguit rendabel als Nederland ooit weer in de finale staat..

Keer terug naar Fanzone