Forumoverzicht Nieuwsberichten FORTUNA SITTARD VEILING

FORTUNA SITTARD VEILING

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

Bericht ma jun 26, 2017 4:34 pm
antoine Supporter

@ smeets.

Fortuna reageert wel vaker niet op mails. Het afgelopen halfjaar wat redelijk succesvol was, verbloemt de realiteit binnen onze bvo. Er worden stappen gezet, maar er gaat nog steeds heel veel fout door onkunde van sommige personen. Een van de trieste gevolgen zal binnenkort wel naar buiten komen. Zelfs isitan gun houd zich niet aan zijn afspraken ( is beinvloed geworden door derden ). Alleen is het triest dat dit een duur staartje krijgt.

Bericht ma jun 26, 2017 4:41 pm
Johnie johnie Geregistreerde gebruikers

Begint het weer.....
Als je A zegt dan zeg ook B of zeg gewoon niks

Bericht ma jun 26, 2017 4:45 pm
Richard Coenen Avatar gebruiker
Supporter

pff zeg dat halve uitspraken daar zijn sommige goed in...

Bericht ma jun 26, 2017 5:25 pm
fsc68 Avatar gebruiker
Aan'M

Daar hebben we onze betweter weer.
Waar gewerkt word worden nu eenmaal ook fouten gemaakt.
Ik zie het allemaal wel.

Bericht ma jun 26, 2017 6:17 pm
Jasper Waalkens Geregistreerde gebruikers

Wat een onruststoker.....

FortunaSC Sponsoren

Bericht ma jun 26, 2017 6:49 pm
Supporter

Laten het over de veiling hebben klasse dat deze schoenen nu op de veiling worden aangeboden. Echt iets voor de verzamelaars.

Bericht za jul 08, 2017 9:06 pm

ORIGINEEL AJAX COLBERT SEIZOEN 2016-2017

Origineel en uiteraard eenmalig blauw Ajax colbert van afgelopen seizoen 2016-2017. Uniek met twee foto’s. Zie Ajax logo foto 2. Maat 102. Italiaans merk Lanificio F.lli Cerruti. Enorm voor verzamelaar of om zo te dragen!

Huidig bod: € 30,00
DOE EEN BOD

Bericht di jul 25, 2017 10:59 am
Ivanhooo Avatar gebruiker
Supporter

Is de veiling bewust van de site gehaald?
ZITTERD TILL WE DIE

Bericht di jul 25, 2017 2:02 pm
commando Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

T kopje staat er in ieder geval wel nog

Bericht wo aug 09, 2017 7:24 pm
Supporter

https://www.marktplaats.nl/a/verzamelen ... sPage=home

voor de liefhebbers deze kwam ik tegen op marktplaats.

FortunaSC Sponsoren

Bericht do aug 10, 2017 10:27 am
Supporter

@FortunaSC @voorzitter Loos waar is de Fortuna Veiling gebleven? Neem aan dat jullie hier meer over weten of navraag kunnen doen bij FS.

Bericht do aug 10, 2017 10:45 am
Don Leo Geregistreerde gebruikers

Ik ben normaal gesproken altijd voor transparantie, maar omtrent de veiling lijkt het me beter om dit privé te bespreken zodat John niet nog verder wordt beschadigd.

Bericht do aug 10, 2017 11:08 am
Loos Avatar gebruiker
Supporter

Ik heb serieus geen idee hoor en weet ook niet of er intentie was om verder te gaan met verkoop van oude shirts of wat er nu mee gaat gebeuren.

Bericht do aug 10, 2017 12:29 pm
AT-AT Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Don Leo schreef:
Ik ben normaal gesproken altijd voor transparantie, maar omtrent de veiling lijkt het me beter om dit privé te bespreken zodat John niet nog verder wordt beschadigd.

Prima motivatie, maar nu roep je toch vragen op omtrent dit onderwerp. Dan kun je beter niks zeggen :roll:

FortunaSC Sponsoren

Bericht do aug 10, 2017 1:00 pm
YGA Avatar gebruiker
Aan'M

smeets schreef:
wie kan ervoor zorgen dat de beloofde wedstrijdshirts worden gegeven. Dit is beloofd. Fortuna Sittard reageert helemaal niet op de mails.

ga ff langs bij het stadion zou ik zeggen. er is elke dag iemand aanwezig. succes.

Bericht do aug 10, 2017 2:21 pm
Don Leo Geregistreerde gebruikers

YGA schreef:
smeets schreef:
wie kan ervoor zorgen dat de beloofde wedstrijdshirts worden gegeven. Dit is beloofd. Fortuna Sittard reageert helemaal niet op de mails.

ga ff langs bij het stadion zou ik zeggen. er is elke dag iemand aanwezig. succes.

Nuttig om te reageren op een bericht van 8 mei...

Bericht do sep 21, 2017 1:02 pm
JohnvanB. Geregistreerde gebruikers

CROWDFUNDINGACTIE STATUE FERNANDO RICKSEN 1 – Opbrengst € 425,00
VOOR HET STANDBEELD VAN - NEVER GIVE UP AND STAY STRONG - FERNANDO RICKSEN

Fortunafan Wilma Kusters heeft een geweldig mooi, bijzonder én ook nog gesigneerd FC Barcelona oranje keepersshirt nr. 13 van Ruud Hesp beschikbaar gesteld om het standbeeld van Fernando Ricksen te kunnen realiseren.
Wilma had gevraagd om dit unieke Barcelona keepersshirt shirt te veilen op mijn Facebook pagina en ook grote verzamelaars te benaderen om een bod te plaatsen.

Op het FC Barcelona keepersshirt werd druk geboden door verzamelaars uit o.a. België en Duitsland. Een van die verzamelaars heeft zelfs meer dan 700 Barcelonashirts!!!
Na een tiental dagen heeft het keepersshirt het waanzinnig bedrag van liefst € 425,00 opgebracht en is gewonnen door een bieder die anoniem wil blijven – N.N. - !! Héel apart en geweldig mooi.

De organisatie van STATUE FERNANDO RICKSEN is daar uiteraard héél blij mee en complimenteert N.N. voor zijn fantastisch eindbod.

Nondeju, dao kriegs ze een bliej bakkus van…………

Bericht do sep 21, 2017 1:04 pm

CROWDFUNDINGACTIE STATUE FERNANDO RICKSEN 2 (tussenstand € 100,00)

In verband met het grote succes aangaande de veiling van het FC Barcelonashirt (zie post hierboven), heeft Wilma Kusters een tweede shirt beschikbaar gesteld aan de organisatie van STATUE FERNANDO RICKSEN.
Het betreft een bijzonder en zeldzaam Fortunashirt, een grijs Nike shirt uit 2001 van GEERINCKX, nr. 26 (afbeelding, zie Facebook pagina), waar iedereen met interesse een bod kan plaatsen.

Het hoogste bod bedraagt hiervoor momenteel € 100,00

Namens de organisatie (Dieuwertje) van STATUE FERNANDO RICKSEN alvast een dank je wel om het Facebook bericht eventueel te delen of voor het aldaar plaatsen van een bod.

Bericht zo okt 08, 2017 4:13 pm

CROWDFUNDINGACTIE STATUE FERNANDO RICKSEN – BIJZONDER SHIRT MET GROTE EMOTIONELE WAARDE.

VEILING OP FACEBOOK: FERNANDO RICKSEN GESIGNEERD SHIRT ZENIT ST. PETERSBURG

Geen gewoon shirt, maar met een verhaal en met een enorme uitdaging
• Laatste gesigneerde shirt van Fernando zelf
• Tijd terug gesigneerd door Fernando met een laatste krachtsinspanning
• Nu kan hij dit helaas helemaal niet meer
• Ideaal voor bedrijfs/ontvangsthal – op kantoor – gewoon aan de muur
• Meer gesprekstof mee dan met kunstwerk van 20.000 euro
• Emotionele waarde is hoger dan welk bod dan ook

HOOGSTE BOD FACEBOOK VEILING MOMENTEEL € 425
Er kan nog een week geboden worden t/m zondag 15 oktober, om 24.00 uur sluit dan deze Veiling.

Wellicht is het hoogste bod al geplaatst, maar anders is het wellicht een enorme uitdaging om dit bod nog eenmaal te verbeteren.
STATUE FERNANDO RICKSEN zou dit bijzonder kunnen waarderen, waardoor het standbeeld voor Fernando definitief een feit is en misschien al voor de laatste thuiswedstrijd voor de winterstop onthuld kan worden.

Het leven van commando Fernando is zo verdomd kwetsbaar.
WIE DURFT NOG EEN HOGER BOD OP DE FACEBOOK VEILING TE PLAATSEN????

STATUE FERNANDO RICKSEN – Dieuwertje en Marc Maatjes

Vorige

Keer terug naar Nieuwsberichten