Forumoverzicht Nieuwsberichten Selectie 2017-2018

Selectie 2017-2018

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

Bericht vr apr 07, 2017 12:30 pm
RonB Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Begint er goed uit te zien voor volgend seizoen ,je basis staat er al en je hebt goede spitsen .
Ars gaat wel weer scoren ,iedere linie toch wat bij lijkt me .
Achterin en vooral ook middenveld maar al met al zijn al de nodige spelers ,
die al hebben bijgetekend ,hoop wel nog op De Regt en Mares zou ik behouden .
En ospi ? .

Bericht vr apr 07, 2017 12:32 pm
Rdorenberg Geregistreerde gebruikers

Laat de spelers maar voornamelijk uit de hoed van Gün komen, zullen denk ik weer onbekende spelers worden waar we nog nooit van hebben gehoord of hebben gezien.

Bericht vr apr 07, 2017 12:46 pm
maasgouw Geregistreerde gebruikers

Rdorenberg schreef:
Laat de spelers maar voornamelijk uit de hoed van Gün komen, zullen denk ik weer onbekende spelers worden waar we nog nooit van hebben gehoord of hebben gezien.

Uit de hoed van Gun komen tot nu toe:
Avkovski: slecht
Dautovic: waardeloos
Purzycki: In potentie prima speler
Diannessy: Matig
Bassan: top

Geen idee waarom Saba en Santos vandaan komen, ook netwerk Gun?

slechts 1 van de 5 'basiswaardig' voor een club die in het linkerrijtje wilt spelen.

Bericht vr apr 07, 2017 12:49 pm
FortunaBorn Avatar gebruiker
Supporter

maasgouw schreef:
Rdorenberg schreef:

slechts 1 van de 5 'basiswaardig' voor een club die in het linkerrijtje wilt spelen.

Saba en Santos uiteraard uit de hoed van Gün. Santos stond een dag nadat zijn contract was ontbonden bij ons op het veld, dat zou het 'oude fortuna' nooit gelukt zijn :)
Vak R4

Bericht vr apr 07, 2017 1:16 pm
Marco@Stein Geregistreerde gebruikers

maasgouw schreef:
Rdorenberg schreef:

Askovski en Dautovic hebben beiden niet veel gespeeld,dus is nog niet te beoordelen vind ik.

Verder snap ik niet waarom Purzycki niet vaker speelt. In de voorbereiding gezien,en maakte een veelbelovende gretige indruk. Zou perfect zijn op de plaats van Briels. Purzycki heeft namelijk wel voetballend inzicht.

FortunaSC Sponsoren

Bericht vr apr 07, 2017 6:08 pm
rambo1990 Avatar gebruiker

Misschien om hem eerst te laten wennen aan het Nederlandse voetbal bij de beloften om volgend jaar vast in het eerste te zetten.
Het team dat de minste fouten maakt wint de wedstrijd!

Bericht vr apr 07, 2017 7:13 pm
Marco@Stein Geregistreerde gebruikers

rambo1990 schreef:
Misschien om hem eerst te laten wennen aan het Nederlandse voetbal bij de beloften om volgend jaar vast in het eerste te zetten.

Laten we het hopen. Denk persoonlijk dat dit een goed voetballertje is en nog beter kan worden. Zat n iet voor niks op jonge leeftijd al bij Wigan athletic,en in jong polen.

Bericht za apr 08, 2017 1:15 pm
JordyW Geregistreerde gebruikers

Voetbal lagere Reeksen schreef:
Tom Lacroix van Bilzen-Waltwilder staat in de interesse van @stvv, @FCEindhoven, @FortunaSittard, @sportinghasselt en @ASVGeelOfficiel

Zag dit voorbij komen op twitter. In hoeverre er een kern van waarheid in zit, geen idee.

Bericht ma apr 10, 2017 9:36 am
giacomo66 Geregistreerde gebruikers

L H schreef:
De zaakwaarnemer van de Fortunaspelers Braun en Hadzhiev ontkent dat er een overeenkomst is voor een langer verblijf bij de Sittardse club.

Fortuna maakte vorige week donderdag bekend dat de opties op Christopher Braun en Kamen Hadzhiev worden gelicht, en dat beide spelers zijn vastgelegd tot het eind van het seizoen 2017-2018.

Lees ook: Braun en Hadzhiev blijven langer bij Fortuna

30 juni
Maar volgens zaakwaarnemer Goran Kostic is dat niet juist. De opties op de twee spelers zijn niet gelicht, en de contracten lopen daarmee op 30 juni van dit jaar af, laat Kostic in een persbericht weten.

De Bulgaar Hadzhiev en de Duitse Ghanees Braun spelen sinds begin van dit seizoen bij Fortuna Sittard.

http://www.1limburg.nl/zaakwaarnemer-on ... t=topstory

Ik ben uitermate blij dat de club contracten tijdig verlengd, maar de manier waarop dit gebeurt bij Braun en Hadzhiev is van een uiterst knullig amateuristisch niveau. Ieder voetbalfan weet dat dit voor 1 april moet gebeuren en wat is dan simpeler dan een aangetekende brief en/of een mail de deur uit doen. Als je iets wil dan moet je erna handelen, maar ook even contact zoeken met desbetreffende spelers zou ook al een fijn gebaar zijn richting hun.

Bericht ma apr 10, 2017 10:27 am
Johnie johnie Geregistreerde gebruikers

Mares heeft helemaal niks gehoord, wel trieste zaak! Als je van iemand afscheid neemt dan is dat voor die speler vervelend en mijn inziens in geval Mares niet terecht maar dan kun je hem dit op zijn minst in een gesprek mededelen. Zeker voor iemand die hier al vanaf jongs of aan speelt. Wat doet die Chudik eigenlijk, dat is zijn werk toch?

FortunaSC Sponsoren

Bericht ma apr 10, 2017 10:48 am
AT-AT Avatar gebruiker

giacomo66 schreef:
L H schreef:
De zaakwaarnemer van de Fortunaspelers Braun en Hadzhiev ontkent dat er een overeenkomst is voor een langer verblijf bij de Sittardse club.

Fortuna maakte vorige week donderdag bekend dat de opties op Christopher Braun en Kamen Hadzhiev worden gelicht, en dat beide spelers zijn vastgelegd tot het eind van het seizoen 2017-2018.

30 juni
Maar volgens zaakwaarnemer Goran Kostic is dat niet juist. De opties op de twee spelers zijn niet gelicht, en de contracten lopen daarmee op 30 juni van dit jaar af, laat Kostic in een persbericht weten.

De Bulgaar Hadzhiev en de Duitse Ghanees Braun spelen sinds begin van dit seizoen bij Fortuna Sittard.

Ik ben uitermate blij dat de club contracten tijdig verlengd, maar de manier waarop dit gebeurt bij Braun en Hadzhiev is van een uiterst knullig amateuristisch niveau. Ieder voetbalfan weet dat dit voor 1 april moet gebeuren en wat is dan simpeler dan een aangetekende brief en/of een mail de deur uit doen. Als je iets wil dan moet je erna handelen, maar ook even contact zoeken met desbetreffende spelers zou ook al een fijn gebaar zijn richting hun.

Ehh volgens mij snap je het niet helemaal. Er was een mondelinge overeenkomst/principe-akkoord met de zaakwaarnemer, voor 1 april, vandaar ook het bericht op fortunasittard.nl. Dat daar later een verandering tussen de club en spelers+zaakwaarnemer heeft plaatsgevonden, zie ook fortunasittard.nl, doet daar verder niets aan af. Fortuna heeft in deze dus prima gehandeld, ik zou je eerst eens inlezen voordat je de club beticht van amateuristisch niveau ;)

Bericht ma apr 10, 2017 11:02 am
Ivanhooo Avatar gebruiker
Supporter

Johnie johnie schreef:
Mares heeft helemaal niks gehoord, wel trieste zaak! Als je van iemand afscheid neemt dan is dat voor die speler vervelend en mijn inziens in geval Mares niet terecht maar dan kun je hem dit op zijn minst in een gesprek mededelen. Zeker voor iemand die hier al vanaf jongs of aan speelt. Wat doet die Chudik eigenlijk, dat is zijn werk toch?

Dat zou vreemd zijn, als Mares zelf niets gehoord heeft. Dan is onderstaande regel van toepassing zijn en is zijn contract verlengd onder dezelfde voorwaarden? :mrgreen:

Indien noch de BVO, noch de Speler tijdig (vóór 1 april) middels een aangetekend schrijven de ander meedeelt dat zij/hij de arbeidsovereenkomst wenst te beëindigen, wordt de arbeidsovereenkomst met één jaar verlengd onder dezelfde voorwaarden. Bepalend voor het tijdstip van opzegging is de datum op het bewijs van aantekening.
ZITTERD TILL WE DIE

Bericht wo apr 12, 2017 7:37 pm
giacomo66 Geregistreerde gebruikers

AT-AT schreef:
giacomo66 schreef:
L H schreef:

30 juni

Ehh volgens mij snap je het niet helemaal. Er was een mondelinge overeenkomst/principe-akkoord met de zaakwaarnemer, voor 1 april, vandaar ook het bericht op fortunasittard.nl. Dat daar later een verandering tussen de club en spelers+zaakwaarnemer heeft plaatsgevonden, zie ook fortunasittard.nl, doet daar verder niets aan af. Fortuna heeft in deze dus prima gehandeld, ik zou je eerst eens inlezen voordat je de club beticht van amateuristisch niveau ;)

De voetbal wereld is niet de makkelijkste wereld, ik was op de hoogte van het feit dat de club een mondelinge toezegging had, om dit soort situaties te voorkomen zou je een aangetekende brief moeten sturen. Als je langer in de voetballerij mee gaat zou je onzekerheden uit moeten sluiten.
At-At jij hebt recht op jouw mening ik op de mijne, in mijn optiek blijft het amateuristisch geklungel.

Bericht wo apr 12, 2017 8:09 pm
Les Supporter

Ik denk dat je mening over 'knulligheid' er weinig toe doet. Een optie is namelijk niet gebaseerd op mondelinge overeenkomsten of wat dan ook. Dit is al eerder opgenomen in het contract en Fortuna heeft het recht deze te lichten, waardoor de speler in kwestie een jaar langer vast ligt onder de zelfde voorwaarden als eerder.

De zaakwaarnemer is daarover geïnformeerd, echter gaf deze blijkbaar aan dat beide heren een salarisverhoging willen. Fortuna heeft de boel toen teruggedraaid omdat het geen ongelukkige spelers wil. Dus zijn er nieuwe gesprekken met de zaakwaarnemer om te kijken wat de 'eisen' zijn. Als Fortuna daar niet aan wil voldoen, kunnen beide heren dus gratis opkrassen en halen we iets anders. Willen ze een tientje per maand meer, dan regelt Fortuna dat en zijn beide heren voor een extra grijpstuiver wél blij.

M.i. speelt Fortuna het dus juist erg professioneel, en met het oog op de toekomst en sfeer van de selectie. Het enige wat je knullig kunt vinden is dat Fortuna de media informeert dat ze een contract eenzijdig verlengen, waarna een zaakwaarnemer begint te zeiken. Tsja. Kan Fortuna weinig aan doen.

FortunaSC Sponsoren

Vorige

Keer terug naar Nieuwsberichten