Forumoverzicht Nieuwsberichten Selectie 2017-2018

Selectie 2017-2018

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

Bericht do mei 18, 2017 12:17 am
Obelix Avatar gebruiker
Aan'M

Fortuna&AjaxBoys schreef:
JordyW schreef:
Boban Lazic vertrekt bij FC Oss. Lijkt me een zeer interessante Linksbuiten!

Gun zal uit zijn eigen netwerk misschien wat spelers stallen bij Fortuna. Of er bekende eerste divisie spelers komen weet ik niet, afgelopen seizoen was dat alleen Ter Wielen. Niemand had toen gehoord van Braun, Junior. Dianessy, Hadziev. ( geef dit aan als voorbeeld)

Braun, Junior, Hadziev kwamen allemaal op voorspraak van Ben van Dael. Die is deze zelf gaan bekijken.

Wil je trouwens je naam veranderen, naar iets van Fortuna of iets neutraals...

Bericht do mei 18, 2017 1:46 am
Sjors Geregistreerde gebruikers

Testspelers kun je zeker zo weer dumpen dat klopt...Maar zegt het niet al genoeg dat er überhaupt in vijvers van 5e divisies amateurs gevist wordt?
Je verwacht toch met een "er staat iets moois te gebeuren" -uitspraken van een aantal spelers/trainer/voorzitter dat ze dan ook wel in wat betere vijvers kunnen gaan vissen als vijfde divisies of zijn de vissen verder al op?
Ik had meer iets in de trant van Galatasaray bankzitters/ jeugd en wat betere kwaliteit Nigerianen(niveau 1e divisies) etc. verwacht voor komend seizoen of wat eerste divisie spelers van andere clubs etc. Ik dacht meer dat we die kant op gingen maar blijkbaar heb ik het niet goed begrepen wat men bedoelde met deze aankondigingen...Maar ja we wachten het maar af.
Misschien valt het wel mee...Maar deze visvijvers had ik eerlijk gezegd niet echt verwacht nee.
Met 25 nog steeds vijfde divisie. Is dat wat we nodig hebben...tja het kan natuurlijk maar is het echt realistisch?
Laten we ons maar positief verrassen.

Bericht do mei 18, 2017 8:00 am
Kuppes Geregistreerde gebruikers

Sjors schreef:
Testspelers kun je zeker zo weer dumpen dat klopt...Maar zegt het niet al genoeg dat er überhaupt in vijvers van 5e divisies amateurs gevist wordt?
Je verwacht toch met een "er staat iets moois te gebeuren" -uitspraken van een aantal spelers/trainer/voorzitter dat ze dan ook wel in wat betere vijvers kunnen gaan vissen als vijfde divisies of zijn de vissen verder al op?
Ik had meer iets in de trant van Galatasaray bankzitters/ jeugd en wat betere kwaliteit Nigerianen(niveau 1e divisies) etc. verwacht voor komend seizoen of wat eerste divisie spelers van andere clubs etc. Ik dacht meer dat we die kant op gingen maar blijkbaar heb ik het niet goed begrepen wat men bedoelde met deze aankondigingen...Maar ja we wachten het maar af.
Misschien valt het wel mee...Maar deze visvijvers had ik eerlijk gezegd niet echt verwacht nee.
Met 25 nog steeds vijfde divisie. Is dat wat we nodig hebben...tja het kan natuurlijk maar is het echt realistisch?

Relax... Adem in en blaas weer rustig uit...

De transferperiode is nog niet begonnen of er worden alweer conclusies getrokken..
Denk je werkelijk dat Fortuna 'vist' op het vijfde niveau van Frankrijk, zou Jo daar scouten vanaf z'n terras? Die jongen komt gewoon aanwaaien of een of andere zaakwaarnemer stalt 'een zogenaamd pareltje'. Twee trainingen verder en je ziet dat deze knul het niet is en je zwaait hem uit.
Als we straks eens 2 maanden verder zijn, kunnen we oordelen over de selectie. Voor de rest laat de geruchten maar komen, maar trek aub geen conclusies als de eerste naam erbij komt of de eerste tester rond rent.

Bericht do mei 18, 2017 9:33 am
JordyW Geregistreerde gebruikers

Sjors schreef:

Voor bankzitters/jeugd van galatasaray is het veel te vroeg. Die kun je op zijn vroegst ergens tegen het einde van de voorbereiding verwachten...

Voor vele clubs zijn de competities nog bezig dus transfers gaan nog niet op gang komen. Dat wordt toch pas juni. Dus tot die tijd even afwachten.

Bericht do mei 18, 2017 10:37 am
Zitterd11 Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

en weer moet ik Sjors gelijk geven! Aanwaaien mmm. Maar willen we omhoog, dan verwacht ik ook betere spelers van 1 divisie niveau of talenten van grotere clubs en zeker niet van lagere divisie´s uit Frankrijk. Strokt een beetje met de ambitite die is uitgesproken. Dit geeft weer zoiets, we halen wat spelers links en rechts op en dan een paar betere erbij halen. Nee ik hoop allemaal spelers met of ervaring of jong talent!
Zitterd till I die

FortunaSC Sponsoren

Bericht do mei 18, 2017 12:33 pm
Les Supporter

Jezus. We hebben het over één stagespeler halverwege mei. Fatsoenlijke aanwinsten komen überhaupt niet eens op proef.

Bericht do mei 18, 2017 1:47 pm

Les schreef:
Jezus. We hebben het over één stagespeler halverwege mei. Fatsoenlijke aanwinsten komen überhaupt niet eens op proef.

Hadden we vorig seizoen op het einde niet iets van 7 spelers op proef?

Bericht do mei 18, 2017 1:51 pm
Fortuna&AjaxBoys Geregistreerde gebruikers

Obelix schreef:
Fortuna&AjaxBoys schreef:
JordyW schreef:
Boban Lazic vertrekt bij FC Oss. Lijkt me een zeer interessante Linksbuiten!

Gun zal uit zijn eigen netwerk misschien wat spelers stallen bij Fortuna. Of er bekende eerste divisie spelers komen weet ik niet, afgelopen seizoen was dat alleen Ter Wielen. Niemand had toen gehoord van Braun, Junior. Dianessy, Hadziev. ( geef dit aan als voorbeeld)

Braun, Junior, Hadziev kwamen allemaal op voorspraak van Ben van Dael. Die is deze zelf gaan bekijken.

Heb mijn naam zo gemaakt omdat die 2 clubs me aan het hart gaan. Ik weet dat sommige die club niet kan luchten of uitstaan.

Bericht do mei 18, 2017 2:04 pm
Zitterd11 Avatar gebruiker

Nou Les, volgens mij zijn het er 3!
Zitterd till I die

Bericht do mei 18, 2017 3:12 pm
Les Supporter

Ik heb over die andere twee niemand zien zeilen :lol: .

De pareltjes vind je door zoiets op proef te nemen. Is het niks, houdoe en bedankt. De echte versterkingen komen niet op proef. Dus we weten niet waar ze nog meer mee bezig zijn.

FortunaSC Sponsoren

Bericht do mei 18, 2017 3:26 pm
Sjors Geregistreerde gebruikers

Aub geen Ton (ik trek maar wat aan) Caanen-effect ;)

Bericht do mei 18, 2017 7:20 pm

De eerste testspeler is alweer weg. Ajdin Mujagic is alweer terug naar huis

Bericht do mei 18, 2017 7:29 pm
Les Supporter

Houdoe en bedankt dus :lol:

Bericht vr mei 19, 2017 12:02 am
Lu Avatar gebruiker

Obelix schreef:
[quote="Fortuna&AjaxBoys

Ik hoop dat Kiprich niet meeleest. :)

FortunaSC Sponsoren

Bericht vr mei 19, 2017 9:47 pm
Fritske emeran Geregistreerde gebruikers

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/74 ... gaan-.html

Hoop tog op nog een jaartje in sittard

Bericht vr mei 19, 2017 11:03 pm
AT-AT Avatar gebruiker

Fritske emeran schreef:
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/741600/-zeer-ge-nteresseerd-psv-ziet-fortuna-talent-bij-liverpool-op-stage-gaan-.html

Hoop tog op nog een jaartje in sittard

Hoop ik ook! Maar als er iets tegenover staat moet je die jongen ook kunnen laten gaan, zeker naar een club als Liverpool/Spurs/Leipzig. Als PSV hem ook wil halen moet hij goed nadenken, want dan moet Perr uitkijken dat ze hem niet als jong PSV speler binnenhalen... Daar gaat hij namelijk weinig van leren, indien hij als back-up (3e/4e centrale verdediger) bij het eerste van PSV mag aansluiten en trainen, dan is PSV ook prima.

Zat die bron, LoesFM, van een tijdje terug toch goed :roll:

Bericht vr mei 19, 2017 11:07 pm
Rdorenberg Geregistreerde gebruikers

Fortuna Sittard-verdediger Perr Schuurs mag deze week zijn kwaliteiten laten zien bij FC Liverpool.

Het 17-jarige talent werd door het hoofd scouting van de Engelse topclub uitgenodigd voor de trainingsstage.

Gevolgd
"Perr wordt al een tijdje gevolgd door diverse buitenlandse clubs", stelt zijn vader Lambert Schuurs, tevens assisent-trainer bij de handballers van Lions. "Ook door Liverpool. Die club is een aantal wedstrijden komen kijken in Sittard en ze hebben tv-beelden van Perr bekeken. Op basis daarvan hebben ze hem nu uitgenodigd om nader kennis te komen maken."

Doorlopend contract
Volgens pa Schuurs moeten aan de stage van zijn zoon overigens geen vergaande conclusies verbonden worden over een mogelijke overstap. "Het is echt niet zo dat hij daar volgend jaar al gaat voetballen." De jonge verdediger heeft nog een doorlopend contract bij Fortuna. De stage bij Liverpool had eigenlijk afgelopen woensdag al moeten beginnen, maar Schuurs moest eerst zijn VMBO-examen doen. Daarom vertrok hij vrijdag.

Zondag staat meteen de eerste training op het programma. De stage wordt eind volgende week afgesloten met een toernooi in Duitsland waaraan de Limburger met een jeugdteam van Liverpool zal deelnemen.

De Limburger

Bericht di mei 23, 2017 9:54 pm
giacomo66 Geregistreerde gebruikers

Beste mede fans,

De maat is vol, in plaats van naar oplossingen te zoeken , laat ons bestuur en technisch manager de oren hangen naar de trainer. Ipv om de tafel te gaan zitten en er als kerels uit komen kiest men voor de makkelijkste oplossing in hun geval. Nee als je problemen aankaart namens de spelersraad ( met als doel tot een oplossing te komen ), in een overleg met Tinnemans en Chudik, waarna de trainer de dag erna uit flipt in het kleedlokaal en vervolgens carte blanche krijgt van deze slapjanussen dan ben je in mijn ogen de functie van bestuurslid niet waard. Ratten zijn het, onbetrouwbaar volk. Zij dienen te bepalen en niet een trainer, die normaal gesproken een passant is.

Dat dit betekent dat men de oren laat hangen naar een passant/trainer die er in no time in slaagt met bijna iedereen in de clinch te liggen. Sraizi, Creemers, Ruijs, Lemmens zijn weg, maar er staan er nog meer op de lijst.

Helaas mag ik jullie mede delen dat FERRY DE REGT volgend jaar niet meer bij ons speelt, de beslissing lag niet bij hem. Die is genomen door de trainer.

Een type de Regt kunnen we zeer goed gebruiken bij ons cluppie, die was toch erg belangrijk afgelopen seizoen.
Waarschijnlijk zullen er meer spelers volgen na De Regt en Hadzhiev, Mares en Roumen zijn na een lange periode afgeserveerd. Terwijl zij in mijn optiek bruikbaar zijn, maar da ga ik niet over. Het is vooral de manier waarop.

Troost jullie er zullen nieuwe spelers komen, we gaan op deze manier het beleid van N.E.C en zo verfoeide R*da achterna......

Ik vraag me af of Gün van dit alles op de hoogte is of dat het vieze spel achter zijn rug om wordt gespeeld.
Feit is dat de heren die nu de scepter zwaaien, bewezen hebben in de laatste jaren er weinig van gebakken hebben,
en er gewoon mee ( kunnen/mogen ) doorgaan.

De club is stuurloos, geen beleid, geen voetbal know how, geen fatsoen naar sponsoren, personeel en vrijwilligers.
Het enige verschil zijn wat Turkse dollars, die de club overeind houden, maar op deze manier zonder toekomst perspectief.

Het wordt tijd voor een revolutie, niet omdat ik het leuk vind, maar omdat het noodzakelijk is.
Met dit zooitje ongeregeld wordt het nooit wat.

Mijn gevoel zegt me op dit moment dat ik mijn seizoenskaart niet verleng, Ik ben het beu mocht ik toch komen kijken dan met een wit zakdoekje.

Bericht di mei 23, 2017 10:20 pm
fsc68 Avatar gebruiker
Aan'M

Het zou jammer zijn als de Regt vertrekt,maar ook dat is op te vangen.
En mij boeit het absoluut niet waar de spelers vandaan komen.Als er op het veld binnen de lijnen maar gepresteerd word.

Bericht di mei 23, 2017 10:22 pm
wumke Avatar gebruiker
Supporter

Helaas had ik niets anders verwacht.

VorigeVolgende

Keer terug naar Nieuwsberichten