Forumoverzicht Nieuwsberichten Selectie 2017-2018

Selectie 2017-2018

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

Bericht ma jul 17, 2017 1:53 pm
Rdorenberg Geregistreerde gebruikers

Iemand een idee wat ons spelersbudget is voor komend seizoen? Vorige jaren lag dat op 600.000/700.000 euro als ik het goed heb, toch wel benieuwd of we daar ook stappen in hebben gemaakt.

Bericht ma jul 17, 2017 2:13 pm
L H Aan'M

Rdorenberg schreef:
Iemand een idee wat ons spelersbudget is voor komend seizoen? Vorige jaren lag dat op 600.000/700.000 euro als ik het goed heb, toch wel benieuwd of we daar ook stappen in hebben gemaakt.

Hangt denk ik ook samen met onze categorie-indeling of niet? Ben benieuwd wanneer we daar meer over horen.

Bericht ma jul 17, 2017 5:52 pm
Fritske emeran Geregistreerde gebruikers

Bericht ma jul 17, 2017 7:16 pm

Fritske emeran schreef:
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/751262/nec-bedankt-voor-nederlands-talent-van-real-madrid-geen-win-win-situatie-.html

Profiteren zou ik zeggen

Het wordt nu tijd voor mannen hopelijk en niet jongens.

Bericht ma jul 17, 2017 8:17 pm
BorrieB Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Idd. Spelers van real Madrid hebben we niks aan.

FortunaSC Sponsoren

Bericht ma jul 17, 2017 8:23 pm
maan51 Avatar gebruiker
Aan'M

Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen, dat er nog ruimte is voor 4 selectie spelers. En dan spelers die het niveau behoorlijk verhogen. Ik ga er dus ook vanuit dat er een behoorlijke selectie zal starten.

Bericht ma jul 17, 2017 8:29 pm
AT-AT Avatar gebruiker

maan51 schreef:
Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen, dat er nog ruimte is voor 4 selectie spelers. En dan spelers die het niveau behoorlijk verhogen. Ik ga er dus ook vanuit dat er een behoorlijke selectie zal starten.

Starten zal wel gebeuren met minstens 2 van de 4, zullen ook wel wat ruimte laten voor een buitenkansje vlak voor het einde van de transfermarkt.

Bericht ma jul 17, 2017 8:56 pm
Gohf Aan'M

Semedo zal wel al 1 van de 4 zijn. Blijven er 3 over. Spits en 2 middenvelders denk ik.

Bericht ma jul 17, 2017 9:16 pm
JordyW Geregistreerde gebruikers

Gohf schreef:
Semedo zal wel al 1 van de 4 zijn. Blijven er 3 over. Spits en 2 middenvelders denk ik.

En een tweede keeper. Of willen ze van de Walle als tweede keeper houden?

Bericht ma jul 17, 2017 9:19 pm
fsc68 Avatar gebruiker
Aan'M

Het zal Semedo worden en Cummins.
En dan nog een spits en een middenvelder waarschijnlijk.

FortunaSC Sponsoren

Bericht ma jul 17, 2017 9:27 pm
Gohf Aan'M

Lijkt mij beetje zonde om zoveel geld te verspillen aan een 2e keeper. Cummings is toch al een redelijk ervaren keeper en zal niet goedkoop zijn. 2e keeper moet gewoon een jeugdspeler zijn zijn of een keeper op amateurbasis.

Bericht ma jul 17, 2017 9:48 pm

Gohf schreef:
Lijkt mij beetje zonde om zoveel geld te verspillen aan een 2e keeper. Cummings is toch al een redelijk ervaren keeper en zal niet goedkoop zijn. 2e keeper moet gewoon een jeugdspeler zijn zijn of een keeper op amateurbasis.

Geen risico's nemen, Als Santos geblesseerd raakt en er 6 weken eruit ligt, moet er gewoon een waardige vervangen staan.

Bericht ma jul 17, 2017 9:59 pm

Rdorenberg schreef:
Gohf schreef:

Geen risico's nemen, Als Santos geblesseerd raakt en er 6 weken eruit ligt, moet er gewoon een waardige vervangen staan.

En door goede concurrentie wordt iedereen beter!

Bericht ma jul 17, 2017 10:00 pm
Hillanoff Avatar gebruiker

Wesley Sneijder is transfervrij... zn contract ontbonden bij Galatasaray... :lol: :lol:

FortunaSC Sponsoren

Bericht ma jul 17, 2017 10:01 pm

Hillanoff schreef:
Wesley Sneijder is transfervrij... zn contract ontbonden bij Galatasaray... :lol: :lol:

Haha wellicht ook eens een belletje doen naar Jeff Stans. Niet geschoten is altijd mis

http://www.bndestem.nl/nac/stans-verliest-eerste-slag-op-overbevolkt-middenveld~a869c402/

Bericht ma jul 17, 2017 10:57 pm
Gohf Aan'M

Rdorenberg schreef:
Gohf schreef:

Mag je rustig vinden. Ik zie het geld liever terug op het veld ipv op de bank omdat Santos miss wel eens geblesseerd zou kunnen raken. Daarbij kun je prima een goede 2e keeper ergens huren kost je weinig geld en je hebt een vervanger mocht je niet op van der Walle willen rekenen (wat ik best kan begrijpen). Maar een 2e keeper als Cummins is gewoon verspilling van het salarisbudget.

Bericht ma jul 17, 2017 11:04 pm

Gohf schreef:
Rdorenberg schreef:
Gohf schreef:

Mag je rustig vinden. Ik zie het geld liever terug op het veld ipv op de bank omdat Santos miss wel eens geblesseerd zou kunnen raken. Daarbij kun je prima een goede 2e keeper ergens huren kost je weinig geld en je hebt een vervanger mocht je niet op van der Walle willen rekenen (wat ik best kan begrijpen). Maar een 2e keeper als Cummins is gewoon verspilling van het salarisbudget.

cummings zal ook niet zo duur zijn lijkt me,(28 jaar en 22 wedstrijden volgens Wikipedia?) als die zo gewild was stond die wel ergens onder contract. En play offs haal je met 14-16 goeie spelers incl 2de keeper. Een goede 2de keeper huren? waarom zou een club een goede keeper na Fortuna laten gaan terwijl die amper minuten zal maken?

Bericht di jul 18, 2017 8:19 am
Sheriff 21 Geregistreerde gebruikers

Die Stans zou inderdaad een aanwinst zijn. Altijd erg goed gevonden destijds bij Excelsior.

Bericht di jul 18, 2017 9:10 am
diesel31 Geregistreerde gebruikers

Sheriff 21 schreef:
Die Stans zou inderdaad een aanwinst zijn. Altijd erg goed gevonden destijds bij Excelsior.

Dat zou echt een topaanwinst voor Fortuna zijn.

Bericht di jul 18, 2017 9:12 am
Urvin Lee Geregistreerde gebruikers

JordyW schreef:
Rdorenberg schreef:
Gohf schreef:

En door goede concurrentie wordt iedereen beter!

Hoezo tweede keeper? Santos heeft mij allesbehalve overtuigd.

VorigeVolgende

Keer terug naar Nieuwsberichten