Forumoverzicht Nieuwsberichten Het grote anti (en pro.....?) R*da topic

Het grote anti (en pro.....?) R*da topic

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

Sjors Geregistreerde gebruikers

laatste man schreef:
Sjors schreef:
laatste man schreef:
KNVB stelt als eis dat eigenaar van club geen strafblad heeft, ook stromanconstructie is niet toegestaan

gun is, tot nu toe, lot uit de loterij gebleken, zullen ze stiekem wel beetje jaloers op zijn daar

Waar staat dat?

Ik had het ergens gelezen maar wist niet meer waar.
heb even gezocht in de licentie-eisen van de knvb en ik begrijp niet alles van dat juridische geneuzel maar op 2 september 2016, is er bijlage toegevoegd waarin staat dat diegene die zeggenschap over de aandelen uitoefent(de eigenaar) een verklaring omtrent gedrag moet overleggen.
Dat stroman verhaal had ik ook gelezen maar dat mag je zelf opzoeken of mij geloven.

Ok, dank voor je bijdrage beste laatste man.

GeleanDeGekste Geregistreerde gebruikers

FC Limburg voorstanders lachen zich kapot, wij zijn afhankelijk van een buitenlander (maakt gelukkig so far een goede indruk), onze Deutsche freunden ,(maar die gaan degraderen en failliet)en in Maastricht is er weinig perspectief op promotie.

Les Supporter

FC Limburg voorstanders zitten thuis te huilen, want ze weten dat het nooit gaat gebeuren. Als je voorstander van FCL bent ben je ook alleen uit op succes. Succes is er niet, dus is er niks te lachen. :roll:

Loos Avatar gebruiker
Supporter

En overal gaan supporters nog altijd gelukkig naar hun clubs kijken. Lijkt mij dus prima situatie bij de 3 Limburgse clubs.

Thienbunder Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Pec Zwolle heeft het goed gespeeld :mrgreen:
Eerst Oda hoop geven, daarna laten spartelen om vervolgens de genadeklap te geven. :lol:

wat een k*t supporters daar, wat een negativiteit op hun prikbord.
Van zulke supporters moet je het maar hebben. :oops: :roll:
Thienbunder Boys bestaan niet meer, er rest slechts nog een oude foto met mijn vader er op.

FortunaSC Sponsoren

Loos schreef:
En overal gaan supporters nog altijd gelukkig naar hun clubs kijken. Lijkt mij dus prima situatie bij de 3 Limburgse clubs.

3?

Les Supporter

VVV telt niet mee :lol:

commando Avatar gebruiker

2 r*da is duits

Big Ugly Head Avatar gebruiker

1, Maastricht is ook buitenland. Er is maar een club in Limburg :mrgreen:
Fortuna, doe bès mien club.

GeleanDeGekste Geregistreerde gebruikers

De ajaksfans van Studio Sport hadden net een stukje over onze Deutsche freunden. Waarom Bundesligaclubs op Nederland 1?

FortunaSC Sponsoren

Ze blijven me verbazen ook financieel. Vandaag alweer een redelijke goede aankoop gemaakt. Hoe komen ze toch aan dat geld en hoe kunnen spelers daar naar toe willen? ik dacht dat zonder korotaev ze ten dode opgeschreven waren financiëel?
Blijkbaar nog geld zat daar.
Op het veld verliezen ze wel 2x maar het zag er niet zo slecht uit als vorig jaar meen ik. Vitesse had het toch best lastig en aardig wat geluk.
Jammer ik had gehoopt dat ze nu echt een of ander half amateur elftal kregen nadat de rus wegbleef. Maar ook die is zeker nog niet uit beeld gaf van Veldoven aan?
Iets wat ik al vermoedde een hele tijd.

En VVV doet het uitstekend en kopen er zelfs een huur-madrileen bij die barsten ook van het geld opeens. Ik zie ze zelfs wel hoog in de middenmoot eindigen dit seizoen!
:D

Loos Avatar gebruiker
Supporter

Valt toch wel mee allemaal? Die speler wordt in België te licht bevonden voor hoogste niveau en komt al geblesseerd aan in Kerkrade. Dat wordt wat met hun kunstgras dan. Heeft ook nog koning van Peppen voor zich.

Ze hebben nog veel minder spelers dan afgelopen jaar, dus begroting technisch lijkt het niet raar nu (ook al hebben ze ieder jaar miljoenen tekort). Het zijn vrijwel allemaal jeugdige spelers waarvan hun niveau nog moet blijken. Juist voor betere spelers hebben ze geen geld. Genoeg spelers die R*da hebben afgewezen deze transferperiode, zoals deze week nog Te Vrede.

Nu 9 nieuwe spelers, waarvan 4 gehuurd en 2 uit eigen jeugd (18 spelers vertrokken). Waarbij ze mogen hopen dat ze niet na 5 wedstrijden nog altijd 0 punten hebben of zelfs -6 door hun afgekeurde begroting (juist omdat ze geen afstand nemen van criminele rus). Dus uiteindelijk kabbelen ze door verdwijnen van Korotaev door in hun zinkende boot. Ze willen hem natuurlijk juist daarom niet volledig afschrijven; ze moeten inkomsten vinden.

VVV huurt een jeugdspeler die het in Madrid nooit gaat redden en waar NEC geen interesse in had. Moet ook maar blijken wat die gaat doen daar. Net als Ödegaard van Real bij Heerenveen, afgelopen jaar nauwelijks opvallend en dit jaar laatste kans. Als ze bij VVV barsten van het geld zouden ze niet bijna al hun aanwinsten huren (hebben wel leuk bedrag ontvangen door transfer Musa). VVV zie ik net boven degradatie play-offs eindigen, plek 14 a 15.

wumke Avatar gebruiker
Supporter

Dat zou wat zijn, na 5 wedstrijden op -6 punten in het klassement.

wumke schreef:

Bidden allemaal.
Dat "geluk" zal hun wel weer niet treffen, dat zul je net
zien. Waarom krijgen ze dat niet?
Is daar überhaupt kans op en zo ja, wanneer wordt die straf bepaald en uitgevoerd?

@loos

Goed is een groot woord, maar ik vond niet dat ze weggespeeld werden door PEC en Vitesse, nee.
Ik had dat liever wel gezegd namelijk! :D
Wekelijks graag! :lol:
Ik had het veel slechter verwacht(en gehoopt :D)gewoon, nu die berg knaken wegviel.

FortunaSC Sponsoren

wumke schreef:

Je krijgt een knuffel van me als dat gaat gebeuren :lol:

Les Supporter

Hahahaha, geweldig :lol: :

http://www.1limburg.nl/boete-voor-roda- ... t=topstory

Dat na MVV dat zich heel hoffelijk erna opstelde, en R*da dat alleen maar met het vingertje wees.

AT-AT Avatar gebruiker

Les schreef:
Hahahaha, geweldig :lol: :

http://www.1limburg.nl/boete-voor-roda- ... t=topstory

Dat na MVV dat zich heel hoffelijk erna opstelde, en R*da dat alleen maar met het vingertje wees.

:lol: :lol: :lol:

De KNVB maakt zich wel belachelijk zo, maar het is ten nadele van R*da, dus prima :mrgreen:

Loos Avatar gebruiker
Supporter

Mvv heeft supporters hiervoor gestraft en die supporters hebben ook geldboetes gekregen voor betreden speelveld. Enige wat R*da al 2 jaar achter elkaar doet na MVV-uit is de handen omhoogsteken, 'wir haben es nicht gewusst' roepen en MVV de schuld geven.

Afbeelding

Boete is veel te laag voor die club daar. In uitvak stonden supporters met een stadionverbod en zij mogen iedere wedstrijd opnieuw alles tot de grond toe slopen zonder straffen. R*da heeft alleen supporters al voor de wedstrijd geweigerd die vuurwerk en wapens bij zich hadden en hen een stadionverbod gegeven. Doen net of dat voor de ongeregeldheden in stadion was.

Supporters R*da stonden in Sittard ook als eerste op het veld te dansen en provoceren. De club die straf kreeg waren wij.

wumke Avatar gebruiker
Supporter

De knvb is helemaal de kluts kwijt.
7.500 Euro is toch veel en veel te weinig.

Les Supporter

Loos schreef:
Mvv heeft supporters hiervoor gestraft en die supporters hebben ook geldboetes gekregen voor betreden speelveld. Enige wat R*da al 2 jaar achter elkaar doet na MVV-uit is de handen omhoogsteken, 'wir haben es nicht gewusst' roepen en MVV de schuld geven.

Afbeelding

Boete is veel te laag voor die club daar. In uitvak stonden supporters met een stadionverbod en zij mogen iedere wedstrijd opnieuw alles tot de grond toe slopen zonder straffen. R*da heeft alleen supporters al voor de wedstrijd geweigerd die vuurwerk en wapens bij zich hadden en hen een stadionverbod gegeven. Doen net of dat voor de ongeregeldheden in stadion was.

Supporters R*da stonden in Sittard ook als eerste op het veld te dansen en provoceren. De club die straf kreeg waren wij.

Precies dit dus. Ik hoorde zelfs iemand zeggen 'Het is toch het stadion van MVV? Dan moeten zij voor onze veiligheid instaan. Moeten we zelf stewards meenemen of zo?' :lol: . Dan weet je al hoe zeer ze de weg kwijt zijn. Alleen maar wijzen naar anderen.

VorigeVolgende

Keer terug naar Nieuwsberichten