Forumoverzicht Nieuwsberichten Het grote anti (en pro.....?) R*da topic

Het grote anti (en pro.....?) R*da topic

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

Richard Coenen Avatar gebruiker
Supporter

Het seizoen zit erop voor R*da JC-aanvaller Mitchel Paulissen (24). Onderzoek heeft uitgewezen dat zijn voorste kruisband is afgescheurd. Zijn herstel duurt normaal gesproken negen maanden, waardoor het seizoen er voor de Kerkradenaar nu al op zit. Datzelfde geldt voor collega-aanvaller Célestin Djim. Ook hij scheurde zijn voorste kruisband af en dus eindigt ook voor de Belgische vleugelflitser het seizoen in mineur.

Sneu voor deze spelers dat zeker en dat meen ik.

Maar ach R*da zit in cat 2 dus de euro's kunnen weer uitgegeven niet die uit de kas want die zijn op maar ach zal er nog wel wat liggen onder een tafel. Samen bouwen aan tekorten!

1clubinlimburg Supporter

Het is een kwestie van weken voordat de 2-jaarlijkse bedeltocht naar de Sinterklaas gemeente Kerkrade gemaakt worden.....

Sjors Geregistreerde gebruikers

Ipv Chriet Titulaers "Wondere Wereld" uit de jaren '80...

Is er tegenwoordig...Don's "Sneue Wereld" uit 2017.

Franco Zennaro Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

@ Sjors en Don

hebben jullie ondertussen al gevochten?

AT-AT Avatar gebruiker

FortunaSC Sponsoren

Sheriff 21 Geregistreerde gebruikers

AT-AT schreef:

FS United heet die groep?
Sjonge zeg.....

Les Supporter

F(ortuna) S(ittard) United. Helaas, onze coupe is mislukt :lol:

Franco Zennaro schreef:
@ Sjors en Don

hebben jullie ondertussen al gevochten?

Ik sta al een half jaar in de ring(blauwe corner) maar de opponent komt nog steeds niet opdagen :lol:

Sheriff 21 schreef:
AT-AT schreef:

FS United heet die groep?
Sjonge zeg.....

Schitterend hè.

silvio62 Supporter

Shit,verkeerd gelezen,dacht dat het stadion was ingeklapt,Buh,wat ben ik sneu :twisted: :twisted: :twisted:

FortunaSC Sponsoren

Ze hebben weer geluk die kut Malki de doelpuntenmachine is weer terug :evil:
Je vraagt je af hoe ze dat kunnen betalen en waarom hij daar wilt spelen ipv hogerop?

Les Supporter

Volgens mij heeft Malki nog helemaal niks getekend. Heb je dat ergens teruggevonden?

Je hebt het toch over de 33-jarige Malki die na R*da voor liefst 5 clubs voetbalde en in 5 seizoen maar 20x scoorde toch? :lol:

Laat ze daar maar lekker geld aan Malki uitgeven wat ze niet hebben :roll: . Einde van het seizoen weer huilen dat ze dik verlies hebben gedraaid.

Wees overigens eens wat positiever. Je posts van de laatste tijd stonden je goed. Alleen de afgelopen dagen post je bijna continue weer negatieve meuk.

Les schreef:
Volgens mij heeft Malki nog helemaal niks getekend. Heb je dat ergens teruggevonden?

Je hebt het toch over de 33-jarige Malki die na R*da voor liefst 5 clubs voetbalde en in 5 seizoen maar 20x scoorde toch? :lol:

Laat ze daar maar lekker geld aan Malki uitgeven wat ze niet hebben :roll: . Einde van het seizoen weer huilen dat ze dik verlies hebben gedraaid.

Wees overigens eens wat positiever. Je posts van de laatste tijd stonden je goed. Alleen de afgelopen dagen post je bijna continue weer negatieve meuk.

?negatief? :D
Ik ben positiviteitsgoeroe zelve, de laatste tijd. Zeker voor mijn doen.

Over Malki 34 jaar...Er was eens ene Ricksen die hier op zijn oude leeftijd toch aardig goed gespeeld heeft.

Les Supporter

Hehe.

Ricksen kwam van Zenit af waar ie nog de Europa League won. Malki van Al-Wakrah waar ie op de bank zat :lol: .
Lijkt me dat er sowieso een wezenlijk verschil zat tussen de kwaliteit van beide heren.

FortunaSC Sponsoren

AT-AT Avatar gebruiker

Les schreef:
Hehe.

Ricksen kwam van Zenit af waar ie nog de Europa League won. Malki van Al-Wakrah waar ie op de bank zat :lol: .
Lijkt me dat er sowieso een wezenlijk verschil zat tussen de kwaliteit van beide heren.

Ergens zegt het ook wel genoeg dat hij nog steeds niet fit is, denk dat vooral daarom Molenaar niet weet wat hij met Malki moet. Maar laat ze maar geld uitgeven wat ze niet hebben ;)

Les Supporter

Precies. 8-)

BerichtThis post was deleted by YGA on za okt 14, 2017 4:21 pm.

Les schreef:
Hehe.

Tijdens de winterstop van 2006/07 verliet Malki KSV Roeselare en tekende een contract bij Germinal Beerschot. Tijdens zijn tweede seizoen bij de Antwerpenaren maakte hij zestien doelpunten en eindigde hij zo tweede in het topscorersklassement. Op 31 augustus 2009 werd hij getransfereerd naar KSC Lokeren Oost-Vlaanderen. Van 2011 tot 2013 speelde Malki bij R*da JC Kerkrade. In zijn eerste jaar verbrak hij een clubrecord door 25 keer te scoren, het grootste aantal doelpunten ooit gemaakt door een Roda-speler in één seizoen. Dit record stond voorheen op naam van Dick Nanninga.

Op 16 februari 2013 werd Malki de eerste speler ooit in de Eredivisie die in één seizoen driemaal het doel trof in de eerste minuut van de wedstrijd. Onder anderen Johan Cruijff lukte dat in het seizoen 1971/72 twee keer in dienst van Ajax.

Al met al toch geen slecht palmares.
Ik zie gewoon liever zoals het nu is...R*da scoort bijna niet en dat moet zo blijven.
Hij kan een doelpuntenmachine zijn heeft hij bewezen.
Daar gaat het mij om, verder niks.

Les Supporter

Snap ik, maar die cijfers zijn 5 jaar geleden. Donny de Groot was 5 jaar eerder ook een garantie voor goals. Buiten dat heeft Malki vooralsnog niet eens getekend. Probeer eens niet zo te doemdenken :) . Positieve mensen krijgen dingen geregeld. Als Gun, de Wils, Masset, etc zo negatief ingesteld waren was Fortuna al 4x begraven.

GeleanDeGekste Geregistreerde gebruikers

Fakking kut moffen in blessuretijd gewonnen! Altijd hetzelfde liedje!

VorigeVolgende

Keer terug naar Nieuwsberichten