Forumoverzicht Nieuwsberichten Het grote anti (en pro.....?) R*da topic

Het grote anti (en pro.....?) R*da topic

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

Sjors Geregistreerde gebruikers

Wij konden niet winnen van graafschap en R*da gaat niet verliezen van Feyenoord(zowieso niet ruim verliezen)
Helaas kwam mijn voetbalkennis weer uit...En ook Ook Marco heeft het vaak bij het juiste eind, mensen zeiken wel maar zien vaak niet dat we gewoon realistisch zijn en geen roze bril hebben.
Zolang je de koelbloedigheid op het moment suprême niet beheerst, haal je ook geen prijzen denk ik.
Hopelijk komt het nog...Het is alleen frustrerend dat je die hele periode ligt te wachten op dat belangrijke einde...Die laatste loodjes...En uitgerekend dan gaat weer fout.
Zeer frustrerend maar hopelijk hebben ze er wat van geleerd...
Laatst bijgewerkt door Sjors op za okt 28, 2017 8:14 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

BerichtThis post was deleted by Rdorenberg on za okt 28, 2017 8:16 pm.

Rdorenberg Geregistreerde gebruikers

Sjors schreef:
Wij konden niet winnen van graafschap en R*da gaat niet verliezen van Feyenoord(zowieso niet ruim verliezen)
Helaas kwam mijn voetbalkennis weer uit...En ook Ook Marco heeft het vaak bij het juiste eind, mensen zeiken wel maar zien vaak niet dat we gewoon realistisch zijn en geen roze bril hebben.
Zolang je de koelbloedigheid op het moment suprême niet beheerst, haal je ook geen prijzen denk ik.
Hopelijk komt het nog...Het is alleen frustrerend dat je die hele periode ligt te wachten op dat belangrijke einde...Die laatste loodjes...En uitgerekend dan gaat weer fout.

Het gaat hier niet om wie wel of niet gelijk heeft. We staan op een 3de plek en dat is toch prima? Feyenoord is al weken uit vorm en mist enorm veel kansen tegen R*da. R*da gaat gewoon voor de onderste 3/4 plekken spelen. En zolang Fortuna het goed doet, boeit me die club uit Kerkrade niet. Daar hebben wij geen invloed op

Waarom draaien we de rollen niet om sjors? Fortuna doet mee voor een periode tot en met de laatste wedstrijd? Hoelang is dat al geleden dat we überhaupt mee hebben gedaan voor een periode? Als ik Marco moest geloven dan stonden we nu rechterrijtje. Je kunt niet verwachten van Fortuna dat je vanuit het niets 10 10 stappen voorwaarts maakt en mee gaat doen met de grote jongens van de jupiler legeau, hoe graag we met z'n alle ook willen. Die tijd komt nog wel, dat we daar ook tussen horen.
Laatst bijgewerkt door Rdorenberg op za okt 28, 2017 8:20 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Rdorenberg schreef:
Sjors schreef:
Helaas kwam mijn voetbalkennis weer uit...Ook Marco heeft het vaak bij het juiste eind.

Het gaat hier niet om wie wel of niet gelijk heeft. We staan op een 3de plek en dat is toch prima? Feyenoord is al weken uit vorm en mist enorm veel kansen tegen R*da. R*da gaat gewoon voor de onderste 3/4 plekken spelen.

Omdat mensen hier weer ff ervan uitgaan dat R*da wel ff achter elkaar blijft verliezen en feyenoord als topploeg zien momenteel nog steeds en dat is niet zo dat is wat je moet zien anders heb je geen verstand van voetbal m.i.
Ik zie helaas vooruitgang daar in kerkratten dorp t.o.v. het competitiebegin en dat had ik liever niet gezien.

Sjors schreef:
Rdorenberg schreef:
Sjors schreef:
Helaas kwam mijn voetbalkennis weer uit...Ook Marco heeft het vaak bij het juiste eind.

Het gaat hier niet om wie wel of niet gelijk heeft. We staan op een 3de plek en dat is toch prima? Feyenoord is al weken uit vorm en mist enorm veel kansen tegen R*da. R*da gaat gewoon voor de onderste 3/4 plekken spelen.

Omdat mensen hier weer ff ervan uitgaan dat R*da wel ff achter elkaar blijft verliezen en feyenoord als topploeg zien momenteel nog steeds en dat is niet zo dat is wat je moet zien anders heb je geen verstand van voetbal m.i.
Ik zie helaas vooruitgang daar in kerkratten dorp t.o.v. het competitiebegin en dat had ik liever niet gezien.

Ik ben er niet echt mee bezig Sjors en denk heel veel mensen. Tuurlijk is het leuk als ze verliezen en in de shit zitten maar als dat niet het geval is en ze af en toe wat punten pakken dan is dat zo. Er is maar 1 ding wat telt en dat is Fortuna en de rest is maar bijzaak.

FortunaSC Sponsoren

Rdorenberg schreef:
Sjors schreef:

Het gaat hier niet om wie wel of niet gelijk heeft. We staan op een 3de plek en dat is toch prima? Feyenoord is al weken uit vorm en mist enorm veel kansen tegen R*da. R*da gaat gewoon voor de onderste 3/4 plekken spelen. En zolang Fortuna het goed doet, boeit me die club uit Kerkrade niet. Daar hebben wij geen invloed op

Waarom draaien we de rollen niet om sjors? Fortuna doet mee voor een periode tot en met de laatste wedstrijd? Hoelang is dat al geleden dat we überhaupt mee hebben gedaan voor een periode? Als ik Marco moest geloven dan stonden we nu rechterrijtje. Je kunt niet verwachten van Fortuna dat je vanuit het niets 10 10 stappen voorwaarts maakt en mee gaat doen met de grote jongens van de jupiler legeau, hoe graag we met z'n alle ook willen. Die tijd komt nog wel, dat we daar ook tussen horen.

Aan de ene kant heb jij ook wel gelijk maar ik had toch veel liever gezien dat we nu die prijs in ons bezit hadden. Had je veel meer rust en doelstelling bereikt. Wat is er mis mee om dat liever te zien dan?
Nu moet je weer helemaal opnieuw beginnen in principe.
En dat vind ik jammer.

Het lijkt wel alsof er geen kritiek meer gegeven mag worden opeens omdat je nu tov andere jaren beter presteert. Vind ik onzin. Zelfs Messi wil zich nog iedere dag verbeteren en is kritisch op zichzelf als hij iets niet bereikt heeft wat hij wilde bereiken. Dat is winnaarsmentaliteit...boos op jezelf kunnen zijn. En dat moeten wij nu ook. Dat "kump wel good"-mentaliteit kom je niet ver mee....Dat hebben we wel gezien de afgelopen 20 jaar...
Het is zoals het is we moeten verder, maar ga wel na waar het fout ging en probeer daar iets in te verbeteren gewoon. Dat is wat ik ermee bedoel.

Aan de ene kant heb jij ook wel gelijk maar ik had toch veel liever gezien dat we nu die prijs in ons bezit hadden. Had je veel meer rust en doelstelling bereikt. Wat is er mis mee om dat liever te zien dan?
Nu moet je weer helemaal opnieuw beginnen in principe.
En dat vind ik jammer.

Het lijkt wel alsof er geen kritiek meer gegeven mag worden opeens omdat je nu tov andere jaren beter presteert. Vind ik onzin. Zelfs Messi wil zich nog iedere dag verbeteren en is kritisch op zichzelf als hij iets niet bereikt heeft wat hij wilde bereiken. Dat is winnaarsmentaliteit...boos op jezelf kunnen zijn. En dat moeten wij nu ook. Dat kump wel good mentaliteit kom je niet ver mee....Dat hebben we wel gezien de afgelopen 20 jaar...
Het is zoals het is we moeten verder, maar ga wel na waar het fout ging en probeer daar iets in te verbeteren gewoon. Dat is wat ik ermee bedoel.

Tuurlijk mag er kritiek zijn, hopelijk doet Fortuna dat vooral want daar zullen ze zeker van leren. Wat ik wil aangeven is dat Fortuna een club is in opbouw en dat gaat met vallen en opstaan. We hebben zeer leuke wedstrijden gehad dit seizoen en waneer het erop aankomt geeft Fortuna niet thuis( NEC eindhoven en De graafschap). Moeten we nu in paniek raken? Nee vooralsnog niet. voor een top 3 plek komt Fortuna simpelweg te kort nu en dat is helemaal niet erg.

Zaak is om nu komende weken te herstellen, punten te pakken en dat je in de winterstop tussen plek 3 en 7 staat en kun je terug kijken op een mooie eerste seizoenshelft die bovenverwachting is verlopen. In de winterstop 2 directe versterkingen erbij en je kan gaan voor een mooie 2de seizoenshelft die met vallen en opstaan zal verlopen. Zo win je met 0-6 bij Telstar en zo speel je thuis gelijk tegen Eindhoven. We moeten de lat niet te hoog leggen voor deze jonge spelers groep. Fortuna leeft weer, media is positief en er heerst rust binnen de club en de tribune zijn weer gevuld. kortom, ik baal als een stekker van gisteren, maar er heerst maar een ding nu en dat is trots.
Laatst bijgewerkt door Rdorenberg op za okt 28, 2017 9:20 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

GeleanDeGekste Geregistreerde gebruikers

Fakking kutmoffen geluk tegen de kampioen! Hadden wij dat maar gister

R*da en geldschieter Korotaev blijven contact houden - http://www.1limburg.nl/l/56545 #1Limburg

Richard Coenen Avatar gebruiker
Supporter

Ach als het bij wat kletsen blijft en in dat lelijke shirt zitten achter een cam, I don't care!

FortunaSC Sponsoren

AT-AT Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Richard Coenen schreef:
Ach als het bij wat kletsen blijft en in dat lelijke shirt zitten achter een cam, I don't care!

Dat shirtje zal ook wel het enige van waarde zijn waar hij nog toegang tot heeft :twisted:

Les Supporter

Heeft dat tegenwoordig waarde dan?

AT-AT schreef:
Richard Coenen schreef:

Dat shirtje zal ook wel het enige van waarde zijn waar hij nog toegang tot heeft :twisted:

Mij lijkt het toch dat hij nog echt geen roda-hart of wat dan ook kan hebben.
Dus als jij "uitgespeelt" bent en geen intensies of belangen meer wilt hebben in R*da in de toekomst, waarom ga je dan in een shirt R*da zitten kijken heel opvallend voor de "roda-regering"?
Mij lijkt dat hij wel andere dingen aan zijn hoofd heeft en anders wel naar Barcelona ging kijken om fatsoenlijk voetbal te zien op een zondag. Waarom zou je speciaal R*da gaan zitten kijken, dat per se laten zien MET een shirtje via Skype ook nog, als je tòch niks meer met deze club van plan bent/kan zijn....Dat heeft totaal geen toegevoegde waarde meer als hij geen interesse meer in ze heeft.
Hij heeft geen belang meer in R*da en gezichtsverlies lijden kan die ook niet meer daardoor, dus er is geen enkele reden voor hem dit nog te doen momenteel tenzij hij toch terug komt in wat voor vorm dan ook.

Les Supporter

Speciaal voor Sjors nieuws over de verlosser:

https://www.1limburg.nl/roda-geeft-malk ... t=topstory

FortunaSC Sponsoren

Les schreef:
Speciaal voor Sjors nieuws over de verlosser:

https://www.1limburg.nl/roda-geeft-malk ... t=topstory

Les brengt iig al wat goed nieuws vandaag +1

shef Aan'M

Het is juist jammer dat ze Malki geen contract gegeven hebben.
Die heeft zolang niet gespeeld, die haalt zijn oude nivo never nooit meer.
Van mij hadden ze dat beetje budget best aan hem mogen besteden

shef schreef:

Hèb je een punt.
Maar het had ook zo kunnen lopen dat het een Fernando-comeback was geweest. Dat blijft de discussie.

Sjors schreef:
shef schreef:

Hèb je een punt.
Maar het had ook zo kunnen lopen dat het een Fernando-comeback was geweest. Dat blijft de discussie.

Aub niet Fernando met Malki vergelijken :mrgreen: wel amateuristisch om Malki maanden te laten mee trainen en dan tot de conclusie komen dat hij niet bij dit R*da past...ze weten toch van te voren wat Malki voor spits is? En dan ook nog roepen op een supporters bijeenkomst dat Malki wellicht een contract gaat tekenen. Snap jij het nog Sjors? :roll:

Joe Pesci Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Fortuna045 Geregistreerde gebruikers

Joe Pesci schreef:

Haha, check even het bericht dat daaronder staat ("HEERLENAAR SPREEKT NEDERLANDSE TAAL MEEST CORRECT") en bedenk dan nog een keer hoe serieus deze site is :P

VorigeVolgende

Keer terug naar Nieuwsberichten