Forumoverzicht Nieuwsberichten Het grote anti (en pro.....?) R*da topic

Het grote anti (en pro.....?) R*da topic

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

Les Supporter

de Limburgse prutsmedia komen dan toch over de brug:

https://www.limburger.nl/cnt/dmf2018011 ... 20Korotaev

Achter Fortuna Geregistreerde gebruikers

Dat de KNVB geen einde maakt aan de vrijage van R*da met de criminele Rus is onbegrijpelijk.KNVB maakt zich ongeloofwaardig.Zie publicaties vanmorgen in De Limburger en op website L1.

Twee grote losers in de soap met de Rus
Investeerder Schrouff en de aanstaande degradant R*da

Big Ugly Head Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Vooropgesteld: Iemand is onschuldig tot het tegendeel bewezen is (al geloof ik er in dit geval niet zo heel veel van). Wat ik dan wel weer grappig vind is dat ze schrouff omschrijven als "loempiamagnaat". Voor mij alvast het woord van 2018.
Fortuna, doe bès mien club.

Arthur Hoyer Geregistreerde gebruikers

Big Ugly Head schreef:
"loempiamagnaat". Voor mij alvast het woord van 2018.

:lol: :lol: :lol:

FortunaSC Sponsoren

Pats Geregistreerde gebruikers

Arthur Hoyer schreef:
Big Ugly Head schreef:
"loempiamagnaat". Voor mij alvast het woord van 2018.

:lol: :lol: :lol:

De Russische spagaat van een Loempiamagnaat :mrgreen:

Sjors Geregistreerde gebruikers

R*da versterkt selectie met Duitser Donis Avdijaj - http://www.1limburg.nl/l/59931 #1Limburg

Er is blijkbaar weer geld daaro?
Met zoveel schulden toch nog versterkingen kunnen aantrekken? Krijg je daar geen boetes of puntenaftrek voor vd KNVB tegenwoordig? Oh nee, dat gebeurd alleen als fortuna dat doet, klopt ook...R*da komt overal mee weg.

Les schreef:
de Limburgse prutsmedia komen dan toch over de brug:

https://www.limburger.nl/cnt/dmf2018011 ... 20Korotaev

Hij wil toch instappen, zegt hij...Dat blijf je toch ook niet roepen als je zo'n invloedrijk persoon bent dat beschadigd je imago en maakt je belachelijk.

Een scout van R*da JC vertelt Harm van Veldhoven dat hij een fantastische jonge Syrische spits heeft gezien in Damascus.
Harm stapt onmiddellijk op het vliegtuig om een wedstrijd te gaan bekijken.
Hij is behoorlijk onder de indruk: de spits maakt drie mooie doelpunten. Hij laat de speler een contract ondertekenen en neemt hem mee naar Kerkrade.

Drie weken later: R*da JC staat 4-0 achter tegen Ajax. Er zijn nog maar twintig minuten te spelen.
Harm van Veldhoven brengt de Syriër op het veld. Die scoort vier sensationele doelpunten en kopt in de allerlaatste minuut het winnende doelpunt binnen.

Onmiddellijk na de wedstrijd belt de Syriër naar zijn moeder: Ik heb vandaag twintig minuten meegespeeld en heb al meteen vijf doelpunten gescoord! zegt hij enthousiast. De spelers en supporters dragen mij hier allemaal op handen.

Tof, zegt zijn moeder. Maar ik zal je eens vertellen hoe mijn dag was.
Je vader is op straat beschoten, je zus is verkracht, ik ben aangevallen en geslagen en je broer is lid geworden van een bende criminelen.
En dat allemaal terwijl jij de tijd van je leven hebt ................

De Syriër is onder de indruk: Ja, wat kan ik zeggen mamma?
Het spijt me......

Het spijt je? Het spijt je?! zegt de moeder.
Het is wel voor jou dat we naar Kerkrade zijn verhuisd!

AT-AT Avatar gebruiker

Sjors schreef:
R*da versterkt selectie met Duitser Donis Avdijaj - http://www.1limburg.nl/l/59931 #1Limburg

Er is blijkbaar weer geld daaro?
Met zoveel schulden toch nog versterkingen kunnen aantrekken? Krijg je daar geen boetes of puntenaftrek voor vd KNVB tegenwoordig? Oh nee, dat gebeurd alleen als fortuna dat doet, klopt ook...R*da komt overal mee weg.

Er was wat geld voor 1-2 versterkingen, die ze nu al binnen hebben. Overigens denk ik dat Huub heeft geregeld dat Avdijaj voor een klein prijsje is gekomen.

FortunaSC Sponsoren

Krupa6Ways Avatar gebruiker

Big Ugly Head schreef:
Een scout van R*da JC vertelt Harm van Veldhoven dat hij een fantastische jonge Syrische spits heeft gezien in Damascus.
Harm stapt onmiddellijk op het vliegtuig om een wedstrijd te gaan bekijken.
Hij is behoorlijk onder de indruk: de spits maakt drie mooie doelpunten. Hij laat de speler een contract ondertekenen en neemt hem mee naar Kerkrade.

Drie weken later: R*da JC staat 4-0 achter tegen Ajax. Er zijn nog maar twintig minuten te spelen.
Harm van Veldhoven brengt de Syriër op het veld. Die scoort vier sensationele doelpunten en kopt in de allerlaatste minuut het winnende doelpunt binnen.

Onmiddellijk na de wedstrijd belt de Syriër naar zijn moeder: Ik heb vandaag twintig minuten meegespeeld en heb al meteen vijf doelpunten gescoord! zegt hij enthousiast. De spelers en supporters dragen mij hier allemaal op handen.

Tof, zegt zijn moeder. Maar ik zal je eens vertellen hoe mijn dag was.
Je vader is op straat beschoten, je zus is verkracht, ik ben aangevallen en geslagen en je broer is lid geworden van een bende criminelen.
En dat allemaal terwijl jij de tijd van je leven hebt ................

De Syriër is onder de indruk: Ja, wat kan ik zeggen mamma?
Het spijt me......

Het spijt je? Het spijt je?! zegt de moeder.
Het is wel voor jou dat we naar Kerkrade zijn verhuisd!

:lol: :lol: :lol: geweldig!

Rdorenberg Avatar gebruiker

Wat is jullie mening:
Als fortuna promoveert, Zien jullie R*da dan liever in de eredivisie of Jupiler legeau?
‘ stap voor stap en elke stap brengt ons verder ‘ Isitan Gün

Obsession Supporter

Rdorenberg schreef:
Wat is jullie mening:
Als fortuna promoveert, Zien jullie R*da dan liever in de eredivisie of Jupiler legeau?

Liefst in de 2de divisie zelfs :D
Zou wel graag eens een wedstrijdje tussen de twee willen zien nu. Kijken waar we staan tov hun.

BerichtThis post was deleted by Waldorf on di jan 16, 2018 11:40 am.

FortunaSC Sponsoren

Marco@Stein Geregistreerde gebruikers

Rdorenberg schreef:
Wat is jullie mening:

Fortuna wel of niet promoveren,joda gewoon juup. Maar het blijven "duitsers",dus op 1 of ander wonderbaarlijke manier redden die zich wel weer.

Oda liever naar jL als Fortuna Sittard promoveert. Afgesnoepte sponsors terugpakken en overrulen dan met reclame voor Fortuna. Bovendien is Fortuna momenteel sterker als Oda.

Waldorf Avatar gebruiker

Liefst zou ik ze alleen nog maar tegenkomen in de geschiedenisboeken. Die kun tenminste je nog verbranden
Lateral Boys-since 2003-

Waldorf schreef:
Liefst zou ik ze alleen nog maar tegenkomen in de geschiedenisboeken. Die kun tenminste je nog verbranden

:lol:

Rdorenberg schreef:
Wat is jullie mening:

Er zijn meerdere scenario's. Mijn persoonlijke voorkeur van "heel graag" naar " minder graag":

1) wij kampioen, zij rechtstreeks eruit
2) wij kampioen, zij via play offs eruit
3) wij via play offs, zij tegen ons eruit.
4) wij wel zij niet, dan hebben we volgend jaar twee mooie derby's in de eredivisie. En dan kunnen we ze volgend jaar eigenhandig eruit kukelen.
5) wij niet zij eruit, dan hebben we volgend jaar twee mooie derby's erbij in de juup. En dan worden we volgend jaar kampioen ten koste van hun ;)
6) wij niet erin en zij niet eruit. Doemscenario maar dan ben ik wel heel trots op wat wij bereikt hebben want ik weet waar we vandaan komen. We gaan dan volgend jaar weer genieten van Fortuna en van het gebraggel van R*da.

Samengevat: zij eruit, wij erin. Maakt niet uit hoe. :evil:

Marco@Stein schreef:
Rdorenberg schreef:
Wat is jullie mening:

Fortuna wel of niet promoveren,joda gewoon juup. Maar het blijven "duitsers",dus op 1 of ander wonderbaarlijke manier redden die zich wel weer.

Vandaag dus ook weer Duits geluk...Het vernieuwde Sparta had uit kunnen lopen op ze. Maar verloren tegen vitesse. Ook dat hoort bij het Kerkraads geluk idd.

VorigeVolgende

Keer terug naar Nieuwsberichten