Forumoverzicht Nieuwsberichten Het grote anti (en pro.....?) R*da topic

Het grote anti (en pro.....?) R*da topic

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

Rdorenberg Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

vlinderstraatjes schreef:
geloof nu maar dat het team, ondersteunt door Sunday Oliseh, gebrand is om te winnen maandag, johan derksen heeft ze mogelijk door zijn uitspraken extra op scherp gezet. ik vind hem soms respectloos overkomen.

Iedereen is gebrand uiteraard, alleen telt nu volgens mij alleen resultaat. Johan Derksen heeft geen woord over Fortuna gesproken, Alleen Sander Kleikers van L1 was in de uitzending die zijn mening gaf over Oliseh. Dat oliseh onder druk komt te staan bij een nieuwe nederlaag hoef je geen journalist voor te zijn om dat te constateren.
‘ stap voor stap en elke stap brengt ons verder ‘ Isitan Gün

vlinderstraatjes Geregistreerde gebruikers

nee toevalig niet in deze uitzending, maar wel in vele andere uitzendingen van hem, komt er geen goed woord uit zijn mond als het om Fortuna gaat. ik moet wel zeggen dat hij de allerlaatste keer wel wat posetiefs zei over Isitan Gun, goed beleid. zit vooruitgang in.

ik zat fout met mijn bericht dat johan derksen had gesproken over Fortuna vandaag, mijn wel gemeende exkuus.

ik zat fout met mijn bericht dat johan derksen had gesproken over Fortuna vandaag, mijn wel gemeende exkuus.

Geen probleem hoor :mrgreen:

FortunaTheBest Geregistreerde gebruikers

Even over die Salar Azimi....

Natuurlijk hoop ik dat R*da helemaal geen investeerder vindt. Geen Korotaev en geen Azimi.... Maar... als ik dan toch eentje moet kiezen hoop ik dat Schrouff snel zijn aandelen aan die Azimi geeft.

Waarom? Nou hierom.

Die Azimi is maar ongeveer 3 tot 6 miljoen waard. Volgens Quote 3 miljoen, volgens hemzelf (samen met zijn broer) 6 miljoen. Alleen de schuld van dit jaar van R*da staat al op 1 miljoen. Die Azimi zal dus niet veel zoden aan de dijk zetten.

Bron: dit stukje van mei 2017.
https://www.bndestem.nl/nac/hoe-rijk-is-salar-azimi-van-asielcentrum-tot-kasteel~acf03f2b/

FortunaSC Sponsoren

Jelle92FSC Supporter

Rdorenberg schreef:
geloof nu maar dat het team, ondersteunt door Sunday Oliseh, gebrand is om te winnen maandag, johan derksen heeft ze mogelijk door zijn uitspraken extra op scherp gezet. ik vind hem soms respectloos overkomen.

Iedereen is gebrand uiteraard, alleen telt nu volgens mij alleen resultaat. Johan Derksen heeft geen woord over Fortuna gesproken, Alleen Sander Kleikers van L1 was in de uitzending die zijn mening gaf over Oliseh. Dat oliseh onder druk komt te staan bij een nieuwe nederlaag hoef je geen journalist voor te zijn om dat te constateren.

Dat is gewoon episch goede journalistiek.
save water drink beer

BerichtThis post was deleted by Pats on za feb 10, 2018 4:52 pm.

Sjors Geregistreerde gebruikers

En ook nu staan ze weer op 0-1.
Toch weer een puntje erbij.

Marco@Stein Geregistreerde gebruikers

Het blijven wannabe pruuse. Niks laten zien en dan toch weer een puntje pikken.

Marco@Stein schreef:
Het blijven wannabe pruuse. Niks laten zien en dan toch weer een puntje pikken.

Ze hadden totaal niks in te brengen in Heerenveen. Heerenveen was vele malen beter en was gewoon ongelofelijk dat Heerenveen niet had gewonnen. Het zal spannend blijven voor de onderste ploegen tot de laatste wedstrijden. Nu krijgen ze een paar tegenstanders waar ze misschien enkele punten kunnen gaan pakken en laatste 7wedstrijden zijn geen makkie. Het is nog niet vanzelfsprekend dat ze er zomaar in blijven. Dat Fortuna maar punten gaat pakken, hebben we hard nodig. :mrgreen:

FortunaSC Sponsoren

Wat een geluk in Kerkrade zeg, ze sprokkelen de puntjes binnen(heel langzaaaaaam). Heracles nog geen uitwedstrijd gewonnen, nu wel :mrgreen: :mrgreen:

Rdorenberg schreef:
Wat een geluk in Kerkrade zeg, ze sprokkelen de puntjes binnen(heel langzaaaaaam). Heracles nog geen uitwedstrijd gewonnen, nu wel :mrgreen: :mrgreen:

Das mooi!!! :lol:

Obsession Supporter

Nu hopen dat het Advocaat effect gaat werken bij Sparta!
:D

Les Supporter

Sparta voetbalt meestal wel aardig, maar daar zit het net niet mee. R*da is weer dramatisch de afgelopen weken...

FortunaSC Sponsoren

Als ze verliezen van Sparta breekt daar de pleuris uit :mrgreen:

Fortunato Geregistreerde gebruikers

Rdorenberg schreef:

En wat is het mooiste moment om dat te doen? :D :D :D
Like and Follow: facebook.com/stompinfo

Achter Fortuna Geregistreerde gebruikers

Degradatie zal oda niet ontlopen.

ongelooflijk, oda domineerd zo goed als de hele wedstrijd, had zomaar 4-3 kunnen zijn, maarja, je moet ze er wel inschieten en niet ernaast.

pascal averdijk Avatar gebruiker

ongelooflijk, oda domineerd zo goed als de hele wedstrijd, had zomaar 4-3 kunnen zijn, maarja, je moet ze er wel inschieten en niet ernaast.

2e helft maar half gezien maar de 1e helft was echt matige troep van R*da. Erg slordig en weinig inspirerend. Niks om bang van te worden ;)
'This is the time for action, the time to be seen!'

Geen punten,klaar!! Snel naar de juup die wannabe duitsers.

VorigeVolgende

Keer terug naar Nieuwsberichten