Forumoverzicht Nieuwsberichten Het grote anti (en pro.....?) R*da topic

Het grote anti (en pro.....?) R*da topic

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

vlinderstraatjes Geregistreerde gebruikers

advokaatje wint willem 2 wint en nac wint. en zittert wint

Sheriff 21 Geregistreerde gebruikers

Niks beter dan leedvermaak ;-)
Maar serieus, playoff plek en dan tegen ons is de grootste wens.
En dan eerst uit en dan thuis in laatste minuut.

Dat is pas een natte droom
Maar goed exit en volgend jaar 2x derby ook prima

Big Ugly Head Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Die Rosheuvel, wat een kans. Topamusement :lol: :lol: :lol: :lol:
Fortuna, doe bès mien club.

Les Supporter

Het lijkt wel matchfixing joh :lol:

shef Aan'M

Sheriff 21 schreef:

Leuke gedachte, alleen spelen we tegen eredivisie clubs eerst thuis. Hoogst geclasseerde ploeg speelt tweede pot thuis

FortunaSC Sponsoren

De Sokkenverkoper Avatar gebruiker

shef schreef:
Sheriff 21 schreef:

Leuke gedachte, alleen spelen we tegen eredivisie clubs eerst thuis. Hoogst geclasseerde ploeg speelt tweede pot thuis

Nee sorry laat ze maar lekker degraderen. Je weet nooit hoe Fortuna zelf de play off in gaat,knikkende knietjes opèèns,blessures en etc. 18e plek mooi zekerheidje en wij gaan de play off zien.

Rdorenberg Avatar gebruiker

Emmen in de tweede ronde, Sparta in de finale en Fortuna als winnaar.
:lol:
‘ stap voor stap en elke stap brengt ons verder ‘ Isitan Gün

Rdorenberg schreef:
Emmen in de tweede ronde, Sparta in de finale en Fortuna als winnaar.
:lol:

bijvoorbeeld :D

Pats Geregistreerde gebruikers

Emmen of Telstar is me om het even, al heb ik veel sympathie voor Telstar dus da's dan ook wel weer leuk.
Als we in die 2e ronde maar niet tegen de Graafschap moeten vind ik het prima.

Sparta zal wel 16e worden. Dan wordt het dus Twente of R*da in de finale, ervan uitgaande dat we 2e worden.
Geef mij maar Twente, want die zijn dit niet gewend. Nu al de wanhoop nabij trouwens, die Holla direct na de nederlaag in Almelo... die wist het gewoon echt niet meer. Verbeek zat gisteravond bij Fox ook al te bibberen bij het idee dat ze tegen Fortuna zouden moeten. Bij R*da zit die play off shit in het DNA. Die ontloop ik toch liever.

Pats Geregistreerde gebruikers

Sheriff 21 schreef:

Dat kun je zowiezo vergeten, eredivisieclub speelt 2e wedstrijd altijd thuis in de play offs.

FortunaSC Sponsoren

Pats schreef:
Emmen of Telstar is me om het even, al heb ik veel sympathie voor Telstar dus da's dan ook wel weer leuk.
Als we in die 2e ronde maar niet tegen de Graafschap moeten vind ik het prima.

.

Ja idd nu ondertussen wel 2x averij

Kiek-oet-dao-valle-goole Geregistreerde gebruikers

Ik wil er nog helemaal niet vanuit gaan dat we nacompetitie gaan spelen. Nec laat veel punten liggen in uitwedstrijden. Daar hebben ze er nog zes van, wij vijf. Bij Fortuna heb ik wel het idee dat de slechte periode voorbij is. Dat moet ik bij NEC nog maar zien. Morgen bij Jong Utrecht zullen die wel winnen maar ze moeten ook nog naar o.m. Ajax, Dordt en Cambuur.

Sjors Geregistreerde gebruikers

Big Ugly Head schreef:
Die Rosheuvel, wat een kans. Topamusement :lol: :lol: :lol: :lol:

Als dat geen matchfixing is dan weet ik het niet meer haha hoeveel kreeg die betaald daarvoor? Die piste ik met mijn lul er nog in.

Ik zou niet te voorbarig zijn over directe degradatie R*da ze zullen het wel weer net redden middels geluk. Play-offs ontlopen ze idd niet nee...
Het geluk is ff op geweest maar het idee net R*da nooooit zeker...pas daarmee op, dat weten we...
Ja, ze moeten nog tegen psv maar als ze vóór die wedstrijd al officieus kampioen zijn zullen de kerkratjes dan net weer winnen van ze omdat psv klaar is. Dan laatste tegen Den Haag die ook slecht lopen momenteel en vvv is ook af aan het takelen lijkt wel...Dus ik wacht liever af die 7 wedstrijden nog dat zijn er nog veel hoor!
Es bleiben Deutschers!
Tot het laatste fluitsignaal klinkt zullen nog mogelijkheden hebben iig.

FortunaSC Sponsoren

Kiek-oet-dao-valle-goole schreef:
Ik wil er nog helemaal niet vanuit gaan dat we nacompetitie gaan spelen. Nec laat veel punten liggen in uitwedstrijden. Daar hebben ze er nog zes van, wij vijf. Bij Fortuna heb ik wel het idee dat de slechte periode voorbij is. Dat moet ik bij NEC nog maar zien. Morgen bij Jong Utrecht zullen die wel winnen maar ze moeten ook nog naar o.m. Ajax, Dordt en Cambuur.

Nu nog denken dat we kampioen worden is toch echt erg naïef.

Sjors schreef:
Ik zou niet te voorbarig zijn over directe degradatie R*da ze zullen het wel weer net redden middels geluk. Play-offs ontlopen ze idd niet nee...
Het geluk is ff op geweest maar het idee net R*da nooooit zeker...pas daarmee op, dat weten we...
Ja, ze moeten nog tegen psv maar als ze vóór die wedstrijd al officieus kampioen zijn zullen de kerkratjes dan net weer winnen van ze omdat psv klaar is. Dan laatste tegen Den Haag die ook slecht lopen momenteel en vvv is ook af aan het takelen lijkt wel...Dus ik wacht liever af die 7 wedstrijden nog dat zijn er nog veel hoor!
Es bleiben Deutschers!
Tot het laatste fluitsignaal klinkt zullen nog mogelijkheden hebben iig.

Komend weekend verwacht ik dat Twente van Willem 2 wint en NAC van R*da en dan zijn het 4 punten achterstand voor R*da en gaat het loodzwaar voor ze worden. Volgend weekend Vitesse-Roda, wellicht ook 0 punten. Degradatie komt met de week dichterbij. :mrgreen:

Richard Coenen Avatar gebruiker
Supporter

Laat R*da maar gewoon rechtstreeks degraderen, speel liever op safe!

jori Aan'M

Sjors schreef:
Kiek-oet-dao-valle-goole schreef:

Nu nog denken dat we kampioen worden is toch echt erg naïef.

Als je de laatste paar wedstrijden gezien hebt dan weet je dat de race nog lang niet gelopen is. 6 punten zijn goed te maken op 2 wedstrijden en dat terwijl wij een wat eenvoudiger programma hebben.
Don Leo schreef:
Als je serieus mee wil doen voor het linkerrijtje is de selectie inderdaad te smal.

Marco@Stein schreef:
En die [selectie] is gewoon niet compleet om mee te doen voor de play offs is mijn mening.

Sunday Oliseh schreef:
God is Great!

Krupa6Ways Avatar gebruiker

Richard Coenen schreef:

Dat zou ik ook liever zien, maar van de andere kant geef ik Fortuna meer kans tegen R*da dan tegen Twente of Sparta.

Krupa6Ways schreef:
Richard Coenen schreef:

Dat zou ik ook liever zien, maar van de andere kant geef ik Fortuna meer kans tegen R*da dan tegen Twente of Sparta.

Eerst de finale bereiken, zal lastig zat worden. Wie zegt dat er 2 eredivisie clubs naar finale van de play offs gaan?

VorigeVolgende

Keer terug naar Nieuwsberichten