Forumoverzicht Nieuwsberichten Het grote anti (en pro.....?) R*da topic

Het grote anti (en pro.....?) R*da topic

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

Don Leo Geregistreerde gebruikers

-
Laatst bijgewerkt door Don Leo op zo apr 15, 2018 8:47 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Les Supporter

Nou Don. Ik ben het met je eens. Hang de vlag uit :lol: .

Bij mensen waar R*da zo diep bij zit en blijkbaar van belang is voor de identiteit als Fortunees... daar zit R*da dus ook in het hart en in het bloed. Dat vind ik pas bedenkelijk als R*da onderdeel is van je identiteit :lol:

Les schreef:
Nou Don. Ik ben het met je eens. Hang de vlag uit :lol: .

Bij mensen waar R*da zo diep bij zit en blijkbaar van belang is voor de identiteit als Fortunees... daar zit R*da dus ook in het hart en in het bloed. Dat vind ik pas bedenkelijk als R*da onderdeel is van je identiteit :lol:

Haha nou ik ben blij dat je het op dit punt met mij eens bent Les, dit vind ik veel belangrijker dan een discussie over Stokkers. En het is inderdaad erg bedenkelijk dat sommigen hier meer met R*da bezig zijn dan met Fortuna...

Big Ugly Head Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Don Leo schreef:
Man man man, wat een idiote opmerking, respectloos!

Hmmm, wellicht een ietwat ongelukkige poging mijnerzijds om grappig te zijn. Mijn excuses, dat was niet zo bedoeld. Alhoewel wij het weinig met elkaar eens zijn, Leike is het niet mijn bedoeling om respectloos over te komen. Dat past ook niet in mijn opvoeding. Ik heb het bericht aangepast :oops:
Fortuna, doe bès mien club.

nuujsjtadt Avatar gebruiker
Supporter

Big Ugly Head schreef:
Don Leo schreef:

Hmmm, wellicht een ietwat ongelukkige poging mijnerzijds om grappig te zijn. Mijn excuses, dat was niet zo bedoeld. Alhoewel wij het weinig met elkaar eens zijn, Leike is het niet mijn bedoeling om respectloos over te komen. Dat past ook niet in mijn opvoeding. Ik heb het bericht aangepast :oops:

Mooi dat je in staat bent om toe te geven dat je opmerking niet zo handig was. Chapeau!

FortunaSC Sponsoren

Big Ugly Head schreef:
Don Leo schreef:

Hulde! Ik heb mijn reactie op je bericht verwijderd, zand erover.

Les Supporter

Siert je inderdaad :) . Vind de ludieke variant sowieso treffender aangezien dat ook bijna gebeurt :lol:

Big Ugly Head Avatar gebruiker

Don Leo schreef:
Big Ugly Head schreef:
Don Leo schreef:

Dank je, Lei. Dat waardeer ik. Kunnen we nu weer onvriendelijk tegen elkaar doen? Ik vind dit wat ongemakkelijk :lol:
Wat vind jij van Stokkers en ter Wielen? ;)
Fortuna, doe bès mien club.

Big Ugly Head schreef:
Don Leo schreef:
Big Ugly Head schreef:

Dank je, Lei. Dat waardeer ik. Kunnen we nu weer onvriendelijk tegen elkaar doen? Ik vind dit wat ongemakkelijk :lol:
Wat vind jij van Stokkers en ter Wielen? ;)

Don't get me started! :mrgreen:

nuujsjtadt Avatar gebruiker
Supporter

Big Ugly Head schreef:

Hulde! Ik heb mijn reactie op je bericht verwijderd, zand erover.[/quote]
Wat vind jij van Stokkers en ter Wielen? ;)[/quote]

:D :D :lol:

FortunaSC Sponsoren

Sjors Geregistreerde gebruikers

Les schreef:
Sjors, als je me niet kent, gelieve dan ook je waffel te houden over of ik wel een echte supporter ben of niet. Gatverdamme.

De manier waarop jij jezelf af en toe boven anderen zet is gewoon triest. Laat staan de manier waarop je constant je eigen club naar beneden haalt. Je haalt liever je gelijk dan dat deze club wat moois neerzet. En dat twijfelt er dan aan of iemand anders wel een supporter is van Fortuna. Misschien moet je eens wat minder hersenloos om je heen roepen en accepteren dat er ook andere meningen in de wereld zijn. Heeft niks met voetbalverstand te maken. Roepen dat deze ploeg nauwelijks het linkerrijtje kan halen overigens wel :roll: .

Ik vraag me sowieso af hoe je deze onzin uit mijn post haalt. Maar ja, zoals altijd lees je alleen wat je wil lezen. Reageer je frustratie over R*da dan ook aub niet op mij af als een klein kind.

R*da gaat niet meer rechtstreeks degraderen. Accepteer het maar. Dat Twente dan wel gaat vind ík prima, aangezien er geen enkele club is die de boel meer heeft bezeikt dan die klojo's. R*da mag van mij met alle liefde een etage lager komen ballen. Maar ik leef niet alleen in het verleden, maar óók in het heden. Doei en kusjes.

Kerelke, o.a. jij bent altijd degene die mensen onderuit haalt als eerste, van sommigen hun mening bewust niet accepteerd en iedereen denkt te kennen en zijn big waffel tegen mij opentrekt...Ik pik dit niet en hoe ik op jou reageer bepaal ik zelf dan.
Jij moet je niet aanstellen boy, je begint zelf altijd met heel interessante gelul over iedereen als ze iets geschreven hebben, ik reageer daarop. Klaar. "Accepteer het"
Heb je er problemen mee meld het mij dan ff maar niet hier de held uithangen achter je toetsenbord.
Ga nou niet zo popi doen tegen mij om medestandertjes te moeten krijgen .
Mij aub niet de LES lezen :lol:
Baby.
X
Nou, oogjes dicht en snaveltjes toe...
Een fijne nachtrust.
Laatst bijgewerkt door Sjors op ma apr 16, 2018 1:22 am, in totaal 1 keer bewerkt.

Wat vind jij van Stokkers en ter Wielen? ;)[/quote]

:lol:

GeleanDeGekste Geregistreerde gebruikers

Jammer dat onze vrienden van PSV de stinkjoden voetballes hebben gegeven, die gaan komende dagen flink
Zuipen terwijl ze woensdag de hoofdact zijn int circus !

YGA schreef:
tegen psv zijn die 2 aanvallers geschorst dus lijkt me sterk dat ze dan winnen

'Beter dat Schahin en Avdijaj tegen PSV ontbreken' - http://www.1limburg.nl/l/63620 #1Limburg

FortunaSC Sponsoren

Richard Coenen Avatar gebruiker
Supporter

grrrrr

GeleanDeGekste Geregistreerde gebruikers

Zoet en de Jong ontbreken ‘toevallig’ bij psv! Wat een mazzel! Gelukkig won Twente gisterr

Les Supporter

Er spelen dus twee gretige bankzitters die hun kans kunnen pakken ipv twee volgezopen jongens die dit jaar al hebben afgesloten. En Twente wint. Wat een mazzel!

Les schreef:
Er spelen dus twee gretige bankzitters die hun kans kunnen pakken ipv twee volgezopen jongens die dit jaar al hebben afgesloten. En Twente wint. Wat een mazzel!

...zucht.

Les schreef:

We zien het jong....Je hebt weer gelijk :lol: :lol: :lol: :lol:
1-6 voor Psv weer....netjes.
Ow wacht...
:lol:
Laatst bijgewerkt door Sjors op wo apr 18, 2018 9:43 pm, in totaal 2 keer bewerkt.

Krupa6Ways Avatar gebruiker

Sportieve plicht...pfff. Kutboeren!

VorigeVolgende

Keer terug naar Nieuwsberichten