Forumoverzicht Nieuwsberichten Het grote anti (en pro.....?) R*da topic

Het grote anti (en pro.....?) R*da topic

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

Sjors Geregistreerde gebruikers

Achter Fortuna schreef:
Oda in grote geldnood. Procedure tegen Rus. Zondag nog we trust in Korotaev. Zelfs geld halen bij een crimineel. Niets is te gek om wanbeleid te stofferen.

Blijkt toch weer niet waar te zijn?
https://www.wijzijnrodajc.nl/nieuws/119 ... i-korotaev

https://www.wijzijnrodajc.nl/nieuws/59/ ... presumptie

Achter Fortuna Geregistreerde gebruikers

Dus toch waar.

Les Supporter

R*da doet er simpelweg alles aan om die 2 miljoen naar zich toe te trekken. Dus spannen ze op papier een rechtszaak aan tegen Korotaev om dat geld los te krijgen. Met als achtergrond dat dat geld al R*da zou 'toebehoren' en er daarom geen beslag op gelegd kan worden door buitenlandse justities.

Duidt natuurlijk niet op een ruzie tussen R*da en Korotaev oid, maar wel weer de volgende lachwekkende stap in een kansloze soap :lol: .

The Real One Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Mensen wordt het niet eens tijd om te stoppen met deze onzinnige topic. Wij spelen in de eredivisie en gaan toch zeker geen topic openhouden voor een clubje uit de eerste divisie. Kom op zeg dat Calimero niveau zijn we nu toch wel ontgroeid dacht ik.

Fortunato Geregistreerde gebruikers

The Real One schreef:
Mensen wordt het niet eens tijd om te stoppen met deze onzinnige topic. Wij spelen in de eredivisie en gaan toch zeker geen topic openhouden voor een clubje uit de eerste divisie. Kom op zeg dat Calimero niveau zijn we nu toch wel ontgroeid dacht ik.

Gelijk heb je, anderzijds is leedvermaak nog steeds het leukste vermaak. Dus laat hem nog ff open.
Het lukt mij nog steeds niet om, zonder te lachen, te zeggen dat het jammer is dat R*da is gedegradeerd.
Like and Follow: facebook.com/stompinfo

FortunaSC Sponsoren

Don Leo Geregistreerde gebruikers

The Real One schreef:

Volledig met je eens, Calimero topic!

Franco Zennaro Avatar gebruiker

Nee nooit! Het is pas arrogant om te denken dat we opeens een grotere club zijn dan de kots van het zuiden.

Laat ons lekker lachen om onze meest gehate rivaal die ons al jaren geleden heeft afgeschreven als rivaal

Enzyme Avatar gebruiker
Supporter

Franco Zennaro schreef:
Nee nooit! Het is pas arrogant om te denken dat we opeens een grotere club zijn dan de kots van het zuiden.

Laat ons lekker lachen om onze meest gehate rivaal die ons al jaren geleden heeft afgeschreven als rivaal

Eens.

vlinderstraatjes Geregistreerde gebruikers

hoop ook dat dit topic open blijft. kunnen we één keertje iets terug kaatsen, wat wij jaren lang hebben ontvangen, van hun. maar dan op een ludieke manier en gepast.

nuujsjtadt Avatar gebruiker
Supporter

Enzyme schreef:
Franco Zennaro schreef:

Eens.

Ik ben dit topic juist begonnen om niet in ieder ander topic van alles over R*da tegen te komen. Lekker centraal zo en als je niets erover wilt lezen....prima! Blijf er dan weg :D

FortunaSC Sponsoren

Eens met Don Leo. Laten we dit met dit Topic stoppen. Laten we meegroeien met het volwassenbeleid van Fortuna Sittard. Geen Calimerogedrag meer. Moeten we ons verlagen naar een jupilerploeg. Dit kost je ook potentiele nieuwe supporters die deze onzin cq haat lezen. Ben er voor om te stemmen of dit item nog wel kan. Vindt bovendien dat de leiding van de supportersclub hierin een standpunt moet innemen.

Achter Fortuna, vind ik wat te ver gezocht, met alle respect, mense clikken niet op dit topic als ze er niets van vinden, en laaten we die mensen die, nieuwtjes en weetjes hebben over R*da zich hier kunnen uiten als zij dat willen, zolang het maar gepast en met wat humor gepaart gaat, moet die vrijheid van meningsuiting kunnen.

Ivanhooo Avatar gebruiker
Supporter

Achter Fortuna schreef:
Eens met Don Leo. Laten we dit met dit Topic stoppen. Laten we meegroeien met het volwassenbeleid van Fortuna Sittard. Geen Calimerogedrag meer. Moeten we ons verlagen naar een jupilerploeg. Dit kost je ook potentiele nieuwe supporters die deze onzin cq haat lezen. Ben er voor om te stemmen of dit item nog wel kan. Vindt bovendien dat de leiding van de supportersclub hierin een standpunt moet innemen.

Ik zie geen enkele reden om dit topic te sluiten. Artikel 7 van de grondwet geeft aan dat we vrijheid van meningsuiting hebben. Indien mensen over R*da willen praten, dan praten zij over R*da. Indien mensen niet over R*da willen lezen, dan dienen deze mensen andere topics te lezen :mrgreen:
ZITTERD TILL WE DIE

Eens Vlinderstraatjes maar laat dat grote Anti dan weg. En maak er een bijvoorbeeld R*da MVV VVV topic van.

FortunaSC Sponsoren

Achter Fortuna, sorry, maar dan moet je niet bij mij zijn dat heb ik niet gezegt of geschreven, dat woord anti vind ik ook niet netjes, daarom zei ik toch dat we gepast en met humor om moeten gaan. respect hebben voor elkaar is een groot goed.

Les Supporter

Mweuh, ik vind persoonlijk dat de (en pro...?) juist aangeeft dat het luchtig is. Ervaart iedereen natuurlijk anders.

Begrepen Vlinderstraatjes.

nuujsjtadt Avatar gebruiker
Supporter

Les schreef:
Mweuh, ik vind persoonlijk dat de (en pro...?) juist aangeeft dat het luchtig is. Ervaart iedereen natuurlijk anders.

Precies, zo is het! ;)

Big Ugly Head Avatar gebruiker

nuujsjtadt schreef:
Ik ben dit topic juist begonnen om niet in ieder ander topic van alles over R*da tegen te komen. Lekker centraal zo en als je niets erover wilt lezen....prima! Blijf er dan weg :D

Driewerf amen.Topic lekker open laten.
Fortuna, doe bès mien club.

GeleanDeGekste Geregistreerde gebruikers

Rodahaat hoort gewoon bij onze regio en onze club! Net zoals de overgrote meerderheid hier een hekel hebben aan maastricht en die club uit 020. Vind je dat niet leuk, blijf je maar weg
*da zal vergaan, mvv onderaan, nooit met vvv samengaan, wij zingen nooit FC Limburg!

VorigeVolgende

Keer terug naar Nieuwsberichten