Forumoverzicht Nieuwsberichten Het grote anti (en pro.....?) R*da topic

Het grote anti (en pro.....?) R*da topic

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

Don Leo Geregistreerde gebruikers

Sjors schreef:
Achter Fortuna schreef:
Dus toch waar.

Dus toch niet waar.

Hij vind het allemaal geen probleem blijkbaar(zie avondgasten L1 gister) en zit te popelen om R*da over te nemen zelfs zodra hij zijn padpoort tetug heeft. De degradatie kwam daarbij goed uit voor hem. Nu kost het hem vrij weinig nog maar.

Uitgeluld.

Hehe, daar is ie eindelijk weer, mijn grote vriend Sjors, begon je al te missen kerel! :lol:

Les Supporter

Sjors. als je per se een muil wil opzetten, neem je dan op zn minst de moeite om posts te lezen.

Sjors Geregistreerde gebruikers

Big Ugly Head schreef:
Ik hoop ook niet dat ze omvallen. Ik wens ze alleen een lang en ondraaglijk lijden toe :twisted:

Precies.
Alleen ziet dat er nu helaad nog niet zo uit als hij daadwerkelijk Door gast pakken zodra zijn paspoort vrij is.

Les schreef:
Sjors. als je per se een muil wil opzetten, neem je dan op zn minst de moeite om posts te lezen.

Mijn muil trek ik open wanneer ik dat wil niet wanneer muilezels zoals jij dat opdragen :D

Don Leo schreef:
Sjors schreef:
Achter Fortuna schreef:
Dus toch waar.

Dus toch niet waar.

Hij vind het allemaal geen probleem blijkbaar(zie avondgasten L1 gister) en zit te popelen om R*da over te nemen zelfs zodra hij zijn padpoort tetug heeft. De degradatie kwam daarbij goed uit voor hem. Nu kost het hem vrij weinig nog maar.

Uitgeluld.

Hehe, daar is ie eindelijk weer, mijn grote vriend Sjors, begon je al te missen kerel! :lol:

Goed bezig Donnie

FortunaSC Sponsoren

Loos schreef:
Les schreef:
Lijkt me idd een investering in Korotaev. Die 2 miljoen zou R*da sowieso al krijgen als Korotaev de boel mocht overnemen. Die hebben ze al lang uitgegeven omdat ze hadden verwacht die te krijgen. Dus lijkt me dat dat geld grotendeels naar Schrouff terugvloeit ja. En inderdaad, als extraatje gooit R*da 20% aandelen ertegenaan zodat Korotaev verbonden is aan de club, en hij overstag gaat om die 2 miljoen af te tekenen.

Dat Schrouff van de aandelen af wil is al lang duidelijk inderdaad. Heeft niet voor niks meermaals aangegeven dat de club uiterlijk dit kwartaal overgenomen moet zijn. Probleem voor hem: Die aandelen zijn geen kláp meer waard. Lang niet wat hij er toendertijd voor betaalde. :lol:

Tja je investeert met 2 miljoen wel in 20% aandelen, maar krijgt er ook schulden en lopende tekorten gratis bij :) Dan is t nog duur. Waaruit bestaat R*da nou nog? Een naam, een failliete boedel, teveel personeel en te dure spelers...

En dat weet die gast niet denk je?
Die gaat echt niet instappen als ie geen voordeel gaat hebben. Ik heb zo het idee dat corrie meer inside info heeft als een paar fortuna supporters..
:mrgreen:

Pats schreef:
Die 2 miljoen zijn een druppel op de gloeiende plaat. Het tekort van vorig seizoen is er niet eens mee afgedekt, maar ze hebben het dus nu al nodig omdat de boel anders omvalt.

Duidelijk is in ieder geval dat Schrouff zijn aandelen aan de straatstenen niet kwijtraakt, iedereen haakt af na het inzien van de boeken. Verhaeghe (Club Brugge) zei daar in de media al over: in België was de club allang failliet. In Nederland kom je dan uiteraard gewoon in categorie 2. Maar als het geld van die aandelen wordt aangewend om de club te redden staat Schrouff dus letterlijk met zijn rug tegen de muur.

Er staan nog een paar opvallende (hoopgevende?) passages in het artikel:
- "Weken onderhandelen..": Waarom onderhandelen voor een 'bedragje' dat al anderhalf jaar bij de notaris staat op basis van een akkoord dat tpen al was gesloten? Dat geeft hoop voor de toekomst.
- "Huishouding kan niet zo snel worden aangepast...": Da's een hele interessante. Waar andere degradanten (maar ook bv. NEC) snel konden schakelen met ontslagen en andere saneringen lijkt dat in Kerkrade dus moeilijker te liggen. Ergo: er is zelfs geen geld om te saneren. Tevens lijkt R*da dus wederom niet bij machte de tering naar de nering te zetten.

Tenslotte: Simpele rekensom leert dus dat je zo'n 10 miljoen nodig hebt om de club in handen te krijgen. Uiteraard met torenhoge schuld (alweer 5 miljoen sinds overname, plus het tekort van afgelopen seizoen). Tel daar de kosten voor sanering en de samenstelling van een Jupilerwaardige selectie bij op en je komt er dus niet met 20 miljoen. Nou, voor dat geld koop je een stabiele eredivisieclub waar je wel zo in kunt stappen...

Zo te lezen heeft ie ondanks al deze opsommingen toch wel degelijk zware interesse...Hoe verklaar je dat dan?

Rdorenberg schreef:
Sjors schreef:
Les schreef:
R*da doet er simpelweg alles aan om die 2 miljoen naar zich toe te trekken. Dus spannen ze op papier een rechtszaak aan tegen Korotaev om dat geld los te krijgen. Met als achtergrond dat dat geld al R*da zou 'toebehoren' en er daarom geen beslag op gelegd kan worden door buitenlandse justities.

Duidt natuurlijk niet op een ruzie tussen R*da en Korotaev oid, maar wel weer de volgende lachwekkende stap in een kansloze soap :lol: .

Nee hoor.
Niks ruzie of soap corrie gaat gewoon investeren en blijkbaar is de degradatie JUIST een betere mogelijkheid voor hem. Kost hem minder nu om alles op te gaan bouwen.
Ruzie is onzin.

Je kan wel een zak met euro’s hebben, maar dat wilt sportief totaal niets zeggen.

Daar heb je gelijk in maar als het allemaal zo'n zwart gat zou zijn in Kerkrade dan had hij allang bedankt en zocht een andere club. En met een complete overname wat ik gisteren hoorde van die gast die 2x op bezoek bij hem is geweest gaat hij natuurlijk flink pompen en dan bedoel ik geen 2 miljoen. Die gast is geen miljonair maar MILJARDAIR dat is wel een wezenlijk verschil dacht ik zo?

Dit alles natuurlijk wel indien hij het ook echt daadwerkelijk overneemt. Maar ja ze hebben nog 2 maanden voor de competitie begint tijd zat wss.
Al hoop ik uiteraard niet dat dit alles gaat uitkomen maar ik denk van wel. Alles wijst nu in die richting.

Rdorenberg Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Sjors je maakt je hartstikke gek, laat hem maar eerst eens door de KNVB keuring komen.
‘ stap voor stap en elke stap brengt ons verder ‘ Isitan Gün

Rdorenberg schreef:
Sjors je maakt je hartstikke gek, laat hem maar eerst eens door de KNVB keuring komen.

"Je maakt je hartstikke gek" :lol: :lol: :lol: :lol: +1

FortunaSC Sponsoren

BorrieB Avatar gebruiker

Voordat Korotaev meer dan 25% van de aandelen mag overnemen vd KNVB vindt er een versterkte toetsing plaats. Dat gaat maanden in beslag nemen als je de sinds 6 juni jl. gewijzigde richtlijnen doorleest. Gezien zijn achtergrond is het meer dan waarschijnlijk dat de inbreng AK tot op het bot zal worden onderzocht. Alleen al de laatste fase duurt zo'n 8 weken, Hebben we het niet eens over het reguliere onderzoekstraject. Inclusief nog uitstaande onderhandelingen zal het reglementair normaal gesproken dit jaar niet meer rondkomen. 

Vandaar wellicht ook de druk op die 2 miljoen/20% en het uitblijven van een garantie voor de rest van de aandelen. Dat geld zou dan als overbrugging moeten dienen om te overleven totdat de goedkeuring er is. Want zonder lukt overleven blijkbaar niet. Maar ja, zonder zekerheid dat AK ook de rest krijgt (ook vanuit de KNVB) gaat-ie natuurlijk niet die 2 miljoen lappen. En met een strafblad zal KNVB-goedkeuring evenmin gegarandeerd zijn. Vandaar het belang volledige vrijspraak? Eén ding is zeker: de kip en het ei.

Bron is het prikbord van wijzijn×odajc.de
Staan vermakelijke stukjes proza op.

@dorenberg
Denk dat hij zich dat toch wel allang heeft laten uitzoeken inmiddels. Dan zou hij nu deze uitspraken niet gedaan hebben.

Ik maak me niet gek beste dorenberg, maak je maar niet druk haha :D
Dat dit altijd zo "lijkt" dat kan ik me voorstellen ja :D
Ik moet toch ook af en toe die ASC-knakworsten hier tevreden stellen, zodat ze weer wat te zeiken of te lachen hebben :lol:

Ondertussen lach ik me kapot hier... ;)

BorrieB schreef:
Voordat Korotaev meer dan 25% van de aandelen mag overnemen vd KNVB vindt er een versterkte toetsing plaats. Dat gaat maanden in beslag nemen als je de sinds 6 juni jl. gewijzigde richtlijnen doorleest. Gezien zijn achtergrond is het meer dan waarschijnlijk dat de inbreng AK tot op het bot zal worden onderzocht. Alleen al de laatste fase duurt zo'n 8 weken, Hebben we het niet eens over het reguliere onderzoekstraject. Inclusief nog uitstaande onderhandelingen zal het reglementair normaal gesproken dit jaar niet meer rondkomen. 

Vandaar wellicht ook de druk op die 2 miljoen/20% en het uitblijven van een garantie voor de rest van de aandelen. Dat geld zou dan als overbrugging moeten dienen om te overleven totdat de goedkeuring er is. Want zonder lukt overleven blijkbaar niet. Maar ja, zonder zekerheid dat AK ook de rest krijgt (ook vanuit de KNVB) gaat-ie natuurlijk niet die 2 miljoen lappen. En met een strafblad zal KNVB-goedkeuring evenmin gegarandeerd zijn. Vandaar het belang volledige vrijspraak? Eén ding is zeker: de kip en het ei.

Bron is het prikbord van wijzijn×odajc.de
Staan vermakelijke stukjes proza op.

Laten we het gezellig afwachten....De chips en het bier liggen al klaar :D

Sjors schreef:
Rdorenberg schreef:

Gek is Sjors al hoor! :lol:

FortunaSC Sponsoren

Don Leo schreef:
Sjors schreef:
Rdorenberg schreef:

De kans om dat zelf te ervaren voor jou is dichtbij...
jammer genoeg mocht je in Utrecht nog niet kennismaken met mijn "gekheid"...

Sjors schreef:
Don Leo schreef:
Sjors schreef:

De kans om dat zelf te ervaren voor jou is dichtbij...
jammer genoeg mocht je in Utrecht nog niet kennismaken met mijn "gekheid"...

Ben je in Utrecht weer over de schreef gegaan?

""Ben je in Utrecht weer over de schreef gegaan?[/quote]""

Bijna, maar ik kon je niet vinden

Rdorenberg Avatar gebruiker

:lol:

Afbeelding
‘ stap voor stap en elke stap brengt ons verder ‘ Isitan Gün

Les Supporter

Ah. Het langverwachte noodverbandje. R*da zal haar leven lang op Korotaev wachten. De megalomane club kan 'alleen vooruit met een miljardair'. Ik voorzie weer een goed beleid komend seizoen :lol:

Loos Avatar gebruiker
Supporter

Dit is dus gewoon bijna hetzelfde als Schrouff gedaan heeft. Tekorten wegwerken en daarvoor wat aandelen krijgen die in waarde dalen. Hopen dat je tijd wint zodat iemand ze over wilt nemen, waarbij ik gevoel heb dat Korotaev er wel genoeg van heeft. Maarja heeft eerder al 2 miljoen zien verdampen :lol:
Laatst bijgewerkt door Loos op do jun 14, 2018 7:28 am, in totaal 1 keer bewerkt.

VorigeVolgende

Keer terug naar Nieuwsberichten