Forumoverzicht Nieuwsberichten KNVB bestraft historie Fortuna opnieuw

KNVB bestraft historie Fortuna opnieuw

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

Snotter Avatar gebruiker
Moderator

Al gebeurd
yeaaahaahhhhaaaa

BerichtThis post was deleted by Snotter on zo apr 16, 2017 6:46 am.

BerichtThis post was deleted by Snotter on zo apr 16, 2017 6:46 am.

Rdorenberg Geregistreerde gebruikers

Fortuna Sittard ontvangt positief licentienieuws

Positief nieuws uit Zeist: De licentiecommissie van de KNVB heeft Fortuna Sittard schriftelijk medegedeeld dat de club bij het laatste meetpunt genoeg punten had voor een plek in de veilige licentiecategorie II. Als Fortuna Sittard dit bij het volgende meetmoment herhaalt, verhuist de club daadwerkelijk naar categorie II. Fortuna Sittard verwacht bij het volgende meetmoment voldoende licentiepunten te hebben om deze stap daadwerkelijk te maken. Het volgende meetmoment betreft de begroting voor het seizoen 2017-2018.

De licentiecommissie beoordeelt de financiële situatie van clubs aan de hand van een puntensysteem. Per jaar zijn er drie meetmomenten. Clubs worden per meetmomenten ingedeeld in één van de drie categorieën. Vooralsnog verblijft Fortuna in categorie I, waarin het volgens een plan van aanpak werkt aan financieel herstel. Pas als een club in categorie I bij twee opeenvolgende meetmomenten genoeg punten heeft voor een plek in categorie II, verhuist de club naar de als voldoende bestempelde categorie.

Kuppes Geregistreerde gebruikers

Rdorenberg schreef:
Fortuna Sittard ontvangt positief licentienieuws

Positief nieuws uit Zeist: De licentiecommissie van de KNVB heeft Fortuna Sittard schriftelijk medegedeeld dat de club bij het laatste meetpunt genoeg punten had voor een plek in de veilige licentiecategorie II. Als Fortuna Sittard dit bij het volgende meetmoment herhaalt, verhuist de club daadwerkelijk naar categorie II. Fortuna Sittard verwacht bij het volgende meetmoment voldoende licentiepunten te hebben om deze stap daadwerkelijk te maken. Het volgende meetmoment betreft de begroting voor het seizoen 2017-2018.

De licentiecommissie beoordeelt de financiële situatie van clubs aan de hand van een puntensysteem. Per jaar zijn er drie meetmomenten. Clubs worden per meetmomenten ingedeeld in één van de drie categorieën. Vooralsnog verblijft Fortuna in categorie I, waarin het volgens een plan van aanpak werkt aan financieel herstel. Pas als een club in categorie I bij twee opeenvolgende meetmomenten genoeg punten heeft voor een plek in categorie II, verhuist de club naar de als voldoende bestempelde categorie.

Dat lijkt me pas mooi nieuws, zie je ook hoe de beeldvorming per week kan veranderen...

Waar haal je dit stuk vandaan?

FortunaSC Sponsoren

maan51 Avatar gebruiker
Aan'M

Dit is wat Gün gezegd heeft. Daarom was hij ook zo boos, dar we ondanks dit, toch punten in mindering kregen.
We gaan dus eindelijk de goede kant op. :D :D

jori Aan'M

Kuppes schreef:
Dat lijkt me pas mooi nieuws, zie je ook hoe de beeldvorming per week kan veranderen...

De site van Fortuna zelf.

Kuppes Geregistreerde gebruikers

jori schreef:
Kuppes schreef:

De site van Fortuna zelf.

Dat had ik nu inmiddels ook gezien. Toen ik die vraag stelde, stond het er nog niet op :)

Rdorenberg Geregistreerde gebruikers

Wat ik gewoon eens wil weten en denk jullie ook, wat is er anders bij Fortuna dan een jaar geleden(en de jaren ervoor). Behalve dat Gün het nu voor het zeggen(en wat euro's heeft) heeft ben ik benieuwd wat Fortuna heeft gedaan dat ze er nu beter voor staan. Verder is het een goede zaak dat Fortuna op de juiste weg is.

Richard Coenen Avatar gebruiker
Supporter

Inderdaad geweldig nieuws vandaag maar wat is er nu daadwerkelijk veranderd verbeterd op financieel vlak bij Fortuna buiten de knaken van Gün. Dat is het enige waar ik antwoord op zou willen hebben.

FortunaSC Sponsoren

Guus D. Geregistreerde gebruikers

Uit doorgaans onbetrouwbare bron: het zijn toch echt de knaken van Gün die het verschil maken.

jori Aan'M

Guus D. schreef:
Uit doorgaans onbetrouwbare bron: het zijn toch echt de knaken van Gün die het verschil maken.

Afbeelding

RonB Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Goed nieuws wat waarschijnlijk vervolg krijgt op spelers vlak .
Dit lezen spelers en makelaars ook geloof ook in de ommekeer .
Je hebt al een goed elftal staan met 4a 5 versterkingen erbij.
Je merkt dat de mensen weer wat positiever over Fortuna zijn .
Let the good times come Fortuna 4 ever.
:D :D :D

BerichtThis post was deleted by from the wilderness on vr apr 21, 2017 11:21 pm.

FortunaSC Sponsoren

BerichtThis post was deleted by from the wilderness on vr apr 21, 2017 11:21 pm.

Vorige

Keer terug naar Nieuwsberichten