Forumoverzicht Nieuwsberichten Auto omwissel informatie RKC Waalwijk uit

Auto omwissel informatie RKC Waalwijk uit

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

Webmaster Geregistreerde gebruikers

Omwisselen

Het omwisselen zal plaatsvinden tussen 18:15 en 18:30 uur bij de Burger King langs de A2 te Nederweert.

Er zijn ongeveer 140 kaarten verkocht.

Add to calendar

jeroenfsc Geregistreerde gebruikers

Wat is dat toch telkens met die parkeerkaarten? Wie bepaalt in godsnaam hoeveel parkeerkaarten er worden afgegeven per wedstrijd en waarom dit verschilt. Wie kan mij hier meer over vertellen?

FortunaBorn Avatar gebruiker
Supporter

jeroenfsc schreef:
Wat is dat toch telkens met die parkeerkaarten? Wie bepaalt in godsnaam hoeveel parkeerkaarten er worden afgegeven per wedstrijd en waarom dit verschilt. Wie kan mij hier meer over vertellen?

Dit wordt bepaald door zowel de uitspelende club, als de lokale driehoek. E.e.a. is afhankelijk van de parkeercapaciteit die het uitvak van de betreffende club heeft.

Mocht je de indruk hebben dat dit iets is vanuit Fortuna SC, dan weet je vanaf nu dat dat absoluut niet het geval is. Als het aan ons lag hadden we overal vrij vervoer en parkeerden we waar we willen parkeren, maar zo werkt het tegenwoordig helaas niet meer.
Vak R4

FortunaBorn schreef:
jeroenfsc schreef:

Dit wordt bepaald door zowel de uitspelende club, als de lokale driehoek. E.e.a. is afhankelijk van de parkeercapaciteit die het uitvak van de betreffende club heeft.

Mocht je de indruk hebben dat dit iets is vanuit Fortuna SC, dan weet je vanaf nu dat dat absoluut niet het geval is. Als het aan ons lag hadden we overal vrij vervoer en parkeerden we waar we willen parkeren, maar zo werkt het tegenwoordig helaas niet meer.

Bedank voor de informatie. Ik ga er zeker niet niet vanuit dat Fortuna SC hier iets mee van doen heeft. Ik ben gewoon benieuwd en voornemens om eens te gaan informeren bij clubs en lokale driehoek wanneer er parkeerkaarten nodig zijn en op welke wijze dit wordt bepaald. Ik ga volgende week eens contact opnemen met Eindhoven en Den Bosch en kijken hoever ik ga komen.

PieveSjtiemel Geregistreerde gebruikers

De parkeerplaats van het uitvak in Eindhoven was gewoon vol met 25 kaarten. We hebben daar gewoon het maximale aantal gekregen. Als iedereen de auto's netjes vult kun je al minimaal 100 man meenemen. Helaas zijn er altijd auto's waar maar 1 of 2 personen inzitten.

FortunaSC Sponsoren

AT-AT Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Vanaf hoelaat kunnen we terecht voor de kaarten voor de autocombi? Tegen Helmond was dit 1 uur voor de wedstrijd, nu weer?

freaky Supporter

ik vind het een goed idee, maar ik denk dat het vanuit Fortuna verstandiger zou zijn om acties voor de resterende thuiswedstrijden uit te zetten. Dat trekt nieuwe en/of afgehaakte mensen naar het stadion, een uitwedstrijd is voor veel mensen toch een stap te ver met al dat wazige omwisselbeleid.

er hangt gelukkig weer een positieve sfeer om het team en de club, dat vind ik heel knap gezien de 6 punten aftrek en officieel de 17e plek, hopelijk trekken ze de goed nieuws show in de zomer door en hebben we in juni weer een acceptabel aantal seizoenkaarten en lopen de tribunes weer een beetje voller. Ik zou nu tegen Oss en Volendam proberen iets te doen

PieveSjtiemel schreef:
De parkeerplaats van het uitvak in Eindhoven was gewoon vol met 25 kaarten. We hebben daar gewoon het maximale aantal gekregen. Als iedereen de auto's netjes vult kun je al minimaal 100 man meenemen. Helaas zijn er altijd auto's waar maar 1 of 2 personen inzitten.

Vind het niet gek dat als je net uit je werk komt en nog in Nederweert moet omwisselen, dat je geen tijd hebt om nog mensen op te halen. Laat staan als je in omgeving Eindhoven woont. Enige optie is om tijdens het omwisselmoment de auto's maximaal te vullen.

Daarnaast is het natuurlijk onzin dat het uitvak vol is met 25 parkeerkaarten. Er is daar zat ruimte om in de omgeving van het stadion te parkeren. En waarom zouden wij maar 100 man mee mogen nemen naar aanleiding van een autocombi? Er zit bijna niemand in dat stadion en de sfeer is altijd goed tussen de supporters onderling. Het is gewoon een kulregel.

sideburn Avatar gebruiker

Juist, een paar jaar geleden parkeerden we nog op het gras tussen de boompjes aan de Aalsterweg, niet lang daarvoor kon je nog op de reguliere parkeerplaatsen tussen de Eindhovenaren je auto kwijt. Vreselijk gevaarlijk daar.....

Don Leo Geregistreerde gebruikers

freaky schreef:
ik vind het een goed idee, maar ik denk dat het vanuit Fortuna verstandiger zou zijn om acties voor de resterende thuiswedstrijden uit te zetten. Dat trekt nieuwe en/of afgehaakte mensen naar het stadion, een uitwedstrijd is voor veel mensen toch een stap te ver met al dat wazige omwisselbeleid.

er hangt gelukkig weer een positieve sfeer om het team en de club, dat vind ik heel knap gezien de 6 punten aftrek en officieel de 17e plek, hopelijk trekken ze de goed nieuws show in de zomer door en hebben we in juni weer een acceptabel aantal seizoenkaarten en lopen de tribunes weer een beetje voller. Ik zou nu tegen Oss en Volendam proberen iets te doen

Helemaal met je eens freaky, ze moeten een actie organiseren voor thuiswedstrijden zodat het stadion eindelijk eens wat voller komt. Uitwedstrijden is een drama met al die regels, daar hebben de meeste mensen geen trek in.

FortunaSC Sponsoren

L H Aan'M

Don Leo schreef:
freaky schreef:

Helemaal met je eens freaky, ze moeten een actie organiseren voor thuiswedstrijden zodat het stadion eindelijk eens wat voller komt. Uitwedstrijden is een drama met al die regels, daar hebben de meeste mensen geen trek in.

Goh laat er nou net morgen een actie zijn...wel even blijven opletten he!

loeki Geregistreerde gebruikers

Hoi, is er al iets meer bekend over het omwisselmoment waar en hoe laat?

maasgouw Avatar gebruiker

Omwisselen in Nederweert bij AC restaurant aan de A2 tussen 18.15 en 18.30

Dannie Geregistreerde gebruikers

sideburn schreef:
Juist, een paar jaar geleden parkeerden we nog op het gras tussen de boompjes aan de Aalsterweg, niet lang daarvoor kon je nog op de reguliere parkeerplaatsen tussen de Eindhovenaren je auto kwijt. Vreselijk gevaarlijk daar.....

Parkeren kan je daar nog steeds (gewoon openbaar en dus bereikbaar) alleen zal je dan in het thuisvak moeten zitten.

FortunaSC Sponsoren

Gohf Aan'M

Nog 2 plaatsen vrij in de auto, stuur me maar een app als je meewilt(vanaf carpool sittard). 0628725264.

Keer terug naar Nieuwsberichten