Forumoverzicht Nieuwsberichten Fortuna verliest (wederom) met 3-1 in Eindhoven

Fortuna verliest (wederom) met 3-1 in Eindhoven

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

Marco@Stein Geregistreerde gebruikers

Don Leo schreef:
nuujsjtadt schreef:
Watmoetjeermee schreef:
weet er iemand iets over een mogelijke ruzie tussen Oliseh en de verzorger? het schijnt op de gang er heftig aan toe te zijn gegaan. Er zijn al meerdere conflicten geweest tussen andere stafleden. Tiny, Patrick, en nu de verzorger. ben eens benieuwd

Lekker steuken hè jong! 11 berichten en alleen maar de boel opnaaien... :shock:

Tja, in dit geval lijkt hij toch echt gelijk te hebben, ik hoorde ook dat er een fikse ruzie is geweest tussen Oliseh en de verzorger en dat dat niet de eerste keer was... Het is duidelijk dat Sunday niet de makkelijkste in de omgang is, maar zolang hij blijft presteren zal dat worden geaccepteerd. Bovendien heeft de technische staf van Fortuna de afgelopen jaren structureel matig gepresteerd, dus ik vind het niet erg dat de bezem er nu doorheen gaat. Weet iemand of Facenna na dit seizoen nog aan blijft als assistent?

Misschien is het wel eens nodig dat er met vuisten op tafel geslagen gaat worden.

Rdorenberg Geregistreerde gebruikers

We hebben lang genoeg ja knikkers gehad bij Fortuna. Spelers lopen weg met Oliseh en hij doet het prima qua resultaten. Ik voorzie tot nu toe geen problemen, als Oliseh dat wel zo voelt dan heeft hij de komende maanden de tijd om dat te veranderen.

AT-AT Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Rdorenberg schreef:
We hebben lang genoeg ja knikkers gehad bij Fortuna. Spelers lopen weg met Oliseh en hij doet het prima qua resultaten. Ik voorzie tot nu toe geen problemen, als Oliseh dat wel zo voelt dan heeft hij de komende maanden de tijd om dat te veranderen.

Topsport mentaliteit kan/moet hard zijn, en dat hebben we voor mijn gevoel al jaren niet meer gehad. Dus prima, spelers en het resultaat zijn het meest belangrijke.

Don Leo Geregistreerde gebruikers

AT-AT schreef:
Rdorenberg schreef:

Topsport mentaliteit kan/moet hard zijn, en dat hebben we voor mijn gevoel al jaren niet meer gehad. Dus prima, spelers en het resultaat zijn het meest belangrijke.

Eens, en wie niet mee wil/kan in die topsportmentaliteit, die valt af!

Vorige

Keer terug naar Nieuwsberichten