Forumoverzicht Nieuwsberichten Fortuna vergeet Oss af te slachten: 2-0

Fortuna vergeet Oss af te slachten: 2-0

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

PieveSjtiemel Geregistreerde gebruikers

Tadadadaa tadadaaa

giacomo66 Geregistreerde gebruikers

Jaapie schreef:
peter brune schreef:
Lemmens een clubman? een clubman is iets anders dan een dorpsgek!

Gast is gewoon een blaaskaak met een waterzak in zijn handen... Dat hij een andere mening heeft dan zijn baas dat kan. Echter wel graag intern behandelen. Nee meneer roept te pas en onpas dat hij Sunday een een mafkees vind :roll: Dat kan toch niet?

Zou ''de krant van sb'' thuis een spiegel hebben? :lol:

The edge is duidelijk niet meer ''on''fire.

Ik ga nu weer fijn een paar afleveringen van the a team kijken en vanavond lekker gebruik maken van het buffet bij yin yang.

Nou beste "Peter Brune"
Ik heb je dit al meerdere malen verzocht namens de echte Peter Brune, maar aangezien dit niet werkt nogmaals
Zou degene die achter die account zit kunnen stoppen met het verspreidde van berichten onder de naam van "Peter Brune", voor de echte Peter Brune is dat namelijk zeer vervelend
Hij distingeert zich dan ook van de uitspraken die degene onder zijn naam doet, ik zou de webmasters ook willen vragen of dit account een ban zou kunnen krijgen
Hopelijk is het hiermee afgedaan!

helemaal mee eens

Sjors Geregistreerde gebruikers

Weer zorgwekkende zaken in de krant over Fortuna.
Ruijs ook al weg daardoor. Wat is er nu weer aan de hand mogen wij hier meer transparantie over en is dit een teken voor wederom ellende wat eraan gaan komen?
Ik vraag het me gewoon af verder niks hoor.
Iedereen was zo blij met Ruijs en de rest en nu is het opeens stress en hommeles?
Wat is er nou precies aan de hand mensen...??
Ik heb het even niet kunnen volgen de afgelopen dagen helaas

commando Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

dan lees maar terug

Rdorenberg Geregistreerde gebruikers

Sjors schreef:
Weer zorgwekkende zaken in de krant over Fortuna.
Ruijs ook al weg daardoor. Wat is er nu weer aan de hand mogen wij hier meer transparantie over en is dit een teken voor wederom ellende wat eraan gaan komen?
Ik vraag het me gewoon af verder niks hoor.
Iedereen was zo blij met Ruijs en de rest en nu is het opeens stress en hommeles?
Wat is er nou precies aan de hand mensen...??
Ik heb het even niet kunnen volgen de afgelopen dagen helaas

Sjors,
Ik persoonlijk hecht er niet zoveel waarde aan dat ze stuk voor stuk opstappen en met de vinger wijze naar Oliseh. Ik hecht veel meer waarde aan dat de spelersgroep blij is met Oliseh. Als dat weg valt en spelersgroep hebben geen vertrouwen meer in Sunday dan maak ik me pas zorgen, of als de prestaties tegenvallen. Sunday is in december in Fortuna gestapt zonder eigen mensen mee te nemen waar hij vertrouwen in heeft en godd mee kan samenwerken. Zeer vervelend deze situatie maar dat zal de komende weken allemaal opgelost worden. Ik juich verandering in de technische staf alleen maar toe.

En daarbij, Ruijs was kandidaat nummer 1 om Ben Van Dael op te volgen. Dat lijkt me ook niet makkelijk om dan het koppel Oliseh/Ruijs samen te laten werken. Ik vind overigens Ruijs een top gozer, ik weet ook niet wat er is voor gevallen, dat weet niemand bijna en dat is ook prima. Zeer vervelend voor iedereen dat dit gebeurt.

FortunaSC Sponsoren

Richard Coenen Avatar gebruiker
Supporter

Ruijs was natuurlijk een goede opvolger geweest van Ben VD, het hoofdtrainer Oliseh, assistent Ruijs was natuurlijk een super duo als het perfect zou klikken, helaas klikte het niet heel lang, jammer maar het is niet anders, twee kapiteins op 1 boot gat meestal niet goed en zeker niet bij Fortuna. Oliseh doet het goed en geniet natuurlijk het vertrouwen dat is logisch in de voetballerij dus ook bij Fortuna. Alles wordt dan pas weer anders als.... Maar als speelt momenteel niet en dus moeten wij supporters ons vooral druk maken over het voetbal van het eerste. Welke spelers we komend seizoen nodig hebben, waardoor we wederom stappen maken en gaan meedoen in de periode en naar de bovenkant van de middenmoot verhuizen of wellicht aanhaken bij de subtop.

Nao Veure Fortuna

Enige wat ik Fortuna blijf meegeven is behandel je mensen als mensen ook al maken zij fouten of hebben ze andere ideeën meningen. Verder wat betreft sponsors die je nu in huis hebt behandel ze met respect en wil niet altijd het onderste uit de kan halen halen bij deze mensen kijk ook wat ze verder voor je betekenen behalve geld.

neet noa achtere Geregistreerde gebruikers

Om het even weer over voetbal te hebben.
Wij zijn de enige ploeg die deze periode van de Graafschap hebben weten te winnen!

Verder zie ik die ahhanach van Almere als prima vervanger van Bassan.

maasgouw Avatar gebruiker

neet noa achtere schreef:
Om het even weer over voetbal te hebben.
Wij zijn de enige ploeg die deze periode van de Graafschap hebben weten te winnen!

Verder zie ik die ahhanach van Almere als prima vervanger van Bassan.

Onhaalbaar. Ahannach gaat zonder twijfel naar een eredivisie ploeg komende zomer. Bovendien loopt zijn contract door, dus er moet een transfersom betaalt worden.

giacomo66 Geregistreerde gebruikers

Richard Coenen schreef:
Ruijs was natuurlijk een goede opvolger geweest van Ben VD, het hoofdtrainer Oliseh, assistent Ruijs was natuurlijk een super duo als het perfect zou klikken, helaas klikte het niet heel lang, jammer maar het is niet anders, twee kapiteins op 1 boot gat meestal niet goed en zeker niet bij Fortuna. Oliseh doet het goed en geniet natuurlijk het vertrouwen dat is logisch in de voetballerij dus ook bij Fortuna. Alles wordt dan pas weer anders als.... Maar als speelt momenteel niet en dus moeten wij supporters ons vooral druk maken over het voetbal van het eerste. Welke spelers we komend seizoen nodig hebben, waardoor we wederom stappen maken en gaan meedoen in de periode en naar de bovenkant van de middenmoot verhuizen of wellicht aanhaken bij de subtop.

Nao Veure Fortuna

Enige wat ik Fortuna blijf meegeven is behandel je mensen als mensen ook al maken zij fouten of hebben ze andere ideeën meningen. Verder wat betreft sponsors die je nu in huis hebt behandel ze met respect en wil niet altijd het onderste uit de kan halen halen bij deze mensen kijk ook wat ze verder voor je betekenen behalve geld.

kan ik me helemaal in vinden, voetbal is primair maar ook hoe je met je personeel, sponsoren, vrijwilligers om gaat.
dat maakt een club!

RonB Avatar gebruiker

Allemaal kreten leuk en aardig ,heb zelf ook wel meningen geuit moet ook kunnen .
Ben zelf nog altijd van mening houd een INFORTMATIE avond bv .
En Don Leo ben het wel met je eens niet meer kijken naar verleden ,
maar naar de toekomst wie niet wil of kan ? afscheid nemen en door .
Nu ook je verlies pakken bv met -6 erbij ,liever nu ja .
Gun zei vanaf volgend seizoen doorpakken en beginnen met opbouw .
Als Gun ermee stopt bv is het over en sluiten voor Fortuna dus mnr Gun mijn zegen heeft u . :D

FortunaSC Sponsoren

Obelix Avatar gebruiker
Aan'M

Jaapie schreef:
peter brune schreef:
Lemmens een clubman? een clubman is iets anders dan een dorpsgek!

Gast is gewoon een blaaskaak met een waterzak in zijn handen... Dat hij een andere mening heeft dan zijn baas dat kan. Echter wel graag intern behandelen. Nee meneer roept te pas en onpas dat hij Sunday een een mafkees vind :roll: Dat kan toch niet?

Zou ''de krant van sb'' thuis een spiegel hebben? :lol:

The edge is duidelijk niet meer ''on''fire.

Ik ga nu weer fijn een paar afleveringen van the a team kijken en vanavond lekker gebruik maken van het buffet bij yin yang.

Nou beste "Peter Brune"
Ik heb je dit al meerdere malen verzocht namens de echte Peter Brune, maar aangezien dit niet werkt nogmaals
Zou degene die achter die account zit kunnen stoppen met het verspreidde van berichten onder de naam van "Peter Brune", voor de echte Peter Brune is dat namelijk zeer vervelend
Hij distingeert zich dan ook van de uitspraken die degene onder zijn naam doet, ik zou de webmasters ook willen vragen of dit account een ban zou kunnen krijgen
Hopelijk is het hiermee afgedaan!

Wat een onzin. Het zijn allemaal gebruikersnamen. Iedereen weet net zo goed dat ik niet Obelix ben, en jou echte naam niet Jaapie is, maar mag iemand zich dat niet noemen naar een iemand die in ieder geval als verzorger niet zo slecht over de club lult...

Hij heeft overigens wel gewoon gelijk, wie het ook is.

YGA Avatar gebruiker
Aan'M

Van een diehard-galatasaray fan begrepen dat emrah aan gala aangegeven heeft graag te blijven, en het erg naar zijn zin te hebben in sittard.....

blijft natuurlijk de vraag wie hem betalen gaat.....

Les Supporter

Tsja, de supporters doen in ieder geval hun best en hij lijkt dat te waarderen. Ben benieuwd.

Rdorenberg Geregistreerde gebruikers

Laten we er gewoon er vanuit gaan dat Bassan na dit seizoen weg is, dat zal iedereen begrijpen. Het is en blijft een lastig verhaal. Mocht de situatie veranderen en Bassan blijft bij Fortuna dan mag de vlag uit, een betere speler als Bassan gaan we niet krijgen(helaas).
Laatst bijgewerkt door Rdorenberg op wo apr 19, 2017 10:10 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

FortunaSC Sponsoren

rambo1990 Avatar gebruiker

Je kunt er inderdaad vanuit gaan dat Bassan vertrekt. Mocht hij blijven is het natuurlijk een kers op de taart en mogen wij als Fortuna blij zijn dat een speler van die kwaliteiten toch voor het 'kleine' Fortuna kiest ipv een meer betalende eredivisieploeg bijvoorbeeld.
Het team dat de minste fouten maakt wint de wedstrijd!

Zou erg fijn zijn als hij blijft maar dat is misschien te mooi om waar te zijn. Als Gün hem weet te verleiden tot een tweejarig contract kan hij zeker een mooi transferbedrag vragen na 1 jaar en weten wij dat we een mooi seizoen tegemoet gaan. Mocht hij weggaan hoop ik op een andere bankzitter bij Galatasaray die zin heeft om een half jaartje of een jaar aan spelen toe te komen in NL.

AT-AT Avatar gebruiker

ZitterdGelaen schreef:
Zou erg fijn zijn als hij blijft maar dat is misschien te mooi om waar te zijn. Als Gün hem weet te verleiden tot een tweejarig contract kan hij zeker een mooi transferbedrag vragen na 1 jaar en weten wij dat we een mooi seizoen tegemoet gaan. Mocht hij weggaan hoop ik op een andere bankzitter bij Galatasaray die zin heeft om een half jaartje of een jaar aan spelen toe te komen in NL.
Dus Galatasaray gaat even zijn doorlopende contract doormidden scheuren? :lol: Bassan vertrekt gewoon aan het einde van het seizoen, heeft geen Europees paspoort en is dus eigenlijk per definitie te duur voor een JL-clubje. Nog drie wedstrijden van hem genieten en dan de scouting van Fortuna haar werk laten doen om een mooie vervanger voor terug te halen.

YGA Avatar gebruiker
Aan'M

dat hij te duur is om te kopen snapt iedereen. jaartje huren is waar we op mogen hopen. de rest is onbespreekbaar.

Obelix Avatar gebruiker
Aan'M

Hij wilt graag in NL blijven wat ik begreep idd. Kan dat dat bij ons zal zijn is redelijk klein.

BerichtThis post was deleted by YGA on do apr 20, 2017 9:35 pm.

Vorige

Keer terug naar Nieuwsberichten