Forumoverzicht Nieuwsberichten Per naar Bayern?

Per naar Bayern?

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

Bericht do mei 11, 2017 12:21 pm
Rdorenberg Geregistreerde gebruikers

Marco@Stein schreef:
Sjors schreef:
Van Bommel Ricksen etc vertrokken toch ook pas toe ze gerijpt waren...Toch niet al op hun 17e?

Precies. Die hadden wat laten zien op een bepaald niveau.

Is appels met peren vergelijken, Fortuna speelde toen eredivisie en toen waren de salarissen ook anders. Schuurs lijkt me een nuchtere jongen die hier goed over nadenkt wat volgens hem het beste is voor zijn carriere. Mijn gevoel zegt dat die gewoon nog minimaal 1 jaar bij Fortuna blijft en het Bayern verhaal totaal niet serieus is.

Bericht do mei 11, 2017 12:36 pm
Marco@Stein Geregistreerde gebruikers

Dat is toch waar we op doelen Rdorenberg. Dat dit gewoon niet realistisch is! Er worden clubs genoemd,en er word geroepen dat daar interesse van is. Maar deze jongen is nog niet klaar voor dit grotere werk. Laat hij zich maar eerst eens hier komend seizoen bewijzen.

BerichtThis post was deleted by Loos on do mei 11, 2017 1:38 pm.

Bericht do mei 11, 2017 1:43 pm
Rdorenberg Geregistreerde gebruikers

Marco@Stein schreef:
Dat is toch waar we op doelen Rdorenberg. Dat dit gewoon niet realistisch is! Er worden clubs genoemd,en er word geroepen dat daar interesse van is. Maar deze jongen is nog niet klaar voor dit grotere werk. Laat hij zich maar eerst eens hier komend seizoen bewijzen.

Dat klopt, van andere kant als Bayern wel concreet zou zijn lijkt het me lastig om nee te zeggen

Vorige

Keer terug naar Nieuwsberichten