Forumoverzicht Nieuwsberichten Zorgt Fortuna voor mooi slotakkoord?

Zorgt Fortuna voor mooi slotakkoord?

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

Watmoetjeermee Geregistreerde gebruikers

[quote="giacomo66"]Je hebt verschillende slot akkoorden, qua voetbal hoop ik dat we nog een keer onze rug willen rechten heb er een zwaar hoofd in gezien de wedstrijden de laatste tijd.

Het geen al gebeurt is bij de assistent trainers Sraizi, Ruijs en het nieuwste slachtoffer Creemers. Die mag niet meer op de bank plaatsnemen maar op de tribune vanavond ( ook HIJ heeft veel meer uren in de club gestoken dan nodig was, maar op het laatst had ook hij een onwerkbare situatie ) die overigens door de trainer wordt ontkend in de media.

ik kan je alleen maar gelijk geven kerel. Ik heb zelf een 3 tal weken al geschreven dat er veel onrust is binnen de staf. zeker wat er na FC Eindhoven is gebeurd. De spelersraad heeft na aanleiding van dat een gesprek aangevraagd. Na dit gesprek is Oliseh helemaal tekeer gegaan tegen de groep. Hij wist schijnbaar veel wat de spelersraad over hem hadden verteld. Dat kan betekenen dat een speler dit zelf heeft verteld aan oliseh of dat een bestuurslid/manager dit heeft door verteld aan Oliseh.

Niet netjes als je je dan als spelersraad/groep wordt afgemaakt. Dingen in vertrouwen zeggen..........tja.
De situatie rondom Tinus is juist. er komen steeds meer verhalen dat Oliseh na de wedstrijd tegen NAC helemaal is uitgeflipt tegen Tinus. Er werd hem verweten dat hij op de stoel van oliseh wilde zitten. Onze vriend vergeet echter dat Tinus als eerste is gevraagd om hoofdtrainer te worden.

Het geval van Rachid is ook duidelijk. dan komt nog het verhaal van de verzorger en nu de keeperstrainer. inderdaad de resultaten verbloemen veel. Alleen het gezeik achter de schermen is groter als wat wij aannemen. leugens richting supporters maar vooral de eigen mensen.

AT-AT Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Laat Oliseh komend seizoen maar zelf een staf samen stellen, de staf die er zit/zat moet gewoon verfrist worden net zoals de selectie. In de krant stond het voorval ook besproken, en ik kan me in de lezing van Chudik in dit geval wel vinden. Spelers presteren dankzij Oliseh weer, als het echt zo'n chaos zou zijn dan was het al lang fout gegaan. Iedereen kan de seizoenen met van Vossen nog wel herinneren denk ik? Wat Tiny betreft, als Tiny assistent is, moet hij zich ook zo gedragen. Als hij zo graag hoofdtrainer wou zijn, dan had hij dat maar moeten worden toen hij "eerste" keus was.

Nu lekker allemaal op vakantie, alles evalueren en volgend seizoen weer een frisse start. Desnoods met een nieuwe staf om Oliseh heen, het is niet voor niks waarom trainers vaak hun eigen mensen meenemen.

smeets Geregistreerde gebruikers

tiny had geen ruzie. Is bij Meerssen ook gestopt. Hij kan en mag van zijn vrouw in het weekend niets meer doen.
Stond in Geulbode Meerssen

RonB Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Lijkt weer intern een zooitje achja ,hoe noem je dat een profclub met een amateur bestuur .
Om te beginnen administratie weer in stadion ,moet zeggen dat Gun met de tijd zijn
veranderingen doorvoert .
Volgend seizoen knallen met een betere selectie daar gaan we vanuit .

Don Leo Geregistreerde gebruikers

smeets schreef:
tiny had geen ruzie. Is bij Meerssen ook gestopt. Hij kan en mag van zijn vrouw in het weekend niets meer doen.

Klopt, jammer dat sommigen hier weer onrust proberen te zaaien door te zeggen dat Tiny met ruzie is vertrokken.

FortunaSC Sponsoren

AT-AT schreef:
Laat Oliseh komend seizoen maar zelf een staf samen stellen, de staf die er zit/zat moet gewoon verfrist worden net zoals de selectie. In de krant stond het voorval ook besproken, en ik kan me in de lezing van Chudik in dit geval wel vinden. Spelers presteren dankzij Oliseh weer, als het echt zo'n chaos zou zijn dan was het al lang fout gegaan. Iedereen kan de seizoenen met van Vossen nog wel herinneren denk ik? Wat Tiny betreft, als Tiny assistent is, moet hij zich ook zo gedragen. Als hij zo graag hoofdtrainer wou zijn, dan had hij dat maar moeten worden toen hij "eerste" keus was.

Nu lekker allemaal op vakantie, alles evalueren en volgend seizoen weer een frisse start. Desnoods met een nieuwe staf om Oliseh heen, het is niet voor niks waarom trainers vaak hun eigen mensen meenemen.

Precies. De staf die er al jarenlang zit heeft er bitter weinig van gebakken. Het wordt dus hoog tijd dat daar een keer de bezem doorheen gehaald wordt.

Bericht za mei 06, 2017 11:46 pm
shef Aan'M

Don Leo schreef:
smeets schreef:

Klopt, jammer dat sommigen hier weer onrust proberen te zaaien door te zeggen dat Tiny met ruzie is vertrokken.

Tini is wel met ruzie vertrokken. Ruzie met Sunday.
Bron; Tini himself!!

shef schreef:
Don Leo schreef:
smeets schreef:

Bron; Tini himself!!

Heeft Tini volgens jou dan ook ruzie met Sunday over Meerssen? :lol:

Groen geel Geregistreerde gebruikers

shef schreef:
Don Leo schreef:
smeets schreef:

Bron; Tini himself!!

Wie is ruzie?

Bericht ma mei 08, 2017 10:28 pm
giacomo66 Geregistreerde gebruikers

Don Leo schreef:
AT-AT schreef:

Precies. De staf die er al jarenlang zit heeft er bitter weinig van gebakken. Het wordt dus hoog tijd dat daar een keer de bezem doorheen gehaald wordt.

de staf was bijna compleet nieuw, m.u.v van Gino Facenna

FortunaSC Sponsoren

Bericht ma mei 08, 2017 10:40 pm
Bradford Geregistreerde gebruikers

Waar de club ook geen baat bij heeft, zijn wilde westen verhalen op een supportersforum... Fijn dat iedereen zijn zegje wilt doen blijkbaar (anoniem ook verder), maar het helpt de club niet verder!!

Mocht er daadwerkelijk sprake zijn van ''opstand binnen de spelersraad'' (ik betwijfel de waarde die bijv. Gun hieraan hecht) en ''onrust binnen de TS'' (Sunday communiceert lastig, maar hebben we dan wel baat aan trainers als Dusseldorp / Reijnders met hun eigen gebreken?)

Tijd zal leren hoe dit afloopt

Bericht ma mei 08, 2017 11:15 pm
giacomo66 Geregistreerde gebruikers

Watmoetjeermee schreef:
giacomo66 schreef:
Je hebt verschillende slot akkoorden, qua voetbal hoop ik dat we nog een keer onze rug willen rechten heb er een zwaar hoofd in gezien de wedstrijden de laatste tijd.

Het geen al gebeurt is bij de assistent trainers Sraizi, Ruijs en het nieuwste slachtoffer Creemers. Die mag niet meer op de bank plaatsnemen maar op de tribune vanavond ( ook HIJ heeft veel meer uren in de club gestoken dan nodig was, maar op het laatst had ook hij een onwerkbare situatie ) die overigens door de trainer wordt ontkend in de media.

ik kan je alleen maar gelijk geven kerel. Ik heb zelf een 3 tal weken al geschreven dat er veel onrust is binnen de staf. zeker wat er na FC Eindhoven is gebeurd. De spelersraad heeft na aanleiding van dat een gesprek aangevraagd. Na dit gesprek is Oliseh helemaal tekeer gegaan tegen de groep. Hij wist schijnbaar veel wat de spelersraad over hem hadden verteld. Dat kan betekenen dat een speler dit zelf heeft verteld aan oliseh of dat een bestuurslid/manager dit heeft door verteld aan Oliseh.

Niet netjes als je je dan als spelersraad/groep wordt afgemaakt. Dingen in vertrouwen zeggen..........tja.
De situatie rondom Tinus is juist. er komen steeds meer verhalen dat Oliseh na de wedstrijd tegen NAC helemaal is uitgeflipt tegen Tinus. Er werd hem verweten dat hij op de stoel van oliseh wilde zitten. Onze vriend vergeet echter dat Tinus als eerste is gevraagd om hoofdtrainer te worden.

Het geval van Rachid is ook duidelijk. dan komt nog het verhaal van de verzorger en nu de keeperstrainer. inderdaad de resultaten verbloemen veel. Alleen het gezeik achter de schermen is groter als wat wij aannemen. leugens richting supporters maar vooral de eigen mensen.

Onlangs is gebleken dat onze technisch manager CC, een slappe vent is en geen fatsoen en respect heeft naar personeel. Per mail heeft hij de keeperstrainer laten weten niet meer welkom te zijn bij de a selectie.
Een beetje vent doet dit niet per mail maar van man tot man, met de daarbij behorende tekst en uitleg.
Was het niet chiquer geweest om Patrick Creemers gewoon het seizoen te laten afmaken?
dan hoef je in ieder geval niet een tweede trainer ( die zich als een trekpop laat gebruiken ) op de bank te zetten omdat Gino Facenna niet over de juiste diploma"s bezit.
CC vanaf nu "Pinokkio" in plaats van energie te steken om het probleem op te lossen komt hij met een zwam verhaal in de Limburger waar de gebroeders Grimm nog jaloers op zijn.
Eén voordeel heeft Pinokkio hij zal nooit een hernia krijgen , daar heb je namelijk een ruggengraat voor nodig.
Ik hoop dat Gün hem en ons snel uit zijn lijden verlost.

Bericht ma mei 08, 2017 11:18 pm

Chudik is inderdaad een waardeloze TD, het is een schande dat hij nog steeds in het zadel zit na al die jaren wanbeleid!

Bericht ma mei 08, 2017 11:19 pm

giacomo66 schreef:
Don Leo schreef:
AT-AT schreef:

de staf was bijna compleet nieuw, m.u.v van Gino Facenna

Facenna mag wat mij betreft ook vertrekken, voegt weinig toe.

FortunaSC Sponsoren

Vorige

Keer terug naar Nieuwsberichten