Forumoverzicht Nieuwsberichten Verleng of bestel nu je SCC 2017-2018!

Verleng of bestel nu je SCC 2017-2018!

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

maasgouw Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Momenteel 'ruim 200' seizoenskaarten verkocht.

Om een vergelijking te maken met vorige jaren:

2015/2016 3 juni : 150
2016/2017 3 juni : 203
2017/2018 2 juni : ruim 200

Rdorenberg Geregistreerde gebruikers

maasgouw schreef:

Als het de supporters zijn die al een SSC hadden schiet je er weinig mee op. We hebben gewoon een paar honderd ' nieuwe' supporters nodig om als club zijnde te groeien. Vraag me af of dat wel gaat lukken.

Don Leo Geregistreerde gebruikers

Rdorenberg schreef:
maasgouw schreef:

Als het de supporters zijn die al een SSC hadden schiet je er weinig mee op. We hebben gewoon een paar honderd ' nieuwe' supporters nodig om als club zijnde te groeien. Vraag me af of dat wel gaat lukken.

Ik verwacht dat we min of meer stabiel zullen blijven met het aantal kaarten. De ploeg zal de eerste seizoenshelft goede resultaten en attractief spel moeten laten zien om mensen terug in het stadion te krijgen. Ik merk in mijn omgeving dat veel voormalige supporters op dit moment de kat uit de boom kijken (heel begrijpelijk).

Johnie johnie Geregistreerde gebruikers

Iemand enig idee hoeveel er ondertussen verkocht zijn? En hoe het staat in vergelijking met vorig jaar? Er zou een teller op de site komen, maar zie deze niet.

Loos Avatar gebruiker
Supporter

Johnie johnie schreef:
Iemand enig idee hoeveel er ondertussen verkocht zijn? En hoe het staat in vergelijking met vorig jaar? Er zou een teller op de site komen, maar zie deze niet.

Fortuna wilt geen teller op de website, maar heeft wel laten weten dat we een stuk voor liggen op vorig jaar.

FortunaSC Sponsoren

Loos schreef:
Johnie johnie schreef:

Fortuna wilt geen teller op de website, maar heeft wel laten weten dat we een stuk voor liggen op vorig jaar.

Dat zou ik ook zeggen als ik Fortuna was ;)

starbert Avatar gebruiker

Gisteren seizoenSkaart opgehaald en gevraagd hoe het er voor stond. Teller staat op +/- 760 seizoenSkaarten (kaart DES seizoenS dus seizoenSkaart - geen seizoenkaart). De verwachting is dat er +/- 1000 seizoenskaarten verkocht gaan worden.

Loos Avatar gebruiker
Supporter

starbert schreef:
Gisteren seizoenSkaart opgehaald en gevraagd hoe het er voor stond. Teller staat op +/- 760 seizoenSkaarten (kaart DES seizoenS dus seizoenSkaart - geen seizoenkaart). De verwachting is dat er +/- 1000 seizoenskaarten verkocht gaan worden.

Seizoenkaart is goed hoor, maar hier zijn geen officiële regels voor. Fortuna Schrijft, net als vrijwel alle andere clubs, Seizoenkaart.

#taalnazi uit.

starbert Avatar gebruiker

Loos schreef:
#taalnazi uit.

:D :D

Obsession Supporter

Zijn er nog een paar bijgekomen vanavond in Susteren.

FortunaSC Sponsoren

MauriceFSC Geregistreerde gebruikers

Komen er zo rond de feestdagen nog halve seizoen(s)kaarten of zoiets voor de 2e seizoenshelft? Tegenwoordig kunnen we daar mensen weer blij mee maken.

MauriceFSC schreef:
Komen er zo rond de feestdagen nog halve seizoen(s)kaarten of zoiets voor de 2e seizoenshelft? Tegenwoordig kunnen we daar mensen weer blij mee maken.

Uitstekend plan!!!

Vorige

Keer terug naar Nieuwsberichten