Forumoverzicht Nieuwsberichten Fortuna Sittard en het stadion gaan verbinding aan.

Fortuna Sittard en het stadion gaan verbinding aan.

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

Rdorenberg Geregistreerde gebruikers

Fortuna Sittard krijgt een eigen App en een supersnel, high-density WIFI-netwerk in het stadion. De club en Stadium Connected maken met trots bekend dat hier overeenstemming over is bereikt. Door de Fortuna Sittard App en het WIFI-netwerk wordt de fanbeleving in het stadion verder vergroot.

Afgesproken is dat Stadium Connected de officiële app van de club bouwt. In de Fortuna Sittard App zijn straks het laatste clubnieuws, het wedstrijdschema, spelersstatistieken en exclusieve content te zien. Fans kunnen bovendien wedstrijdtickets en officiële merchandising direct vanuit de App aanschaffen. Fortuna Sittard is de eerste club in Nederland die het mogelijk maakt toegangskaarten direct in de App via ticketprovider SRO te kopen. Met de App kunnen fans ook stemmen voor de Man of the Match.

In de tweede fase van de samenwerking tussen Fortuna Sittard en Stadium Connected wordt er een supersnel, voor grote groepen (high-density) beschikbaar WIFI-netwerk in het stadion aangelegd. Via dit netwerk kan Fortuna Sittard tijdens wedstrijden unieke content aan alle aanwezigen aanbieden. “We zijn trots dat we deze innovatieve verbetering aan kunnen gaan bieden aan onze fans”, zegt Isitan Gün, voorzitter van Fortuna. “Ik heb er alle vertrouwen in dat dit de fanbeleving vergroot en gaat dienen als een nieuw communicatieplatform tussen fans en de club. Constant zullen we nieuwe toepassingen in de App toevoegen. Het is ook fijn dat fans tickets kunnen kopen in de App en geen papier meer nodig hebben om het stadion binnen te komen.”

Mr. Frank de Graauw, CEO van Stadium Connected: “We zijn trots en blij dat Fortuna Sittard de kansen van deze innovaties herkent en als pionier wil optreden. De fanbeleving zal drastisch veranderen gedurende de komende jaren, want clubs en supporters gaan straks interactie met elkaar aan op manieren zoals nu nog niet is voor te stellen.”

Groen geel Geregistreerde gebruikers

Fijn... Hoeveel punten win je hiermee... Zorg eerst eens dat de organisatie goed werkt... Is belangrijker dan een werkende app.

Fritske emeran Geregistreerde gebruikers

Ook hieraan kan je zien dat er wel degelijk gebouwd wordt aan de toekomst

Big Ugly Head Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Groen geel schreef:
Fijn... Hoeveel punten win je hiermee... Zorg eerst eens dat de organisatie goed werkt... Is belangrijker dan een werkende app.

Zucht........
Fortuna, doe bès mien club.

DeGreune Avatar gebruiker
Fortunior

@Groengeel

Natuurlijk moeten ze daar ook aan werken, maar wellicht zou het ook helpen als je dit als losstaand positief iets zou opmerken dat ook mag bestaan naast het werken aan de organisatie. Jij veegt met je onvrede over de organisatie elk positief ding van tafel dat hier gemeld wordt, erg vervelend voor een ieder om te lezen, als je een keer denkt 'goh wat leuk' en dan jouw veroordelingen weer te lezen. Je zou er mij in ieder geval een plezier mee doen door de dingen breder te zien..

FortunaSC Sponsoren

Zitterd11 Avatar gebruiker

fien gesjpraoke @greune
Zitterd till I die

Les Supporter

Groen geel schreef:

Jaaaa, eerste reactie weer lekker zuur...

Mooi, Fortuna is een pioniersclub en wil op technisch vlak meedoen en voorop lopen. Kan ik alleen maar toejuichen. Als je met zoiets kleins en makkelijk in te passen snufje de club weer een stukje meer op de kaart kunt zetten moet je dat zeker doen.

DeGreune schreef:
@Groengeel

Natuurlijk moeten ze daar ook aan werken, maar wellicht zou het ook helpen als je dit als losstaand positief iets zou opmerken dat ook mag bestaan naast het werken aan de organisatie. Jij veegt met je onvrede over de organisatie elk positief ding van tafel dat hier gemeld wordt, erg vervelend voor een ieder om te lezen, als je een keer denkt 'goh wat leuk' en dan jouw veroordelingen weer te lezen. Je zou er mij in ieder geval een plezier mee doen door de dingen breder te zien..

Hoe vaak hebben we al gehoord van verschillende initiatieven en redingsplannen? En wat is er van terrecht gekomen? Wil eerst zien of wat oplevert en er ook echt vooruitgang wordt geboekt.

Fritske emeran Geregistreerde gebruikers

http://www.1limburg.nl/roda-en-fortuna- ... t=topstory

Jammer... hoop tog echt dat dit gaat veranderen.

Les Supporter

Fritske emeran schreef:
http://www.1limburg.nl/roda-en-fortuna-nog-altijd-zorgenkindjes-van-knvb?context=topstory

Niks nieuws toch? We hebben deze keer genoeg punten gehaald, maar je moet het 2x achter elkaar doen. Dus als alles normaal gaat bij de volgende meting in Cat2.

FortunaSC Sponsoren

JordyW Geregistreerde gebruikers

Fritske emeran schreef:
http://www.1limburg.nl/roda-en-fortuna-nog-altijd-zorgenkindjes-van-knvb?context=topstory

Het laatste meetmoment was Cat 2. Sindsdien is er geen meetmoment/uitslag geweest. Het volgende meetmoment is in juni. Dan kan er hoogstens pas naar cat. 2 gegaan worden. De club heeft aangegeven op de website hier goede hoop voor te hebben.

DeGreune Avatar gebruiker
Fortunior

Groen geel schreef:
DeGreune schreef:
@Groengeel

Hoe vaak hebben we al gehoord van verschillende initiatieven en redingsplannen? En wat is er van terrecht gekomen? Wil eerst zien of wat oplevert en er ook echt vooruitgang wordt geboekt.

Dat wil ik ook, maar daarnaast vind ik zo'n app een goed idee en professionaliteit uitstralen. Nu is het niet professioneel en straalt de club het ook niet uit. Het is al fijn als het meer lijkt dan dat het is en dan hoop ik dat het van binnen ook gaat groeien. Zo'n app is als hij er komt en werkt al een vooruitgang omdat het de club aan de buitenkant een smoel geeft en dan volg ik jou dat aan de binnenkant de rottigheid ook vervangen moet worden door mooie dingen.

Fritske emeran schreef:

Dit bedoel ik dus... Veel roepen maar nog steeds categorie. 1

Zitterd11 Avatar gebruiker

en dat is ook al weken bekent! We moeten wachten tot juni en dan moet het cat 2 worden. Aub er is vanalles positief aan het gebeuren hier, we hebben het over betere spelers en zelfs kleine dingen om het voetbal heen. Gelukkig niet over bestaan we nog wel etc, even afwachten de komende weken maanden en dan weten we echt hoe het er voor staat.
Heb goede hoop!
Zitterd till I die

FortunaSC Sponsoren

Amneys Avatar gebruiker

Groen geel schreef:
Fritske emeran schreef:

"Fortuna vernam deze week van de licentiecommissie van de KNVB ingedeeld te zijn in licentiecategorie I. De club behaalde in de beoordeling weliswaar genoeg punten om in categorie II te komen. Maar een verhuizing naar de veilige categorie vindt pas plaats zodra bij twee opeenvolgende meetmunten genoeg punten voor deze categorie zijn behaald. De club gaat er van uit hier bij het volgende meetmoment aan te voldoen."
https://www.fortunasittard.nl/nieuws/fo ... gsvoorstel

Doe jij maar eens wat minder roepen.

Amneys schreef:
Groen geel schreef:
Fritske emeran schreef:

"Fortuna vernam deze week van de licentiecommissie van de KNVB ingedeeld te zijn in licentiecategorie I. De club behaalde in de beoordeling weliswaar genoeg punten om in categorie II te komen. Maar een verhuizing naar de veilige categorie vindt pas plaats zodra bij twee opeenvolgende meetmunten genoeg punten voor deze categorie zijn behaald. De club gaat er van uit hier bij het volgende meetmoment aan te voldoen."
https://www.fortunasittard.nl/nieuws/fo ... gsvoorstel

Doe jij maar eens wat minder roepen.

De club gaar er vanuit..... Heb ik te vaak gehoord..

Les Supporter

Groen geel schreef:
Fritske emeran schreef:

Niet lezen, veel roepen, maar nog steeds geen inhoud.

Joe Pesci Avatar gebruiker

Leuk toch.

Ivanhooo Avatar gebruiker
Supporter

Prima zet van Gün. Je moet op diverse fronten professionaliseren, niet alleen op het veld.
ZITTERD TILL WE DIE

Rdorenberg Geregistreerde gebruikers

dadelijk kun je via de nieuwe Fortuna app je bestelling doen, je kunt het zelfs laten bezorgen op de tribune mits de catering en personeel het toelaat en nog vele andere leuke dingen, luister maar eens het intervieuw op L1(staat op Twitter van Fortuna) dan raak je van zelf onder de indruk, en het kost Fortuna geen cent. :mrgreen:

Ik juich elke stap toe die Fortuna zet om weer een leuke en gezellige club te worden. Fortuna wilt op meerdere fronten zich laten gelden en dat stemt me positief. Je kunt of alles op het voetbal gooien, of je kiest ervoor om de hele club op verschillende vlakken naar een hoger level te krijgen, Fortuna oriënteert zich breed, sjiek!
Laatst bijgewerkt door Rdorenberg op vr mei 19, 2017 11:29 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Volgende

Keer terug naar Nieuwsberichten