Forumoverzicht Nieuwsberichten Fortuna Sittard en het stadion gaan verbinding aan.

Fortuna Sittard en het stadion gaan verbinding aan.

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

RonB Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Dit komend seizoen willen ze door pakken met selectie ,ok Fortuna kom maar op dan .
We zullen wel zien wat voor spelers er komen gaan wel goede natuurlijk .
Maar zou wel geweldig als we weer eens meedingen om de prijzen.

zefke mols Avatar gebruiker

RonB schreef:
Dit komend seizoen willen ze door pakken met selectie ,ok Fortuna kom maar op dan .

wat dea miensj zeat!
en Zefke wet allemaol neit wat dat veur n nuujewetse tingentangel is allenei, ich ben nog van de Bifi

Mer get angesj... Wat zeen die doa biej de arena aan t veardig make allewiele?
nog effe en me kent de arena nog neit meer zeen vanoet de iezere brök met al die mont ventoux berg wat ze doa aan t grave zeen :roll:
prophet of the Sitty

Groen geel Geregistreerde gebruikers

Ze kunnen niet eens shirtjes onder de supporters verdelen.. Hoe willen ze dan doorpakken?

GeleanDeGekste Geregistreerde gebruikers

Entreeprijzen halveren! Volk trekt volk, beter voor imago en voor de sponsors!!! Het leeft niet, het is al lang 5 voor 12 geweest.

nils1973nl Avatar gebruiker

Geacht management van Fortuna,

Ik ben heel erg trots op jullie om deze ontwikkelingen!

Makkelijker tickets bestellen is een al lang gehoorde wens en jullie vervullen deze wens door (Dumoulin-style!) erop-en-erover te gaan. Excellent.

Eat this MVV! Want die sjengen hebben echt een supersmooth online (e-)ticket bestel-systeem met heel weinig registratie/administratie en handelingen (naar mijn mening het beste van Nederland, tot nu dan) maar de optie per app is absoluut nog chiquer!

Ook op de Man of the Match te kunnen stemmen is wel heel gaaf! Echt iets wat je bij de voorloper-clubs ziet normaal. Van de andere kant ís Fortuna natuurlijk ook dé voorloper-club van Nederland (since 1954!).
Suggestie: geef aub ook de optie om in plaats van op een fysieke speler op 'de twaalfde man', het publiek, te kunnen stemmen (als positief geformuleerde optie om aan te kunnen geven dat je vind dat niemand die dag voor het predikaat in aanmerking komt). Ieder team heeft zo'n wedstrijd er wel eens bij zitten en het werkt de-frustrerend als je dat als publiek ook kan uiten.

Heren (en dames?), very well done dus!

Vrouw en kids gaan nu ook liever mee, met de (notabene totally boss high-density-)WIFI kunnen ze lekker online hun ding doen op de momenten dat de bezigheden op het veld even minder interessant zijn voor de minder-fanatieke fan. Míjn ogen zijn uiteraard wèl continu gericht op de Yellow Green Fighting Machine!
:)
Laatst bijgewerkt door nils1973nl op ma jun 12, 2017 9:28 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Targets
15/16 overleven - behaald
16/17 één ploeg voorblijven - behaald
17/18 playoffs - pending
18/19 playoffs 1/2 finale
19/20 playoffs finale
20/21 promotie

FortunaSC Sponsoren

Sjors Geregistreerde gebruikers

Rdorenberg schreef:
Komend seizoen gaat gewoon ontzettend belangrijk worden voor de Fortuna en Gün. Komend seizoen moet echt blijken waar we toe in staat zijn, of we een rol van betekenis kunnen zijn. linkerrijtje moet een eis zijn, alles daaronder en Fortuna heeft gefaald. Nog een seizoen bij de onderste 4 eindigen kon wel eens de doodsteek voor Fortuna zijn, ook al zijn we als club nog in opbouw, de lat moet omhoog.

100% mee eens

Amneys Avatar gebruiker

De app is nu te downloaden! Voor Android in ieder geval, Apple weet ik niet. In de play store even zoeken naar Fortuna Sittard en je hebt hem. Kon alleen niet inloggen via Facebook maar wel via Google.

Eerste indruk is positief. Ziet er erg netjes uit. Makkelijk te bedienen en veel opties. Top werk dit!

Snotter Avatar gebruiker
Moderator

Als de app een voorbode is voor de rest van de komende jaren spelen we over aantal jaat champions league. Mooi hoor.
ens
yeaaahaahhhhaaaa

Big Ugly Head Avatar gebruiker

Fantastisch!! Ziet er schitterend uit. Van tobclub naar topclub in 12 maanden.
Fortuna, doe bès mien club.

FortunaSC Sponsoren

Les Supporter

Mooi stuk werk. Fijne app en ziet er professioneel uit.

Nancy Supporter

Amneys schreef:
De app is nu te downloaden! Voor Android in ieder geval, Apple weet ik niet. In de play store even zoeken naar Fortuna Sittard en je hebt hem. Kon alleen niet inloggen via Facebook maar wel via Google.

Eerste indruk is positief. Ziet er erg netjes uit. Makkelijk te bedienen en veel opties. Top werk dit!

Voor Apple zo te zien nog niet

Obsession Supporter

Ziet er professioneel uit, het wordt nog wat in Sittard!

Thienbunder Avatar gebruiker

App geïnstalleerd, geweldig!
Fortuna Sittard wordt op alle vlakken een begrip in de voetbalwereld.
Verheug me al zeer op a.s. vrijdag met de app op de tribune!
Thienbunder Boys bestaan niet meer, er rest slechts nog een oude foto met mijn vader er op.

FortunaSC Sponsoren

Sjors Geregistreerde gebruikers

Rdorenberg schreef:
dadelijk kun je via de nieuwe Fortuna app je bestelling doen, je kunt het zelfs laten bezorgen op de tribune mits de catering en personeel het toelaat en nog vele andere leuke dingen, luister maar eens het intervieuw op L1(staat op Twitter van Fortuna) dan raak je van zelf onder de indruk, en het kost Fortuna geen cent. :mrgreen:

Ik juich elke stap toe die Fortuna zet om weer een leuke en gezellige club te worden. Fortuna wilt op meerdere fronten zich laten gelden en dat stemt me positief. Je kunt of alles op het voetbal gooien, of je kiest ervoor om de hele club op verschillende vlakken naar een hoger level te krijgen, Fortuna oriënteert zich breed, sjiek!

Goed bezig!

fortunabocholtz Avatar gebruiker
Supporter

Is er dan iets speciaals met app op de tribune?

Big Ugly Head Avatar gebruiker

fortunabocholtz schreef:
Is er dan iets speciaals met app op de tribune?

Ja, dat is veeeel specialer dan met de app thuis zitten.
Fortuna, doe bès mien club.

Ivanhooo Avatar gebruiker
Supporter

De app ziet er goed uit, nao veure! 8-)
ZITTERD TILL WE DIE

laatste man Aan'M

Kan iemand een digibeet als ik, vertellen hoe je account aan maakt voor app? Als ik dat wil doen, wordt gevraagd om gebruikersnaam en wachtwoord. Ik zou niet weten wat die 2 van mij zijn. De inlog van deze site werkt iig niet
Help!

Nancy Supporter

laatste man schreef:
Kan iemand een digibeet als ik, vertellen hoe je account aan maakt voor app? Als ik dat wil doen, wordt gevraagd om gebruikersnaam en wachtwoord. Ik zou niet weten wat die 2 van mij zijn. De inlog van deze site werkt iig niet
Help!

Je kunt inloggen met je fb account (als je dat hebt) en anders kun je onder de velden om in te loggen klikken op geen account en normaal gesproken moet je dan optie krijgen om een account aan te maken. Volgens mij kun je zelf als gast inloggen maar geen idee of je dan alle opties krijgt.

Fijn dat de app nu ook beschikbaar is voor Apple, ziet er goed uit!

VorigeVolgende

Keer terug naar Nieuwsberichten