Forumoverzicht Nieuwsberichten Fortuna presenteert uittenue!

Fortuna presenteert uittenue!

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

Bericht ma jul 03, 2017 12:56 am
Webmaster Geregistreerde gebruikers

Dat Fortuna Sittard met Masita een nieuwe kledingsponsor had weten te strikken was al bekend. Hoe de nieuwe tenues eruit kwamen te zien nog niet. Het komende voetbaljaar acteert de Sittardse eerstedivisionist in een donkerblauw shirt, witte broek en donkerblauwe kousen.

Over het thuistenue laat Fortuna Sittard de fans nog even in spanning. ,,De komende weken zullen we stapsgewijs een tipje van de sluier oplichten”, vertelt commercieel manager Jiry Funke. ,,Maar ik weet zeker dat onze supporters er enorm blij van worden. Met de away kit zijn wij in ieder geval ontzettend blij. Ik zou zeggen: houd de komende tijd goed onze mediakanalen in de gaten.”

Bericht ma jul 03, 2017 8:39 am
Joe Pesci Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

mooooooiiii :D

Bericht ma jul 03, 2017 8:42 am
Ivanhooo Avatar gebruiker
Supporter

Mooi strak shirt ;) Al had ik liever de kleur groen gehad.

Waar blijft onze shirtsponsor?
ZITTERD TILL WE DIE

Bericht ma jul 03, 2017 9:26 am
Peer Geregistreerde gebruikers

Ivanhooo schreef:

Sponsered by: GALATASARAY :D :D :D

Bericht ma jul 03, 2017 9:45 am
JordyW Geregistreerde gebruikers

Ivanhooo schreef:

Plot twist: Nieuwe shirtsponsor wordt aangekondigd met het thuisshirt

Al is dit nergens op gebaseerd ik zou dat de beste marketing vinden

FortunaSC Sponsoren

Bericht ma jul 03, 2017 11:26 am
Richard Coenen Avatar gebruiker
Supporter

Ik gok op een bedrijf uit Limburg als shirtsponsor.

Bericht do jul 06, 2017 7:56 pm
JordyW Geregistreerde gebruikers

Afbeelding

Van de pagina van Saddiki

Bericht do jul 06, 2017 8:33 pm
Snotter Avatar gebruiker
Moderator

Het lijkt net of santos er tussen geplakt is?
yeaaahaahhhhaaaa

Bericht do jul 06, 2017 9:37 pm
Dannie Geregistreerde gebruikers

Nou de afbeelding is toch echt een andere kleur blauw en shirt dan op de foto. als dat het shirt in het echt is valt deze kleur me tegen.

Bericht do jul 06, 2017 10:01 pm
Richard Coenen Avatar gebruiker
Supporter

Vind shirt minder uitzien op de foto's maar ja ben ook voorstander van donkergroen met subtiel iets van geel erin verwerkt.

FortunaSC Sponsoren

Bericht do jul 06, 2017 10:13 pm
rambo1990 Avatar gebruiker

https://www.instagram.com/p/BWNIEBvBJly/ Hier zien de shirts er weer donkerder uit. Denk dat het niet is hoe het licht erop valt

Niet om discriminerend te zijn, maar zo op de persfoto te zien lijkt het niet of het een oer Nederlands/Limburgs team is wat eigenlijk wel jammer is wil je binding met de buurt krijgen.
Het team dat de minste fouten maakt wint de wedstrijd!

Bericht do jul 06, 2017 10:22 pm
Rdorenberg Geregistreerde gebruikers

rambo1990 schreef:
https://www.instagram.com/p/BWNIEBvBJly/ Hier zien de shirts er weer donkerder uit. Denk dat het niet is hoe het licht erop valt

Niet om discriminerend te zijn, maar zo op de persfoto te zien lijkt het niet of het een oer Nederlands/Limburgs team is wat eigenlijk wel jammer is wil je binding met de buurt krijgen.

Er is maar 1 ding wat telt om weer binding te krijten en dat is presteren. Mij maakt het niet uit of de speler uit Nigeria Afrika polen of Turkije komt, als ze ons maar maar een hoger niveau tillen. In Limburg bulkt het tenslotte niet van talent helaas.

Jorrit Hendriks en in mindere mate Brayn Linssen zijn de enige Limburgers die het redden in de (sub)top van de eredivisie, dat zegt genoeg lijkt me. We gaan het zien komende maanden.

Bericht do jul 06, 2017 10:27 pm
AT-AT Avatar gebruiker

rambo1990 schreef:

Op een persdag worden meer dan honderd foto's gemaakt, daar is dit gewoon 1 van. Staan sowieso twee jeugdspelers op, dus wat wil je nog meer?

Shirts zien er op die foto prima uit :D

Bericht do jul 06, 2017 10:58 pm
Don Leo Geregistreerde gebruikers

Dannie schreef:
Nou de afbeelding is toch echt een andere kleur blauw en shirt dan op de foto. als dat het shirt in het echt is valt deze kleur me tegen.

Ben ik met je eens, in het echt lijken de shirts best tegen te vallen ten opzichte van het eerste plaatje dat hier geplaatst werd.

FortunaSC Sponsoren

Keer terug naar Nieuwsberichten