Forumoverzicht Nieuwsberichten Dammers versterkt verdediging Fortuna

Dammers versterkt verdediging Fortuna

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

Bericht ma jul 10, 2017 1:27 pm
Webmaster Geregistreerde gebruikers

Na het aantrekken van centrale verdediger Heerings, heeft Fortuna Sittard zich ook versterkt met Feyenoorder Wessel Dammers. De 22 jarige centrale verdediger tekent een contract voor drie seizoenen in Sittard. Afgelopen seizoen speelde Dammers slechts één duel voor Feyenoord. In de Europa League stond Dammers tegenover Zlatan Ibrahimovic van Manchester United. Op huurbasis kwam de verdediger 19 wedstrijden uit in de Eredivise voor Cambuur Leeuwarden. Oorspronkelijk doorliep Dammers de jeugdopleiding van Feyenoord als spits, de afgelopen jaren is Dammers omgetoverd tot centrale verdediger.

Bericht ma jul 10, 2017 2:56 pm
ge1987 Geregistreerde gebruikers

Welkom bij de mooiste club van Limburg!!!

Bericht ma jul 10, 2017 11:44 pm
roepie-roepie Geregistreerde gebruikers

Hebben we dus drie centrale verdedigers.
Neem aan dat kersverse aanvoerder Per Schuurs(17) in de basis staat.
Zal dus tussen Heerings(27) en Dammers (22) gaan om de tweede plek in het hart van de verdediging.
Denk dat de trainer in eerste instantie kiest voor de ervaring van Heerings.
Dus Dammers als reserve.

diesel31 Geregistreerde gebruikers

roepie-roepie schreef:
Zal dus tussen Heerings(27) en Dammers (22) gaan om de tweede plek in het hart van de verdediging.
Dus Dammers als reserve.

Ja tuurlijk, Dammers reserve haha.
Dammers kan ook als verdedigende middenvelder, net zoals Schuurs.

Rdorenberg Geregistreerde gebruikers

diesel31 schreef:
roepie-roepie schreef:
Dus Dammers als reserve.

Ja tuurlijk, Dammers reserve haha.
Dammers kan ook als verdedigende middenvelder, net zoals Schuurs.

Schuurs of Heerings op het middenveld lijkt me, alle 3 basis spelers.

FortunaSC Sponsoren

De mannen die bovenaan staan Geregistreerde gebruikers

Of een blok van 3 achterin en Ospi en Braun iets doorschuiven. Dan komen de verdedigende zwaktes van onze vrienden op de flank ook niet zo bloot te liggen.

Don Leo Geregistreerde gebruikers

De mannen die bovenaan staan schreef:
Of een blok van 3 achterin en Ospi en Braun iets doorschuiven. Dan komen de verdedigende zwaktes van onze vrienden op de flank ook niet zo bloot te liggen.

Lijkt me best een interessant idee om in de voorbereiding eens te proberen.

GeneraalPlakpoep Geregistreerde gebruikers

Het lijkt me dat Dammers is gehaald als VM; verdedigende middenvelder met optie als CV.
Zo heb je beide posities bedekt.
Ben benieuwd hoe het uit gaat pakken!

streak74 Geregistreerde gebruikers

en dat met de zone dekking die wij altijd hanteren.....denk dat het vragen om problemen is?

Gewoon lekker een 4-4-2 of 4-5-1 of 4-3-3 maar in ieder geval lekker compact met 4 verdedigers .

Is mijn persoonlijke mening......Dammers is denk ik een echte versterking voor dit Fortuna, egaal als CV of als VM

Rdorenberg Geregistreerde gebruikers

streak74 schreef:

en dat met de zone dekking die wij altijd hanteren.....denk dat het vragen om problemen is?

Gewoon lekker een 4-4-2 of 4-5-1 of 4-3-3 maar in ieder geval lekker compact met 4 verdedigers .

Is mijn persoonlijke mening......Dammers is denk ik een echte versterking voor dit Fortuna, egaal als CV of als VM

Ik heb eens geïnformeerd bij een stuk of 6,7 Feyenoord vrienden wat ze van Dammers vinden en allemaal waren ze positief, iets te licht voor Feyenoord maar kan makkelijk mee bij veel andere eredivisie clubs. Ik heb hem nog geen minuut zien spelen maar ben wel zeer benieuwd naar deze speler, vooral ook omdat iedereen enthaissast is.

FortunaSC Sponsoren

Keer terug naar Nieuwsberichten