Forumoverzicht Nieuwsberichten FortunaSC voetbal poule

FortunaSC voetbal poule

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

Bericht di aug 01, 2017 8:51 am
Obsession Supporter

FortunaBorn schreef:
@Sjors:

Indien je later alsnog besluit lid te worden, speel je mee voor de (maand)prijs vanaf de maand nadat je bent ingeschreven.

Weltrusten!

Is ongeveer als bij de postcodeloterij. Je kan niet achteraf betalen als je gewonnen hebt. Vraag die Kamal maar.... :D

Bericht di aug 01, 2017 10:34 am
CACA Avatar gebruiker
Aan'M

Ingeschreven!

Bericht di aug 01, 2017 12:16 pm
Sjors Geregistreerde gebruikers

Obsession schreef:
FortunaBorn schreef:
@Sjors:

Indien je later alsnog besluit lid te worden, speel je mee voor de (maand)prijs vanaf de maand nadat je bent ingeschreven.

Weltrusten!

Is ongeveer als bij de postcodeloterij. Je kan niet achteraf betalen als je gewonnen hebt. Vraag die Kamal maar.... :D

:D

Bericht do aug 03, 2017 9:40 pm
Dennis the Menace Avatar gebruiker
Supporter

meedoet

Bericht do aug 03, 2017 10:02 pm
Nancy Supporter

Aangemeld, maakt het wedstrijdelement net iets leuker

FortunaSC Sponsoren

Bericht do aug 03, 2017 10:22 pm
Zijnet Avatar gebruiker
Supporter

Bijna 150 deelnemers, gaat lekker zo! Insjrieve allemaal!

Bericht zo aug 06, 2017 2:52 pm
Enzyme Avatar gebruiker
Supporter

Bij het invullen van een topscorer, mis ik Semedo.

Bericht zo aug 06, 2017 3:03 pm
Rdorenberg Geregistreerde gebruikers

Moeten we alle uitslagen in een keer invullen of mag dat ook per speelronden of moeten we voor de hele maand telkens invullen? Of wat zijn de spelregels hierin? Kan zijn dat het ergens hier tussen staat, mijn excuus :mrgreen:

Bericht zo aug 06, 2017 3:36 pm
Obsession Supporter

Rdorenberg schreef:
Moeten we alle uitslagen in een keer invullen of mag dat ook per speelronden of moeten we voor de hele maand telkens invullen? Of wat zijn de spelregels hierin? Kan zijn dat het ergens hier tussen staat, mijn excuus :mrgreen:

Goed dat jij het vraagt, hoef ik dat niet te doen. Als je van ronde tot ronde kan bekijken. Kan je ook anders gaan denken over een team, waarvan je nu veel verwacht ,maar dadelijk niks presteert.

Bericht zo aug 06, 2017 3:40 pm
Enzyme Avatar gebruiker
Supporter

Obsession schreef:
Rdorenberg schreef:

Goed dat jij het vraagt, hoef ik dat niet te doen. Als je van ronde tot ronde kan bekijken. Kan je ook anders gaan denken over een team, waarvan je nu veel verwacht ,maar dadelijk niks presteert.

Correct me if I'm wrong,maar je kan de uitslagen invullen voordat de wedstrijd begint.
Kortom, voor wedstrijden die over een maand pas worden gespeeld, hoef je nu nog niet in te vullen (mag wel).

FortunaSC Sponsoren

Bericht zo aug 06, 2017 3:41 pm
Rdorenberg Geregistreerde gebruikers

Enzyme schreef:
Obsession schreef:
Rdorenberg schreef:

Correct me if I'm wrong,maar je kan de uitslagen invullen voordat de wedstrijd begint.
Kortom, voor wedstrijden die over een maand pas worden gespeeld, hoef je nu nog niet in te vullen (mag wel).

Oke, top.

Bericht zo aug 06, 2017 5:50 pm
AT-AT Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Normaal is er inderdaad een deadline per speelronde, die heb ik nog nergens zien staan. Wellicht dat iemand van FortunaSC die vraag kan beantwoorden?

Bericht ma aug 07, 2017 1:07 am
Jelle92FSC Supporter

Enzyme schreef:
Obsession schreef:
Rdorenberg schreef:

Ik heb ook ergens zien staan dat je tot aan de start van de wedstrijd uitslagen kan invullen/veranderen. Tijd genoeg dus om 10 keer van gedachten te veranderen :P
save water drink beer

Bericht ma aug 07, 2017 10:35 am
FortunaBorn Avatar gebruiker
Supporter

Rdorenberg schreef:

De wedstrijden kunnen tot voor aanvang van de desbetreffende wedstrijd worden ingevuld. Het is dus niet nodig nu voor de hele maand augustus je voorspellingen in te vullen.
Vak R4

FortunaSC Sponsoren

Bericht do aug 10, 2017 4:37 pm
Zijnet Avatar gebruiker
Supporter

212 deelnemers! Wordt een spannende competitie zo :)

Bericht ma aug 14, 2017 10:53 am
Enzyme Avatar gebruiker
Supporter

Ik zie de laatste aanwinsten nog niet erbij staan waaronder Semedo. Enig idee wanneer de lijst wordt bijgewerkt?

Bericht ma aug 14, 2017 11:45 am
Supporter

Enzyme schreef:
Ik zie de laatste aanwinsten nog niet erbij staan waaronder Semedo. Enig idee wanneer de lijst wordt bijgewerkt?

Aanwinsten zijn doorgegeven aan poules.com!
Vak R4

Bericht ma aug 14, 2017 2:36 pm
Enzyme Avatar gebruiker
Supporter

FortunaBorn schreef:
Enzyme schreef:

Aanwinsten zijn doorgegeven aan poules.com!

Thanks!

Bericht ma aug 14, 2017 8:01 pm
Supporter

Semedo, Özer en Engin kunnen nu ook worden geselecteerd als topscorer 8-)
Vak R4

Bericht ma aug 14, 2017 8:19 pm
AT-AT Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

FortunaBorn schreef:
Semedo, Özer en Engin kunnen nu ook worden geselecteerd als topscorer 8-)

Dubbele punten als een keeper scoort? :mrgreen:

Over de 250 deelnemers. netjes! :D

Vorige

Keer terug naar Nieuwsberichten