Forumoverzicht Nieuwsberichten Programma open dag op 13 augustus

Programma open dag op 13 augustus

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

Bericht za aug 05, 2017 11:57 am
Webmaster Geregistreerde gebruikers

Zondag 13 augustus 2017 start om 12.00 uur de Open Dag van Fortuna Sittard. Deze zal starten op het buitenterrein voor de hoofdingang van het Fortuna Sittard Stadion. Een dag die je als trouwe supporter natuurlijk niet mag missen. 

De Open Dag start om 12.00 op het buitenterrein voor de hoofdingang. Hier zullen de spelers en de staff aanwezig zijn om handtekeningen uit te delen en om met alle fans op de foto te gaan. Verder zijn er op het buitenterrein diverse (voetbal)attracties, verschillende stands, een luchtkussen, een DJ en een fijn terras aanwezig. Tevens is er vanaf 12.30 uur drie keer de mogelijkheid om deel te nemen aan een rondleiding door het stadion.

Uiteraard zal Fortuna SC ook weer aanwezig zijn met een eigen stand, waarbij je je (onder andere) kunt inschrijven als lid of je kinderen kunt inschrijven als fortunior! Tevens is er de gelegenheid om vragen te stellen over het enkele dagen geleden geformaliseerde gouden aandeel en de bijbehorende referendumregeling.

Om half 3 worden jullie verzocht om plaats te nemen in het stadion. Hier worden namelijk alle spelers aan jullie voorgesteld en krijgen jullie een demotraining voorgeschoteld. Na deze training kunnen jullie zowel binnen als buiten nog tot 18.00 uur een drankje nuttigen. Tot slot is het de gehele dag mogelijk om een seizoenkaart te bestellen en/of af te halen. Hiervoor kunnen jullie naar de receptie komen, waar wij de gehele dag voor jullie klaarzitten. Samen maken we er een mooie dag van!

Bron: www.fortunasittard.nl

Bericht zo aug 13, 2017 12:05 pm
zefke mols Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Mieljaar!
es de Arena t ganse jaor zo'n onnumbare vesting is wiej vandaag dan wear veer ongeslage kampioen! :?
prophet of the Sitty

Bericht zo aug 13, 2017 1:21 pm
nuujsjtadt Avatar gebruiker
Supporter

zefke mols schreef:
Mieljaar!
es de Arena t ganse jaor zo'n onnumbare vesting is wiej vandaag dan wear veer ongeslage kampioen! :?

Dich mos auch aan de angere kantj nao binne, bie de hoof-ingank :D :D

Bericht zo aug 13, 2017 10:07 pm
rambo1990 Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Ben niet aanwezig geweest maar op de foto's die Fortuna op hun site geplaatst heeft zie ik nergens meer de sponsorborden van Ruitenheer hangen. Zou het helemaal exit zijn van Rene Ter Borgh?
Het team dat de minste fouten maakt wint de wedstrijd!

Bericht zo aug 13, 2017 10:09 pm
Rdorenberg Geregistreerde gebruikers

rambo1990 schreef:
Ben niet aanwezig geweest maar op de foto's die Fortuna op hun site geplaatst heeft zie ik nergens meer de sponsorborden van Ruitenheer hangen. Zou het helemaal exit zijn van Rene Ter Borgh?

Het lijkt me verstandig om dat niet hier op het forum daar over te hebben. Het is een privé kwestie.

FortunaSC Sponsoren

Bericht zo aug 13, 2017 10:31 pm
Obsession Supporter

Maar is dat de nieuwe sponsor wat op het shirt staat? Aangezien ik er nog niks officieel over gehoord heb.

Bericht zo aug 13, 2017 10:35 pm
Ralf Geregistreerde gebruikers

Prachtige shirts! :D

Ps City Resort Hotels is de nieuwe naam van Fitland Hotels. Nieuwe naam zelfde hotels!

Bericht zo aug 13, 2017 10:37 pm
laatste man Aan'M

Obsession schreef:
Maar is dat de nieuwe sponsor wat op het shirt staat? Aangezien ik er nog niks officieel over gehoord heb.

Verder nog genoeg werk aan de winkel voor commerciële afdeling. Er hingen 3 reclameborden aan dak tribune, in Volendam hangen 3 rijen vol.
Veel zin in vrijdag, ook Dordrecht is zich aan het versterken met Feyenoord huurlingen dus wordt spannend

Bericht zo aug 13, 2017 10:54 pm
janko@ Avatar gebruiker
Supporter

Rdorenberg schreef:
rambo1990 schreef:

Het lijkt me verstandig om dat niet hier op het forum daar over te hebben. Het is een privé kwestie.

lijkt me een meer dan redelijke vraag. Het is of was een sponsor, analoog antwoord. Logische antwoord is: geen borden meer, geen sponsor meer op zoeen manier dat er borden voor zijn :)
haters gonna hate, potatoes gonna potate

Bericht zo aug 13, 2017 11:00 pm

janko@ schreef:
Rdorenberg schreef:
rambo1990 schreef:

lijkt me een meer dan redelijke vraag. Het is of was een sponsor, analoog antwoord. Logische antwoord is: geen borden meer, geen sponsor meer op zoeen manier dat er borden voor zijn :)

Inderdaad, was een sponsor.
Laatst bijgewerkt door Rdorenberg op ma aug 14, 2017 3:59 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

FortunaSC Sponsoren

Bericht ma aug 14, 2017 3:17 pm
Loos Avatar gebruiker
Supporter

Wat probeer je nou zelf te insinueren hier? Hij is gewoon geen sponsor meer, wat de reden ook mag zijn. Die vraag wordt toch bij andere sponsoren ook niet gesteld?

Bericht ma aug 14, 2017 3:57 pm

Loos schreef:
Wat probeer je nou zelf te insinueren hier? Hij is gewoon geen sponsor meer, wat de reden ook mag zijn. Die vraag wordt toch bij andere sponsoren ook niet gesteld?

Idd, geen sponsor meer en klaar.

Bericht ma aug 14, 2017 10:54 pm
De mannen die bovenaan staan Geregistreerde gebruikers

laatste man schreef:
Obsession schreef:

Verder nog genoeg werk aan de winkel voor commerciële afdeling. Er hingen 3 reclameborden aan dak tribune, in Volendam hangen 3 rijen vol.
Veel zin in vrijdag, ook Dordrecht is zich aan het versterken met Feyenoord huurlingen dus wordt spannend

Ag kom nou. Die paar extra bordjes van Gerard Garnaal en Piet Paling die er al 30 jaar hangen zijn toch geen reden voor zo'n zure reactie? We zien toch zeker dat we op de juiste weg zijn en dat er, vergeleken met voorgaande jaren, progressie geboekt wordt? Zeker is er nog genoeg werk te verzetten maar we hoeven hier ook niet meteen alles af te zeiken.

Bericht ma aug 14, 2017 11:11 pm
laatste man Aan'M

De mannen die bovenaan staan schreef:
laatste man schreef:
Obsession schreef:

Ag kom nou. Die paar extra bordjes van Gerard Garnaal en Piet Paling die er al 30 jaar hangen zijn toch geen reden voor zo'n zure reactie? We zien toch zeker dat we op de juiste weg zijn en dat er, vergeleken met voorgaande jaren, progressie geboekt wordt? Zeker is er nog genoeg werk te verzetten maar we hoeven hier ook niet meteen alles af te zeiken.

Heb je zuurder gelezen dan ik heb geschreven
Ik ben dolgelukkig met gun en alle positieve ontwikkelingen hoor
Ik hoop dat iedereen er achter gaat staan in de Westelijke mijnstreek dan komen die bordjes er wel
In de baandert hing bord van sprookjesbos, sinds toen hebben we in het woud van valse beloften geacteerd, fantastisch dat we daar van af zijn

FortunaSC Sponsoren

Keer terug naar Nieuwsberichten