Forumoverzicht Nieuwsberichten Update: Metamorfose Home of true support

Update: Metamorfose Home of true support

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

Webmaster Geregistreerde gebruikers

’t Fortuna-Home. Het thuishonk van de officiële supportersvereniging van Fortuna Sittard. Ontstaan omdat Hans Erkens de supporters niet langer op de eerste verdieping wilde hebben en ze daarom maar het “spelershome” gaf. Het begin van een tijdperk met veel drama, emotie en pure rauwe passie.

Bloed, zweet en tranen.
Veel fanatieke Fortuna fans hebben in de laatste jaren lief en leed met elkaar in het Home gedeeld. Eeuwige vriendschap met de club is hier gezworen of net ter discussie gesteld. Ricksen, Linford, van Bommel, van Marwijk, Oliseh of Isitan en vele, vele andere (lokale) helden hebben hun “footprint” hier achtergelaten. Er is gelachen, gezongen en gehuild. Veel gehuild.  Mvv thuis (1-7) of Oss thuis (de “red fortuna” wedstrijd), zo maar twee historische momenten in en rond het home met gierende emoties. Heerlijk!

Ondanks deze “old skool” context weet lang (nog) niet iedereen de weg naar het “Home of true support” te vinden. Onbekendheid, ouderwetse faciliteiten, tikje eenzijdig publiek? Alles is mogelijk en eerlijk gezegd maakt het ook niet zo veel uit. Het bestuur van de Fortuna SC en met name de fanatieke vrijwilligers die “het Home of true support” runnen willen graag hun steentje bijdragen aan de positieve ontwikkelingen rondom onze prachtige club.Aan'm dus!

Ondanks de beperkte financiële middelen hebben de vrijwilligers besloten het Home anders te gaan inrichten, lekker te gaan "pimpen" zeg maar. Een grondige schoonmaakbeurt, nieuwe -sfeer- faciliteiten en vooral nog meer old skool Fortuna Sittard fan beleving toevoegen dus. Een spannende transitie die klaar is (moet zijn) voor de eerste thuiswedstrijd tegen FC Dordrecht. Spannend. Op 18 augustus is dus niet alleen de opening van het nieuwe seizoen een feit, maar zal ook het herboren Supportershome haar ‘gepimpte- deuren voor alle fans openen.

Status Update juli.
In Juli zijn we begonnen met het slopen van delen van de oude inrichting. Een werkje dat enkele fans wel erg goed af leek te gaan ;) De sloophamer werd daarna ingewisseld voor de hogedrukreiniger, de dweil en liters schoonmaakmiddel.  Na dagen van geploeter en binnensmonds gezucht konden we ook deze fase achter ons laten. Het resultaat? De situatie zoals we hem feitelijk jaren geleden kregen van Hans Erkens J  Een soort van groot kantoor, leeg…. maar… wel kraakhelder gepoetst en klaar voor de pimp!!!

Augustus.
Inmiddels werkten enkele andere vrijwilligers aan de nieuwe designs voor de bar, verlichting, vloer, deuren, ramen en wanden. Met behulp van alleskunner Maatjes Streetwear zijn die designs inmiddels in prachtige “look & feel” produkten omgezet…heeeeerlijk! In deze update zijn de eerste previews al te zien en het belooft gewoon mooi te worden. Helaas zullen enkele updates iets meer tijd kosten, maar verreweg het meeste is klaar voor de (party) Dordt!

Samen Nao Veure!

gaaaas erop

John zal dat zeker waarderen :)

de nieuwe look & feel van de ramen.

kapstokje erbij...graffiti gepoetst!

de nieuwe fanshop

de nieuwe entree van het Home mag er zijn. door Fans, voor Fans.

de achterwand krijgt ook een pimp beurt :)

en de prachtige nieuwe achterwand hangt ook!

Bericht do aug 10, 2017 10:52 pm
maasgouw Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Goed bezig mannen!

Bericht do aug 10, 2017 11:12 pm
fsc68 Avatar gebruiker
Aan'M

Wat meer WC gelegenheid zou ook wel fijn zijn.
In plaats van maar 1 pispot.

Bericht vr aug 11, 2017 7:38 am
GeleanDeGekste Geregistreerde gebruikers

1 pispot is tevaak helaas voldoende. Teveel mensen hebben de club laten vallen! Hulde voor deze clubhelden echter!

Bericht vr aug 11, 2017 11:10 am
Don Leo Geregistreerde gebruikers

GeleanDeGekste schreef:
1 pispot is tevaak helaas voldoende. Teveel mensen hebben de club laten vallen! Hulde voor deze clubhelden echter!

Ik ging vroeger met zo'n 10 man naar Fortuna kijken, daar zijn er nu nog maar 3 van over. De rest is al een tijd geleden definitief afgehaakt vanwege al het financiële gedoe en de beroerde sportieve prestaties. Het zal ontzettend moeilijk worden om deze mensen weer terug het stadion in te krijgen. Maar toch zal dit moeten want anders heeft Fortuna geen toekomst.

FortunaSC Sponsoren

Bericht vr aug 11, 2017 11:33 am
nuujsjtadt Avatar gebruiker
Supporter

Don Leo schreef:
GeleanDeGekste schreef:

Ik ging vroeger met zo'n 10 man naar Fortuna kijken, daar zijn er nu nog maar 3 van over. De rest is al een tijd geleden definitief afgehaakt vanwege al het financiële gedoe en de beroerde sportieve prestaties. Het zal ontzettend moeilijk worden om deze mensen weer terug het stadion in te krijgen. Maar toch zal dit moeten want anders heeft Fortuna geen toekomst.

Klopt Leo,
En toch gaat sinds vorig seizoen mijn broer weer mee sinds lange tijd en hij ziet de progressie in de club.
Ook neemt mijn zoon regelmatig vrienden mee. Langzaam komt het goed. En de berichten die de media bereiken sinds Gün er is zijn zeer positief. Dit zal zeker verschil maken. Langzaam maar zeker zal er meer volk komen. Er zijn momenteel al meer seizoenskaarten verkocht in vergelijking met een jaar geleden. Maar ook nu zullen resultaten tellen. Ik ben benieuwd naar de open dag! En de wedstrijd tegen Dordrecht. Er zullen zeker nog mensen zijn die de kat uit de boom kijken voordat ze terugkomen.
Ik heb er een positief gevoel over in ieder geval!

Bericht vr aug 11, 2017 4:00 pm
zefke mols Avatar gebruiker

sjiek!
prophet of the Sitty

Michiel Janssen Geregistreerde gebruikers

Goed werk heren. Ik heb enorm veel zin om as. vrijdag er vooral achteraf een (hopelijk) enorm feest te kunnen bouwen. Ik ben een van de supporters die ook een seizoenskaart voor het eerst heeft gekocht. Heb eindelijk het idee dat de club op de weg naar boven gaat en een nieuw supportershome hoort daarbij.

janko@ Avatar gebruiker
Supporter

serieus nice die wand achter de bar
haters gonna hate, potatoes gonna potate

De mannen die bovenaan staan Geregistreerde gebruikers

Respect!

FortunaSC Sponsoren

nuujsjtadt Avatar gebruiker
Supporter

Super! Ook die foto van Linford bij de ingang! ;)

Forzasittard Geregistreerde gebruikers

Iemand enig idee hoeveel seizoenskaarten er al verkocht zijn? Laatste bericht wat ik daarover heb gelezen ging het over 1023 seizoenskaarten

Ivanhooo Avatar gebruiker
Supporter

Ziet er goed uit!
ZITTERD TILL WE DIE

ter Borgh rene Geregistreerde gebruikers

Respect voor een ieder die hier aan bijgedragen heeft :)
Grote klasse de voortekenen zijn goed , ik hoop dat het vrijdag een dolle boel word na de wedstrijd
Bij een overwinning is het eerste vat gerste nat van mij!
Ik regel dit met mark maatjes.
Het is een ieder die fortuna een goed hart toedraagt van harte gegund.

FortunaSC Sponsoren

kiprich Avatar gebruiker
Aan'M

dat klinkt goed Rene :)
spreken is Zilver...maar zwijgen is Goud

GEULLE Avatar gebruiker

Rene heeft me inderdaad zojuist gebeld om het bericht te bevestigen , bij overwinning mogen we een vat bier kraken op zijn kosten. Veel gekker moet het niet meer gaan worden.
Ik zou alvast zeggen Rene gezondheid hij zal smaken want de 3 punten blijven hoe dan ook in Sittard :lol:

De mannen die bovenaan staan Geregistreerde gebruikers

ter Borgh rene schreef:
Grote klasse de voortekenen zijn goed , ik hoop dat het vrijdag een dolle boel word na de wedstrijd

Grote klasse! Wordt zeer gewaardeerd! Nu maar hopen dat die overwinning er komt.

janko@ Avatar gebruiker
Supporter

topactie Rene! Nu gaat vrijdag dord al helemaal eraan :D
haters gonna hate, potatoes gonna potate

Don Leo Geregistreerde gebruikers

Klasse actie René!!!

Fritske emeran Geregistreerde gebruikers

ter Borgh rene schreef:

Topper! :D

Volgende

Keer terug naar Nieuwsberichten